no-img
نوین اطلس

متولدین خرداد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

متولدین خرداد
امتیاز 3.50 ( 2 رای )
zip
مهر ۳, ۱۳۹۷

متولدین خرداد


نوین اطلس دات کام دریافته است  هر کدام از افراد بسته به ماه تولدشان و ارتباط او با ستاره های آسمانی دارای روحیات و اخلاقیات خاصی هستند که آن‌ها را از متولدین سایر ماه‌ها جدا و متمایز می کند. برخی به این اطلاعات معتقدند و اطمینان دارند که این اطلاعات درست هستند اما برخی دیگر این اطلاعات را علمی نمی دانند و می گویند تنها وراثت، محیط و تربیت خانوادگی می تواند ویژگی های شخصیتی انسان را تشکیل دهد.

نوین اطلس دات کام در این مطلب ویژگی های اخلاقی خردادی ها را به همراه خصوصیات منفی شان و استعدادهایی که دارند در اختیار شما می گذارد. هم چنین به شما نشان می دهیم بر اساس طالع بینی عاشق شدن متولدین خرداد چگونه است و فال آن ها چه می گوید. هم چنین اگر می خواهید برای یک خرداد ماهی شعری بنویسید و به او هدیه دهید برای شما پیشنهادی در این مطلب داریم.

ویژگی اخلاقی خرداد ماهی ها

خرداد ماهی ها افرادی دو شخصیتی، پیچیده‌ و اهل مخالفت‌ هستند .این خصوصیات از طرفی خوب است و باعث می شود همه فن حریف باشند و از طرفی هم بد است و باعث می شود عادات بدی داشته باشند.

متولدین خرداد وقتی جنبه‌ شخصیتی‌ مثبت‌شان‌ را به‌ نمایش‌ می‌گذارند، خیلی‌ جذاب‌ می‌شوند و امان‌ از وقتی‌ که‌ جنبه‌ شخصیتی‌ منفی‌شان‌ را نشان‌ دهند… از بد هم‌ بدتر می‌شوند. آن ها درست‌ مانند بچه‌ها سرزنده‌، پرشور و با نشاط هستند. ویژگی اخلاقی متولدین خرداد به این شکل است که اگر شرایط به‌ نفع‌ آن ها پیش‌ برود بهترین‌ها هستند، در غیر این‌ صورت‌ افرادی‌خودخواه‌، خود محور، تخیلی‌، سرسخت‌، ناآرام‌ و بی‌قرار می‌شوند.

زندگی‌ به‌ نظر متولدین خرداد یک‌ بازی‌ است‌ که‌ باید همیشه‌ پر از حرکات‌ و فعالیت‌های‌ جدید و سرگرمی‌های‌ بی‌وقفه‌ باشد و آن ها فارغ‌ از کار و زندگی‌ یکنواخت‌ و عادی‌ باشند. تغییر دادن‌ ناگهانی‌ در وسط جریان‌ یکی‌ دیگر از ویژگی های عجیب‌ و غریب‌ متولدین‌ خرداد ماه‌ است‌ که‌ به‌ همین‌ دلیل‌ تصمیم‌گیری‌ و ثابت‌ قدم‌ ماندن‌ برایشان‌ دشوار می‌شود.

خصوصیات منفی متولدین خرداد

همانطور که می دانید هیچ فردی کامل نیست. اگر چه متولدین خرداد خصوصیات خوب زیادی دارند اما در کنار همه آن ها، عادات بد و خصوصیات منفی زیادی نیز دارند که در اینجا به بارزترین شان اشاره کرده ایم:

بدترین عادت خردادی ها این است که نمی توان خیلی روی حرف شان حساب کرد. در واقع آن ها غیر قابل پیش بینی هستند و این یکی از بارزترین خصوصیات منفی شان به شمار می رود. خردادی ها برای کارهایشان برنامه می چینند اما در لحظه آخر همه را کنسل می کنند. بنابراین خیلی نمی توان به آن ها اعتماد کرد.

از عادات بد دیگر متولدین خرداد می توان به روابط اجتماعی بیش از حد افراطی آن ها اشاره کرد. آن ها هر جا می روند، دوستان جدید پیدا کرده و حتی با افرادی که اصلا نمی شناسند، سر صحبت را باز می کنند..

عاشق شدن خردادی ها

خردادی ها سرشار از انرژی هستند. آنها از ماجراجویی لذت می برند و زمانی که در پی هدف شان هستند، خوشحال ترین افراد روی زمین اند. آنها از تکرار و روزمرگی های زندگی بیزارند و در عوض تنوع می خواهند. به همین دلیل مدام خودشان را در چالش های مختلف قرار می دهند. نیمه گمشده شان آنها نیز باید فردی پرانرژی باشد که او را در تمام مراحل زندگی همراهی می کند. اگر چه ممکن است که آنها با افراد زیادی آشنا شوند اما عشق زندگی شان را به سادگی به دست نمی آورند. آنچه آنها را جذب می کند نه زیبایی بلکه همراهی در قدم به قدم زندگی است.

خردادی ها هنگامی‌ که‌ عاشق‌ می‌شوند، سعی‌ دارند حتی‌ الامکان‌ آن‌ را از نظر عقلایی‌ تجزیه‌و تحلیل‌ نمایند ولی‌ از آنجایی‌ که‌ هیچ‌ چیز را جدی‌ نمی‌گیرند، علی رغم‌ آن‌ که‌ ابتدا شدیدا از نظر احساسی‌ درگیر می‌شوند، ولی‌ تا هنگامی‌ که‌ برایشان‌ تازگی‌ دارد وجدید است‌، به‌ آن‌ پایدار می‌مانند، سپس‌ چون‌ سرخوش‌ هستند، اگر احساس‌ کنند که‌عشق‌ برایشان‌ یکنواخت‌ و خسته‌ کننده‌ شده‌ برای‌ آن‌ که‌ مبادا درد و رنجی‌ را متحمل‌ شوند، کم‌ کم‌ خودشان‌ را کنار می‌کشند.

استعداد متولدین خرداد

شما به عنوان یک متولد خرداد می توانید به راحتی از یک گروه به یک گروه دیگر بپیوندید و به راحتی با تقریبا همه ارتباط برقرار کنید. شاید علاقه‌ی چندانی به شهرت نداشته باشید، اما بخاطر اینکه تقریبا با همه می جوشید، در میان همگان محبوب خواهید بود!

یکی از استعداد های شما هوش بسیار بالایی است که دارید و به همین دلیل می توانید تمام زوایای هر مساله ای را به سرعت بررسی کنید و حرکت بعدی خود را در لحظه و بدون دل مشغولی در نظر بگیرید!

چون تحت تاثیر سیاره قدرتمندی چون عطارد هستید، کاملا قادر خواهید بود که حرف خود را به کرسی بنشانید و حتی اگر ایده ای نه چندان جذاب هم داشته باشید، به کمک استعداد متقاعد کنندگی‌تان می توانید جهت فکری افراد را به سمت مقصودتان تغییر دهید!

انرژی سرشار و فوق‌العاده شما همه را سر ذوق می‌آورد! یک خرداد ماهی برای به راه اندازی یک مهمانی کافیست و شما خوب می دانید که چطور این کار را انجام دهید!

فال متولدین خرداد

اجازه ندهید احساساتتان شما را به پایین بکشند. فال و طالع بینی، متولدین برج خرداد را نصیحت می کند که واقع گرا باشند. در خانواده شما ممکن است مشکلاتی رخ دهد. این مشکلات ممکن است به این دلیل باشد که یک نزاع بزرگ با بستگان خود دارید. ایده واقعا خوبی است که زمانی را جدا از سایرین بگذرانید و به تامل بنشینید. در این هنگام است که می فهمید چه چیزی مهم است و چه چیزی نیست. همچنین تلاش کنید ورزش کرده و بدن و روح خود را قوی کنید.

انرژی جدیدی ظاهر می شود که می توانید از آن سود ببرید. اکنون زمان مناسبی برای متولدین برج خرداد است که رویدادهای گذشته را ارزیابی کرده و از آنها درس بگیرند. در ذهن خود همه مشکلات را طبقه بندی کنید. پس از آن متعادل تر خواهید بود. در تابستان پتانسیل خلاقیت بالایی دارید.

شعر برای متولدین خرداد

گیلاس ها سرخ اند
و برگ ها سبز و درخشان
در آفتاب ظهر خرداد
آن شاخه ی کبود کجا رفت ؟

آن شاخه ی عریان
که می گفتی
تا لحظه ی دیگر
خواهد شکست از تندباد دی
خواهد شکست از ضربه ی رگبار
خواهد شکست از سردی برف
بر شانه های نازک لختش
این شاخه ی خشکیده ی خالی
که می گفتی
حتی کلاغ ها با او نمی ماندد
گیلاس ها گهواره های هسته ی پنهان
در پرده های سبز براق
آیوخته اند
از شاخه ی
بلند
آن شاخه کو ؟ آن شاخه ی تنها ؟
در آفتاب ظهر خرداد
گیلاس ها
سرخ اند

مطالب مرتبط:

زنان متولد خرداد

زن متولد خرداد از چه مردی خوشش می آید

خصوصیات متولدین خرداد

مرد متولد خرداد

مرد متولد خرداد با چه زنی ازدواج کند

پروفایل تبریک تولد همسر + عشق

پروفایل تولدم مبارک + عکس نوشته تبریک تولد خودم



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.