no-img
نوین اطلس

بی محبتی شوهر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

بی محبتی شوهر
zip
مهر ۸, ۱۳۹۷

بی محبتی شوهر


فکر می کنید بهترین روش برای برخورد با بی تفاوتی و بی محبتی شوهر چیست و در مقابل بی محلی های شوهر باید چه کرد؟ اصلا چرا مردها بی احساس و بی تفاوت هستند و بهترین روش برخورد با همسر بی تفاوت چه می تواند باشد؟

انسان روحیاتی دارد که باعث می شود وقتی با بی محبتی یا بی تفاوتی دیگران به خصوص همسر و شریک زندگی اش رو به رو می شود، کم کم احساس بی ارزشی کرده و شادی در زندگی اش کم رنگ خواهد شد.

اگر شما هم چنین احساسی را تجربه کرده اید یا هم اکنون این احساس را دارید نوین اطلس دات کام با این مطلب به شما کمک می کند یاد بگیرید با بی توجهی شوهر خود چه کنید و چگونه مردان را به سمت خودتان بکشانید.

بی محلی های شوهر

دلایل بی محلی های شوهر به همسر خود چیست؟

دلیل عمده ی بی محلی های شوهر نسبت به همسر سلطه جویی و دیکتاتوری زنان است و همین مسئله باعث می شود مردان نسبت به چنین زنانی بی محلی کنند و آن ها را نادیده بگیرند.
زنانی که قصد کنترل مرد زندگی خود را دارند ( به طور مثال دستور به اینکه چه بکند ، چه بپوشد و …) باعث می شوند مردان نسبت به آنان بی میل شوند.
زمانی که زن درک نمی کند رابطه زناشویی جدی است، انتظار تعهد داشتن زنان برای شوهر برآورده نمی شود. آن ها نسبت به زنانی که زندگی مشترک را به بازیچه می گیرند بی تفاوت هستند.

چرا مردان بی احساسند

مهم ترین دلایل بی احساسی و بی محبتی در مردان به شرح زیر است:

آسیب شخصیتی: ۹۰ درصد افرادی که احساسات مثبت از خودشان نشان می دهند هرگز پاسخی معادل آن را دریافت نمی کنند. وقی فردی رفتار خوبی از خود نشان دهد و در مقابل هیچ واکنش مثبتی دریافت نکند تلاش می کند با رفتارهایی منفی نشان دهد که به طرف مقابل هیچ علاقه ای ندارد. اما درواقع هرچقدر رفتارهای منفی بیشتری از خود نشان دهد علاقه اش را بیشتر ثابت می کند.
عدم توانایی در درست کردن ذهن: بسیاری از افراد وقتی به کسی علاقه مند می شوند نمی توانند خود را در مقابل آن فرد کنترل کنند و از هر فرصتی برای ابراز علاقه به او استفاده می کنند حتی اگر قبلا با فردی دیگری که مورد علاقه ی شان بوده آشنا شده باشند. اگر فردی در چنین شرایطی قرار بگیرد علاقه ای که در گذشته به فرد دیگری داشته کاهش پیدا می کند و احساساتش نسبت به فرد جدید بیشتر می شود. این افراد معمولا اعتیاد به عشق دارند.
ترس از تعهد: بسیاری از مردم از تعهد می ترسند اما وقتی به کسی جذب می شوند نمی توانند علاقه شان را ابراز نکنند. هنگامی که آن ها به طرف مقابل نزدیک شده و مسئله جدی می شود ترس از تعهد بر آن ها غلبه می کند و در تلاش می کنند از آن فرد دور شده و رابطه را پایان دهند. این افراد همواره با یک نوع تضاد درونی رو به رو هستند در نتیجه کارهای مثبت و منفی را باهم انجام می دهند.
از دست دادن علاقه: دلیل دیگر ایجاد احساسات متناقض در افراد از دست دادن علاقه است. اما خبر خوب این است که اگر فردی علاقه اش را به شما از دست داد می توانید دوباره او را به خود جذب کرده و به رابطه بازگردانید. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: چرا مردها بی احساس می شوند)

برخورد با همسر بی تفاوت

پنج تعهد اساسی برای یک ازدواج موفق و برخورد با همسر بی تفاوت 

برای اینکه هر ازدواجی موفق باشد و رشد کنند به پنج تعهد اساسی نیازمند است. باید از نامزد / همسرتان بخواهید تعهدات زیر را در قبال شما عهده‌دار شود: (همچنین نگاه کنید به با مرد بیخیال چگونه رفتار کنیم)

  • متعهد می‌شوم تا آنجا که می‌توانم بیاموزم چگونه انسانی بهتر و همسری شایسته تر باشم. متعهد می‌شوم آنچه را لازم است برای شادکامی و خوشبختی‌مان انجام دهم.
  • متعهد می‌شوم به لحاظ احساسی – عاطفی، باز، گرم و پذیرا باشم و احساسات و عواطف خود را به همسرم ابراز کنم.
  • متعهد می‌شوم به لحاظ روحی – عاطفی با نامزد / همسرم سخاوتمند باشم نه خسیس، و همواره عشق و محبت خودم را به او ابراز کنم.
  • متعهد می‌شوم با خودم و نامزد / همسرم صادق باشم.
  • متعهد می‌شوم تا آنجا که می‌توانم از عشق و عشق ورزیدن بیاموزم تا معشوقی لایق برای نامزد / همسرم باشم و به آن گونه که شایستگی‌اش را دارد عشق بورزم.

با بی توجهی شوهرم چه کنم

چگونگی رفتار با شوهر بی تفاوت:

  • اولین گام این است که از شوهر خود تقاضا کنید که می خواهید در فرصت مناسب با یکدیگر صحبت کنید.
  • به حرف های شوهر بی توجه به دقت گوش دهید. از لابه لای حرف های او می توانید نکاتی که برای بهبود رابطه لازم است را فراگیرید.
  • انتظار نداشته باشید همه تقصیر ها از جانب شوهر است. شما هم باید تلاش کنید که در خود تغییراتی انجام دهید تا این بی توجهی پایان یابد.
  • اگر از صحبت های همسر خود احساس رضایت کردید حتما به او یادآوری کنید. چون درک افراد از کلام و صحبت های خود متفاوت است.
  • در مواردی که احساس می کنید مقصر خود هستید ، به طور شفاف به همسر بگویید. به طور مثال ” من از اینکه نمی توانم نیاز جنسی تو را به طور کامل برطرف کنم، نارحتم و احساس خوبی ندارم”
  • مواردی که شما پیشنهاد تغییر می دهید ممکن است همسر شما در مقابل آنها مقاوت کند. بهتر است مواردی که باعث مقاوت همسر می شود را بررسی کنید. بنابراین از همسر بخواهید نظر خود راجع به موضوع پیش آمده و راه حل آن را بگوید.(نگاه کنید به از بی توجهی شوهرم خسته شدم)

چگونه مردان را به سمت خود بکشانیم

برای این که مردان را به سمت خود بکشانید پرتحرک، با حرارت و جذاب باشید!

یکی از نیازهای اساسی شوهر شما این است که شما از نظر درونی و ظاهری هر روز برای او تازه‌تر و جذاب‌تر باشید. او عاشق تمامی ‌وجود شماست. در حقیقت مشتاق و آرزومند آن است که هر روز از باغ پرطراوت وجود شما گلی تازه بچیند.

ظاهر آراسته و پوشش زیبای شما همان چیزی است که شوهر شما در نخستین برخورد پس از ورود به خانه، از شما می‌خواهد. او می‌خواهد موقع مراجعت به منزل، دختر رویاهایش واقعاً یک خانم به تمام معنا باشد، با تمام ویژگی‌های یک زن زیبا و طناز، شادابی و شیطنت یک دختر جوان و سرزنده، لطافت و طراوت یک گل. این نیاز و انتظار واقعی یک مرد از همسر خود است تا مانع از بی توجهی شوهر به همسرش شود.

خانم‌های عزیز، به خاطر بسپارید که مردها آدمهای عجیبی هستند. یک مرد قبل از اینکه به شخصیت یک زن توجه کند، ابتدا سر و وضع ظاهری او را می‌بیند.

هرگز از ظاهر آراسته خود به‌منظور دیگر غیر از جلب و بیان محبت استفاده نکنید. مطمئن شوید که نیت و رفتار شما با لباس پوشیدنتان متناسب است و هرگز قصد ندارید از این ابزار برای سلطه به همسر و رسیدن به اهداف پنهانی استفاده نمایید. او کاملاً احساس خواهد کرد و عکس‌العملی برخلاف خواسته شما نشان خواهد داد.

چگونه همسرمان را به خانه جذب کرده و به سمت خود بکشانیم

به جای اینکه شوهر خسته شما به هنگام ورود به خانه، در آشپزخانه یا اطاق‌ها به دنبال همسرش بگردد، بی‌درنگ برای استقبالش به جلوی درب خانه بروید. بگذارید آن لحظه‌ای که به خانه وارد می‌شود، یک لحظه شاد و زیبا باشد. با صورت آرایش کرده در حالی که رایحه عطر از وجود شما به مشام می‌رسد، خرامان خرامان به طرف در بروید. به این ترتیب نه تنها می‌توانید به ابراز محبت او پاسخ بدهید بلکه خود شما هم نیاز به این ابراز محبت دارید. اگر او با حالتی عصبی و خسته و کوفته به خانه می‌آید، با دیدن قیافه مرتب و منظم شما خستگی از تنش بیرون می‌رود.

مطالب مرتبط:

چرا مردها بی احساس هستند

چگونه اخلاق شوهرمان را تغییر دهیم

زن ذلیل کردن شوهر

دعای محبت _ ایجاد، افزایش و بازگشت محبت با دعا

راز خوشبختی در زندگی زناشویی

همه چیز در مورد کم بودن رابطه زناشویی



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.