no-img
نوین اطلس

خصوصیات متولدین اسفند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

خصوصیات متولدین اسفند
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
شهریور ۲۵, ۱۳۹۷

خصوصیات متولدین اسفند


اگر می خواهید بدانید متولدین اسفند چه شخصیتی دارند، خصوصیات خوب و بد آن ها چیست و چه چیزی دوست دارند و باعث خوشحالی شان می شود این مطلب از نوین اطلس دات کام شما را در این زمینه یاری می دهد.

هم چنین در این مطلب سازگاری اسفندی ها را با ماه های مختلف بر اساس روحیات و اخلاقیات آن ها بررسی می کنیم و به شما نشان می دهیم ازدواج اسفندی ها با متولدین کدام ماه بهتر است و آن ها در ازدواج و زندگی مشترک چگونه هستند.

متولدین اسفند چه شخصیتی دارند

متولدین‌ اسفند ماه‌ به‌ نسبت‌ متولدین‌ ماه‌های‌ دیگر زیاد اهل‌ تظاهر نیستند و شخصیتی نرمال تر از متولدین ماه های دیگر دارند.

متولدین اسفند همدرد، حساس‌، مهربان‌، بامحبت‌، صمیمی‌ و خوش‌‌قلب‌ هستند و زمانی‌ که‌ عزیزانشان‌ با مشکلی‌ مواجه ‌می‌شوند، هرکاری از دستشان بر بیاید انجام می دهند. آن ها شخصیتی دارند که مورد پسند همه است و این به دلیل مطیع بودن، سر به راهی، تحمل بالا و سلطه پذیری شان می باشد.

در واقع‌ آن ها هر کسی‌ را همانطور که‌ هست‌، می‌پذیرند و با هر شرایطی ‌سازگار می‌شوند و صبورانه‌ در برابر مشکلات‌ به‌ انتظار می‌نشینند تا بهترین راه حل پیدا شود. می‌توان‌ گفت‌ آن ها از مشکلات‌ دیگران‌ بیشتر ناراحت ‌می‌شوند تا از مشکلات‌ خودشان‌.

در مجموع‌ متولدین اسفند از ویژگی‌های‌ نرمالی برخوردارند. تفریح و تجمل را دوست دارند و به مکان های دور افتاده، پرت و عجیب و غریب برای سفر کردن علاقه ی زیادی نشان می دهند. به عبارتی آن ها همیشه و در هر شرایطی به دنبال هیجان هستند و از هیجان لذت می برند.

خصوصیات بد اسفندی ها

اسفندی ها گاهی‌ در تجارت‌ غیرقابل‌ اعتماد، بی‌فایده‌، بی‌احتیاط، بی‌خیال‌، بی‌دقت‌، غیر عملی‌ و ناتوان‌ هستند. دوستانشان‌ ممکن‌ است‌ از حالت‌ تزلزل‌ و عدم‌اعتماد به‌ نفس‌ آنها به‌ تنگ‌ آمده‌ و دوستی‌ شان‌ را با آنها به‌ هم‌ بزنند، چون‌ گاهی‌ به‌شدت‌ بد عنق‌ و به‌ طرزی‌ افراطی‌ آتشین‌ مزاج‌، تند خو می‌شوند. هم‌ چنین‌ گهگاهی‌متهم‌ به‌ بی‌ثباتی‌، ناپایداری‌، غیبت‌، شایعه‌ پراکنی‌، ساده‌ لوحی‌ و زود باوری‌ و بی‌ملاحظگی‌ می‌شوند.

گاهی‌ نیز خود بیمار انگاری‌ نگران‌ کننده‌ آنها زجرآور می‌شودو تحمل‌ کردنشان‌ صبر ایوب‌ می‌خواهد. به‌ لحاظ فکری‌ و عملی‌، گاهی‌ اوقات‌ دور رومی‌شوند و در تصمیم‌گیری‌ راجع‌ به‌ مسایل‌ مهم‌ دو دل‌ و غیر قاطع‌ هستند.

از دیگر خصوصیات بد اسفندی ها می توان به واقع گریزی، مرموز بودن، تودار بودن، پنهان کاری، مبهم و سست اراده بودنشان اشاره کرد.

اسفندی ها چی دوست دارند

متولدین این ماه علاقه به دنیای غیر واقعی دارند به همین دلیل عاشق کتاب های تخیلی یا فیلم ها و بازی های کامپیوتری هستند. عشق به سفر هم جز خصوصیات اسفند ماهی است و دیدن سرزمین هایی که ناشناخته هستند را دوست دارند متولدین این ماه وسایل هنری را دوست دارند مانند یک دوربین عکاسی یا لوازم نقاشی

اسفند ماهی علاقه به ماساژدارد. متولدین این ماه مخصوصا خانم ها علاقه زیادی به طبیعت دارند. خانم های اسفند ماهی جواهراتی را دوست دارند که سنگ مورد علاقه شان در آن به کار رفته باشد.اسفند ماهی ها فیلم های اکشن را دوست دارند. از تماشای تئاتر و بازدید موزه ها لذت می برند.

ازدواج متولدین اسفند

متولد اسفند هر عیب و نقصی داشته باشد از نظر امور عشقی و در ازدواج بی مانند است و نظیر ندارد. عشق و احساسات و عواطف جزئی از وجود اوست و بدون این ها زندگی مفهوم خود را برایش از دست می دهد. بنابراین از این لحاظ به خوبی می تواند نیازهای عاطفی همسرش را برآورده سازد. متولد اسفند اصلا متعصب نیست و حسادت در او جایی ندارد. بنابراین روابط گسترده و برای آزادی همسر خود احترام قائل است و به هیچ وجه دوست ندارد او را محدود و مقید کند.

اگر همسر متولد اسفند بعد از ازدواج سلطه جو نباشد و در مقابل تغییرات خلق و خوی متولد اسفند از خود تحمل و بردباری بیشتری نشان دهد زندگی آنها قرین سعادت و نیکبختی خواهد شد.

متولدین اسفند با چه ماهی سازگارند

متولدین اسفند با اردیبهشتی ها سازگاری خوبی دارند زیرا هر دو آن ها تودار هستند و می توانند با هم سازگار شوند. سازگاری اسفندی ها با متولدین ماه تیر خیلی زیاد است. آن ها کاملا تفاهم دارند و پیوندشان همراه با عشق و علاقه ی فراوان خواهد بود.

اسفند و مرداد نیز می توانند نیازهای عاطفی یکدیگر را برآورده کنند و از این نظر باهم سازگار هستند. هم چنین متولدین اسفند با متولدین بهمن نیز رابطه ی خوبی خواهند داشت زیرا یکی از آن ها عاطفی و دیگری اهل منطق است و همین باعث می شود مکمل هم باشند.

مطالب مرتبط:

مرد متولد اسفند

مرد متولد اسفند چه زنی را دوست دارد و با او ازدواج می کند

بهترین راه عاشق کردن مردها

زنان متولد اسفند

متولدین اسفند

زن متولد اسفند با چه ماهی ازدواج کند؟

طالع بینی ازدواج ماه ها با هم برای پیوند زناشویی



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.