no-img
نوین اطلس

کلمات جادویی برای مردان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

کلمات جادویی برای مردان
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
مهر ۸, ۱۳۹۷

کلمات جادویی برای مردان


شاید شما هم بین دوستان، آشنایان یا حتی به طور اتفاقی زنانی را دیده باشید که از زیبایی، جذابیت و سایر معیارهای یک زن ایده آل برخوردار نبوده ولی توانسته اند همسری ایده آل و برازنده برای خود پیدا کنند.

شاید از نظر شما این زن جذابیتی ندارد ولی قطها از دید همسرش زن جذابی است که او را به سایر زنان ترجیح داده و زندگی مشترک خود را با او تشکیل داده است. چیزی که این زنان را از زنان دیگر متمایز می کند رفتار آن ها است. اکنون احتمالا از خود می پرسید مگر این زنان چگونه رفتار می کنند؟

نوین اطلس دات کام معتقد است یکی از رفتارهایی که این زنان را برای مردان جذاب می کند استفاده از کلمات جادویی برای جذب مردان می باشد. به همین منظور در این مطلب جملات تاثیر گذار بر روی مردان، پنج جمله ای که مردان عاشق شنیدنش هستند و جملاتی که مردها را عاشق میکند به شما معرفی کرده ایم. همچنین اگر ازدواج کرده باشید می توانید با استفاده از کلمه های عاشقانه برای شوهر، همسرتان را بیشتر از قبل عاشق خود کنید. بر اساس قانون جذب این جملات برای جذب مردان بسیار موثر خواهد بود.

جملات تاثیر گذار بر روی مردان

ازت ممنونم!

هر چه رابطه بیشتر پیش می رود، ما نیز احساس نزدیکی بیشتری با طرف مقابل مان پیدا خواهیم کرد طوری که بر انتظارات مان نیز افزوده خواهد شد. ما انتظار داریم که عشق زندگی مان تمام نیازهای ما را برآورده کند و فکر می کنیم که این وظیفه اوست که ما را شاد کند، به همین دلیل گاهی یادمان می رود که در واقع به ما لطف کرده است.

گفتن یک کلمه «ممنوم» اگر چه به ظاهر ساده است اما تاثیر زیادی بر طرز فکر و رفتارهای بعدی طرف مقابل تان دارد. در واقع شما با گفتن این جمله به او ثابت می کنید که قدردان زحمات او برای زندگی هستید. در نتیجه، شریک زندگی شما نیز احساس خوبی پیدا خواهد کرد زیرا می داند که شما به تک تک کارهایی که او برایتان انجام می دهد آگاه هستید و سعی می کند که به رفتارهای خوب خود ادامه دهد.(همچنین نگاه کنید به جملاتی که دل مردان را آب می کند)

از نظر من تو فوق العاده ای!

شاید فکر کنید که سالهای زیادی از رابطه شما با شریک زندگی تان می گذرد و او به آنچه در ذهن شما می گذرد، آگاه است اما اشتباه می کنید. شما همیشه باید آنچه از ذهن تان می گذرد را به زبان آورید. کلمات عاشقانه در همه حال تاثیر مثبت خود را خواهند گذاشت.

بنابراین به دنبال یک جمله ی تاثیرگذار روی مردان هستید به او بگویید: «تو از نظر من فوق االعاده ای و من از این که با تو هستم خوشبخت ترینم». بیان این جملات معجزه می کند و زندگی تان با تحول بزرگی رو به رو خواهد شد.

پنج جمله ای که مردان عاشق شنیدنش هستند

۱. نگران نباش ، من با توام

نوین اطلس دات کام معتقد است باید بدانید خطا کردن برای انسان اجتناب ناپذیر بوده و هیچ اجباری وجود ندارد که کسی هیچ اشتباهی نکند. ولی وقتی خطایی  اتفاق افتاد به جای سرزنش کردن مرد یا تکرار مدام به او که چه اشتباهی کرده است ، در عوض به او بگویید چیزی برای نگرانی وجود ندارد و شما طرف او هستید. کمی حمایت می تواند نه تنها شاید مشکل را بدتر از پیش نکند بلکه ارتباط شما را قوی تر نیز خواهد کرد. در نتیجه این یکی از پنج جمله ای است که مردان عاشق شنیدنشان هستند.

۲. متشکرم

تشکر چیزی است که هرکسی مشتاق شنیدن آن است حالا چه زن باشد چه مرد. ولی تشکر از سوی کسی که دوستش دارد، دنیا را تبدیل به جای بسیار زیبایی برای زندگی می کند. همسرتان خیلی دوست دارد که این جمله را از سوی شما بشنود که حتی با کوچکترین کار شما راخشنود کرده ویا کارتان را راحت تر کرده است. پس برای هرکاری حتی کوچکترین کار مثل باز کردن در بطری هم از او تشکر کنید.(نگاه کنید به بایدها و نبایدهای صحبت با مردان)

۳. به تو اعتماد دارم

همسرتان درهر زمانی نیاز دارد این جمله را از شما بشنود. ممکن است شما در حقیقت به او اعتماد و اطمینان داشته باشید ولی تا زمانی که بگویید او از این موضوع آگاه می شود، چرا که حقیقت این است که او مهارت کمی دارد تا بفهمد در فکر شما چه می گذرد. بنابراین اغلب این جمله را به او بگویید .

۴. تو چی فکر می کنی

مردان دوست دارند مشکلات را برای شما حل کنند و وقتی خودتان با صراحت این را از او می خواهید، آنها درمی یابند که نه تنها به او اعتماد دارید بلکه معتقدید او قادر است راه حلی پیش پای شما بگذارد.

۵. دوستت دارم

مهم نیست چه مدت طولانی است باهم هستید و یا ازدواج کردید، این دو کلمه جادویی هرگز قدیمی نمی شود.به او یادآوری کنید که چقدر دوستش دارید.

نکته مهم در رابطه با چیزی که به او می گویید این است که خودتان به راستی آن را از قلب خود بگویید. وقتی شما چیزی که احساس می کنید را می گویید ، آن جملات بسیار پرمعنی تر برای او خواهد بود و احترام او به شما بیشتر خواهد شد.

جملاتی که مردها را عاشق میکند

  • من تحت هر شرایطی تو را دوست دارم

زمانی که شریک زندگی تان اشتباهی مرتکب می شود، باور آن برای هر دویتان سخت است اما کلماتی که در این شرایط به زبان می آورید، تاثیری همیشگی دارند. به عنوان مثال، زمانی که شما به شریک زندگی تان می گویید که «تو در هر شرایطی برای من عزیزی» در واقع شما می خواهید به او ثابت کنید که «با وجود تمام اشتباهاتی که کرده ای، من هنوز هم دوستت دارم».

  • من برای تو اینجا هستم

مطمئن باشید این جمله هر مردی را عاشق شما می کند. تکیه کردن به طرف مقابل در هر رابطه ای، طبیعی است. پس به شریک زندگی تان یادآوری کنید که همیشه می تواند روی شما حساب کند و به او بگویید: «من برای تو اینجا هستم» یا «من شریک زندگی توام» تا احساس کند که تنها نیست و می تواند نیمی از بار سنگین مشکلات اش را روی شانه شما بگذارد.

کلمه های عاشقانه برای شوهر

زیباترین جملات عاشقانه و احساسی برای شوهر

نمی‌دانم تو را به خورشید تشبیه کنم یا دریا. فقط می‌دانم همیشه باید مثل خورشید بر خانه بتابی تا به تو گرم شود و همیشه باید مثل دریا زلال باشی تا خانه با وجودت آرامش بگیرد.

چشمانم همیشه به راه تو دوخته شده است. قدم‌هایت را شماره می‌کنم تا به خانه برگردی.

فقط تویی که می‌توانی آرزوهای مرا برآورده سازی. در دنیا آرزویی ندارم جز اینکه مهربان باشی و به من لبخند بزنی.

از آن روزی که به تو پایبند شدم و قسم وفاداری خوردم، هر دم و بازدمم به یاد تو و به نام تو بوده است.

وقتی خانه نیستی دلشوره می‌گیرم، گویی در این خانه تنهایی می‌خواهد مرا از پا دربیاورد. همیشه با من باش و تنهایی را از من دور کن.

نمی‌دانستم چکار کنم؛ اگر نمی آمدی !اگر نمی‌آمدی نگاهم معنا پیدا نمی‌کرد و اگر نمی‌آمدی اشکم را هیچ کس پاک نمی‌کرد. ممنونم که آمدی.(همچنین نگاه کنید به حرف های عاشقانه برای جذب مرد)

قانون جذب مردان

برای اینکه بتوانید عشق و محبت یک مرد را برای همیشه برای خود داشته باشید مستلزم این است که شما هم از او عشق دریافت کنید. بسیاری از زنان تصور می کنند هر چه بیشتر به یک مرد توجه کنند و نیازهای کوچک و بزرگ او را برآورده کنند، بیشتر در دل او جای خواهند داشت.

از آنجا که این کار را بیشتر جامعه زنان در دنیا انجام می دهند، زنان تصور می کنند این مسیر درست است و تخت‌گاز به سمت انتهایی که نمی دانند چیست می تازند. اما هر چه بیشتر در عمق این روش می روند، بیشتر آسیب‌پذیر می شوند و کمتر عشق دریافت می کنند.

مردها وقتی بیشتر از آنچه به شما می دهند از شما دریافت کنند، دلزده می شوند. خاموش می شوند و ممکن است روش رفتاری خود را تغییر دهند. هنگامی که یک مرد دایما با حجم زیادی توجه، نگرانی، کادو، علاقه، قربان‌صدقه، آماده بودن غذا و تمیز بودن خانه و …. مواجه می شود احساسش به شما عوض خواهد شد.

او شما را همچون مادری می بیند که دایما مراقب فرزند خود است تا چیزی کم نداشته باشد. این همه توجه و زحمتی که شما می کشید هرگز به چشمش نخواهد آمد و نمی تواند برای آنها به شما عشق بیشتری بدهد.

قانون جذب معتقد است برخلاف تصور زنان، توجهات بیش از اندازه نه تنها باعث افزایش علاقه مردان به زنان نمی شود که درست برعکس، احساسات عاشقانه آنها را از بین می برد.

مردها به واسطه قوی تر دانستن خود بیشتر دوست دارند دهنده باشند تا گیرنده. آنها می خواهند آنها باشند که نیازهای زن را تامین می کنند. وقتی زن همه کار را انجام دهد، مردها نقش خود را بسیار کمرنگ می بینند و تصور می کنند آن جذبه مردانه را ندارند و این باعث می شود تا زنی که این حس را در آنها به وجود آورده است را دوست نداشته باشند.

مطالب مرتبط:

محبت کردن به مردان

حرفهایی که مردان را عاشق میکند

عقب نشینی مردان در رابطه

قانون جذب مردان

چگونه اخلاق شوهرمان را تغییر دهیم



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.