no-img
نوین اطلس

زنان متولد مرداد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

زنان متولد مرداد
امتیاز 4.25 ( 4 رای )
zip
شهریور ۲۸, ۱۳۹۷

زنان متولد مرداد


زنان گرم ترین فصل سال زنانی هستند که این گرما را به دوش می کشند. آن ها روحیه ی بسیار صمیمی دارند و هرجا باشند عشق و محبت در آن دیده می شود.

این ها فقط بخشی از خصوصیات زنان متولد مرداد می باشد. نوین اطلس دات کام در این مطلب تمام این خصوصیات را به همراه علایق آن ها در اختیار شما می گذارد.

هم چنین به شما نشان می دهیم چگونه یک دختر متولد مرداد را عاشق خود کرده و با او ازدواج کنید و این زن مردادی بعد از ازدواج برای فرزندانش چگونه مادری خواهد بود.

خصوصیات متولدین مرداد زن

اگر می خواهید همیشه شاد باشید و برقصید، یک دختر متولد مرداد را برای زندگی انتخاب کنید. زنان متولد مرداد زنانی بسیار نمایشی هستند و اغلب ظاهر خیلی خوبی دارند. آن ها ساخته شده اند برای هنر پیشگی و انجام کارهایی که به چشم بقیه بیایند.

زن متولد مرداد عاشق دوست داشتن است. دوست دارد عشوه بیاید و دیگران را به دنبال خود بکشاند، و دیگران نیز ناز او را بخرند. او زنی است که می خواهد همیشه ناز و نوازش و ستایش شود.

اگر همسر شما متولد مرداد است به خاطر داشته باشید نمی توانید به او بی توجهی کنید. او خود شیفته بوده و عاشق این است که ببیند روی دیگران چه تأثیری می گذارد. هم چنین زن متولد مرداد زنی است که نه تنها در تأمین معاش خانواده کمک می کند بلکه از بچه ها هم مراقبت خواهد کرد.

او یک مادر نمونه و عاشق فرزندانش است و به بچه ها بیش از هر چیز دیگری در زندگی اهمیت می دهد. او سخت گیر نیست و به فرزندانش آزادی زیادی می دهد.

علایق زن متولد مرداد

زنان مرداد ماهی شیک پوش هستند و به لباس های شیک و مد روز علاقه ی زیادی دارند. متولدین این ماه به مسافرت علاقه ی زیادی دارند.  از گل های مورد علاقه زنان متولدین مرداد سوسن است.  هم چنین آن ها به شعر و داستان علاقه و عاشق موسیقی کلاسیک هستند. .

زن های مردادی باغبانی را دوست دارند و علاقه آن ها به ورزش زیاد است. آن ها چیزهای برازنده و باسلیقه را دوست دارند و یک دسته گل زیبا می تواند آن ها را خوشحال کند. دختر متولد مرداد اهل تئاتر و سینما است و متولدین این ماه از گرفتن شکلات به عنوان هدیه هم خوشحال می شوند.

مرداد ماهی ها عاشق رنگ های آتشین و براق هستند مانند طلایی و قرمزو زرد.  شمع های تزئینی و خوشبو و ظروف چینی و کریستالی که جنبه تزئینی داشته باشند هم از علایق آن ها به شمار می رود.

چگونه دختر متولد مرداد را عاشق خود کنیم

به شما توصیه می کنم که اگر می خوهید دختر متولد مرداد را عاشق خود کنید، وی را به جای بردن به تماشای مسابقه فوتبال‌، به یک تأتر و یا اپرای مجلل ببرید. جلال و شکوه مثل مغناطیس او را مجذوب خود می سازد،‌ و چه بهتر که شما در این گونه مواقع بهترین جاها و گران ترین بلیط را خریداری کنید.

پس از اتمام نمایش هم او را به یک ساندویچ فروشی نبرید و انتظار نداشته باشید که چون وی را به بهترین تأترهای مشهور برده اید و گران ترین بلیط ها را خریداری کرده اید، حالا مانعی ندارد که جلوی دکه ساندویچ فروشی بایستد و یک ساندویچ یا همبرگر گاز بزند.

بهتر است او را کمتر بیرون ببرید اما وقتی برای گردش رفتید، به رستوران ها و نقاط شیک و درجه اول ببرید. خیال نکنید که او در جستجوی کسانی است که پول ایشان به قول معروف از پارو بالا می رود،‌ درست برعکس،‌ او خودش آدم دست و دلبازی است و چه بسا که هدیه هایی را که برای شما می خرد،‌ از نظر قیمت بیشتر از آن چیزهایی باشد که شما برای او بخرید، او به مجموع پولی که برای او خرج می کنید، اصلا اهمیتی نمی دهد بلکه به سلیقه و نوع هدیه و طرز اهدای آن اهمیت زیادی خواهد داد.

به طور خلاصه بگویم اگر ب جای پنج هدیه ده هزار ریالی یک هدیه سی هزار ریالی برای وی ببرید، خیلی بیشتر خوشحال می شود. فقیرترین زنان متولد مرداد اگرپول کافی برای خریدن پرده شیک جهت تنها اتاقی که در آن زندگی می کنند، و یا تهیه یک تابلو که قاب شاهانه ای داشته باشد، آن را پس انداز می کنند. فقر مانند خوره جان او را می خورد و بیمارش می سازد، به این ترتیب اگر سر و و ضع شما مرتب نباشد، و اگر رفتاری بسان اشراف نداشته باشید، شانس موفقیت زیادی نخواهید داشت.

ازدواج زن مرداد

انتظار داشته باشید که همسر مرداد ماهی شما شخص برجسته ای باشد.او یک شخصیت درخشان و پویا دارد.شوخ و تیز هوش است و اکثرا در مرکز یک دایره بزرگ از دوستان قرار دارد.اعتقاد او به تساوی زن و مرد بسیار قوی است و اگر دلش بخواهد شغلی داشته باشد شما نبایستی مانعش بشوید.

او با لیاقت و با استعداد است و ممکن است در کسب و کار یا دنیای هنر به مقامات بالا ارتقا یابد.به هر حال احتمال زیادی هست که شغل انتخابی او خانه داری باشد. او بچه ها را خیلی دوست دارد و عاقلانه است که مدت کوتاهی پس از ازدواج یک یا دو بچه به زندگی شما رونق بیشتری بدهند.

داشتن بچه شخصیت زیبای او را شکوفایی بیشتری می بخشد. زن مردادی  یک مادر فوق العاده است و تمایل دارد که با از خود گذشتگی وقت و توجه خود را صرف بزرگ کردن کودکانش کند.

با توجه به ماه تولدش طبیعتا میل دارد اداره همه چیز به عهده خودش باشد .برای شما عاقلانه است که بعد از ازدواج با زن مردادئی بگذارید او سلطه کاملی روی منزل و مسایل مربوط به آن داشته باشد که شامل دوستان شخصی خودش هم می شود اما از همان اوایل ارتباطتان این مطلب را کاملا تفهیم کنید که او هم باید بگذارد شما کارهای شغلی تان را خودتان بگردانید.

همسر مرداد ماهی شما بیش از سایر زن ها یادآوری های کوچک و هدایای کوچک گاه به گاه را دوست دارد و فرقی نمی کند که آن ها مربوط به موقعیت به خصوصی باشند یا نه. شاید این را شنیده باشید و واقعیت هم دارد که تعداد زیادی از زنان متولد مرداد در زندگی زناشویی خوشبخت نیستند .این موضوع بیشتر به دلیل این است که آنها با مردانی ازدواج کرده اند که با ماه تولد آن ها سازگاری نداشته است.

مادر مردادی

به عنوان یک مادر، زن متولد مرداد دنیایی عشق و محبت نثار کودکان خویش می سازد، با وجود این، هرگز نمی تواند خطاهای ایشان را تحمل کند و اگر چنین شد، به شدت سخت گیر می شود، در حالی که وقتی پای خودش در میان است، عکس العملی به کلی متفاوت نشان می دهد. عشق شدید به بچه ها از یک سو و برخورداری از حس گذشت و بزرگواری از سوی دیگر موجب می شود که اگر بچه ها خلافی نسبت به شخص او مرتکب بشوند، مثلا احترام وی را نگاه ندارند، فقط به سکوت و خود خوری اکتفا کند. البته این اتفاقی است که خیلی خیلی به ندرت ممکن است رخ بدهد.

او با ایشان به گفت و گو و صحبت می پردازد، اما در عین حال دقیقا مراقب است که دستوراتش نادیده گرفته نشود. از دوستی اش سوء استفاده به عمل نیاید و در هر لحظه آماده باشند که سر جای خود قرار بگیرند. با وجود آنکه یک چنین روشی بسیار مناسب و خوب است، این خطر کودکان زن متولد برج اسد را تهدید می کند که در اثر پول زیادی که برایشان خرج می شود و هرگز هیچ چیز از آنها دریغ نمی گردد، افراد پر توقع و پر مدعایی بار بیایند.

مادر متولد مرداد در حمایت و دفاع از کودکان خویش همتا ندارد و خدا به داد کسی برسد که موجبات ناراحتی ایشان را فراهم بیاورد و یا درباره آنها بد قضاوت کند. کودکان یک چنین زنی خیلی مستقل بار می آیند زیرا اولا او مغرورتر از آن است که دائما به دنبال بچه هایش راه برود و در ثانی طبیعتا از مستقل بار آمدن بچه ها و ایجاد اعتماد به نفس احساس رضایت خاطر می کند. او از همان سال های اول زندگی به کودکان خویش پر و بال می دهد تا زندگی مستقلی داشته باشند اما به طور مستمر از دور مراقب ایشان است تا مبادا چشم زخمی به آنها برسد.

بسیاری از مادران متولد مرداد در خارج از خانه کار می کنند، ولی بچه های ایشان هرگز با کمبود محبت و یا عدم مراقبت مواجه نمی شوند، زیرا خیلی به راحتی می تواند برنامه ای برای وظایف حرفه ای و مادرانه خویش تنظیم کند و ترتیبی بدهد که هر دو وظیفه به نحو احسن انجام شوند.

مطالب مرتبط:

زن متولد مرداد چه مردی را دوست دارد

خصوصیات متولدین مرداد

دختر مغرور خاص چه ویژگی هایی دارد

نحوه جذب دختر مغرور



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.