no-img
نوین اطلس

مردان چه رنگ مویی را دوست دارند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مردان چه رنگ مویی را دوست دارند
امتیاز 4.00 ( 2 رای )
zip
مهر ۸, ۱۳۹۷

مردان چه رنگ مویی را دوست دارند


مدل موهای زنانه و استایل هایی که خانم ها موهایشان را کوتاه می کنند یکی از مواردی است که از نظر مردان در زیبایی آن ها نقش عمده ای دارد. مردان در این مسئله زیاد به جزئیات توجه نمی کنند و چیزی که به طور کلی نشان داده می شود و به چشم می خورد مد نظر آن ها می باشد.

به همین منظور نوین اطلس دات کام در این مطلب رنگ موی مورد علاقه ی مردان را به شما معرفی می کند و بر اساس تحقیقات به شما نشان می دهیم که آیا مردان موی بلند دوست دارند یا موی کوتاه. رنگ چشم، رنگ پوست و مدل موی مورد علاقه ی مردان نیز در این مطلی توضیح داده می شود زیرا همانطور که قبلا گفتیم مردان معیارهایی برای زیبایی همسر مورد علاقه شان دارند که این موارد از مهمترین آن ها به شمار می رود. پس داشتن اطلاعات کافی در این مورد خالی از لطف نیست. با ما همراه باشید.

رنگ موی مورد علاقه مردان

بررسی‌ها نشان می‌دهند با وجود اینکه زنان م بلوند بیشتر مورد توجه آقایان قرار می‌گیرند، اما مردان تمایل بیشتری به ازدواج با زنانی با موی قهوه‌ای و تیره دارند.

پژوهش‌ها نشان می‌دهند مردان زنان مو بلوند و رنگ مو های روشن را سالم و پرانرژی می‌دانند، اما به نظر آن ها زنان با موی قهوه‌ای و تیره توانایی بیشتری برای به عهده گرفتن مسئولیت خانواده و تربیت فرزندان دارند.

همزمان با افزایش سن رنگ مو‌ها دستخوش تغییر می شود و زنان با موی بلوند و روشن جوان‌تر از زنان با موی قهوه‌ای وتیره به نظر می‌رسند، اما از نظر علمی سلامت این دو گروه تفاوتی نداشته و حفظ سلامت به عامل هایی چون تغذیه، ورزش، سبک زندگی سالم و مواردی از این قبیل بستگی دارد.

مردان موی بلند دوست دارند یا کوتاه

قطعا مردان موهای بلند- را بیشتر از موی کوتاه دوست دارند. یکی از مهمترین معیارهای مردان برای زیبایی و جذابیت زنان ، داشتن موهایی بلند است. البته منظور از موی بلند مویی نا سالم نیست ، اگر موهای کمتر بلند اما سالم و مرتبی داشته باشید جذاب تر است.

مردها عاشق موهای بلند هستند و تمایل دارند بلند بودن موها را ببینند. اغلب مواقع زنان موهایشان را بلند می‌کنند اما آن را پشت سرشان می‌بندند، جوری که بلند بودن یا نبودن آن چندان فرقی ندارد. مردها دوست دارند ببینند موهایتان بلند است.

رنگ چشم مورد علاقه مردان

پژوهش جدید دانشگاه چارلز در پراگ نشان داده که انسانهایی با چشمان قهوه‌ای از چشم آبی‌ها قابل اعتمادترند. در این پژوهش تصویر ۴۰ زن و ۴۰ مرد چشم قهوه‌ای و چشم‌آبی برای قضاوت در مورد میزان قابل اعتماد بودن، جذابیت و تسلط آنها در برابر شرکت‌کنندگان قرار گرفت که نتایج نشان داد از نظر شرکت‌کنندگان افراد چشم‌قهوه‌ای قابل اعتمادترند. به همین دلیل با وج.د اینکه چشمان رنگی جذابیت بیشتری دارند اما رنگ چشم مورد علاقه ی مردان رنگ های تیره تر و قهوه ای است.

این در حالیست که هنگام نشان دادن تصاویر همان افراد چشم‌قهوه‌ای که رنگ چشمانشان این بار بصورت مصنوعی، آبی شده بود، شرکت‌کنندگان میزان قابل اعتماد بودن آنها را برابر تشخیص دادند.

این پژوهش نشان داده که کلید قابل اعتماد بودن در ویژگی‌های مشترک چهره افراد دارای چشم قهوه‌ای بوده و ارتباطی به رنگ چشم آنها ندارد.

رنگ پوست مورد علاقه مردان

براساس یک تحقیق علمی که در دانشگاه تورنتو انجام شده است، زنان مردان با پوست تیره را بیشتر دوست دارند، مردان نیز لذت بیشتری از زنان با پوست روشن می برند. طبق این تحقیق در حالی که رنگ سفید سمبل معصومیت، سادگی، ظرافت و بکارت به شمار می رود و مردان دنبال این نشانه ها هستند، برای زنان رنگ تیره، گندمگون و سبزه نشانه خطر، جذبه، اقتدار و جذاب بودن به شمار می رود و زنان به دنبال این نشانه ها در مردان هستند.

محققان گفته اند مردان از هر نژادی که باشند به دنبال زن با پوست روشن هستند و اینگونه زنان را می پسندند، زنان نیز بر عکس این سلیقه مردان عمل می کنند.
محققان ضمن اشاره به زنان با پوست تیره که مورد پسند تعداد زیادی از مردان می باشد علت آن را خطرخواهی غیراثباتی مردان دانسته اند. مردان؛ زنان با پوست روشن سمبل صاف و درست بودن می دانند.

مدل موی مورد علاقه مردان

موهای بلندی که از یک سوم صورت به پایین حالت و موج دارند. این مدل موها با هر نوع فرم صورتی مچ می شود و در واقع یکی از پرطرفدارترین مدل موها است.

کوتاهی مدیوم که تا قسمت زیرین صورت ادامه دارد و کمی خورد است نیز از مدل موهای مورد علاقه ی مردان است.فرق کج هم یکی از مدل موهایی است که مردان می پسندند.

کمتر مردی است که از مدل و فرم موهای فر خوشش نیاید. تنها نکته ای که باید در این مورد مد نظر داشته باشید انتخاب مدل و حالت فرکردن موها با توجه به فرم صورت است.

بافت تیغ ماهی هم جزو مدل موهای مورد علاقه ی مردان است. بافت یک طرفه واقعا زیباست و جذابیت ویژه ای به استایل موها می بخشد.

مدل موی دم اسبی کلاسیک نیز برای مردان جذاب است. اگر دقت کرده باشید این مدل موی بازیگران هالییود در بین بیشتر آنها به چشم خورده است .

مدل موی نسبتا کوتاه با برگشت در قسمت پایین (مصری) . این مدل مو ما را به یاد عروسک های رویایی دوران کودکی مان می اندازد.

مطالب مرتبط:

مردان چه رنگ چشمی را دوست دارند

چگونه جذاب شویم برای پسران

مردان چه اندامی را دوست دارند

عامل جذب مردان



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.