no-img
نوین اطلس

طالع بینی ماه تولد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

طالع بینی ماه تولد
امتیاز 3.00 ( 2 رای )
zip
شهریور ۲۷, ۱۳۹۷

طالع بینی ماه تولد


نوین اطلس دات کام در این مطلب اطلاعاتی کامل و جالب در مورد متولدین ماه های مختلف سال بر اساس طالع بینی در اختیار شما می گذارد. طالع بینی چینی سال تولد و هم چنین طالع بینی شخصیت از روی تاریخ تولد از موضوعات این مطلب است که احتمالا برای شما بسیار جالب و جذاب خواهد بود. طالع بینی عشق ماه های مختلف را نیز در این مطلب در اختیار شما می گذاریم و در مورد طالع بینی ازدواج نیز با شما صحبت خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

طالع بینی ماه های مختلف سال

طالع بینی اطلاعاتی کلی در مورد ماه های مختلف سال به شما می دهد. این اطلاعات شامل نماد یا سمبل هر ماه، عنصر، سیاره، عضو آسیب پذیر، روز اقبال، اعداد شانس، سنگ خوش یمن و رنگ ماه ها می باشد. طالع بینی هایی که این اطلاعات را به شما می دهند انواع مختلفی دارند.

از جمله ی آن ها می توان به طالع بینی چینی، طالع بینی هندی، طالع بینی خورشیدی و … اشاره کرده. اطلاعاتی که نوین اطلس دات کام در اختیار شما می گذارد بر اساس طالع بینی هندی است. البته این اطلاعات جنبه ی علمی ندارند اما نمی توان گفت آن ها غلط هستند:

فروردین:

سمبل : قوچ

عنصر: آتش

سیاره : مریخ

عضو آسیب پذیر :سر

روز اقبال : سه شنبه

اعداد شانس : ۶ ، ۹

سنگ خوش یمن: الماس

رنگ : قرمز

—————————————–

اردیبهشت:

سمبل : گاو نر

عنصر : خاک

سیاره : ناهید

عضو آسیب پذیر : گردن

روز اقبال : جمعه

اعداد شانس : ۴و۶

سنگ خوش یمن : زمرد سبز

رنگ : آبی روشن

—————————————–

خرداد:

سمبل : دو قلوها

عنصر : هوا

سیاره : عطارد

عضو آسیب پذیر : دست و شانه

روز اقبال :چهارشنبه

اعداد شانس : ۵و۹

سنگ خوش یمن : عقیق

رنگ : زرد

—————————————–

تیر:

سمبل : خرچنگ

عنصر : آب

سیاره : ماه

عضو آسیب پذیر : سینه و شکم

روز اقبال : دوشنبه

اعداد شانس :۳و۷

سنگ خوش یمن : مروارید

رنگ : نقره ایی

—————————————–

مرداد:

سمبل : شیر

عنصر :آتش

سیاره : خورشید

عضو آسیب پذیر : قلب و پشت بدن

روز اقبال : یکشنبه

اعداد شانس : ۸ و۹

سنگ خوش یمن : یاقوت

رنگ : زرد

—————————————–

شهریور:

سمبل : دختر

عنصر : خاک

سیاره : عطارد

عضو آسیب پذیر : سیستم عصبی

روز اقبال : چهارشنبه

اعداد شانس : ۳ و۵

سنگ خوش یمن : یاقوت کبود

رنگ : سبز

—————————————–

مهر:

سمبل : ترازوی عدالت

عنصر : هوا

سیاره : ونوس

عضو آسیب پذیر : کمر و کلیه ها

روز اقبال : جمعه

اعداد شانس : ۶ و۹

سنگ خوش یمن : الماس

رنگ : آبی و بنفش

گل : سرخ

—————————————–

آبان:

سمبل : عقرب

عنصر : آب

سیاره : پلوتون

روز اقبال : سه شنبه

اعداد شانس : ۲و۴

سنگ خوش یمن : یاقوت زرد

رنگ : قرمز

—————————————–

آذر:

سمبل : کمان دار

عنصر : آتش

سیاره : ژوپیتر

عضو آسیب پذیر : کبد

روز اقبال : پنج شنبه

اعداد شانس : ۵ و۷

سنگ خوش یمن : فیروزه

رنگ : ارغوانی

—————————————–

دی:

سمبل : بز

عنصر : خاک

سیاره : زحل

عضو آسیب پذیر : زانو- استخوان

روز اقبال : شنبه

اعداد شانس :۸ و۹

سنگ خوش یمن : عقیق رنگارنگ

رنگ : سیاه و قهوه ایی

—————————————–

بهمن:

سمبل : آب گیر

عنصر : هوا

سیاره : زهره

عضو آسیب پذیر : مچ و ساق پاها

روز اقبال : چهارشنبه

اعداد شانس : ۱و۷

سنگ خوش یمن : یاقوت ارغوانی

رنگ : آبی

————————————–

اسفند:

سمبل : دو ماهی که خلاف جهت هم شنا می کنند

عنصر : آب

سیاره : نپتون

عضو آسیب پذیر : پاها

روز اقبال : جمعه

اعداد شانس : ۲و۶

سنگ خوش یمن : یاقوت کبود

رنگ : سبز روشن

گل : نسرین

طالع بینی سال تولد

چینی های طالع بینی جالبی در مورد سال تولد دارند.  طالع بینی چینی بر اساس سال تولد، با سمبل حیوانات نشان داده شده و شهرت فراوانی دارد. درواقع آن ها برای متولدین هر سال یک حیوان در نظر گرفته اند که معتقدند با توجه به این نماد یا حیوان آن سال هر شخص ویژگی های اخلاقی و خصوصیات منحصر به فردی دارد. اگر می خواهید بدانید نماد سال تولد شما چه حیوانی می باشد کافی است یک سرچ ساده در گوگل انجام دهید.

نماد سال تولد براساس طالع بینی چینی:

موش

افرادی که در این سال به دنیا آمده اند، افرادی باهوش و جذاب هستند. آن ها دوست دارند از همه چیز سر در بیاورند. آن ها افرادی به شدت کنجکاو هستند. گاهی پول اهمیت زیادی در زندگی شان دارد طوری که گاهی بدون آن انگیزه هیچ کاری را ندارند.

گاو

افرادی که گاو سمبل سال تولدشان است، افرادی سرسخت، قوی و با اراده هستند. این افراد بسیار با ایمان می باشند. آن ها اعتقادات خاص خود را دارند و بر آن ها نیز پافشاری می کنند، در نتیجه از نظر دیگران افراد لجبازی هستند.

ببر

متولدین سال ببر به افرادی شجاع و مستقل هستند. نظرات و اعتقادات آن ها همیشه مورد توجه دیگران قرار دارد. آن ها گاهی دست به کارهای بزرگ و هیجان انگیز می زنند. اگر چه این کارها را برای دل خود انجام می دهند اما از این که نظر دیگران را نیز به خود جلب کنند، لذت می برند.

خرگوش

افرادی که در سال خرگوش به دنیا آمده اند همیشه مورد علاقه و احترام دیگران قرار می گیرند. آن ها افراد مهربان و صلح طلب هستند و همیشه خودشان را از درگیری ها دور می کنند. از خصوصیت بارز آن ها می توان به حساس بودن نیز اشاره کرد. در انتخاب نیز سخت گیرند طوری که وقتی گزینه های مختلفی پیش روی شان است، گیج می شوند و نمی توانند تصمیم درست را بگیرند.

اژدها

اژدها نشانه قدرت است. افرادی که در این سال متولد شده اند، افرادی پر انرژی و سرشار از زندگی اند. غیبت و دورویی به شدت آن ها را آزرده خاطر می کند طوری که در این شرایط به شدت عصبانی و کم صبر می شوند.

مار

این افراد باهوش اما در عین حال شکاک هستند و مدام به همه چیز شک می کنند. ادبیات و هنر را خیلی دوست دارند. اگر با این افراد رفتار و آمد می کنید، مراقب رفتارهای خود باشید زیرا همه چیز را به خوبی تحت کنترل شان دارند.

اسب

افرادی که در این سال به دنیا آمده اند، خونگرم هستند و روابط اجتماعی بالایی دارند. مستقل بودن یکی از ویژگی های مثبت آن ها می باشند. این افراد رک هستند و نباید از حرف هایشان ناراحت شوید زیرا چیزی در دل آن ها نیست.

بز

متولدین سال بز خلاق و باهوشند. به هنر علاقه ی زیادی دارند. این افراد محتاط و به شدت اقتصادی اند، در نتیجه در تصمیم گیری سخت گیر هستند.

میمون

افرادی که در سال میمون به دنیا آمده اند، دوست دارند که دیگران را بخندانند. در واقع آن ها از شادی دیگران شاد می شوند. این افراد پر از انرژی و شور زندگی هستند اما گاهی نمی توانند خود و احساسات شان را کنترل کنند.

خروس

افراد سال خروس، افرادی صادق، سخت کوش و هوشیار هستند. آنها به ندرت به دیگران اعتماد می کنند. اگر با فردی که متولد این سال است رفت و آمد دارید حواس تان به رفتارهایتان باشد زیرا آن ها کم صبر هستند و به سرعت از کوره در می روند. همان طور که از سمبل این سال هم مشخص است، متولدین این سال افرادی وفادار به شما می روند. شما می توانید با خیال راحت راز دلتان را با آنها در میان بگذارید و مطمئن باشید که حرف هایتان جایی درز نمی کند.

خوک

خوک نشانه ای از شخصیت و رفتار کامل و عالی است. این افراد همیشه دیگران را بابت اشتباهاتی که مرتکب شده اند، می بخشند و خیلی زود بدی ها را فراموش می کنند. مطمئنا از همنشینی با متولدین این سال نهایت لذت را خواهید برد.

طالع بینی شخصیت از روی تاریخ تولد

طالع بینی شخصیت از روی سال تولد سم طالع بینی ساده و جالب است. طالع بینی ها اعتقاد دارند که شماره تولد، شما را از آن شخصیت شناسی از روی تاریخ تولد – تست روانشناسی چیزی که می خواهید باشید دور نمی کند، بلکه مانند رنگی است که نوع آن و زیبایی اش برای افراد مختلف متفاوت است. به مثال زیر توجه کنید:

فرض می کنیم که شما متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۶۴ هستید.اردیبهشت ماه دوم (۲) سال است پس :

۹=۱+۸=۱۸=۵+۹+۳+۱=۱۳۹۵=۱۳۶۴+۲+۲۹

شماره تولد ۹ است و اکنون می توانید آنچه را که مربوط به این شماره است با خود مطابقت دهید.

تفسیر اعداد:

۱- خالق و مبتکر:

‘یک’ ها پایه و اساس زندگی هستند. همیشه عقاید جدید و بدیع دارند و این حالت در آنها طبیعی است. همیشه دوست دارند تمامی کارها و مسائل بر حول محوری که آنها می گویند و تعیین می کنند در گردش باشد و چون مبتکر هستند، گاهی خود خواه می شوند. با این حال ‘یک’ ها بشدت صادق و وفادارند و به خوبی مهارتهای سیاسی را یاد میگیرند . همیشه دوست دارند حرف اول را بزنند و غالبا رهبر و فرمانده هستند، چون عاشق این هستند که ‘بهترین’ باشند . در استخدام خود بودن و برای خود کار کردن بزرگترین کمک به آنهاست ولی باید یاد بگیرند عقاید دیگران ممکن است بهتر باشد و باید با رویی باز آنها را نیز بشنوند.

۲- پیام آور صلح:

‘دو’ ها سیاستمدار به دنیا می آیند ! از نیاز دیگران خبر دارند و غالبا پیش از دیگران به آنها فکر می کنند . اصلا تنهایی را دوست ندارند . دوستی و همراهی با دیگران برایشان بسیار مهم است و می تواند آنها را به موفقیت در زندگی رهنمون سازد. اما از طرف دیگر ، چنانچه در دوستی با کسی احساس ناراحتی کنند ترجیح می دهند تنها باشند.از آنجایی که ذاتا خجالتی هستند باید در تقویت اعتماد به نفس خود تلاش کنند و با استفاده از لحظه ها و فرصت ها آنها را از دست ندهند.

۳- قلب تپنده زندگی:

‘ سه ‘ ها ایده آلیست هستند، بسیار فعال،اجتماعی،جذاب،رمانتیک وبسیار بردبار و پر تحمل .خیلی کارها را با هم شروع می کنند اما همه آنها را پیگیری نمی کنند. دوست دارند که دیگران شاد باشند و برای این کار تمام تلاش خود رابه کار می گیرند. بسیار محبوب اجتماعی و ایده آلیست هستند اما باید یاد بگیرند که دنیا را از دید واقعگرایایه تری هم ببینند.

۴- محافظه کار:

‘چهار’ ها بسیار حساس و سنتی هستند. آنها عاشق کارهای روزمره، روتین و پیرو نظم و انضباط هستند و تنها زمانی وارد عمل می شوند که دقیقا بدانند چه کاری باید انجام دهند. به سختی کار و تلاش می کنند. عاشق طبیعت و محیط خارج از خانه هستند. بسیار مقاوم و با پشتکار هستند. اما باید یاد بگیرند که انعطاف پذیری بیشتری داشته و با خود مهربانتر باشند.

۵- ناهماهنگ با جماعت:

‘پنج’ ها جهانگرد هستند و کنجکاوی ذاتی، خطر پذیری و اشتیاق سیری ناپذیر آنها به جهان هستی و دیدن محیط اطراف خود،غالبا برایشان درد سر ساز می شود. آنها عاشق تنوع هستند ودوست ندارند مانند درخت در یک جا ثابت بمانند. تمام دنیا مدرسه آنهاست و در هر موقعیتی به دنبال یادگیری هستند. سوالات آنها هرگز تمام نمی شود. آنها به خوبی یاد گرفته اند که قبل از اقدام به عمل، تمامی جوانب کار را سنجیده و مطمئن شوند که پیش از نتیجه گیری ،تمامی حقایق را مد نظر قرار داده اند.

۶- رمانتیک و احساساتی:

‘ شش’ ها ایده آلیست هستند و زمانی خوشحال می شوند که احساس مفید بودن کنند. یک رابطه خانوادگی بسیار محکم برای آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اعمالشان بر تصمیم گیری هایشان موثر است و آنها حس غریب برای مراقبت از دیگران و کمک به آنها دارند. بسیار وفادار و صادق بوده و معلمان بزرگی می شوند. عاشق هنرو موسیقی هستند. دوستانی صادق و در دوستی ثابت قدم هستند.’شش’ ها باید بین چیزهایی که می توانند آنها را تغییر دهند و چیزهایی که نمی توانند، تفاوت قائل شوند.

۷- عاقل و خردمند:

‘هفت’ ها جستجو گر هستند. آنها همیشه به دنبال اطلاعات پنهان و مخفی بوده و به سختی اطلاعات به دست آمده را با ارزش حقیقی آن می پذیرند.احساسات هیچ ارتباطی با تصمیم گیری های آنها ندارد. با اینکه در مورد همه چیز در زندگی سوال می کنند اما دوست ندارند مورد پرسش واقع شوند و هیچگاه کاری را ابتدا به ساکن با سرعت شروع نمی کنند و شعارآنها این است که به آرامی می توان مسابقه را برد. آنها فیلسوفهای آینده هستند؛ طالبان علم که به هر چه می خواهند می رسند و سوال بی جوابی ندارند . مرموز هستند و در دنیای خودشان زندگی می کنند و باید یاد بگیرند در این دنیا چه چیزی قابل قبول است و چه چیزی نه!

۸- آدم کله گنده:

‘هشت ‘ ها حلال مشکلات هستند. اساسی و حرفه ای سراغ مشکل رفته و آن را حل می کنند. قضاوتی درست دارند و بسیار مصمم هستندو طرحهاو نقشه های بزرگی دارند و دوست دارند زندگی خوبی داشته باشند. مسوولیت افراد را بر عهده می گیرند و مردم را با هدف خاص خود می بینند. با شرایط ویژه ای این امکان رابه وجود می آورند که دیگران همیشه آنها را رئیس ببینند.

۹- اجرا کننده و بازیگر:

‘نه ‘ ها ذاتا هنرمند هستند . بسیار دلسوز دیگران و بخشنده بوده و آخرین پول جیب خود را نیز برای کمک به دیگران خرج میکنند . با جذابیت ذاتی شان اصلا در دوست یابی مشکلی ندارند و هیچ کس برای آنها فرد غریبه ای به حساب نمی آید.در حالات مختلف شخصیت های متفاوتی از خود بروز می دهند و برای افرادی که اطرافشان هستند شناخت این افراد کمی دشوار به نظر می رسد . آنها شبیه بازیگرانی هستند که در موقعیت های مختلف رفتارهای متفاوتی نشان می دهند. افرادی خوش شانس هستند اما خیلی وقتها از آینده خود بیمناک و نسبت به آن هراسان هستند. آنها برای موفقیت باید به یک دوستی و عشق دو جانبه که می تواند مکملشان در زندگی باشد دست یابند.

طالع بینی عشق

طالع بینی عشق فروردین: با محبوب سرگرمی های خوبی را خواهید داشت. مریخ سیاره حاکم بر نشانه شما وارد نهمین خانه ماجراجویی طالعتان می شود. تفریحات هیجان انگیزی را با هم تجربه خواهید کرد

طالع بینی عشق اردیبهشت: گفتگوی سازنده ای را با محبوب خواهید داشت و این فرصت برای شما پیش می آید که همان شخص الهام بخش برای محبوب باشید. به او کمک میکنید سختی ها و موانع زندگی را رد کند.

طالع بینی عشق خرداد: باید مراقب باشید و تمام تلاشتان را برای بهتر شدن رابطه به کار ببرید. حتی اگر لازم شد با او بحث کنید تا رابطه را به حالت اولیه برگردانید.

طالع بینی عشق تیر: اگر تصمیم دارید به هم تعهد بدهید باید در رابطه با آینده بحث کنید. هر دو در رابطه با بسیاری از مسائل آینده هم عقیده هستید. اگر مجرد هستید با فردی که مدت هاست آشنا شده اید ولی او را ندیده اید یک قرار ملاقات داشته باشید.

طالع بینی عشق مرداد: آماده یک پیشرفت حیرت آور در رابطه باشید. داستان عشق شما بیشتر از هر زمان دیگری رو به پیشرفت و بهبودی است. شما برای عشق دادن به دنیا آمده اید و اگر کسی برای عشق ورزیدن نداشته باشید با اشتیاق کمتری زندگی خواهید کرد.

طالع بینی عشق شهریور: در زندگی عاشقانه شما پستی ها و بلندی های زیادی دیده می شود. بحثی که با محبوب داشته اید احساس شکنندگی و ناامنی را در شما ایجاد می کند. اما از همین گفتگو ها متوجه میشوید که چقدر احساس شما روی او تاثیرگذار است. تنها چیزی که می تواند این احساس ناامنی را از بین ببرد عشق است.

طالع بینی عشق مهر: نظرتان را به زبان بیاورید تا راحت تر زندگی کنید و دیگر نیازی نیست برای نظرات مخالفی که دارید عذرخواهی کنید و برای ایجاد آرامش تسلیم او شوید. برای ایجاد آرامش باید راه خودتان را بروید. این هفته بیشتر از همیشه امیال و خواسته های تان را به زبان می آورید.

طالع بینی عشق آبان: مسائل خانوادگی ذهنتان را درگیر کرده است و راحت تر درباره مسائل ظریف و حساس بحث میکنید اما این تضمین نمی کند که با هم به توافق برسید. این مسئله خانوادگی که باعث آشفتگی شما شده است را پیش می‌کشید درباره آن بحث میکنید اما به دو نتیجه مخالف میرسید. در این صورت خیلی زود این مسئله تبدیل به یک مشکل بزرگ و بدون راه حل می شود. پس خیلی زود به آن رسیدگی کنید.

طالع بینی عشق آذر: انرژی زیادی برای دنبال کردن آرزوها و اهدافتان دارید. اگر مجرد هستید احساس می کنید همه ی اطرافیان به شما توجه زیادی می کنند. مثل پروانه دور شمع.

طالع بینی عشق دی: مریخ وارد پنهان ترین بخش جدول طالع شما میشود و در این زمان احساس انرژی کمتری خواهید کرد. نگران نباشید این وضعیت موقتی است و برای استراحت بیشتر شماست.

طالع بینی عشق بهمن: در رابطه ای که هستید هر کسی به فکر منافع خودش است. هیچ کدام از دیگی توقعی ندارد و تمایلی به تعهد ندارید.

طالع بینی عشق اسفند: رازی را از محبوب مخفی کرده اید و فکر میکنید با بر ملا شدن این راز مجبور میشوید کاری را انجام دهید که نمی خواهید. متاسفانه ادامه دادن به این پنهانکاری فقط بی اعتمادی و پشیمانی به بار خواهد آورد. به این روند ادامه ندهید چون تا زمانی که رازی در خودتان داشته باشید شاد نیستید.

طالع بینی ازدواج

بسیاری از کتاب های طالع بینی اعتقاد دارند که افراد بر اساس ماه تولد خویش، دارای یک سری ویژگی و خصوصیت هستند و این ویژگی ها در تمام تولدین آن ماه ثابت است.

به طوری که می توان طالع یک ازدواج را بر اساس ماه تولد دو طرف بررسی کرده و به نتیجه رسید که مثلا یک اردیبهشتی اگر با یک خردادی ازدواج کند، زندگی خوبی نخواهد داشت؛ ولی اگر با یک مردادی ازدواج کند، خوشبخت و سعادتمند خواهد شد!

یک سری ویژگی و خصوصیت می تواند به ماه تولد مربوط شود چون هیچ علمی تاثیر متافیزیک بر پدیده ها را رد نمیکند.

اما اینکه این خصوصیات آنچنان قوی باشند که حتی آینده ی ازدواج یک فرد را تحت الشعاع قرار دهند؛ واقعا با عقل سلیم قابل قبول نیست.

ما نمی گوییم طالع بینی به شما دروغ می گوید، ما می گوییم تنها به طالع بینی بسنده نکنید زیرا نمی تواند پایه و اساس درستی برای ازدواج شما باشد. پس اگر می خواهید با کسی ازدواج کنید قبل از هر چیز شناخت کافی در مورد خانواده و تربیت او داشته باشید زیرا تربیت خانوادگی می نواند تمام خصوصیات اخلاقی یک فرد را که ممکن است بر اساس طالع بینی با متولدین ماه خودش یکسان باشد تحت تاثیر قرار داده و آن ها را تغییر دهد.

مطالب مرتبط:

خصوصیات متولدین اسفند

خصوصیات متولدین بهمن

خصوصیات متولدین دی

خصوصیات متولدین آذر

خصوصیات متولدین آبان

خصوصیات متولدین مهر

خصوصیات متولدین شهریور

خصوصیات متولدین مرداد

خصوصیات متولدین تیر

خصوصیات متولدین خرداد

خصوصیات متولدین اردیبهشت

خصوصیات متولدین فروردین



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.