no-img
نوین اطلس

زنان متولد فروردین


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

زنان متولد فروردین
امتیاز 4.00 ( 1 رای )
zip
شهریور ۲۷, ۱۳۹۷

زنان متولد فروردین


زنان متولد فروردین زنان اولین ماه سال هستند که به همین دلیل نیز ویژگی های منحصر به فردی دارند.دختر فروردینی نماد طبیعت و استقامت است و علایقی دارد که اگر به آن ها توجه داشته باشید می توانید خیلی راحت تر از چیزی که فکرش را می کنید او را جذب خود کنید. عشق زن متولد فروردین یک عشق جاودانه است و اگر به شکل صحیح و در زمان مناسبی ازدواج کند یک همسر نمونه و مادر فداکار خواهد بود.

دختر فروردین ماهی

دختر فروردین ماهی دختری است که خودش راه زندگی را پیدا می کند و برای تامین نیازهایش به هیچ کس وابسته نیست.  او از حقش دفاع می کند بدون آنکه نیازی به وجود یک مرد داشته باشد . به نظر او انجام کارها به دست خودش خیلی سریع تر از آن صورت می گیرد منتظر باشد کس دیگری آن کار را برایش انجام دهد. زن متولد فروردین مثل مرد متولد این ماه دوست دار رهبری است و این خواسته شامل تمایل او به برداشتن اولین قدم در امور عشقی نیز می گردد.

علایق زنان متولد فروردین

زنان فروردین به هرچیزی که نماد شجاعت و اعتماد به نفسشان باشد علاقه ی زیادی دارند. آن ها دوست دارند جوان تر از سنشان رفتار کنند و جوان تر از سنشان به نظر برسند. تفریحاتی مثل سینما و استخر از تفریحات مورد علاقه ی او هستند. کتاب و رمان های عاشقانه نیز از تفریحات مورد علاقه ی آن ها به شمار می رود.

دختر متولد فروردین عاشق کشمکش و نبرد است وشطرنج یا بیلیارد برای او هیجان انگیز و جالب خواهد بود.  متولدین ماه فروردین به مد و چیزهای جدید علاقه ی زیادی دارند. متولدین این ماه طبعی آتشین دارند و عاشق رنگ های قرمز و سیاه هستند و از لباس های پر نقش و نگار خوششان می آید.

زنان متولد فروردین چیز های زینتی که دوست دارند کلاه یا الماس که از آن برای زینت بخشیدن به گردن او انگشتشان استفاده می کنند هم چنین متولدین این ماه به موسیقی علاقه زیادی دارد. متولدین فروردین عاشق ورزش هستند دادن لباس یا کلاه تیم مورد علاقشان بهترین کادو برای آن هاست. آن ها علاقه زیادی به بازی و سرگرمی دارند.

چگونه زن متولد فروردین را جذب کنیم

زن متولد فروردین ماه گرم است اما اگر زیاد از او دوری کنید علاقه اش را از دست خواهد داد. اگر برای جذب کردن یک زن متولد فروردین جدی نباشید و او را بازی دهید فقط به خاطر موقعیت های جدی تری که او خواهد داشت، از دستش می دهید. یک زن متولد فروردین به محیطی که از لحاظ فیزیکی برایش محرک باشد نیاز دارد و اگر مدت زیادی در چنین محیطی نباشد تبدیل به فردی بی میل، بی توجه و بی حوصله می شود. بنابراین اگر می خواهید همیشه توجه او را داشته باشید و او را به خود علاقه مند کنید؛ باید چیز جدیدی ارائه کنید و مشوق تجربه های نو برایش باشید.

آن روی سکه ی این شدت منحصر به فرد در طریق انجام کارها، بی حوصلگی با هر نوع محدودیت و مخالفتی است. دختر  متولد فروردین ماه به احتمال زیاد اگر خط مشی، یا مردی را، سدی در مسیر اقدامات خود ببیند با خلق و خوی و طعنه واکنش نشان می دهد. در همان حال آن ها خوشی در زندگی را با افراط در قوانین و ضوابط بسیار، نمی گیرند. بنابراین اگر شما در حال برنامه ریزی هستید تا دختر متولد فروردین را به مکانی خاص ببرید؛ دوباره در این مورد فکر کنید. او ممکن است از انجام دادن یا ندادن رفتاری بیزار باشد و حتی ممکن است تنها برای رسیدن به هدف از مسیر خارج شود.

عشق زن متولد فروردین

عشق از زندگی یک زن متولد فوردین هیچ وقت جدا نمی شود. بدون شک منظور افرادی غیر از زن های متولد فروردین ماه است . نمی دانم به کسی که عاشق یک چنین زنی باشد ، باید تبریک گفت و یا به حالش متاسف بود . ممکن است تصور کند که عشق همه چیز زندگی است .در حالی که او چنان مجذوب دنیای خاص خویشتن است که در عمل فقط آن را همه چیز زندگی می داند . او بیش از هر زن دیگری در این دنیا می تواند بدون مرد زندگی کند.

طبیعی است که زندگی بدون مرد ، مفهومش زندگی بدون احساسات عاشقانه نیست . او همیشه دلش می خواهد وشاید بتوان گفت نیازمند به آن است که قلب مهربان و خواب های طلایی اش به خاطر او بتپد و به همین دلیل هم همیشه یک چنین موجودی در ذهنش وجود دارد و موجودی که ممکن است مربوط به سالهایی بس طولانی گذشته و یا سالهای بسیار دور آینده باشد اما به هر حال او درشبهای مهتابی بهار به این عشق رو یایی خود می اندیشد و یکبه جالب آنکه بر غم وجود یک چنین آرزوی عمیقی اگر یک چنین شخصی وجود خارجی نداشته باشد ، کمبود آن را احساس نمی کند زیرا همیشه در ضمیر ناخود آگاهش معتقد است که هر کاری را ه یک مرد می تواند بکند ، خودش قادر است بهتر از آن را انجام بدهد.

ازدواج زن متولد فروردین

دوشیزه های مریخی جذاب هستند و قدرت های ویژه ای دارند و بیش از همتای مردشان در بدست آوردن دل دیگران موفق هستند. این زنان حین ورود به یک اتاق، با صراحت لهجه و صداقت جمع را مجذوب خود می کنند. بعضی به آنها بدگمان می شوند و برخی آنها را دوست دارند زنان مریخی را می توان از رنگ لباس شناخت. آنها مثل ماشینهای آتش نشانی از سر تا پا قرمز می پوشند.

بهتر است قبل از آنکه تصمیم بگیرند بچه دار شوند، شغلی برای خود انتخاب کنند تا جنب و جوش و تحرک داشته باشد و بتوانند از این طریق شور و شوق همیشگی خود را ابراز کنند. در غیر اینصورت پس از ازدواج احساس می کنند محدود شده‏اند (او در همه حال خواهان آزادی است) و بحران از اینجا آغاز میشود. او فمینیست سر سختی است و با چنگ و دندان با شوهرش می جنگد. او زن خانه دار معمولی نیست و هیچ مردی نباید تلاش کند از او زنی خانه دار بسازد. دختر متولد این برج بسیار مستقل است. او همانطور که خود را به دیگران نشان می دهد، مرد مناسبی را برای ازدواج پیدا می کند و ازدواج او از همه حیث تمام و کمال خواهد بود .

با این که فرزندانش تا زمانی که با او زندگی می کنند، او را محدود می کنند ، ولی او مادر خوبی برای آنهاست و درست زمانی که آخرین بچه خانه را ترک کند، نهایت لذت را از زندگی خواهد برد. به کلاسهای هنری میرود و به فعالیتهای هنری می پردازد. از آنجا که متولد این نشانه در پی منافع خود است و به آزادی های زیادی می دهد، پس دختران متولد این برج نباید در سنین پایین محدود شوند. او قبل از شناخت دیگری و علاقه به او، اول باید خود را بشناسد که شاید سالهای سال به طول انجامد. اگر در نوجوانی و اوایل جوانی گرفتار و محدود شود. شاید سی سال بعد تسلیم طبیعت شتابزده خود شود و زندگی زناشویی اش در معرض خطر قرار گیرد.

مطالب مرتبط:

اسرار جذب زنان

نشانه های عشق واقعی در زنان

شناخت رفتار زنان

خصوصیات متولدین فروردین

زن متولد فروردین با چه مردی ازدواج می کند

متولدین فروردین



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.