no-img
نوین اطلس

ابطال سحر تفریق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

ابطال سحر تفریق
zip
مهر ۷, ۱۳۹۷

ابطال سحر تفریق


متاسفانه در جامعه امروزی هستند کسانی که از روی حسادت و یا تنفر و یا کینه بین دو زوج طلسم و سحر جدایی و سردی به وجود میاورند، که این افراد در جامعه ما کم نیستند. هر چند این افراد مشکلات و جواب کار خود را سریع می بینند و خیلی سریع چوب کار خود را می خورند اما در این مطلب نوین اطلس دات کام راهکارهاو دعاهایی برای ابطال سحر تفریق در اختیار شما قرار می دهد. این دعاها سحر و طلسم جدایی بین زن و شوهر و دل سیاهی بین آن ها و قویترین طلسم های طلاق و تفریق را ابطال می کند.

متن سحر تفریق

متن آیات زیر می تواند با انجام روش های خاصی یک سحر تفریق به شمار رود و بین زن و شوهر و هر دو فرد دیگری جدایی اندازد. ما به این روش ها اشاره نمی کنیم زیرا این کار غیر شرعی و غیر اخلاقی است اما اگر این متن را در جایی دیدید ممکن است نوعی سحر تفریق روی شما صورت گرفته باشد و باید خیلی زود برای ابطال آن اقدام کنید:

الم * ذَلِکَ الْکِتَابُ لاَ رَیْبَ فِیهِ هُدًى لِّلْمُتَّقِینَ * الَّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِالْغَیْبِ وَیُقِیمُونَ الصَّلاهَ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ * والَّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِمَا أُنزِلَ إِلَیْکَ وَمَا أُنزِلَ مِن قَبْلِکَ وَبِالآخِرَهِ هُمْ یُوقِنُونَ * أُوْلَـئِکَ عَلَى هُدًى مِّن رَّبِّهِمْ وَأُوْلَـئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ

ابطال سحر جدایی زن و شوهر

دعاهای مختلفی برای ابطال سحر جدایی زن و شوهر وجود دارد که در این مطلب گردآوری شده است. یک روش بسیار موثر قرآنی برای ابطال این نوع سحر و طلسم، انجام اعمال زیر می باشد:
۱- وضو قبل از خواب ، سپس آیه الکرسی – سپس معوذات را بخوانید و بر کف دستهایتان  بدمید و سپس دستها را بر بدن بمالد (سه مرتبه این عمل را تکرار کنید).
۲- گوش دادن به  آیه الکرسی (می توانید از قرائت ضبط شده استفاده کنید و روزی یک مرتبه به آن گوش دهید.)
۳- گوش دادن به قرائت معوذات (سوره های مبارکه الاخلاص – الفلق – الناس ) چندین مرتبه پی در پی . (می توانید از قرائت ضبط شده استفاده کنید) و روزی یک مرتبه به آن گوش کند.
۴- همچنین رقیه ابطال سحر ذکر شده را بر آب پاک بخوانید و با آن آب غسل کنید. هر سه روز یک بار این عمل را انجام دهید.
۵- بعد از نماز صبح ، صد مرتبه بگویید : ( لا إله إلا الله وحده لا شریک له ، له الملک و له الحمد یحیى و یمیت و هو على کل شىء قدیر).

این اعمال را به مدت یک ماه کامل برای ابطال سحر جدای زن و شوهر انجام دهید تا به اذن و اراده خداوند تبارک و تعالی به حاجت خود برسید.

ابطال طلسم دل سیاهی

در این نوع طلسم دل ساهی، باید بر مسحور رقیه خاصه جهت ابطال طلسم قرائت شود و در موارد شدید بایستی آیات شریفه مخصوص ابطال سحر بر فرد مسحور قرائت شود:
سوره البقره – هود – الحجر – الصافات – ق – الرحمن – الملک – الجن – الاعلى – الز لزله – الهمز ه – الکا فرون – المعوذتین .

این قرائت حتما باید دوبار در هر روز انجام شود ( به مدت یک ماه تمام و حتی ممکن است سه ماه هم به طول بیانجامد) . در طول مدت ابطال طلسم دل سیاهی فرد طلسم شده باید از آب پاکی که بر آن آیات خاصه ابطال سحر خوانده شده است بنوشد.

باطل کردن طلسم جدایی و طلاق

برای باطل کردن طلسم جدایی و طلاق سوره فاتحه الکتاب را هفت مرتبه، آیه الکرسی را هفت مرتبه، معوذات را سه مرتبه بخوانید. در مرحله آخر نیز ، رقیه ذیل را بر روغن سیاه دانه بخواند و بر روی پیشانی بمالید (صبحها و عصرها این عمل را انجام دهد و این عمل را تا چهل روز یا بیشتر پی در پی ادامه دهد تا به اذن خداوند تبارک و تعالی طلسم جدایی و طلاق باطل شود).
و آن رقیه این است:
۱- الفاتحه.
۲- المعوذات.
۳- (وننزل من القرآن ما هو شفاء ورحمه للمؤمنین ) هفت مرتبه.
۴- (بسم الله أرقیک والله یشفیک من کل داء یؤذیک ومن کل نفس او عین حاسد یشفیک ) هفت مرتبه .
۵- (اللهم رب الناس إذهب البأس واشف أنت الشافى لا شفاء إلا شفاؤک شفاء الا یغادر سقما ) هفت مرتبه.

قویترین باطل سحر

یکی از قویترین راه های باطل سحر این است که در ابتدا یک ظرف ۱۰ لیتری پر از آب آماده می شود و مقداری هم نمک جهت مخلوط کردن با این آب تدارک می گردد. سپس بر آب آماده شده، آیات ابطال طلسم و آیات مربوط به حضرت موسی (ع) و همچنین برخی از آیات مربوط به رقیه شرعیه که در ادامه ذکر می شود قرائت می شود. این آیات شریفه عبارتند از:

أَعُوذُ باللَّهِ مِنَ الشَّیْطانِ الرَّجِیـمِ – بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـنِ الرَّحِیـمِ
۱- الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِیـنَ (۲( الرَّحْمَنِ الرَّحِیـمِ (۳) مَـالِکِ یَوْمِ الدِّیـنِ (۴) إِیَّاکَ نَعْبُدُ وَإِیَّاکَ نَسْتَعِیـنُ (۵) اهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِیـمَ (۶) صِرَاطَ الَّذِینَ أَنْعَمْتَ عَلَیْهِمْ غَیْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَیْهِمْ وَلا الضَّـالِّیـنَ (۷) الفاتحه.
۲- الم * ذَلِکَ الْکِتَابُ لاَ رَیْبَ فِیهِ هُدًى لِّلْمُتَّقِینَ * الَّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِالْغَیْبِ وَیُقِیمُونَ الصَّلاهَ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ * والَّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِمَا أُنزِلَ إِلَیْکَ وَمَا أُنزِلَ مِن قَبْلِکَ وَبِالآخِرَهِ هُمْ یُوقِنُونَ * أُوْلَـئِکَ عَلَى هُدًى مِّن رَّبِّهِمْ وَأُوْلَـئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ
۳- اللَّهُ لـَا إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ, لا تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَلا نَوْمٌ, لَهُ مَا فِی السَّمَوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ, مَنْ ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ, یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ, وَلا یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِنْ عِلْمِـهِ إِلاَّ بِمَا شَـاءَ, وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَوَاتِ وَالأَرْضَ وَلا یَئُودُهُ حِفْظُهُمَا, وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیـمُ (۲۵۵) البقره.

این عمل را پنج روز یک بار نیمه شب انجام دهید.

باطل کردن دعای جدایی

برای باطل کردن دعای جدایی دستور زیر بسیار مجرب است:

۷ لیتر آب
یک شیشه گلاب درجه ۱
۷قاشق نمک (اگر نمک درشت دست نخوره باشه خیلی بهتره همون نمکی که در کارخانه ها ازش استفاده میکنن)
۷قاشق سرکه
همه رو در ظرف نسبتا بزرگی قرار بدین وظرف آب رو نزدیک دهان و انگشت خود را در آب قرار بدین وبر آن سوره شریفه بقره۱بار +سوره حمد ۷بار+آیه الکرسی ۷بار+ معوذتین ۷بار+ آیه های ذیل هم ۷بار بخوانید:

وَأَوْحَیْنَـا إِلَى مُوسَـى أَنْ أَلْقِ عَصَاکَ فَإِذَا هِیَ تَلْقَفُ مَا یَأْفِکُـونَ فَوَقَعَ الْحَقُّ وَبَطَلَ مَا کَانُوا یَعْمَلُـونَ فَغُلِبُوا هُنَالِکَ وَانقَلَبُوا صَاغِرِیـنَ وَأُلْقِیَ السَّحَرَهُ سَاجِدِیـنَ قَالُـوا آمَنَّا بِرَبِّ الْعَالَمِیـنَ رَبِّ مُوسَى وَهَارُونَ قَالَ مُوسَـى أَتَقُولُونَ لِلْحَقِّ لَمَّا جَـاءَکُمْ أَسِحْرٌ هَذَا وَلا یُفْلِحُ السَّاحِرُونَ قَالُـوا أَجِئْتَنَا لِتَلْفِتَنَا عَمَّا وَجَدْنَا عَلَیْهِ آبَـاءَنَاوَتَکُونَ لَکُمَا الْکِبْرِیَـاءُ فِی الأَرْضِ وَمَا نَحْنُ لَکُمَابِمُؤْمِنِیـنَ وَقَالَ فِرْعَوْنُ ائْتُونِی بِکُلِّ سَاحِرٍ عَلِیـمٍ فَلَمَّا جَـاءَ السَّحَرَهُ قَالَ لَهُمْ مُوسَـى أَلْقُوا مَـا أَنْتُمْ مُلْقُـونَ فَلَمَّـا أَلْقَوْا قَالَ مُوسَى مَا جِئْتُمْ بِهِ السِّحْرُإِنَّ اللَّهَ سَیُبْطِلُهُ, إِنَّ اللَّهَ لا یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِیـنَ

سپس از آب درب منزل وهمه جاهائی رو که شک کردین سحر پاشیدن رو مقداری ازش بیاشین بمدت ۷ روز از این آب پاشیدنی استفاده کنین و در زمان آب پاشیدن این آیه رو بخونین

بسم الله الرحمن الرحیم قَالَ مُوسَى مَا جِئْتُمْ بِهِ السِّحْرُإِنَّ اللَّهَ سَیُبْطِلُهُ, إِنَّ اللَّهَ لا یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِیـنَ

مطالب مرتبط:

سحر تفریق و ربط

ابطال طلسم دل سیاهی

سردی در زندگی مشترک

قهر با شوهر در دوران عقد

طلاق عاطفی زوجین



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.