no-img
نوین اطلس

متولدین شهریور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

متولدین شهریور
zip
مهر ۳, ۱۳۹۷

متولدین شهریور


آیا شما خصوصیات اخلاقی ماه تولد خود را می دانید؟ این سوالی است که احتمالا در جمع های دوستانه و فامیلی مطرح می شود و گاهی از جهت سرگرمی و گاهی خیلی جدی به آن پرداخته می شود و در مورد آن بحث می کنید.

اینکه شما به عنوان متولد یکی از ماه های سال چه خصوصیات و روحیاتی دارد؟ علایق شما چیست؟ احساسات شما چگونه است و فال و طالع بینی شما در مورد گذشته، حال و آینده تان چه می گوید؟ همه ی این موارد سوالاتی هستند که در چنین بحث هایی مطرح می شوند.

برخی به این طالع بینی ها معتقدند و برخی  اصلا برایشان مهم نیست طالع بینی چه  می گوید و زندگی خود را بر مبنای آن قرار نمی دهند.

نوین اطلس دات کام در این مطلب به سوالات شما در باره ی متولدین شهریور ماه پاسخ می دهد.

همه چیز در مورد متولدین شهریور

شهریور با نماد سنبله، ششمین ماه سال است. شهریوری تنها ماهی در بین ۱۲ ماه سال است‌ که‌ توسط یک‌ جنس زن نشان‌ داده‌ شده‌ است‌ که‌ گاهی‌ به‌ عنوان‌ یک‌ دختر خلاق‌، مبتکر، دوست‌ داشتنی‌، ظریف‌ و حساس‌ و گاهی‌ به‌عنوان‌ یک‌ زن‌ مسن‌، باهوش‌، نسبتا مقرراتی‌، خشک‌ و مجرد در نظر گرفته‌ می‌شود.این‌ صفات‌ آخر گاهی‌ اوقات‌ به‌ واسطه‌ وسواس‌، دقت‌، ظرافت‌، عشق‌ و وسواس‌به‌ پاکیزگی‌، نظافت‌، تمیزی‌، بهداشت‌، نظم‌ و انضباط و محافظه کاری و سنتی‌ بودن تأیید می‌شوند.

شهریوری ها افرادی متواضع‌، فروتن‌، محجوب‌، کم‌ توقع‌، باحیا، متعادل‌، افتاده‌، ملاحظه‌ کار، محتاط وکمرو هستند. آن ها بسیار دقیق عمل می کنند و بسیار واقع بین هستند. آن ها قابل اعتمادند و اهل عمل هستند. سخت کوشی، پشتکار و زیرکی از ویژگی های بارز آن ها است.

روحیات متولدین شهریور

از روحیات متولدین شهریور این است که دوست دارند بتوانند برای همه ی اطرافیانشان مفید باشند. مخصوصا هنگامی که اطرافیانشان نیاز به حمایت عاطفی داشته باشند. شهریور ماهی ها از لحاظ صداقت و کمک کردن بسیار قابل اعتماد هستند ومی توان همه جوره روی آن ها حساب کرد.

متولدین شهریور بیشتر از هر ماه دیگری روحیه ی دوستی دارند و بسیار وفادار هستند.آن ها به راحتی با دیگران ارتباط برقرار می کنند و روحیه ای گرم و صمیمی دارند. البته شهریوری ها دوست دارند در مقابل رفتار خود رفتار متقابل ببینند و این می تواند روحیه ی بدی در آن ها باشد. اما در کل روحیه ی انسان دوستی در آن ها بسیار شدید است.

علایق شهریوری ها

زنان شهریوری به اشیا زیبا و هنری علاقه دارند. شهریوری ها عاشق نقاشی هم هستند. از علایق شهریور ماهی ها اهمیت به مد می باشد و چیزهای فانتزی را دوست دارند. شهریوری ها بازی های فکری را دوست دارند که ذهنشان را درگیر کند.یاقوت کبود یکی دیگر از علایق شهریوری ها می باشد.

متولدین شهریور عاشق خیاطی هستند واز آن لذت می برند. متولدین شهریور به ورزش و نرمش اهمیت زیادی می دهند. متولدین این ماه به مطالعه علاقه زیادی دارند. شهریور ماهی ها کامپیوتر را دوست دارند. آن ها لباس های گران تر و پرقیمت تر را دوست دارند.زنان این ماه در لباس هایشان رنگ قهوهای را دوست دارند.

احساسات شهریوری ها

احساسات عاشقانه و محبت شهریوری ها نسبت به دیگران به صورت فداکاری های صادقانه و بی پیرایه نسبت به افراد خانواده‌،دوستان و کسانی که از او ضعیف ترند و یا دارای وضع مادی نامناسب هستند، بروز می کند. عشق واقعی شهریوری، عشق به کار، عشق به مسئولیت و عشق به یاری رساندن به درماندگان است و این عشق چنان در او شدید است که اگر موقعیتی برای ابراز آن پیدا نکند، جدا دلگیر می شود، دلگیر از اینکه چرا این چنین بی مصرف باقی مانده است.

عشق هایی که به صورت احساسات رویایی، جملات شورانگیز، اشک های سوزان و آه های جانسوز به وی عرضه بشوند به تنهایی در متولدین شهریور کوچکترین تأثیری نمی گذارد، بلکه در اغلب موارد آنچنان موجب وحشت وی می گردند که اگر دو تا پا دارد،‌ دو تا هم قرض می کند تا خود را از آنچه که آن را یک مهلکه می پندارد، نجات دهد.

برانگیختن احساسات شهریوری ها کار دشواری است. او می تواند سال های سال بدون اینکه قلبش برای کسی بتپد، زندگی کند. او با همان قدرتی که می تواند احساسات خود را کنترل کند، می تواند خاطرات خویش را نیز مهار نماید.

فال شهریوری ها

برایتان یک سلسله دوستی ها و معاشرت های اجتماعی قابل پیش بینی است که البته می توانید از آن بهره های زیادی ببرید ؛ زندگی عاطفی تان به نقطه اوج و شکوفایی غیر منتظره ای خواهد رسید.

فال شهریور می گوید به شما ماموریتی محول خواهد شد که برای اجرای آن نیاز به دقت ، علم و اطلاعات کافی دارید ، در محیط کارتان تغییراتی به نفع شما در شرف وقوع است که آن را به فال نیک بگیرید ؛ چشم شما به دیدار عزیزی که مدت های مدید در انتظار ملاقات او بودید روشن خواهد شد.

نذری بر عهده شما مقرر شده است باید هر چه زودتر مقدمات ادای نذرتان را فراهم کنید.

مسافری از راه دور وارد می شود که با خود پیشنهادات مناسبی برای شما دارد ؛ قدر آن مسافر و آن پیشنهادات را بدانید و از آن به خوبی استقبال و استفاده کنید که در زندگی آینده شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

مطالب مرتبط:

زن متولد شهریور با چه ماهی ازدواج کند؟

خصوصیات متولدین شهریور

مرد متولد شهریور

چگونه دل مرد متولد شهریور را به دست آوریم

زنان متولد شهریور

پروفایل تبریک تولد همسر + عشق

پروفایل تولدم مبارک + عکس نوشته تبریک تولد خودم



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.