no-img
نوین اطلس

زنان متولد خرداد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

زنان متولد خرداد
امتیاز 2.00 ( 1 رای )
zip
شهریور ۲۸, ۱۳۹۷

زنان متولد خرداد


طالع بینی هندی می گوید زن متولد خرداد زنی با چند شخصیت گوناگون است. اما این موضوع چقدر حقیقت دارد؟

زن خردادی در عشق چگونه است و چه مردی را برای ازدواج دوست دارد؟

نقاط ضعف او چه هستند و آیا می توان با این ضعف ها کنار آمد؟

این مطلب از نوین اطلس را تا پایان دنبال کنید تا جواب همه ی سوالات خود را در مورد زنان متولد خرداد به دست آورید.

زن متولد خرداد طالع بینی هندی

طالع بینی هندی معتقد است زن متولد خرداد زنی است با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بسیار بالا، خوش سر و زبان، با سلیقه، ماجرا دوست و بی ثبات.

زن متولد خرداد به تنهایی مجموعه ای از چند زن است و هریک از این زن ها به طور کلی با بقیه فرق دارد و باید برای شناخت همه ی آن ها زمان و تلاش زیادی هزینه کنید.

زن متولد شده در ماه سوم سال اصلا زن سنگ دل و بی احساسی نیست. قدرت تحلیل بسیار قوی او موجب شده در مورد عشق و ابراز احساسات عاشقانه خیلی خلاق باشد و از طرف مقابل نیز همین را بخواهد.

زن متولد خرداد می تواند چندین کار را به طورهم زمان اداره کند. عشق، کار و فرزندان را می تواند در یک زمان در کنار خود داشته باشد بدون اینکه هیچ لغزشی در برخوردش با هریک از آن ها دیده شود.

در حالات او ثبات و دوام و استمرار وجود ندارد. گاهی پر شور و خروش و گاه بسیار آرام است و نمی توان روحیات او را پیش بینی کرد.

زن خردادی و عشق

برای مردی که امنیت و ثبات در عشق می خواهد، ممکن است رابطه با زن خرداد او را نگران کند. این نه تنها به خاطر طبیعت دمدمی مزاج او می باشد بلکه به این دلیل است که زن خردادی از نبود تنوع به سرعت خسته می شود. از سوی دیگر ممکن است علایق فردی و اجتماعی بی شمار او سبب شوند به دنبال آرامش و حمایت باشد و همین جاست که عشق وارد زندگی اش می شود.

اما به طور کلی بهترین شانس شما برای نگه داشتن دختر متولد خرداد ماه و ابدی کردن عشق تو این است که برایش مجموعه ای از تجارب متنوع ارائه کنید. عنصر دختر متولد خرداد ماه، هوا است و این سبب می شود او زنی با خرد باشد. درک و خرد چیزی است که از طریق آن می توانید به او نزدیک شوید و پایه های یک عشق پایدار را بنا کنید.

زن متولد خرداد چه مردی را دوست دارد

بهترین راه برای جلب توجه متولد خرداد ماه، یک گفتگوی جالب است. متولدین این برج فلکی علاقه و استعداد درخشانی برای وارد شدن در گفتگو دارند و می توانند گروهی را برای ساعتی مسحور کلمات خود کنند. بنابراین اگر با یک دختر متولد خرداد ماه ملاقات می کنید، با او در مورد مجله ای که ورق می زند یا برند گوشی همراهش گپ بزنید.

زن خردادی مردی را دوست دارد که با او در مورد این موارد صحبت کند. جالب توجه است که صحبت با این افراد نه تنها وقت تلف کردن با اراجیف نیست بلکه راهی برای آشنایی با افراد، مکان ها و شریک شدن در تجربیات است. چیزی که در زیر گفتگوهای متولدین خرداد سوسو می زند و توجه تان را جلب می کند، ذهن بسیار مشتاقی است که همیشه کنجکاو برای دانستن بیشتر است.

بنابراین اگر در مورد سفری که داشته اید؛ با دختر متولد خرداد ماه صحبت کنید و حواستان را در طول سفر برای جمع آوری اطلاعات جمع نکرده باشید، می توانید مطمئن باشید که زیر رگبار مشتاقانه سوالات او در مورد تاریخ، فرهنگ، معماری و طبیعت منطقه گیر خواهید افتاد.

زن متولد خرداد ازدواج

وقتی زن متولد خرداد پیشنهاد ازدواج شما را قبول کرد و همسرتان شد، آن وقت به مردان دیگری که نتوانسته اند با گرفتن یک زن صاحب یک حرمسرا شده باشند، دهان کجی خواهید کرد. بله، شما این موقعیت استثنایی را داشته اید که با یک زن ازدواج کنید ولی یک حرمسرا را به خانه خود بیاورید.

زن متولد خرداد قادر است هر چه بخواهید انجام بدهد، اگر شما خواهان وفاداری می باشید، او می تواند این چنین باشد ولی به شرط اینکه نیازهای قلبی اش را ارضا کنید. این زن از اینکه با شما هزاران فرسنگ مسافرت کند و هر سال در یک شهر بساط خانه و زندگی را بگسترد، ذره ای دلتنگ نخواهد شد. همانطور که گفتیم، او عاشق تغییر و تحول است و در نتیجه هیچ دلیلی نمی بینید که با ماجرهای زندگی شما مخالفت کند حتی اگر این ماجرا نوعی قمار بازی باشد. او پیوسته از تغییر وضع به هیجان نمی آید. زن متولد خرداد شم اقتصادی قوی دارد و اگر شما به کار تجارت مشغول می باشید، بهتر است مسائل و مشکلات خود را با او مطرح سازید زیرا نه تنها می تواند نظریات جالبی ارائه بدهد، بلکه در این گونه امور مشوقی بهتر از او نمی توانید پیدا کنید.

نقطه ضعف زن متولد خرداد

نقطه شعف زن متولد خرداد دو شخصیته بودن و شایعه سازی است. تقریبا همه می دانند که خردادی ها افرادی دو شخصیته هستند اما این موضوع برای آنها آزار دهنده نیست. همه ما دو جنبه سیاه و سفید داریم که طبیعی است اما این برای خردادی ها شدیدتر است.

یک زمان عاشق یک نفر هستند و لحظه ای بعد از او فرار می کنند. بدترین قسمت این است که آنها تکلیف شان را با خود و رابطه ای که با دیگران دارید، نمی دانند. نه تنها دو شخصیته بلکه شایعه پراکنی نیز از دیگر خصوصیات نامطلوب متولدین این ماه است. آنها در محیط کار، محیط های دوستانه و … ساکت نمی نشینند و مدام در حال شایعه پراکنی هستند. بهترین درس برایشان این است که گاهی سکوت کنند.

مطالب مرتبط:

زن متولد خرداد از چه مردی خوشش می آید

خصوصیات متولدین خرداد

خصوصیات زنان عاشق

فال عشق واقعی وازدواج



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.