no-img
نوین اطلس

خصوصیات متولدین شهریور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

خصوصیات متولدین شهریور
امتیاز 5.00 ( 3 رای )
zip
شهریور ۲۵, ۱۳۹۷

خصوصیات متولدین شهریور


در خصوصیات متولدین شهریور لیاقت و استقلال فراوان دیده می شود. انعطاف پذیری و قابل اعتماد بودن از ویژگی خیلی بارز شهریوری ها می باشد. در مورد شهریوری ها احساسانشان نیز بسیار معروف است. آن ها بسیار حساس و احساساتی هستند و عشق حقیقی شان زبان زد می باشد.

نوین اطلس دات کام در این مطلب در مورد همه ی این موارد به علاوه ی علایق شهریوری ها نیز با جزئیات کامل اطلاعاتی در اختیار شما می گذارد. همچنین طالع و فال شهریوری ها را نیز در اختیار شما می گذاریم.

ویژگی شهریوری ها

شهریوری ها بسیار حساس، با هوش، شاد و سر حال، دقیق، وظیفه شناس، خوش هیکل و خوش تیپ، سالم و تندرست، اهل سازش، سود جو، خجول و بد پیله هستند. از خصوصیات آن ها می توان گفت یک شهریوری واقعاْ ساعی و کوشا، سرمایه دار، کمال گرا، صبور و آرام، عاشق سلامت خود و متّکی به نفس می باشد.

ویژگی هایی مانند خونسردی، انعطاف پذیری، انرژی زیاد، ابتکار فراوان، عدالت خواهی، کمک رسانی به دیگران، قابل اعتماد بودن و وفاداری، خوش قلب بودن و ثابت قدمی از ویژگی های بارز خیلی خوب شهریوری ها می باشد. درواقع شهروری ها خصوصیاتی دارند که حسادت افراد بسیاری را بر می انگیزد.

می توانید در مورد مشکلات خود با شهریوری ها صحبت کنید زیرا آن ها همدرد دیگران هستند و خیلی خوب به شما کمک می کنند. هم چنین بسیار دقیق و نکته سنج می باشند و در مسائل مختف به همه چیز موشکافانه نگاه می کنند وهر موردی که از دید دیگران پنهان مانده باشد به چشمشان خواهد آمد.

احساسات شهریوری ها

احساسات شهریوری ها به گونه ای است که آن ها فقط خواهان عشق و محبت از سوی عزیزان شان نیستند، باید اطمینان حاصل کنند که شما صمیمی ترین و بهترین دوستشان نیز هستید .

احساسات متولدین مرد شهریوری : آتش عشق این مرد بسیار کم‌شعله اما جاودانه و با حرارت است . بر انگیختن احساساتش کار دشواری است . او می‌تواند سال‌های سال بدون اینکه قلبش برای کسی بتپد زندگی کند . به کوچکترین چیزهائی که مورد علاقه همسرش است فکر می‌کند و به آنها اهمیت میدهد .

احساسات متولدین زن شهریوری: بسیار احساساتی ، بی‌ریا و تزویر ، خوش‌قلب ، خواستار عشق حقیقی و وفادار به همسر و خانواده ، در مناسبات خود با او سعی کنید از جر و بحث پرهیز نمائید . در هیچ کاری زیاده‌روی نمی‌کند و خوب می‌تواند از خود مراقبت کند در مقابل اقرار به گناهان خویش سرسختی عجیبی نشان می‌دهد .

علایق شهریوری ها

زنان این ماه به اشیا زیبا و هنری علاقه دارند. متولدین این ماه طراح های خوبی هستند و طراحی از علایق آن ها است.  آنها عاشق نقاشی هم هستند. شهریور ماهی ها به مد اهمییت می دهند و چیزهای فانتزی را دوست دارند.

شهریوری ها بازی های فکری را دوست دارند که ذهنشان را درگیر کند.  از بین گل ها گل مینا را دوست دارند. متولدین شهریور عاشق خیاطی هستند واز آن لذت می برند. هم چنین متولدین این ماه به مطالعه علاقه زیادی دارند. شهریور ماهی ها کامپیوتر را نیز خیلی دوست دارند

طالع شهریوری

متولدین شهریور، نماد: سنبله

بیماری‌ها و مشکلات‌ احتمالی‌ متولدین‌ «شهریور ماه‌» بر اساس طالع بینی:

گفته‌ می‌شود که‌ سنبله‌ بر روی‌ دست‌ها، شکم‌، روده‌ها، طحال‌ و سیستم‌ عصبی‌مرکزی‌ حکمرانی‌ می‌کند. بنابراین‌ متولدین‌ شهریورماه‌ مستعد ابتلا به‌ زکام‌،سرماخوردگی‌، سینه‌ درد، سرفه‌، سینه‌ پهلو، ذات‌ الجنب‌، ذات‌ الریه‌ و ناراحتی‌های‌عصبی‌ هستند. از آن‌ جایی‌ که‌ طبیعتا نگران‌ و دلشوره‌ای‌ هستند، به‌ ناراحتی‌های‌معده‌ و روده‌ مثل‌ قولنج‌ و زخم‌ معده‌ دچار می‌شوند. هم‌ زنان‌ و هم‌ مردان‌ متولدشهریور ماه‌ به‌ غذا علاقه‌ خاصی‌ دارند و از آنجایی‌ که‌ معده‌هایشان‌ حساس‌ است‌،باید در مورد رژیم‌ غذایی‌ خود دقت‌ فراوان‌ داشته‌ باشند و این‌ علاقه‌ وافر را بابرخورداری‌ از مواد غذایی‌ کم‌ نظیر و کمیاب‌ مهار نمایند.

علاقمندی‌ها: مواد غذایی‌ سالم‌ و بهداشتی‌ ـ میدان‌های‌ مبارزه‌ ـ بهداشت‌ و نظافت‌ـ نظم‌ و ترتیب‌ ـ سلامت‌.

بیزاری‌ها: هر مشکل‌ و خطر جسمانی‌ ـ هر چیز کثیف‌ و ناشایست‌ ـ کارمندان‌بی‌دقت‌، نامرتب‌ و شلخته‌ ـ بدبختی‌ و فلاکت‌ ـ بی‌ثباتی‌ و متغیر بودن‌.

مشکلات‌ احتمالی‌ که‌ ممکن‌ است‌ سر راهشان‌ به‌ وجود بیایند و شیوه‌صحیح‌ برخورد با آنها:

مشکل‌: به‌ کرات‌ خود را تنها می‌یابید و قادر نیستید دوستان‌ تان‌ را به‌ مدت‌ بیش‌از چندهفته‌ حفظ کنید.

راه‌ حل‌: سعی‌ کنید که‌ بیش‌ از حد جنجالی‌ و اهل‌ جر و بحث‌ نباشید. به‌ یادداشته‌ باشید که‌ انتقاد کردن‌ دائمی‌ از دوستان‌ و اطرافیان‌، برای‌ هیچ‌ کس‌ خوشایندنیست‌. تلاش‌ کنید تا زندگی‌ خود را بکنید و اجازه‌ دهید تا دیگران‌ نیز زندگی‌ کنند، به‌این‌ ترتیب‌ در می‌یابید که‌ اطرافیان‌ و دوستانتان‌ چگونه‌ به‌ شما عشق‌ خواهند ورزید.

مشکل‌: احساس‌ می‌کنید که‌ مردم‌ از برخورد نزدیک‌ با شما حذر می‌کنند.

راه‌ حل‌: لازم‌ است‌ که‌ بیش‌ از حد نگران‌ سلامتی‌ خود نباشید و آن‌ را به‌ یک‌موضوع‌ مورد بحث‌ تبدیل‌ نکنید. پیشنهادات‌ و راهنمایی‌های‌ راجع‌ به‌ سلامت‌جسمانی‌ و مواد غذایی‌ سالم‌ را به‌ زبان‌ نیاورید، مگر این‌ که‌ از شما راجع‌ به‌ آنها سؤال‌نمایند.

مشکل‌: از شیوه‌ و روال‌ زندگی‌ خود راضی‌ نیستید و هیچ‌ تغییر و تحول‌ و هیجانی‌در آن‌ وجود ندارد تا از آنها صحبت‌ کنید.

راه‌ حل‌: ممکن‌ است‌ تصور کنید که‌ زندگی‌ تان‌ محدود به‌ یک‌ سری‌ نظریه‌ خاص‌شده‌ است‌. پس‌ بهتر است‌ از خودتان‌ بپرسید که‌ در حال‌ سرویس‌ دهی‌ به‌ چه‌ چیز ویا چه‌ کس‌ هستید، آیا وقف‌ چیزی‌ شده‌اید و به‌ اسارت‌ در آمده‌اید. سپس‌ بعد از پاسخ‌دادن‌ به‌ این‌ سؤالات‌، شروعی‌ تازه‌ را تجربه‌ نمایید که‌ ارزش‌ حقیقی‌ شما را در برگیرد.

فال شهریوری ها

چرا شما این قدر خودتان را دست کم می گیرید. در حالی که اکثریت کسانی که به هر نحوی از انحاء با شما در ارتباط هستند شما را یک فرد (مدیر) و (محترم) و (مقتدر) می داند چرا شما خودتان، خودتان را (خوار) و بی دست و پا خیال می کنید. متولدین شهریور ماه بطور کلی افرادی اسیر و وابسته احساسات و عواطف هستند. خصلت و خوی مادرانه در خانم های متولد شهریور ماه بمراتب بیشتر از سایر خانم هاست که البته این احساسات مادرانه زیاد هم به نفع فرزندان آن ها نیست.

خوشحال باشید که بزودی چشمتان به دیدار سفر کرده غزیزی روشن خواهد شد. برای خودتان مشغله و دردسر بی (مزد) زیاد درست کرده اید در صورتی که باید عرضه به نسبت تقاضا و تقاضا هم به نسبت عرضه باشد. در میان افراد خانواده یک نفر باعث (نگرانی) شما و یک نفر باعث (دلگرمی) شماست و هر دو هم عزیز شما هستند

مطالب مرتبط:

مرد متولد شهریور

مرد متولد شهریور با چه ماهی ازدواج می کند

مردان شهریور چه زنانی را دوست دارند و با او ازدواج می کنند

چگونه دل مرد متولد شهریور را به دست آوریم

احساسات مردان نسبت به زنان

زن متولد شهریور با چه ماهی ازدواج کند؟

متولدین شهریور



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.