no-img
نوین اطلس

جملاتی که مردان دوست دارند بشنوند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

جملاتی که مردان دوست دارند بشنوند
امتیاز 4.50 ( 2 رای )
zip
مهر ۷, ۱۳۹۷

جملاتی که مردان دوست دارند بشنوند


شاید شما نیز از زبان مادربزرگ‌هایتان، شنیده باشید که زبان، راه نفوذ به قلب است. شما به‌عنوان خانم خانه، یا فردی که قصد دارید دل مرد موردعلاقه خود را به دست آورد، با استفاده از همین ابزار، در کنار رفتار و اخلاق شایسته خود می‌توانید به مقصود خود برسید. کافی است حرف های عاشقانه برای جذب مردان را بدانید.

نوین اطلس دات کام در این مطلب با عنوان جملاتی که مردان دوست دارند بشنوند، حرفهایی که بر اساس روانشناسی رابطه عاشقانه، پسرها دوست دارند بشنوند را به همراه جملاتی که مردان را جذب می کند برای جذب مردان مغرور و جذب غیر مستقیم پسران معرفی می کند و در پایان برای شما ویژگی زنانی را که مردان دوست دارند شرح می دهد.

جملاتی که مردان دوست دارند بشنوند

۱-من از اینکه همسرت هستم خوشحالم

یکی از جملاتی که مردان دوست دارند بشنوند، این است که دوست دارند بدانند همسرشان از زندگی با آنها راضی است و از بودن با او لذت می برد، آخرین باری که از شوهرتان تشکر کردید چه زمانی بوده است ؟ فکر نکنید که حتما خودش می داند ، باید به زبان بیاورید!(نگاه کنید به مقاله با چه کلماتی ابراز علاقه کنیم)

۲- تو یک پدر فوق العاده ای

در قلب هر پسری میلی برای قهرمان بودن وجود دارد، خصوصا برای فرزندانشان، به همسرتان بگویید که دقیقا به چه دلیل قهرمان فرزندتان است و یک شب موقع شام به فرزندانتان بگویید که چرا او یک مرد بزرگ است.

۳-من واقعا مجذوب تو هستم، تو یک مرد واقعی هستی

این یک باور عمومی است که زنان جذاب تر از پسرها هستند، اما مردان نیز همین که موی سرشان شروع به ریزش می کند، یا شکمشان جلوتر می آید، نسبت به ظاهر خود کاملا حساس می شوند. هیچ وقت ظاهر شوهرتان را به تمسخر نگیرید، به او بگویید که چقدر برای شما جذاب است.(نگاه کنید به چگونه عشق را زنده نگه داریم)

۴- من به تصمیمی که گرفته ای احترام می گذارم

وقتی پسری تصمیمی می گیرد، خصوصا یک تصمیم سخت، انتظار ندارد همسرش آن را نقد کند یا زیر سوال ببرد. او می خواهد اطمینان یابد که همسرش حامی اوست و او را به خاطر گرفتن تصمیم های عاقلانه تحسین می کند. این تحسین کردن از جمله حرف هایی است که مردان را عاشق می کند.

۵- من می دانم که ما باید متناسب با درآمدمان زندگی کنیم و در این مورد همیشه همراهت هستم

شوهر شما نسبت به آینده خانواده شما مسئول است، این یعنی از لحاظ اقتصادی هم باید به فکر خانواده باشد، داشتن همسری که عاقلانه پول خرج و پس انداز کند، اطمینان قلبی قوی به او می دهد.

جملاتی که مردان را جذب میکند

اگر می خواهید مردی را به خود جذب کرده و او را عاشق کنید اصلا تاثیر حرف های عاشقانه و جملات مورد علاقه ی آن ها را دست کم نگیرید. بخش مهمی از نیازهای روانی مردان را می توانید با گفتن جملات درست به آن ها ارضا کرده و خواسته های آن ها را برآورده کنید. به همین منظور novinatlas.com در این بخش برخی از جملاتی که مردان را جذب میکند، معرفی خواهد کرد:(نگاه کنید به سیاست های دخترانه در جذب پسران)

من به تو اعتماد دارم

اولین چیزی که مرد احتیاج دارد اطمینان از اعتماد شما نسبت به خودش است پس گفتن این جمله را از او دریغ نکنید چرا که از دسته جملاتی که مردان دوست دارند بشنوند است پس هر از گاهی به او بگویید من به تو اعتماد دارم.

به تو افتخار می‌کنم

مردها نیاز دارند بشنوند که شما به آن‌ها افتخار می‌کنید. در موقعیت‌های مختلف می‌توانید این جمله را به او بگویید. حتی گاهی مقابل دیگران، در حضور همسرتان این را بگویید. این موضوع باعث می‌شود که همسرتان احساس غرور کند و این حس تا همیشه با او باقی می‌ماند و از جدایی عاشقانه جلوگیری می کند.

ابرمرد زندگی من

یکی از نیازهای اصلی هر مردی این است که حس کند، ابرمرد زندگی همسرش است و شما باید او را متوجه این نکته کنید. به او بگویید که برای شما بهترین است، قابل اتکا و تکیه است، حامی شماست و بهترین فردی است که می توانید به او تکیه کنید این نیز از جملاتی که مردان دوست دارند بشنوند، است.

جذب مردان مغرور

برای جذب مردان مغرور باید بدانید که یک فرد مغرور و خودشیفته نیاز به توجه و تحسین دارد. اما نه توسط هر شخصی. این موضوع بستگی به ارزش آن شخص دارد. توجه کنید دیدگاه انسان ها نسبت به مفهوم با ارزش بودن متفاوت است. قبل از هر چیزی باید متوجه شوید ارزش از دید طرف مقابل شما چه تعریفی دارد. این ارزش می تواند ایجاد اعتماد به نفس، ثروت، تحصیلات، زیبایی اندام یا هر مورد دیگری باشد.

واقعیت این است که هر شخصیت خودشیفته یا مغروری به شکلی منحصر به فرد رفتار خواهد کرد. هیچ قانون استاندارد و جهان شمولی وجود ندارد که به ما بگوید همه ی افراد خودشیفته پس از بی اعتنایی دقیقا چگونه رفتار می کنند پس برای جذب مردانی با این ویژگی باید خیلی دقت داشته باشید. ( برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: چگونه یک فرد مغرور را عاشق خود کنیم)

راه های جذب غیر مستقیم پسران

وقتی فردی متوجه شود که شما به او علاقه مند هستید یا با شما وارد رابطه می شود و مشکلی پیش نمی آید یا خود را کنار کشیده و از شما دور می شود. فرض می کنیم که این شخص وقتی از علاقه شما با خبر شد راه دوم را انتخاب می کند، یعنی خود را کنار می کشد و از شما دور می شود.

در این صورت بهتر است به صورت غیر مستقیم پسر مورد علاقه تان را به خود جذب کنید و به خود نگویید عشقم را دوسش دارم ولی اون منو دوست نداره و کنار بکشید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که به این فرد نزدیک شوید و اشاره کنید رابطه ی شما معمولی است و در حد همکار یا همکلاسی هستید. وقتی که پیشنهاد شما را پذیرفت هیچ وقت نباید دوباره موضوع رابطه ی عاطفی را مطرح کنید. در واقع هدف این است که او سپر دفاعی خود را پایین بیاورد؛ پس باید جوری رفتار کنید که متوجه علاقه شما نشود.

در طول این زمان همه ی توجه لازم را (در حد یک ارتباط معمولی) به او بدهید، بدون بروز احساسات خود در کنار او بایستید و هر روز با بهانه های موجه درسی یا کاری سعی کنید با او تماس برقرار کنید.

بعد از مدتی او به توجه شما عادت می کند و دقیقا اینجاست که شما باید کنار کشیده و کمی از او دور شوید (با بهانه های موجه). دقت داشته باشید که پسر یا مرد مورد علاقه شما نباید متوجه شود از قصد اینکار را انجام می دهید.

اگر متوجه شدید که او به دنبال شما می آید و سراغ شما را می گیرد تا حدودی موفق به جذب او شده اید و تنها کاری که باید انجام دهید افزایش شدت این تمایل است. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به : جذب پسر مورد علاقه به ازدواج)

مردان چه زنانی را بیشتر دوست دارند

  •  مردان زنان خاص را دوست دارند

یک مرد به دنبال زنی خاص می گردد که تا پایان عمر کنارش بماند و با او پیر شود. زنی که اهل شکایت نیست یا با نق نق کردن روزش را خراب نمی کند.

مردها یک زن منطقی و با حساب و کتاب می خواهند که آن ها را در سراسر زندگی شان حمایت کند و در موقعیت های حساس همیشه بتوانند روی کمکش حساب کنند. از طرف دیگر زن ایده آل آن ها شباهت زیادی با همان کلیشه همسر در خانواده و اجتماع دارد.

آن ها اغلب زنی را ستایش می کنند که مورد ستایش خانواده و اطرافیان شان قرار می گیرد و حتی اگر خودشان هم این واقعیت را ندانند در ناخودآگاه شان آن را پرورش داده و به تصمیم گیری های شان راه می دهند. پس سعی کنید با جلب توجه اطرافیان مرد مورد علاقه خود روش شیفته کردن مرد را بیاموزید.

  • مردان زنانی را دوست دارند که قانع باشند

مردها دوست دارند، بعد از ازدواج همان طوری که پیش از این بوده اند بمانند. آن ها همسری می خواهند که با وجود معایب یا خلق و خوی خاص شان آن ها را بپذیرد و عاشق شان بماند. این ویژگی یکی از مهم ترین چیزهایی است که در ذهن مردها می گذرد.

آن ها از سرکوفت خوردن بیزارند و دوست دارند همسرشان با همین اخلاقی که دارند و همین وضع زندگی ای که دارند بسازد و مدام برای تغییر کردن، آن ها را تحت فشار نگذارد.

برخلاف اغلب زن ها که سعی می کنند، از مرد معمولی مقابل شان همسر ایده آل و رویایی بسازند، مردها دوست دارند با زنی زندگی کنند که به همین وضع موجود قانع باشد.

  • مردان بصری هستند و زنان زیبا را دوست دارند

درست است که زیبایی و وضعیت ظاهری نخستین موضوعی نیست که اغلب مردها به آن توجه می کنند اما این موضوع در انتخاب همسر آینده آن ها بی تاثیر هم نیست.

انگار مردها دوست دارند از این طریق انتخاب شان را به رخ دیگران بکشند و یک افتخار کسب کنند. ظرافت و زیبایی در رفتار هم می تواند تاثیر مثبتی روی انتخاب آن ها بگذارد.

گرچه معیارهای زیبایی از فردی به فرد دیگر متفاوت است اما همیشه با نگه داشتن حد وسط می توان از این که یکی از کاندیداهای ازدواج مردان اطراف تان هستید یا خیر مطمئن شوید.

مطالب مرتبط:

جملاتی که دل مردان را آب می کند

رفتارهایی که مردان دوست دارند

نحوه برخورد با مرد بی توجه

نحوه برخورد با همکلاسی پسر

نکات روانشناسی همسرداری

عواقب بی توجهی مرد به زن



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.