no-img
نوین اطلس

آشتی با مرد متولد اردیبهشت


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

آشتی با مرد متولد اردیبهشت
امتیاز 4.50 ( 2 رای )
zip
مهر ۳, ۱۳۹۷

آشتی با مرد متولد اردیبهشت


مرد متولد اردیبهشت به سختی قهر می کند و دست به انجام کارهایی مانند خیانت کردن می زند مگر اینکه شما واقعا او را عصبانی کرده باشید و رفتارتان طوری باشد که او را از خانه فراری داده باشید و در بدترین حالت جسمش پیش شما باشد و روحش جای دیگری.

مرد اردیبهشتی در رابطه ی عاطفی خیلی صبور است و همینطور که دیر از شما فاصله می گیرد با رفتارهای درست خیلی زود می توانید خیانت او را در مان کرده و دوباره او را به خود جلب کنید. درست صحبت کردن یا دادن هدیه ی مورد علاقه اش به او می تواند راه را برای آشتی کردن شما هموار کند.

نوین اطلس در این مطلب علاوه بر این اطلاعات به شما نشان می دهد در مقابل مرد اردیبهشتی از انجام چه کارهایی اجتناب کنید تا شاهد قهر و خیانت او نباشید.

رابطه عاطفی مرد متولد اردیبهشت

وقتی یک مرد متولد اردیبهشت فهمید شما همانی هستید که می خواهد ، وقتی تصمیم بگیرد که شما را به دست بیاورد ، آن وقت احساسات عاطفی و عشق او دیدنی است و هیچ کس نمی تواند در تلاش برای به دست آوردن عشق زندگی به پای او برسد. مرد اردیبهشتی مردی است که در رابطه ی عاطفی آرام و مصمم و اهل عمل بوده و می تواند هر روز صبح برای شما یک دسته گل سرخ فوق العاده زیبا بفرستد و این کار را آنقدر ادامه بدهد و تا اینکه در مقابلش تسلیم بشوید و با او ازدواج کنید .

او حتی ممکن است یک شعر عاشقانه هم بگوید و یا یک قطعه شاعرانه هم بنویسد. مرد متولد اردیبهشت ممکن است نتواند احساس خود را با کلمات و جملات رایج عاشقانه در رابطه ی عاطفی بر زبان بیاورد، اما به هر حال راهی برای ابراز عشق به شما پیدا خواهد کرد.

مرد اردیبهشت و خیانت

خیانت مردان اردیبهشتی به این معنا نیست که دیگر عاشق همسرشان نیستند، بلکه اغلب از وضعیتی که اکنون در آن قرار دارند خود رضایت ندارند. خیانت معمولا در زمانی رخ می دهد که زندگی شما با مرد اردیبهشتی تان یکنواخت شده، کارهایی می کنید که مورد  پسند او نیست و کلافه اش کرده اند( در ادامه به آن ها اشاره می کنیم) و نیازهای روحی و جسمی و عاطفی او را در نظر نمی گیرید و برآورده نمی کنید.

شاید با خود فکر کنید مردان خیانتکار، مردانی بی اخلاق و بی وجدان هستند، درصورتی که مردهای که اردیبهشتی بعد از خیانت به کسی که دوستش دارند و ادعا می کنند عاشق او هستند، از رفتارشان پشیمان شده و احساس بسیار بدی نسبت به خود پیدا می کنند و حتی این موضوع باعث می شود مردانگی خود را برای خود زیر سوال ببرند.

فراموش نکنید برای یک مرد اردیبهشتی در آغوش زنی دیگر رفتن به این دلیل نیست که آن زن چیزی بیشتر از شما دارد و با اینکه از شما خیلی بهتر است، بلکه بخاطر ضعف و کمبود های مرد متولد اردیبهشت است.

چگونه میتوان یک مرد متولد اردیبهشت را جلب کرد

اگر یک مرد متولد اردیبهشت با شما قهر کرده است احتمالا یکی از اشتباهات زیر را مرتکب شده اید. اگر می خواهید مرد اردیبهشتی را دوباره به خود جلب کرده و با او آشتی کنید باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

۱. سعی نکنید مرد اردیبهشتی را تغییر دهید
همانطورکه همه زن‌ها می‌دانند، هیچ‌کس نمی‌تواند مردها را تغییر دهد. شاید بتوانید از آن‌ها بخواهید تغییر کنند، اما تا وقتی‌که خودشان نخواهند تغییر نمی‌کنند. یک مرد اردیبهشتی زمانی به شما جلب می شود که باور کند آن زن او را به خاطر آنچه هست می‌خواهد. یک زن قوی بدون اینکه از همسرش بخواهد تغییر کند و یا این تصور را در همسرش ایجاد کند که به تغییر نیاز دارد، همسرش را به فرد بهتری تبدیل می‌کند.

۲. نیاز نیست که مرد اردیبهشتی همان چیزهایی را که شما به آن‌ها علاقه دارید، دوست داشته باشد
قرار نیست که شما فقط کاری انجام دهید که هردو به آن علاقه دارید. ممکن است او از فوتبال بازی کردن با دوستانش لذت ببرد درحالی‌که شما به این کار علاقه‌ای نداشته باشید. یا شما به نقاشی علاقه داشته باشید و او خیر. بنابراین اگر می خواهید یک مرد متولد اردیبهشت را جلب کنید هرگز نباید به خاطر اینکه کار موردعلاقه شما را دوست ندارد، در او حس گناه ایجاد کنید. اگر یک مرد به علایق شما علاقه نداشته باشد، دلیل بر عدم احترام و یا علاقه به شما نیست.

۳. از مرد متولد اردیبهشت نخواهید از رؤیاهایش دست بکشد
معمولاً مردها برای خود اهداف و اشتیاق‌هایی دارند که به آن‌ها هویت می‌بخشد. بنابراین هرگز از آن‌ها نخواهید به خاطر شما از علایق یا خواسته‌شان دست بکشند و یا از اینکه به علایقشان می‌پردازند و وقت کمتری برای شما می‌گذراند، در آن‌ها حس گناه ایجاد کنید. زن‌های باهوش می‌دانند که با این رفتار باعث می‌شوند مرد احساس بیچارگی کند. باید بدانید که او باوجود علایقش واقعاً شما را دوست دارد.

۴. مرد متولد اردیبهشت را مجبور نکنید تصور کند که باید از شما مراقبت نماید
البته که تمام زن‌ها دوست دارند مرد زندگی‌شان از آن‌ها مراقبت کرده، کنارشان بمانند و به آن‌ها اهمیت بدهند. اما گاهی اوقات این حس باعث می‌شود از مرد خود انتظار داشته باشید که تک‌تک نیازهای شما را برآورده کند. شاید رمانتیک به نظر نرسد اما او مجبور نیست از شما مراقبت کند، بلکه اگر دوست داشته باشد این کار را انجام می‌دهد.

بهترین هدیه برای مرد اردیبهشتی

یکی از بهترین راه های برای آشتی کردن با مرد اردیبهشتی خریدن هدیه ی مورد علاقه ی او می باشد. مردان اردیبهشتی عاشق موسیقی هستند پس می توانید ابزارهای موسیقی موردعلاقه شان را به آن ها هدیه دهید و یا بلیط کنسرت خواننده محبوب شان را به او هدیه کنید. آن ها علاقه خاصی به عکاسی دارند و دوست دارند همیشه از خود و محیط اطراف شان عکس هایی خاص و زیبا ثبت کنند، بنابراین دوربین عکاسی نیز یکی از هدایایی است که آن ها را بسیار خوشحال و هیجان زده می کند.

اگر به فکر خرید لباس و یا کیف و کفش برای یک مرد متولد اردیبهشت ماهی هستید، توصیه ما این است که کمی با دقت هدیه خود را انتخاب و خرید کنید. چرا که متولدین این ماه از آن جایی بسیار خوش سلیقه هستند همیشه نسبت به لباس و کفشی که می پوشند حساسیت به خرج می دهند و در صورتی که هدیه شما با سلیقه آن ها همخوانی نداشته باشد ممکن است این هدیه چندان خوشایند آن ها نباشد، اگرچه برای ناراحت نشدن شما، در ظاهر از این هدیه ابراز خوشحالی می کنند. بهتر این است به جای خرید لباس یا کیف و کفش برای متولد اردیبهشت به سراغ خرید هدیه ای دیگر باشید.

در مورد مرد متولد اردیبهشت از کارهای زیر اجتناب کنید

برای جلوگیری از قهر و خیانت مردان اردیبهشتی در کنار آن ها از انجام کارهای زیر اجتناب کنید. کاری کنید رابطه ی شما به قهر و دعوا نکشد که بعدا مجبور به آشتی کردن باشد. به هر حال همیشه پیش گیری بهتر از درمان است:

۱- در مقابل مرد متولد اردیبهشت درباره سایر مردها و نقاط مثبتشان صحبت نکنید بخصوص در مورد کسانی که قبلا می شناختید یا فرضا شوهر سابقتان.از بر انگیختن حسادت مرد متولد اردیبهشت اجتناب کنید.

۲- مرد متولد اردیبهشت را درگیر خویشاوندان خود نکنید. اجبارهایی رابه او تحمیل نکنید و قرارهایی نگذارید که با سلیقه او جور نیست.

۳- از بد قولی بپرهیزید و عادات افراطی را در خود سرکوب کنید.

۴- از شب زنده داری زیاد خودداری کنید حتی اگر ظاهرا به نظر بیاید که او این کار را دوست دارد.علی رغم اینها او به آسانی از شب زنده داری خسته می شود.

مطالب مرتبط:

متولدین اردیبهشت

مرد متولد اردیبهشت

فال تاروت عشق و احساس

رفتار مرد عاشق

مرد متولد اردیبهشت با چه ماهی ازدواج کند

عاشق کردن مرد اردیبهشتی

پروفایل تبریک تولد همسر + عشق

دعای آشتی زن و شوهر

راه های کاهش دعوا



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.