no-img
نوین اطلس

زنان متولد تیر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

زنان متولد تیر
امتیاز 4.00 ( 1 رای )
zip
شهریور ۲۸, ۱۳۹۷

زنان متولد تیر


اگر دختر مورد علاقه ی شما یک زن تیرماهی است این مطلب از نوین اطلس دات کام اطلاعاتی در مورد زنان متولد تیر در اختیار شما می گذارد که احتمالا در رابطه خیلی به دردتان می خورد. در این مطلب در مورد خصوصیات دختر تیرماهی صحبت می کنیم و به شما نشان می دهیم آن ها چه علایقی دارند.

هم چنین اگر هنوز نتوانستید دختر تیرماه را به خود جذب کنید در این مطلب به شما نشان می دهیم برای عاشق کردن او باید چه کارهایی انجام دهید و چه برخوردی داشته باشید. در آخر نیز فال ازدواج دختران تیرماهی را در اختیار شما می گذاریم که بر اساس روحیات آن ها و مردان متولد ماه های مختلف گردآوری شده است.

خصوصیات دختر تیر ماهی

دختر متولد تیر ماه بسیار حساس است، او نسبت به هر کلمه ای حساسیت خاصی دارد و لازم است احساسات و عواطف خود را کاملا بشناسد و از آن ها آگاه باشد تا بتواند خودش را در هر موقعیتی کنترل کرده و به احساساتش نظم دهد.

از خصوصیات زنان متولد تیر این است که آن ها گاهی دچار فوران احساسات می شوند و اطرافیان خود را می ترسانند و گاهی آنقدر درگیر حسادت هستند که برای همه مشکل ساز خواهند شد.

زن متولد تیرخیلی یک دنده است و این خصلت او گاهی باعث سماجت در رسیدن به اهداف خود در زندگی می شود و خوب است اما از نظر عاطفی اگر نتواند خودش را کنترل و متوقف کند عشق و علاقه را در طرف مقابل به نفرت تبدیل خواهد کرد.

احساسات او گاهی به حد افراط می رسد و به جای این که زنی عاشق ، مهربان ، دلسوز ، آرام ، فادار ، محافظ و رام باشد ، آشفتگی به بار می آورد . او از نظر دیگران آدمی مرموز، دسیسه چین و زود رنج است . در واقع دیگران احساسات او را بد تعبیر کرده و تلاش می کنند تا از او دور باشند اما احساسات و دلبستگی های او بسیار قوی است و تمام این تعبیرهای بد ناشی از غرور او می باشد .

علایق زن متولد تیر

یکی از علایق زن تیر ماهی لباس های شیک و مدرن است. متولدین تیر ماه افرادی شیک پوش و به روزی هستند. یکی دیگر از علایق آن ها گل است.  دخترهای متولد تیر ماه با توجه به روحیه مهربان و ظریفی که از آن برخوردارند، به گل ها علاقه بسیاری دارند.

لوازم التحریر و نوشتاری یکی دیگر از علایق این افراد می باشد. اصولا زنان متولد ماه تیر به نوشتن علاقه بسیاری دارند در نتیجه وسایلی همانند خودکار های زیبای کادویی، دفترچه های زیبا و تزیینی و … می تواند جزو علایق آن ها باشد.

خانم های متولد تیر ماه وسایل مربوط به آشپزی را نیز خیلی دوست دارند. کتاب از علایق دیگر آن ها می باشد. کتاب هایی که مضمون آن ها خاص است بسیار مورد توجه متولدین تیر ماه می باشد، به عنوان مثال کتاب هایی که محتوای آن ها عاشقانه یا خود آموز باشد را خیلی دوست دارند.

با توجه به مطالعات روانشناسی در مورد متولدین تیر ماه، این افراد بسیار رویایی و رومانتیک می باشند، بر همین اساس این افراد علاقه زیادی به تابلو های نقاشی به خصوص تابلو هایی که در آن مناظر طبیعی، همانند دریا، جنگل و کویر کشیده شده باشد دارند.

اشیاء کهنه و عتیقه نیز جزو وسایل دوست داشتنی و ارزشمند برای متولدین تیر ماه به حساب می آیند.

نحوه برخورد با دختر متولد تیر

احساسات بخش مهم رابطه عاشقانه یک دختر متولد تیر ماه را تشکیل می دهند. او نسبت به اینکه شریک زندگیش چگونه احساسات و خواسته هایش را اداره می کند، حساس است و اگر با بی تفاوتی یا پرخاشگری با او ملاقات کرده و برخورد کنید کم کم از شما دور خواهد شد.

بنابراین اگر دختر مورد علاقه شما، متولد تیر ماه است و نسبت به یکی از همکاران شما نگران است، به جای اینکه به سختی با او مقابله به مثل کنید و بگویید همه چیز را درباره چیزی که به او ربطی ندارد فراموش کند، او را مطمئن کنید که به حرف او گوش می دهید.

چگونه زن متولد تیر را عاشق خود کنیم؟

یکی از چالش ها در مورد عاشق کردن زن متولد تیر ماه این است که بدانید واقعا چه می خواهد. از آنجایی که متولد این ماه به طور ذاتی عمیقاً عاطفی است، از شما انتظار دارد که بعنوان معشوق او تمامی آرزوها و خواسته های درونی خود را با او در میان گذاشته و هماهنگ کنید. بنابراین اگر شما از دختر متولد تیر ماه پرسیدید که برای پنجشنبه شب دوست دارد کجا بروید و او در جواب گفت: من نمیدونم خودت تصمیم بگیر، این بدان معنی است که شما باید به صحبت های خودتان در طی دو هفته گذشته فکر کنید و در گوشه کنار حرفهایش نام فروشگاه آنتیکی که یک جای آرام و دنج از شهر است و او همیشه می خواسته به آنجا سری بزند را پیدا کنید و در جواب او به آن اشاره کنید.

با این حال اگر شما نتوانستید در بین گفته هایش نکته کلامی را بیابید که به جایی اشاره کند، بهترین گزینه بردن او به یک جای خوب برای خوردن غذا و نوشیدنی است. بنابراین برای تاریخ بعدی خود، یک رستوران جدید که غذاهای جنوبی خانگی سرو می کند را انتخاب کنید و زمانیکه چشم او به آنجا روشن شد به او بگویید که می دانستم تنها چیزی که تو را خوشحال میکرده چیزی شبیه به اینجا بوده است.

فال ازدواج زن متولد تیر

متولد زن تیر ماه بسیار باوفا، نجیب، صرفه جو و گاهی اوقات خسیس، در آشپزی مقداری قابل، در شبهای مهتابی بسیار عاشق، و در دوران مادر بودن یک زن کم نظیر است.او از انتقاد به شدت نفرت دارد و به معایب خود کمتر گردن می نهد و پذیرا می شود.

فال ازدواج زن تیر می گوید اگر گرفتاری شامل حال خانواده او بشود، سعی می کند با گرمترین احساسات و عمیق ترین عشق ها خانواده خود را از بلا دور می کند. علاقه این زن به بچه هایش چنان است که پس از تولد اولین کودک ممکن است این توهم برای شوهرش برای به وجود بیاید که دیگر مانند سابق مورد علاقه زنش نیست.

کوشش او برای حفظ شوهرش پس از ازدواج بیش از آنکه ناشی از حسادت باشد، به علت احساس مالکیتی است که نسبت به شما دارد. البته به نظر بعضی ها خود حسادت هم ناشی از احساس مالکیت است، اما به نظر بعضی ها خود حسادت هم ناشی از احساس مالکیت است، اما به نظر من بین این دو تفاوت هایی وجود دارد. بسیاری از زنان از ناملایمات زنانه و بد بیاری های زندگی فورا دست به شکوه و شکایت می زنند. در حالی که زن متولد تیر معتقد است که خدا کشتی آنجا که خواهد برد.

مطالب مرتبط:

زن متولد تیر چه مردی را دوست دارد و با او ازدواج می کند

خصوصیات متولدین تیر

آموزش عاشقانه حرف زدن

فال عشق بامشخصات طرف مقابل



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.