no-img
نوین اطلس

زن متولد فروردین با چه مردی ازدواج می کند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

زن متولد فروردین با چه مردی ازدواج می کند
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
مهر ۱, ۱۳۹۷

زن متولد فروردین با چه مردی ازدواج می کند


نوین اطلس دات کام پیش تر خصوصیات اخلاقی زن متولد فروردین را به طور کامل برای شما شرح داده است. در این مطلب به شما نشان می دهیم این زن چه مردی را برای ازدواح دوست دارد، چگونه می توانید او را جذب کنید، عشق دختر فروردینی چگونه است و او چگونه مادری خواهد بود.

هم چنین طالع بینی خورشیدی زن متولد فروردین را برای شما گردآوری کرده ایم که اطلاعات کاملی در مورد دختر فروردینی در اختیار شما می گذارد تا بتوانید او را به خوبی بشناسید و اگر می خواهید با او زندگی تشکیل دهید با شناخت کامل این کار را بکنید. اطلاعاتی که طالع بینی در اختیار شما می گذارد ممکن است در بعضی از دخترها متفاوت باشد زیرا شخصیت و طبع افراد ممکن است بر اساس محیط و تربیت خانواده تغییر کند.

زن متولد فروردین چه مردی را دوست دارد

زن متولد فروردین از مردی که اعتمادبه‌نفس دارد خوشش می‌آید اما غرور؟ به هیچ عنوان برایش قابل تحمل نیست. زن متولد فروردین عاشق مراقبت کردن از مردش است اما به محض اینکه احساس کند مادر است و بخواهد مردش را بزرگ کند آن مرد را ترک می کند.

برای زن متولد فروردین هیچ‌چیز آزاردهنده‌تر از یک مرد تنبل نیست.او مردی را دوست دارد کمی در کارهای خانه، کارهای دانشگاه و کارهای روزمره کمکش کند.

زن فروردین با مردی ازدواج می کند که خودخواه و خودرای نباشد. اگر تقصیر از شماست باید عذرخواهی کنید. مطمئن باشید این کارتان رابطه را تا حد زیادی جلوتر خواهد برد.

زن فروردینی مردی را دوست دارد که از او مراقبت کند و به او اهمیت دهد. او تشنه ی عشق و عاشقی است. برایش گل بخرید، به او هدیه دهید و حرف های قشنگ بزنید تا مرد مورد علاقه اش باشید.

طالع بینی خورشیدی زن فروردین

طالع بینی خورشیدی می تواند ویژگی ها و خصوصیات کلی زنان فروردین را در اختیار شما بگذارد. هم چنین بر اساس این طالع بینی می توانید با جنب های منفی شخصیت او، علاقه مندی های و بیزاری هایش نیز آشنا شوید.

ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی  زن فروردین

ماجرا‌جو و پرجنب‌ و جوش، پر‌شور و شوق‌ و اطمینان‌‌بخش،‌ پویا و حاضر‌جواب‌.

جنبه‌ منفی شخصیت  زن فروردین

خودخواه‌ و عصبی‌، شتاب‌ زده‌، کم‌‌صبر و طاقت‌، بی‌احتیاط، بی‌باک و نترس‌.

علاقه مندی‌های  زن فروردین

فعالیت‌ و حمله‌، اولین‌ نفر و پیشگام‌ بودن‌ در همه‌ امور، تلاش‌ جدی‌ و رسیدن‌ به‌ قهرمانی‌ و اهداف‌ دفاعی.

بیزاری‌های  زن فروردین

انتظار کشیدن‌ و سرگردانی‌، پذیرفتن‌ شکست‌، تحمل‌ مخالفت‌ و تضاد و گوش‌ فرا‌دادن‌ به‌ پند و اندرز دیگران‌.

چگونه زن متولد فروردین را جذب کنیم

اگر می خواهید یک زن فوردینی را جذب کنید در کارهای خصوصی او دخالت نکنید ، متولدین فروردین ماه به دنبال ارضای خواسته‌ها وتوقعات خود هستند و در این زمینه، بسیار خودمحور و خودبین به شمار می‌آیند.

برای جذب زنان فروردین هرگز نگذارید او به راحتی دل شما را به دست آورند وگرنه به همان آسانی نیز شما را از دست خواهند داد و تا ابد فراموش‌تان میکنند.آنها به سمت افرادی جذب میشوند که شخصیتی مستقل و آزاده از خود بروز دهند و هر روز برای آنها به منزله آغازی جدید است، پس خودتان را آماده مواجهه با هر واکنش غیرمنتظره از سوی آنها کنید.

در مقابل آنها، سربلند و مغرور ظاهر شوید و همیشه آنها را تحسین کنید و به وجودشان افتخار نمایید.هرگز مزاحم آنها نشوید و در کارهای خصوصیشان دخالت نکنید و آنها را مورد انتقاد قرار ندهید ؛ دوستانشان را بپذیرید و از آنها خرده نگیرید.هرگز از متولد فروردین ماه پول قرض نگیرید و اگر به درخواست‌های آنها، پاسخ منفی دهید، باید منتظر مشاهده واکنش‌هایی بسیار تند و غیرمنطقی از سوی آنها باشید .

عشق زن متولد فروردین

زن متولد فروردین مثل مرد متولد این ماه خواهان رهبری وپیشتازی است و این خواسته شامل تمایل او به برداشتن اولین قدم در امور عشقی نیز میگردد.دختران متولد این ماه همیشه تعدادی عاشق سینه چاک در اطراف خود دارند و با وجود این همیشه در تخیلات خود دنبال کسی می گردند که جزو این عده نباشد .

او در صورت لزوم می تواند سریعا همرنگ جماعت بشود ولی در عین حال دارای آن سرسختی نیز هست که بتواند از راحتی ها چشم بپوشد و با سیل مخالفت ها سینه به سینه بجنگد و به سینه هر مردی که عشقش را مورد تهدید قرار داده است ، دست رد بزند.

زن متولد فروردین، در صورت مساعد بودن زمینه در ابراز عشق پیشقدم می شود و بگذارید او بفهمد که دوستش دارید و اما خیلی هم دنبالش نروید . وفاداری او به عشق تا زمانی که شما به آن پایبند باشید ، خارق العاده است زیرا وی اصولا زنی رمانتیک نیست.

او باید از عشق خود احساس غرور کند اما این امر نباید موجب بشود که شما ذوق و استعداد او را نادیده بگیرید و هر قدر نیاز مندی او شما زیاد تر باشد، باز کوشش می کند که دو برابر آن نیازمندی های‌ شما را بر آورده سازد.

مادر متولد فروردین

حتما شما هم مادرانی را دیده‌اید که به قصه خوانی قبل از خواب برای فرزند خود اعتقاد محکمی دارند و امکان ندارد یک شب کودک خود را بدون قصه‌های تخیلی و البته زیبای شبانه بخوابانند. خب! این موضوع بین همه مادران تعمیم پیدا نمی‌کند و صرفا منحصر به عده‌ای خاص از آن‌هاست. اینان مادران متولد فروردین هستند. مادرانی که شاید سخت‌گیر هم باشند و البته برای سخت‌گیری‌های خود دلیلی همچون تلاش برای استقلال فرزندان‌شان بیاورند.

ماجرا به همین سادگی است. این تصویر را تجسم کنید. مادری کنار تخت کودک خود نشسته و در حالی که چراغ خواب روشن است، بچه کم‌کم چشم‌هایش گرم می‌شود و البته مادر با صدایی آرام‌بخش و پرهیجان قصه‌ای بی‌نظیر را برای فرزندش تعریف می‌کند. تصویر بسیار زیبایی است که یک مادر متولد فروردین می‌تواند به خوبی آن را خلق کند.

اما اصلا تعجب نکنید اگر فردای آن روز درست‌‌ همان مادر را دیدید که تاکید دارد فرزندش باید وقت بازی‌اش را به درس اختصاص دهد در صورتی‌که طبق روال معمول زمان خاصی از روز می‌تواند بازی کند. این از آن نوع سخت‌گیری‌های منحصر به مادر متولد فروردین است که به زعم خود او فرزندش را مستقل، قوی و کار کشته بار می‌آورد!

مطالب مرتبط:

فال تاروت عشق و احساس

رفتار مرد عاشق

زنان متولد فروردین

خصوصیات متولدین فروردین

طالع بینی ماه تولد

نشانه های عشق واقعی در زنان

متولدین فروردین



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.