no-img
نوین اطلس

خصوصیات متولدین بهمن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

خصوصیات متولدین بهمن
امتیاز 2.50 ( 2 رای )
zip
شهریور ۲۵, ۱۳۹۷

خصوصیات متولدین بهمن


شخصیت متولدین بهمن کمی پیچیده است. همه ی آن ها خصوصیات مشابهی ندارند و زنان و مردانشان نیز دارای خصوصیات منحصر به فردی هستند. متولدین بهمن ماه از لحاظ فردی و رفتاری به دو گروه تقسیم می شوند که نوین اطلس دات کام در این مطلب در مورد هر دو دسته اطلاعاتی را در اختیار شما خواهد گذاشت.

مرد و زن متولد بهمن نیز خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و اگر می خواهید با آن ها برخورد خوبی داشته باشید یا آن ها را عاشق خود کنید باید این خصوصیات و ویژگی ها را به طور کامل بشناسید.

بهمن ماهی ها چگونه افرادی هستند

متولدین‌ بهمن‌ ماه‌ افرادی هستند که اساسا شخصیتی‌ قوی‌ و جذاب‌ دارند. آن ها به‌ دو گروه ‌اصلی‌ تقسیم‌ می‌شوند: گروه‌ اول‌، خجالتی‌، حساس‌، مهربان‌، با ملاحظه‌، صبور و کمرو و گروه‌ دیگر پر شور و شوق‌، شاد، سرزنده‌، پر نشاط و خودنما هستند.

ولی‌ هر دو گروه ویژگی های شخصیتی مشابهی نیز دارند. آن ها  متفاوت‌ مصمم‌، با اراده‌ و مقتدر هستند و از عقیده‌ای‌ راسخ‌ برخوردارند. آن ها صادق هستند و زمانی که متوجه اشتباهشان شوند از اعتراف کردن به آن دریغ نمی کنند.

وسعت دیدشان بسیار زیاد است و می توانند هم جنبه ی مثبت و هم جنبه ی منفی هرچیزی را به خوبی درک کنند. آن ها خیلی راحت متوجه حقایق می شوند و می توانند هر مسئله ای را به شکل کلی و جزئی خیلی دقیق بررسی کنند.

بهمن ماهی ها در شنیدن نظرات‌ دیگران‌ صبر و حوصله ‌به‌ خرج‌ می‌دهند. آن ها می توانند متوجه درستی هر موردی شوند، حتی‌ اگرخودشان‌ آن‌ را قبول‌ نداشته‌ باشند.

مرد متولد بهمن چه خصوصیاتی دارد

مرد متولد بهمن عشق اول خود را برای تمام عمر در خاطره نگاه می دارد . این عشق را با اولین قراری که با یک دختر می گذارد و یا اولین دختری که با او روابط صمیمانه برقرار می سازد ، اشتباه نگیرید. عشق اول او، آن دختری است که برای اولین بار قلب او را به تپیدن واداشته است. او می تواند جزئیات این عشق را جزء به جزء برای زن خود تعریف کند ، آنچه او در این باره می گوید، ممکن است برای شنونده کاملا خسته کننده باشد ، اما برای خود وی بسیار شکوهمند است ، با توجه به این امر است که اگر همسر این مرد ، عشق اول او هم باشد ، به راستی مالک قلب او خواهد بود.

روی هم رفته باید گفت که زندگی با این مرد مطبوع و خوش آیند است و مخصوصا اگر از زمره زنانی هستید که از وجود رویدادهای شگفت انگیز در زندگی خود لذت می برید ، بدون درنگ زن یک پسر متولد بهمن بشوید .

عاشق کردن مرد متولد بهمن

متولدین بهمن ماه همانند کناره گیری عاطفی شان، به صمیمیت های فیزیکی بیش از حد نیز خیلی زیاد اهمیت نمی دهند. برای آنها عشق به اشتراک گذاری همه چیز از جمله ایده آل ها و پروژه ها و همچنین شرکت در بحث های نشاط بخش و پرجنب و جوش می باشد.

عشق جنسی برای متولدین بهمن تا زمانی که در حرف و به صورت نظری است جذاب و جالب است اما در عمل به خاطر خجالتی بودن از آن دوری می کنند. شاید به همین خاطر است که یک بهمن ماهی دوست دارد ابتدا از طرف مقابلش پالس های مثبت دریافت کند و تنها پس از آن عاشق می شود. در واقع ممکن است بسیاری از بهمن ماهی ها از ایده ازدواج باز که شامل حداقل محدودیت های رسوم معمول است استقبال کنند.

ویژگی های زن بهمن ماه

زن بهمن ماه بسیار غافلگیر کننده، سریع الانتقال، دارادی حس پیش بینی، کنجکاو، رفیق باز و کم علاقه به آداب و رسوم، در عشق خود بسیار جدی و وفادار است اما قادر به ابراز آن نیست. او متعلق به همه جا همه کس است اما درعین حال از آن هیچکس نمی باشد.

متولدین این ماه، زنانی خوش طبع، نیک سیرت، شوهر دوست، عاشق صداقت و دوستی است. اینان اغلب طالب رنج خود و راحت دیگران هستند. والدینشان آنان را بسیار دوست دارند. اغلب این زنان به پر سفید حساس هستند. بعضا رفتاری دارند که آنان را لوس جلوه می‎دهد. این زنانا اگر چه دانا و زیرک هستند، اما گاه راز نگهدار نیستند. این زنان بعضا نشانی در صورت دارند که علامت تمایل آنان به خوشگذرانی است. اینان گاه چرب زبان بوده و از حسادت لذت می‎برد .

چگونه زن متولد بهمن را عاشق خود کنیم؟

شاید صفت شخصی متولد بهمن ماه که سبب برجستگی او در میان یک جمع می شود، ذهن پژوهنده اوست. آنها علاقمندند که وارد قلب همه چیز شوند و بدانند که چگونه کار می کند. به همان اندازه، یک ذهن کنجکاو از نشانه های ذهن یک زن متولد بهمن ماه است.

بنابراین برای شروع صحبت با زن بهمن ماهی و عاشق کردن او، آن هم برای اولین بار، نباید مشکل خاصی وجود داشته باشد، اگر شما به فرهنگ، علم، مسائل اجتماعی، مسافرت و یا انبوهی از موضوعات دیگر علاقه نشان دهید. از طرف دیگر اگر شما بتوانید همه این موارد را انجام دهید، می توانید مانند مته به درون او رخنه کنید و حتی با بیان جوک های احمقانه همه زنهای دیگر دور میز خود را به طرف خود خیره کنید.

یک زن متولد بهمن ماه فردی تحصیل کرده و دارای اطلاعات عمومی بالاست بنابراین اگر شما می خواهید توجه او را به خود جلب کنید باید بتوانید به او ثابت کنید که شما هم علاقمندی های روشنفکرانه دارید. این امر در تعامل بحث های گسترده جمعی، سرگرم کننده است، مراقب باشید تا زمانی که نسبت به یک موضوع اطلاعات کافی ندارید وارد بحثی چالشی نشوید.

مطالب مرتبط:

مرد متولد بهمن

مرد متولد بهمن با زن چه ماهی ازدواج کند

چگونه زن متولد بهمن را عاشق خود کنیم؟

چگونه می توان مردی را عاشق خود کرد؟

چگونه دختر را عاشق خود کنیم

زنان متولد بهمن

متولدین بهمن



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.