no-img
نوین اطلس

زن متولد شهریور با چه ماهی ازدواج کند؟


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

زن متولد شهریور با چه ماهی ازدواج کند؟
امتیاز 4.36 ( 14 رای )
zip
مهر ۱, ۱۳۹۷

زن متولد شهریور با چه ماهی ازدواج کند؟


نوین اطلس دات کام این مطلب را به زنان شهریوری اختصاص داده است. در این مطلب علاوه بر شرح کلی خصوصیات زن شهریوری به شما نشان می دهیم ازدواج زن متولد شهریور با چه ماهی خوب است و طالع بینی در این باره چه نظری دارد.

هم چنین خصوصیات مردی را که زن متولد شهریور دوست دارد در این مطلب گردآوری کرده ایم و بر اساس آن راهکارهایی برای جذاب زنان متولد این ماه ارائه می دهیم. از آن جا که عشق شهریوری ها تا حدودی معروف و زبانزد است، یکی از موضوعات این مطلب را نیز به توضیح در مورد عشق زنان شهریوری اختصاص داده ایم.

طالع بینی ازدواج زن شهریور با چه ماهی خوب است

طبق طالع بینی ازدواج زن شهریور با مرد فروردین یک ازدواج پر از هیجان خواهد بود و هیچ وقت خسته کننده نمی شود. زن شهریور با انرژی مرد فروردین متحد می شود و فروردین به شهریور اجازه می دهد که به او یاد بدهد چگونه افکارش را سازماندهی کرده و ارتباطی آرامش بخش برقرار کند. ازدواج خوبی خواهد بود.

زن شهریور با مرد تیر نیز می تواند ارتباط بی نظیری داشته باشد. آن ها مثل قلب و عقل هستند که یکدیگر را کامل می کنند. تنها باید باید کمبودها و نقص های یکدیگر را بپذیرند و کمی عقلانیت و کمی احساس را در زندگی به کار بگیرند. آن ها رابطه پایداری خواهند داشت و همدیگر را به خوبی می توانند کامل کنند.

زن شهریور می تواند با مرد آبان هم رابطه ی هیجان انگیز و پایداری را تجربه کند. آن ها به یکدیگر ارزش می دهند و در رابطه از هم شکرگزاری می کنند. ازدواج آن ها بسیار خوب خواهد بود.

بین زن شهریور و مرد ماه دی احترام، اعتماد و عشق بین آن ها برقرار است. آن ها مکمل یکدیگر هستند برای هم وقت می گذارند و به حرف های هم گوش می دهند تا به انتظارات و نیازهای شان برسند. در نتیجه ازدواج زن شهریور با ماه دی نیز ازدواج خوبی است.

خصوصیات متولدین شهریور زن

زنان متولد شهریور زنانی پاکدامن، صبور و کمی حسود هستند. آن ها دروغ نمی گویند کار حرامی انجام نمی دهند.

زن متولد شهریور انسانی کمال گرا بوده و معتقد است که هیچ کس نمی تواند کارها را به خوبی و مهارت او انجام دهد. او بسیار وقت شناس است و به موقع در سر قرارهای خود حاضر می شود. معمولا رفتاری آرام و با متانت دارد ولی اگر از دست کسی عصبانی شود ممکن است دعوا راه بیندازد.

دختران متولد شهریور به طور کلی هیچوقت مثل مردم دیگر رفتار نمی کنند. نه خشمگین میشوند و دردسر درست می کنند و نه یک دفعه غیبشان میزند.

زن متولد شهریور مادر محشری است. برای او خیلی مهم است که بچه ی باهوشی داشته باشد. اما باید بداند که بچه همان اندازه که به آموزش و یادگیری نیاز دارد به عشق و محبت هم نیازمند است.

زن متولد شهریور چه مردی را دوست دارد

مرد ایده‌آل زن شهریور مردی است که هم سنگ صبور هم حامی او باشد.مردانی که به احساسات همسران خود احترام بگذارند و وقتی زنان غمگین هستند آن‌ها را درک کرده و عشق و علاقه خود را بیان کنند. اما جالب است بدانید یکی از ویژگی‌های مرد ایده‌آل از نگاه زنان شهریور این است که مرد مرتب با مادرش تماس تلفنی داشته باشد و از او باخبر باشد!

این گروه از مردان هم باید توانایی خندیدن و خنداندن را داشته باشند، هم بتوانند سنگ‌صبور همسران خود باشند و هم احساسات زنان را درک کنند و رمانتیک باشند. در این قسمت شاید بتوان یک نتیجه کلی گرفت: زنان شهریور به مردانی گرایش دارند که نقش حامی و پشتیبان و همراه آن‌ها را به‌طور دائم و همراه با‌هم داشته باشند.

راههای جذب زن متولد شهریور

یکی از راه های جذب زن شهریور این است که در مناسبات خود با زن متولد شهریور سعی کنید از جر و بحث کردن با او خود داری کنید، زیرا این کار به طور حتم دردی را دوا نمی کند و هرگز این احتمال وجود ندارد که شما برنده بشوید. اگر خواستید از وی عذر خواهی کنید،‌این کار را مختصر و مفید انجام بدهید. او به هیچ صورتی حاضر نیست آلت دست و دلقک دیگران بشود.

اگر در جوار او هستید، ‌از انجام کارهای بچگانه ای نظیر جویدن آدامس خودداری کنید، زیرا شما به هر صورت به قدر کافی موضوع برای جر و بحث کردن با او خواهید داشت و دیگر لازم نیست که چیزی به آن اضافه کنید. به همین ترتیب برای جذب زن شهریور پوشیدن لباس های بسیار فانتزی را هم باید کنار بگذارید.

با وجود این، اگر او عشق شما بشود، می توانید یک روز در میان صورت خود را نتراشید و یا در گرفتن دوش امساک به خرج بدهید. در دوران نامزدی هر بار که به دیدن وی می روید، خوشبوترین ادوکلن ها را به خود بزنید، مرتب ترین لباس ها را بپوشید، سرتان را با دقت هر چه بیشتر شانه بزنید و قشنگ ترین کراوات ها را بزنید، تا پاداش خود را بگیرید، و این پاداش این است که چند قدم مانده به در منزل او، قیافه آدم های عصبانی را به خود بگیرید و وقتی علت را جویا شد، تراکم ترافیک را بهانه بیاورید. او با وجود پی بردن به دروغتان، شما را با خوشرویی تمام پذیرا می گردد.

عشق زن شهریوری

زن متولد شهریور ماه بسیار احساساتی، بی ریا و تزویر خوش قلب، خواستار عشق حقیقی و وفادار به همسر و خانواده است.

عشق زن متولد شهریور از آنچنان گرمی و خلوصی برخوردار است که بدون شک مورد رشک و حسد دیگران قرار می گیرد، اما این گرمی و مخصوصا حصول اطمینان از خلوص آن ممکن است مدتی وقت بگیرد. این درست است که عشق، چه از نظر جنبه های احساسی و چه از نظر جنبه های جسمانی، برای یک زنه متولد شهریور چنان مهم به نظر نمی رسد و در او نوعی صبر و تحمل بی پایان نسبت به ابراز آن مشاهده می گردد، اما هستند تعدادی زیادی از مردانی هم که معتقدند در امور احساسی و عشقی باید خیلی آهسته و رمانتیک قدم برداشت و پیش رفت.

وقتی او عشق را به عنوان یک عشق حقیقی قبول کرد، صداقت ذاتی اش موجب می گردد که عمیقا و از جان و دل خود را وقف آن بکند و به این دلیل به هیچ کس و به هیچ چیز اجازه نمی دهد که این خلوص ملکوتی را خدشه دار سازد. او تنها زنی است که در آن واحد هم احساساتی و هم اهل عمل است.

مطالب مرتبط:

خصوصیات متولدین شهریور

فال رابطه ی ماه ها

فال تاروت عشق و احساس

نشانه های عاشق شدن دختر به پسر

عاشق کردن زنان



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.