no-img
نوین اطلس

زن متولد آبان با چه مردی ازدواج کند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

زن متولد آبان با چه مردی ازدواج کند
امتیاز 4.22 ( 9 رای )
zip
مهر ۱, ۱۳۹۷

زن متولد آبان با چه مردی ازدواج کند


زن آبان باید با مردی ازدواج کند که احساسات عمیق او را درک کرده و بتواند با سردی ها و ویژگی های اخلاقی منحصر به فردش به شیوه ی درستی برخورد کند و با آن کنار بیاید. در این مطلب نوین اطلس دات کام به شما نشان می دهد چه مردی می تواند این پیش شرط ها را اجرا کرده و با زن آبان ازدواج موفقی داشته باشد.

هم چنین به شما نشان می دهیم زنان آبانی چه شخصیتی دارند و چگونه می توان دل آن ها را به دست آورد. در این مطلب به شما نشان می دهیم زن آبانی در عشق و مسایل عاطفی چگونه است و هم چنین بعد از ازدواج چگونه مادری برای فرزندانش خواهد بود.

ازدواج زن متولد آبان با چه مردی موفق است

زن آبان  و مرد فروردین ازدواج موفقی خواهند داشت زیرا هیچ وقت نسبت به هم بی تفاوت نمی شوند. آن ها نظراتشان یکسان است و عشق و محبت را به یکدیگر به شیوه ی درستی انتقال می دهند. ایده آل های این دو نفر یکسان است و همین باعث می شود هیچ وقت درگیر اختلاف نشوند.

زن آبان و مرد خرداد نیز ازدواجی خوب و موفق را تجربه خواهند کرد. این دو نفر با تمام اختلافات ، مجذوب خصوصیات یکدیگر می شوند و نسبت به هم فداکار هستند . زن آبان باید با مردی ازدواج کند که قدرت جاذبه ی فوق العاده داشته باشد و مرد خرداد این ویژگی را دارد.

زن آبان و مرد تیر در بسیاری از خصوصیات اخلاقی مثل متانت ، وفاداری ، قدرت احساس و نیروی تصور وتجسم ، با هم شریک هستند . آن ها می توانند با هم در همه کارهاموفق باشند و حتی به اختراعات و اکتشافات جالبی دست پیدا کنند . ازدواج آن ها ازدواجی سرشار از موفقیت خواهد بود.

مرد مهر احساساتی و در عین حال با محبت و متین است . این خصوصیت شخصیتی او ، زن آبان را جلب میکند .  این دو نفر شریک خوبی برای زندگی یکدیگر محسوب می شوند . زن آبان گرچه گاهی بی طاقت و عصبانی است ، اما در بیشتر موارد می تواند آرامش خود را حفظ کند مرد مهر نیز بسیار عاطفی و با احساس است و بعد از ازدواج می توانند به سعادت و خوشبختی برسند.

زن آبان و مرد اسفند ازدواجی سرشار از هیجان خواهند داشت.  زندگی این دو پس از ازدواج و شروع زندگی مشترک بسیار عمیق تر و عاشقانه تر می شود. رویا ها و هیجانات بیشتری به زندگیشان راه پیدا میکند و تجربه های شگفت انگیزی در کنار هم خواهند داشت.

شخصیت زنان متولد آبان ماه

زن متولد آبان زنی سردی است. او آرامش بیش از حدی دارد که گاهی باعث کلافگی شما شده و گاهی شما را جادو می کند. یشتر زنان متولد آبان زیبا، وسوسه انگیز و دلربا هستند.  حتی هنگامی که ساکت هستند چشم هایشان با شما سخن می گوید. آن ها آنقدر جذاب هستند که دوستان زیادی را به دور خود جمع می کنند.

زنان متولد این ماه عموماً افرادی گرم و با محبت، فریبنده، اسرار آمیز، جذاب، مغرور و حسود هستند. خوددار و راز داری از خصوصیات آن ها است که گاهی می تواند مثبت و گاهی منفی باشد.

زن آبانی زنی با اراده و موقعیت سنج است. او بسیار مسلط بر نفس بوده و حس ششم خیلی قوی دارد. افکار معنوی و استعداد درونی او بسیار قوی هستند و طالب پول و قدرت است اما ویژگی خانه داری و وفاداری به همسر  را نمی توان در او انکار کرد. دختر آبانی یک مشاور خوب و علاقه مند به پرورش فرزندان شجاع و مستقل بوده و مراقب است تا فرزندانش به هدف و خواسته های خود برسند.

چگونه دل زن متولد آبان را به دست آوریم

برای ب دست آوردن دل زن آبانی مرد ایده آل او باشید. کافی است بدانید که او از چه چیز شما خوشش می‌آید سپس سعی کنید که آنها را افزایش دهید و در عوض کارهایی را که دوست ندارد متوقف کنید. مردی باشید که او عاشقش است و برای عاشق کردنش از هیچ تلاشی دریغ نکنید. زمان بگذارید تا او درک کند چقدر برای شما اهمیت دارد.

پشتکار داشته باشید، پشتکار زنان آبانی را به وجد می آورد. اگر می‌خواهید زن آبانی را به خود جذب کنید، برای این کار حد و مرز تعیین نکنید. شما باید به خاطر جلب رضایت او تلاش کنید ، فقط باید در تمام مراحل خونسردی خود را حفظ کنید. از خود نا امید نشوید و نسبت به او بی توجهی نشان ندهید. زیرا این کار باعث می‌شود که شما در نظر او فرد بی احساسی جلوه کنید و او فکر می‌کند که دیگر برای شما اهمیت ندارد. به او نشان دهید که برایش ارزش قائل هستید اما به زانو نیفتید.

متولدین آبان و مسایل عاطفی

متولدین‌ آبان‌ ماه‌ در عشق‌ و عاشقی‌ بسیار احساساتی‌، عاطفی‌ و فعال‌ هستند. مسایل عاطفی و ارتباط عاشقانه‌ به‌ نظر آنها امری‌ مقدس‌ است‌ و از بعد معنوی‌ به‌ آن‌ می‌نگرند. زمانی‌ که‌ عاشق‌ می‌شوند، در خلسه‌ فرو رفته‌ و از خود بی‌خود می‌شوند و فردیت‌ خویش‌ را از یادمی‌برند و ازدواج‌ به‌ نظر آنها یک‌ پیوند روحی‌ و روانی‌ به‌ شمار می‌آید. به‌ همین‌ دلیل‌نیز گهگاهی‌ در امر عشق‌ و عاشقی‌ آن‌ چنان‌ به‌ افراط می‌روند که‌ لقب‌ «عشاق‌ بخت‌برگشته‌ و بد فرجام‌» را به‌ خود اختصاص‌ می‌دهند.

مادر آبانی

شک نکنید که مادران متولد آبان واقعا مراقب فرزندان خود هستند اما در عین این مراقبت هرگز اجازه نمی‌دهند فرزندانشان محدود شوند و فرصت تجربه کردن را از دست بدهند. در این رابطه می‌توان مدعی شد که جسارت مادران متولد آبان واقعا ستودنی است.

آن‌ها اگرچه گاهی بیش از حد مراقب فرزندان خود هستند اما اصلا بعید نیست به آن‌ها اجازه دهند با یک تور مسافرتی به سفری خارج از کشور بروند و تجربیات جدیدی کسب کنند، هر چند قبل از این‌که این اجازه را صادر کنند از امنیت تور اطمینان حاصل کرده‌اند. اطمینانی که می‌تواند حاصل یک تحقیق دو ماهه درباره تور، لیدر‌ها، صاحب تور، مسافران قبلی یا شاید حتی همسفران فرزندان‌شان باشد! باید به افتخار این مادر‌ها کلاه از سر برداشت!

مطالب مرتبط:

خصوصیات متولدین آبان

فال تاروت عشق و احساس

متولدین آبان با چه ماهی ازدواج کنند

چگونه دل یک دختر را ببریم

خصوصیات زنان عاشق



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.