no-img
نوین اطلس

زن متولد اسفند با چه ماهی ازدواج کند؟


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

زن متولد اسفند با چه ماهی ازدواج کند؟
امتیاز 3.42 ( 12 رای )
zip
مهر ۱, ۱۳۹۷

زن متولد اسفند با چه ماهی ازدواج کند؟


اگر زن مورد علاقه ی شما یک زن اسفندی است و می خواهید بدانید آیا با او زندگی موفقی خواهید داشت یا نه این مطلب را مطالعه کنید. نوین اطلس دات کام در این مطلب به شما نشان می دهد زن اسفند باید با مرد چه ماهی ازدواج کند تا ازدواج با سعادتی داشته باشد.

هم چنین اگر هنوز نتوانسته اید دختر اسفندی را به خود جذب کنید و به او پیشنهاد ازدواج بدهید به شما نشان می دهیم زنان متولدین این ماه چه روحیات به خصوصی دارند، علایقشان چیست و برای جذب آن ها چه رفتاری باید از خود نشان دهید.

زن اسفند با مرد چه ماهی ازدواج با سعادت دارد

ازدواج زن اسفند با مرد اردیبهشت ازدواجی بسیار خوب است و سعادت به همراه خواهد داشت. هر دو این افراد می توانند با یکدیگر سازگار باشند و همدیگر را در شرایط سخت و دشوار هدایت کنند.

ازدواج زن متولد اسفند با مرد متولد ماه تیر نیز ازدواجی همراه با خوشبختی و سعادت خواهد بود.  پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه و با تفاهم کامل بین آن ها برقرار خواهد شد.

ازدواج زن متولد اسفند با مرد متولد مرداد نیز خوب است زیرا این دو نفر هر دو افرادی احساساتی هستند و هماهنگی بسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگر دارند. هم چنین زن اسفندی می تواند غرور مرد مردادی را به خوبی تحمل و مدیریت کند.

ازدواج زن اسفند با شهریورنیز زوجی بسیار با صبر و حوصله به وجود می آورد که یکی از پیش شرط های زندگی مشترک را خواهند داشت.

ازدواج زن اسفند با مرد مهر پیوندی بسیار خوب و موفق است. چون هر دو از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند و می توانند رابطه ی قشنگی داشته باشند.

دختر اسفندی چه شکلی است

دختر متولد اسفند دختری بسیار رویایی بوده و شیفته خانواده و دوستان است. او از جریحه دار کردن احساسات دیگران متنفر است و مثل متولد برج مهر به جای رویارویی با مسایل، خود را درگیر آنها نکرده و اغلب با آنها مواجه نمی شود.

زن متولد اسفند از آنجا که توانایی همدلی با دیگران را دارد، مادر خوبی نیز هست و از وظایف خود شانه خالی نمی کند. او بچه ها را غرق محبت می کند. او سعی دارد از بچه ها خیلی مراقبت کند تاجایی که آنها در می یابند گاهی حس استقلال خود را از دست می دهند و تازه وقتی با دنیای واقعی روبروی شوند می بینند که با دنیایی که ما در ترسیم کرده، خیلی تفاوت دارد.

برای مادر متولد اسفند با این ویژگی های اخلاقی خیلی سخت است که بچه ها را تنبیه کند و وقتی با بچه ها درشتی می کند و سر آنها داد می کشد خودش بیشتر از آنها ناراحت می شود.

علایق دختر اسفندی

کتاب: متولدین اسفند اغلب در دنیای خیالی و رویا های خود به سر می برد. خلاقیت آنها و تخلیات بکری که دارند٬ سبب شده تمایل زیادی به خواندن کتاب های فانتزی داشته باشند. به همین دلیل این افراد عاشق کتاب ها و رمان های علمی تخیلی٬ هستند. در واقع چیزی هایی که آنها را به دنیایی فراتر از دنیای واقعی دعوت می کند می تواند بهترین هدیه برای متولدین اسفند باشد.

لوازم تزیینی سنتی: اسفند ماهی ها علاقه بسیار زیادی به وسایل سنتی و تزیینی دارند. مثلا تندیس ها یا مجسمه هایی از چهره ی افراد مشهور یا حتی سوغاتی شهر های شمالی کشور که حالت حصیری و چوبی دارند، هدایای خوشحال کننده ای برای این افراد می باشد.

گلدان: متولدین آخرین فصل زمستانی سال بر خلاف این که در ماه سرد سال به دنیا آمده اند، علاقه بسیار زیادی به طبیعت دارند. به همین دلیل دادن یک گلدان که در آن یک درختچه کاشته شده یا یک گل زیبا وجود دارد می تواند هدیه مناسبی برای متولدین این ماه باشد.

وسایل شنا: همانطور که گفتیم عنصر متولدین ماه اسفند آب می باشد، شاید همین دلیلی است که این افراد علاقه بسیاری به شنا کردن دارند. با این وجود تهیه وسایل شنا همانند لباس شنا، دماغ گیر، عینک یا کلاه شنا به عنوان هدیه برای متولدین اسفند انتخاب خوب و مناسبی می باشد.

کفش: دختران اسفندی همیشه ترجیح می دهند کفش هایی را بپوشند که پاهایشان در آن راحت ترین حالت ممکن را داشته باشد. به همین دلیل ما می توانیم از کفش های طبی یا کتونی های نرم به عنوان کادو برای آن ها استفاده کنیم.

شمع: یکی دیگر از وسایل تزئینی که همیشه در خانه اسفند ماهی ها دیده می شود شمع است. به خصوص شمع های بودار و عود ها بیشتر مورد علاقه اسفند ماهی ها قرار می گیرند.

جعبه جواهرات: اسفند ماهی ها اصولا افراد مرتب و منظمی نیستند و هر کدام از وسایل شان را یک جا می گذارند. به همین دلیل همیشه به یک جعبه کوچک روی میزشان برای جواهراتشان که بتوانند به آن ها نظم و ترتیب بدهند احتیاج دارند.

لوازم نقاشی: یکی دیگر از علایق اسفند ماهی ها این است که خلاقیت ها و رویا هایشان را بر روی برگه بیاورند و آن را نقاشی کنند. به همین دلیل خریدن وسایل نقاشی همچون قلمو، پالت، تخته شاسی و … می تواند بهترین هدیه برای متولدین اسفند ماه باشد.

بلیط تئاتر یا موزه: همانطور که گفتیم متولدین ماه اسفند به دیدن وسایل سنتی و قدیمی به خصوص در موزه، و یا دیدن تئاتر های هنری و با مسما علاقه بسیاری دارند. بر همین اساس بردن آن ها به تئاتر یا موزه باعث خوشحالی شان می شود.

چگونه با زن متولد اسفند رفتار کنیم

۱- مجبورش نکنید برای مدت زمان طولانی روی یک موضوع بخصوص تمرکز کند.
او به آسانی از این وضع خسته می شود و تغییر را دوست می دارد.
۲- در مورد مسایل مربوط به لباس پوشیدن و طرز رفتار خود بی دقتی نکنید و بر سر موضوعات بی اهمیت بااو دعوا نکنید.
۳- مکالمه را به خود اختصاص ندهید.او دوست دارد آزادانه درباره خودش سخن بگوید.
۴- از رفتار غیر عادی اجتناب کنید و به عقایدش در مورد پاکدامنی و تقوا بی احترامی نکنید و آنها را قدیمی تلقی ننمایید.
۵- به علت زن بودنش او را محدود نکنید او قویا به تساوی بین زن و مرد اعتقاد دارد.

جذب زن اسفند

برای جذب زن اسفند او را به تماشای فیلم اکشن نبرید ؛ متولدین اسفند ماه برای ارضای خواسته‌های خود، به وفور تغییر عقیده میدهند و از این شاخه به آن شاخه میپرند .آنها از تماشای تئاتر و بازدید از موزه‌ها لذت میبرند و این مکان‌ها در واقع پاتوق مورد علاقه‌شان محسوب میشود.آنها از تماشای فیلم‌های سوزناک و رمانتیک به وجد می‌آیند، از این رو هرگز آنها را به تماشای فیلم‌های اکشن و پر زد و خورد نبرید.آنها هرگز از یافتن نیمه گمشده خود ناامید نمی شوند و تا او را نیابند، دست از تلاش سرسختانه خود بر نمیدارند.

تحت هر شرایطی باید با آنها احساساتی و عاطفی برخورد کنید تا عمیقا آزرده‌خاطر و دلخور نشوند و هرگز با خشونت با آنها رفتار نکنید.آنها علاقه چندانی به حل و فصل مسایل مالی ندارند و ترجیح میدهند که این طور مسایل را به شریک زندگی‌شان بسپارند و خود از آن دور بمانند.آنها افرادی خیال‌پرداز هستند که به جای زندگی در دنیای مادی، در عالم معنویت به سر میبرند.روز تولد ، روز آشنایی و تاریخ های مهم را از یاد نبرید چون شاید به زبان نیاورند اما عمیقا خواهان این هستند که به یادشان باشید حتی با شاخه ای گل دوستت دارم ورد کلامتان باشد.

آنها مایلند مثل شاهزاده‌ها زندگی کنند و به همراه چند شاخه گل رز در حالی که مقابل‌شان زانو زده‌اید از آنها خواستگاری کنید. بله، آنها مثل سیندرلای قصه‌ها منتظر شاهزاده‌ای سوار بر اسب سپید هستند و همواره خود را در قصر رویاهایشان مجسم میکنند.آنها دنباله روهای خوبی هستند و کافی است ایده ای به آنها بدهید تا آخرش را به بهترین نحو ممکن انجام می دهند. می خواهند در همه مراحل شغلی عشقی و … بهترین ها باشند ضمن اینکه علاقه شدیدی به کارشان دارند و شما هم بایستی به شغل و پیشه آنها اهمیت زیادی بدهید.

مطالب مرتبط:

فال تاروت عشق و احساس

زنان متولد اسفند

خصوصیات متولدین اسفند

چه چیز بیش از همه زنان را به مردان جذب می کند

روانشناسی زنها

extremely powerful dua for love back



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.