no-img
نوین اطلس

دعا برای از بین بردن محبت بین دو نفر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای از بین بردن محبت بین دو نفر
امتیاز 4.17 ( 6 رای )
zip
مهر ۹, ۱۳۹۷

دعا برای از بین بردن محبت بین دو نفر


مطالبی که نوین اطلس در مورد دعا برای از بین بردن محبت بین دو نفر جمع آوری کرده است برگرفته از نسخه های قدیمی است و هیچ مدرکی دال بر صحبت و اعتبار آن ها وجود ندارد. لذا فقط جهت افزایش اطلاعات عمومی و آشنایی با چنین باورهای قدیمی و سنتی در مورد آن نوشته شده است. مطلبی که در ادامه می خوانید به هیچ وجه مورد تایید و یا رد نوین اطلس نیست و اعتبار آن نامشخص است.

گاهی اوقات عشق هایی هستند که به آن عشق معجزه گر می گویند اما تاثیر آن ها در زندگی بسیار مخرب است. در این عشق ها هیچ معرفت و شرم و صداقتی وجود ندارد و هیچ منطق و چارچوبی در آن ها رعایت نشده است.

اگر اسیر چنین عشق هایی شده اید یا کسی را دارید که برایتان مهم است و اسیر چنین عشقی شده است که می دانید به او صدمه می زند بهتر است محبت بین این دو نفر را از بین برد، بینشان سیاهی انداخت و مهر آن ها را از دل یکدیگر بیرون کرد. همه ی این ها با دعا و طلسم های فراموشی عشق امکان پذیر است. البته برای اطمینان از بد بودن رابطه دو نفر باید حداقل ۲ نفر دیگر که آن ها را از نزدیک می شناسند این موضوع را تایید کنند.

به یاد داشته باشید اختلاف ودرگیری ممکن است در رابطه همه افراد وجود داشته باشد و باید سعی کرد به جای خراب کردن این رابطه دیگران را به خوبی و رابطه خوب تشویق کرد. مگر اینکه مطمئن باشید این رابطه خطا و گناه آلود است که برای اطمینان از این موضوع نیز به تایید حداقل ۲ نفر که حداقل یکی از آن ها را از نزدیک می شناسد نیاز دارید مگر اینکه والدین یکی از این دو نفر باشید.

همچنین نوین اطلس در این مطلب به شما نشان می دهد چرا مردان محبت نمی کنند و آیا ممکن است عشق به نفرت تبدیل شود یا نه؟

دعا برای بیرون رفتن مهر از دل

برای فراموش کردن عشق شخص خاص از ذهن و قلب و بیرون رفتن مهر او از دل، آیه ۲۷ از سوره مبارکه ابراهیم را هفت مرتبه قرائت کنید و بر کف دست های خود بدمید و سپس دست هایتان را به صورت و بدن بکشید . عشق و محبت به آن فرد را فراموش خواهد شد. برای نتیجه گیری کامل بهتر است که این عمل را یک هفته انجام دهید.

( یُثَبِّتُ اللّهُ الَّذِینَ آمَنُواْ بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِی الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَفِی الآخِرَهِ وَیُضِلُّ اللّهُ الظَّالِمِینَ وَیَفْعَلُ اللّهُ مَا یَشَاءُ ) .

دعای سیاهی بین دو نفر

برای ایجاد سیاهی بین دو نفر بر روی مقداری اسپند این دعا را خوانده و به آن بدمید ( فوت نکنید )‌ و برای مدت هفت روز وقت غروب در خانه سوزانده و در همه جای خانه بگردانید تا دودش به همه جا برسد.

اغوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

طه ما اَنْزَلنا عَلَیْکَ القرآنَ لِتَشْقی

و بعد از آن این سوره را نیز بخوانید:

سوره فتح و سوره جن

طلسم فراموشی عشق

این طلسم برای فراموشی عشق بسیار موثر است:

با زعفران +گلاب و مشک بر روی ظرف نسبتا بزرگ چینی بدون نقش و استفاده نشده آیه الکرسی تا هوالعلی العظیم + آیه های ذیل + دستور را بنویسین سپس ظرف را شب در زیر آسمان در برابر نور ستارگان گذاشته وقبل از طلوع آفتاب بردارین سپس مقداری گلاب در ظرف بریزین تا نوشته های محو بشن و قبل از ناشتا آب دعا رو بنوشید

این عمل را ۳ روز تکرار کنین خیلی بهتر است (یعنی یکبار بنویسین و۳ شب در معرض نور ستارگان قرار بدین و بعد روز سوم ناشتا بخورید.اگر نمیتوانید همان یک بار انجام بدید و اگر هم احساس کردید با یک بار نتیجه گرفتید ولی ضعیف بوده حتما تا سه شب تکرار کنید تا اینکه کاملا نتیجه بگیرید)

وَقِیلَ الْیَوْمَ نَنسَاکُمْ کَمَا نَسِیتُمْ لِقَاء یَوْمِکُمْ هَذَا {وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّن ذُکِّرَ بِآیَاتِ رَبِّهِ فَأَعْرَضَ عَنْهَا وَنَسِیَ مَا قَدَّمَتْ یَدَاهُ وَلَقَدْ عَهِدْنَا إِلَى آدَمَ مِن قَبْلُ فَنَسِیَ وَلَمْ نَجِدْ لَهُ عَزْماً کَذَلِکَ أَتَتْکَ آیَاتُنَا فَنَسِیتَهَا وَکَذَلِکَ الْیَوْمَ تُنسَى کذلک اللهم ینسی فلان ابن فلانه معشوقته ومحبوبته فلانه بنت فلانه فلا یکاد یذکرها ویسلاها ببرکه هذه الآیات الکریمه وبحق قولک الحق قُلْنَا یَا نَارُ کُونِی بَرْداً وَسَلاما کذلک تصبح نار المحبه بردا وسلاما

بجای فلان ابن فلانه نام ونام مادر آقا پسرعاشق که میخواد فراموش کنه وبجای فلانه بنت فلانه نام ونام مادر دخترخانم

حال اگر عشق برعکس بود و خانم عاشق شده (که همیشه همینطور بوده) اول نام خانم بعد نام آقا ذکر بشه

چرا مردان محبت نمی کنند

به نظر می‌رسد که خانم‌ها در همه جا از یک چیز مردها شکایت دارند: “او اصلاً احساساتش را ابراز نمی‌کند! هیچوقت نمی‌گوید چه حسی دارد! خیلی وقت‌ها هم اتاق را ترک می‌کند و حسش را بیان نمی‌کند! او اصلا به من محبت نمی کند و اصلا نمی دانم چرا”

بگذارید برایتان بگوییم که چرا بیشتر مردها دوست ندارند احساساتشان را مطرح کنند و اینکه چرا این یک نقطه مثبت برای آنهاست.(نگاه کنید به دعای جلب محبت معشوق)

ساکت بودن – ناراحتی احساسی درمقابل حل مشکل

مردها می‌گویند که خیلی بدشان می‌آید وقتی زنی در یک زمان ساکت از آنها می‌پرسد، “به چه فکر می‌کنی؟” برای خانم‌های این یک سوال کاملاً طبیعی است زیرا خانم‌ها وقتی ناراحت هستند یا احساس می‌کنند به آنها دروغ گفته شده ساکت می‌شوند. وقتی مردی ساکت می‌شود، زن تصور می‌کند سکوت او نشانه ناراحتی اوست. از طرف دیگر، مردها وقتی می‌خواهند مشکلی را حل کنند ساکت می‌شوند.

وقتی بهتر درک کنید که همسرتان چطور احساسات خود را پردازش می‌کند، سوءتفاهمات بین شما برطرف شده و بهتر می‌توانید روابطتان را تحمل کنید. واقعیت این است که مردها و زنان فقط از نظر ظاهری با هم متفاوت نیستند، از بسیاری جهات با هم تفاوت دارند.

برانگیختگی احساسی برای سلامت مردان خوب نیست

یکی از تفاوت‌های اصلی مردان و زنان این است که مردان باید بخاطر سلامتیشان از خودشان دربرابر انگیختگی و تحریک احساسی مراقبت کنند.

ایدآل درمانی در دهه هفتاد، تماس با احساسات را توصیه می‌کرد درحالیکه تحقیقات جدیدتر نشان می‌دهد که احساسات قوی—به ویژه برای مردان—می‌تواند برای سلامت جسم خطرناک باشد. زنان ناعادلانه جنسیت ضعیف خوانده می‌شوند اما در بسیاری از موارد، مردان آسیب‌پذیرتر هستند. زنان نه تنها عمر طولانی‌تری دارند بلکه در هر مرحله از زندگی، احتمال مرگ مردان بیشتر از زنان است. حتی در نوزادی، پسربچه‌های نارس بیشتر از دختربچه‌ها می‌میرند.

مردان عمل می‌کنند، زنان حرف می‌زنند

اول اینکه، مغز مردان در احساسات قوی به دنبال عمل است درحالیکه مغز زنان به دنبال حرف زدن درمورد موضوع است. اگر مردی به طور غریزی بداند که عصبانیت او موجب عمل می‌شود (و احتمالاً خشونتی پشیمان‌کننده)، با درپوش گذاشتن روی آن سعی در مهار آن می‌کنند.

دوم اینکه، از دیدگاه تکاملی، مردان مجبور بوده‌اند که موقع شکار احساساتشان را نادیده بگیرند، ازاینرو به مرور زمان این برای آنها به مسئله‌ای طبیعی تبدیل شد.

اما یک دلیل سوم و بهتر هم برای ساکت بودن مردان برای ابراز احساسات وجود دارد.

چرا عشق به نفرت تبدیل می شود

آیا عشق واقعاً به نفرت تبدیل می‌شود؟ اگر واقعیتش را بخواهید نه. عشق واقعی هیچوقت به نفرت یا هر چیز دیگری تغییر نمی‌یابد. کریشنا می‌گوید که تامل، مدیتیشن یا تمرکز روی یک شیء موجب ایجاد جذبه و وابستگی به آن شیء می‌شود. این وابستگی به میل به مالکیت و لذت بردن از آن شیء منتهی می‌شود. این میل به اشتباه عشق خوانده می‌شود. اما این فقط یک جلوه از حالت عشق است. حالت‌ها همیشه در حال ریزش هستند. این موجب ایجاد کیفیات مختلف می‌شود. وقتی میل فردی میسر نشود، سپس خشم ایجاد می‌شود. خشم یک عضو از خانواده نفرت است و موجب افکار و اعمال مخرب می‌گردد.

مطالب مرتبط:

طلسم جدایی زن و شوهر

دعای جدایی و نفرت بین دو نفر

پشیمانی بعد از جدایی

عواقب بی توجهی مرد به زن

دعا برای دفع رقیب عشقی



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.