no-img
نوین اطلس

زن متولد دی با چه ماهی خوب است


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

زن متولد دی با چه ماهی خوب است
امتیاز 3.93 ( 15 رای )
zip
مهر ۱, ۱۳۹۷

زن متولد دی با چه ماهی خوب است


در این مطلب نوین اطلس دات کام به شما نشان می دهد زنان دی ماهی با مردان چه ماهی خوب هستند و با چه مردی می توانند ازدواج خوب و موفقی داشته باشند. زنان دی ماه از نظر روانشناسی روحیات منحصر به فردی دارند و ممکن است سازگاری با آن ها کمی دشوار باشد پس بهتر است قبل از اینکه به دنبال طریقه ی جذبشان باشید و بخواهید به آن ها پیشنهاد ازدواج بدهید روحیات و علایقشان را بشناسید و بدانید باید با آن ها چگونه رفتار کنید.

زن متولد دی با چه مردی ازدواج خوب دارد

ازدواج زن دی با مردان اردیبهشت، خرداد، تیر و شهریور ازدواج خوبی است. مرد اردیبهشت با زن خرداد پیوندی مستحکم و پابرجا دارد و ازدواج آن ها بسیار با ثبات است. آن ها می توانند راز یکدیگر را به خوبی نگه دارند.

زن دی با مرد خرداد نیز سازگاری زیادی دارد و ازدواجشان ازدواج بسیار خوبی خواهد بود. خویشتنداری و سیاست مداری از ویژگی های شخصیتی هر دو آن ها می باشد و همین باعث می شود پیوند خوبی داشته باشند.

زن دی با مرد تیر از نظر مالی و اخلاقی و روابط هماهنگ هستند و ازدواج خوبی خواهند داشت. هم چنین زن دی با مرد شهریور هم یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت دارند.

روانشناسی زن متولد دی

از نظر روانشناسی زن متولد دی فردی لجوج، مصمم و بعضی اوقات غیر منطقی می شود. زنان دی ماهی پتانسیل فوق العاده ای برای رهبری کردن دارند. زن متولد دی زنی پیچیده بوده و درک او بسیار مشکل است. قلب او آرام و جدی است. هیچ وقت تحمیل و فشار را برای جلب توجه نمی پذیرد.

زن متولد دی مادری معرکه بوده و زنی بسیار با محبت قاطع، منضبط و تابع مقررات است. گاهی آنقدر جدی می شود که درگیری به وجود می آورد، به ویژه وقتی بچه ها نوجوان هستند. زن متولد دی زنی بسیار احساساتی است و کمتر می توانید عصبانیت خیلی شدید و آتشین او را ببینید.

دختر متولدین دی، دختری با سلیقه و شیک است. قیافه او همیشه مهربان و با محبت است. برخی از این دختران سرشار از زیبایی و جذبه هسستند و با هوش و تدبیر خود دیگران را میخ کوب می کنند .

علایق زن متولد دی

زن دی ماهی  اگر شاغل باشد ، عزت طلب و ترقی خواه است و میل دارد در محیط کار خود شاخص و برجسته باشد. به همین جهت برخی از زنان متولد دی به شاعری ، نقاشی و آهنگسازی روی می آورند تا از این راه کسب شهرت بکنند . علاقه این زن به پیشرفت و جاه طلبی خیلی زود جلب توجه می کند ، همیشه سعی دارد یک پله از مکانی که در آن قرار دارد ، بالاتر برود تا سرانجام به هدف نهایی برسد ، اما در این کار هرگز خودنمایی نمی کند و جار و جنجال به راه نمی اندازد ، در کمال آرامی و بدون سرو صدا قدم به قدم هدف خود را تعقیب می کند و به قول معروف آهسته اما پیوسته می رود.

علاقه ی زن متولد دی به اعضای خانواده و اعتقاد به لزوم یک چنین علاقه ای چنان در وی شدید است که اگر شما قبل از ازدواج روزی او را به منزل خود ببرید و به پدر و مادر خود معرفی کنید ، پس از مدتی مشاهده می کنید که عملا یکی از اعضای خانواده شما شده است و رفتاری از خود نشان می دهد که در کمترین مدت جای خود را در دل پدر و مادرتان باز می کند. منزل کدبانوی متولد دی به طرز چشمگیری تمیز و مرتب است .

از موسیقی های ملایم لذت فراوان می برد و معمولا اطلاعات وسیعی از کارهای هنری دارد. به تاریخ ، مخصوصا داستان هایی که درباره قهرمانان تاریخی نوشته شده است ، علاقه مندی نشان می دهد ، و شاید به همین دلیل هم باشد که نسبت به حفظ آداب و سنن قدیمی اعتقاد و پای بندی فراوان دارد .

چگونه با دختر دی ماهی رفتار کنیم

با وجود هزینه ای که دختر متولد دی ماه -در مورد خودش یا رابطه اش- نیاز دارد اما به راحتی می توان او را در نقش یک همسر و مادر جا داد. این به خاطر اعتقاد قوی او به ارزش های سنتی و اهمیتی است که به هنجارهای اجتماعی پذیرفته شده می دهد.

بنابراین در حالی که ممکن است به خاطر یافتن همسر متولد دی ماه خود بسیار خوشحال و شگفت زده باشید باید خود را برای یک رابطه متعهدانه آماده کنید و به یاد بسپارید که او تنها براساس صلاحدید و شرایط خود عمل می کند.

مطمئن باشید دختر متولد دی به خاطر طبیعت بلند پروازانه ای که دارد، از فعالیت هایی که درجه خفیفی از رقابت در آن ها وجود داشته باشد، لذت می برد. پس رفتار درست با دختر دی ماهی این است که هیچ وقت کاری نکنید خودش را سطح پایین احساس کند. همچنین هنگام بازی و تفریح با او اجازه دهید او در بعضی دورها برنده شود؛ چون یکی چیزهای کم تعدادی که متولد دی را ناراحت می کنند، باختن به حریف است، و مهم نیست که چقدر دوستانه باشد.

در همین حال نگذارید که او بفهمد شما از روی عمد باخته اید؛ چون احساس افتخار او صدمه خواهد دید و نشان می دهد که خود توانایی برنده شدن را ندارد. از بازی ها به عنوان راهی برای رسیدن به او با ترقی دادنش استفاده کنید نه این که بخواهید به امتیازی خاص برسید یا در شرط بندی پیروز شوید.

طریقه جذب دختر دی ماهی

یک متولد دی ماه اندوخته ای وسیع از ارزش های سنتی و آنچه در طول زمانی طولانی به وجود آمده است می باشد. زن متولد این ماه معتقد است شیوه هایی که در طول زمان آزمایش شده اند امن ترین ها هستند و برای پیشبرد شخص در زمینه های حرفه ای و شخصی می توانند مورد اعتماد قرار گیرند. بنابراین اگر بخواهید در مراحل اولیه آشنایی خیلی زیاد با او صمیمی شوید و رفتارهای خارج از عرف نشان دهید؛ از ملاک های او بسیار دور خواهید بود و نمی توانید او را به خود جذب کنید.

اما یک طریقه ی جذب دختر دی ماهی این است برای رفتن به سینما یا خوردن شام باید بهترین صندلی را رزرو کنید؛ هنگامی که با متولد دی ماه هستید ظاهر هر چیزی بسیار اهمیت دارد زیرا آن ها نشانه های قابل رویت موفقیت های مادی را به خود جذب می کنند. در عین حال نباید با یک ماشین گران قیمت دنبالش بروید و یا صندلی های لژ ویژه را برای دیدن یک نمایش رزرو کنید؛ به یاد داشته باشید آن ها ذاتا افراد محافظه کاری هستند و به این گونه زیاده روی ها مخصوصا در مراحل اولیه یک رابطه با سوء ظن نگاه می کنند.

همچنین برای جذب دختر دی ماهی به عنوان یک انسان، خودکفا و معتمد به نفس باشید؛ زیرا دختر متولد دی ماه از دیدن نشانه هایی از نیازمندی یا ناامیدی در همسر خود بیزار هستند. بنابراین در حالی که شما حدود یک ماه هر روز او را ملاقات کرده اید؛ در برابر اصرارهای او برای تماس تلفنی -حتی سیزده بار در روز- و یا هر روش دیگری که به دنبال جلب توجه شماست، مقاومت کنید. او زنی با حسی قوی از فردیت و تقاضای مداوم فضای شخصی است که به احتمال زیاد ملاقات با برخی افراد را رد کرده و بودن با شما را پذیرفته است.

مطالب مرتبط:

خصوصیات متولدین دی

فال تاروت عشق و احساس

زنان متولد دی

روانشناسی جذب زنان، جذابیت برای زنان چگونه است

روانشناسی زنها



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.