no-img
نوین اطلس

خصوصیات متولدین آذر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

خصوصیات متولدین آذر
zip
شهریور ۲۵, ۱۳۹۷

خصوصیات متولدین آذر


در این مطلب نوین اطلس دات کام رازهایی در مورد متولدین آذر برای شما برملا می کند. این رازها شامل خصوصیات اخلاقی زن ها و مردان متولدین آذر می باشد.

هم چنین در این مطلب به شما نشان می دهیم آذر ماهی ها چگونه عاشق می شوند و در عشق چگونه هستند. این بررسی ها بر اساس خصوصیت ها و روحیات آن ها انجام شده است.

اگر یک آذرماهی هستید فال شما را نیز در این مطلب شرح می دهیم.

رازهای متولدین آذر

متولدین آذر ماه افکارشان‌ پرمحتوا و مرتب‌ است‌. آن ها آینده‌ نگرو دور اندیش‌ و عادل‌ هستند و حس شوخ طبعی خیلی بالایی هم دارند. متولدین آذر عاشق‌ کاربر روی‌ پروژه‌های‌ جدید هستند، از سرعت‌ انتقال‌ خیلی‌ خوبی‌ برخوردارند، با روی‌باز از هر نظریه‌ جدیدی‌ استقبال‌ می‌کنند و در مجموع‌ مبتکر و خلاق‌ به‌ شمار می‌آیند.

از رازهای اخلاقی متولدین آذر این است که آن ها مصمم‌ و با اراده‌ هستند و از قدرت‌ سازمان‌ دهی‌ خوبی‌ برخوردارند، به‌ همین‌ دلیل‌ هر وقت‌ مسؤولیتی‌ را عهده‌ دار می‌شوند، برای‌ رسیدن‌ به‌ نتیجه‌ ای‌ موفقیت‌آمیز و درخشان‌ با دل و جان کار می کنند و از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

متولدین‌ آذر ماه‌ بسیار قابل‌ اعتماد هستند و به ندرت از اعتمادی که به آن ها می شود سو استفاده کرده و خیانت می کنند. گاهی‌ بی‌اختیار از کوره‌ در می روند و به‌ شدت‌عصبانی‌ می‌شوند. هم‌ زنان‌ و هم‌ مردان‌ متولد این‌ ماه‌ از قدرت تحلیل شخصیت خیلی خوبی برخورداند و رک گویی از خصوصیات بارز آن ها می باشد. خیلی زود گناهان دیگران را می بخشند. برای بزرگسال ها احترام زیادی قائل اند و به شدت مسئولیت پذیر هستند.

فال آذر ماهی ها

شما خودتان را پیدا می کنید و زمان بیشتری را صرف با یک خواهر یا برادر خواهید کرد. یک همسایه بیش از حد به شما نزدیک شده. خانه شما ممکن است به عنوان محل ملاقات استفاده شود و یا یک شب میزبان همه باشید. طرح رقابتی شما از اواسط این ماه رو به رشد است و اگر شغل شما در ارتباط با رودرویی با مردم یا فروش باشد واقعا خواهید درخشید. اگر خودتان را پیدا کردید علاقه مندی های عاشقانه در بالاترین حد خود خواهند بود. البته این فشار بیشتر از جابن مریخ در همسایگی نشان شماست که با عطارد و اورانوس باعث جمع دوستانه که با منافع مشترک هستند ، برخی فرصت های غیر منتظره شاهد باشید. کسی به شما معرفی می شود که طالع شما در مورد او خوش بین است.

خصوصیات زن های آذر ماهی

زن متولد آذر موجودی واقع بین و اهل منطق است و هر کاری را سعی می کند به طور سنجیده انجام دهد. در برخورد با مسایل و مشکلات زندگی هرگز نهراسیده و جنبه های تلخ زندگی را برای خود عمده و بزرگ نمی کند. یعنی همان قدر که از خوبیها و لذایذ زندگی به شادی و شعف می آید از زشتیها و مظالم ناراحت می شود. بنابراین به طور کلی نه می توان گفت خوشبین است و نه بدبین. بنابرین واقع بین بهترین صفتی است که زیبنده اوست.

او فمینیست است و اگر بخواهید با او همیشه از چیزهای پیش پا افتاده صحبت کنید، شعله های خلق آتشی خود را نشان می دهد. به نظر خودش ، او زن است و حقوقی خاص خود دارد، زن متولد برج آذر از صحبت درباره عقایدش نمی ترسد و با تلاش کار خارج و داخل خانه را با هم تلفیق می‏کند.

زن متولد آذر و عشق

زن های متولد آذر در عشق‌ بی‌غل‌ و غش‌، اصیل‌، پر حرارت‌، وفادار و پر شور هستند. با این‌ حال‌اگر بر سر راهشان‌ مانعی‌ ایجاد شود و یا شخصی‌ چوب‌ لای‌ چرخشان‌ بگذارد، به‌سرعت‌ ناخرسند و عصبانی‌ شده‌ و زندگی‌ را به‌ کام‌ همه‌ تلخ‌ می‌کنند، حتی‌ گاهی‌ آن ‌چنان‌ آشفته‌ و بدبین‌ می‌شوند که‌ از خودشان‌ انتقام‌ می‌گیرند و به‌ کارهایی‌ که‌ درشأنشان‌ نیست‌ دست‌ می‌زنند.

در واقع‌ به‌ راحتی‌ می‌توانند به‌ یک‌ رابطه‌ دوستانه‌ پایان‌دهند ولی‌ اگر ازدواجشان‌ موفقیت‌آمیز باشد، همسرانی‌ وفادار و والدینی‌ آسان‌ گیر وبیش‌ از حد نرم‌ خواهند بود، ولی‌ آن‌ زمان‌ نیز بی‌قراری‌ و بی‌صبری‌ ذاتی‌شان‌ باعث‌می‌شود که‌ سفر و سیاحت‌ را یکی‌ از ارکان‌ اصلی‌ زندگی‌شان‌ قرار دهند.

آن ها در هرحالتی‌ باید احساس‌ آزادی‌ کنند و اگر همسرانشان‌ این‌ را رعایت‌ نمایند، آنها عاشقانه‌حتی‌ زندگی‌شان‌ را فدای‌ آنها می‌کنند. زنهای‌ متولد آذر ماه‌ مکمل‌ شوهرهایشان‌هستند و عاشقانه‌ وظایفشان‌ را به‌ بهترین‌ وجهی‌ انجام‌ می‌دهند، اگرچه‌ عشق‌ و علاقه‌را کاری‌ دشوار تلقی‌ می‌کنند و به‌ همین‌ دلیل‌ عده‌ای‌ به‌ آن ها قلب‌ سرد و خشک‌ را می‌دهند.

خصوصیات متولدین آذر مرد

مرد متولد آذر صادق و راستگو، دمدمی مزاج، در عشق کم اعتنا، خواهان آزادی و بی قیدی، و طرفدار تنوع و مسافرت و بطور خلاصه خطرناکترین شوهردنیاست.

حقیقت این است که مرد متولد آذر از نظر بعضی ها خیلی دمدمی مزاج است، لحظه ای او را می بینید که شمشیر به دست و سوار بر اسب سفید به وسط میدان می تازد تا به رتق و فتق امور بپردازد و اندکی بعد او را مشاهده می کنید که خود را نخود هر آشی می کند و پابه پای تمام برنامه ها نقشی ایفا می نماید.

کنجکاوی مرد متولد آذر و بی قراری او در فیصله دادن هر چه زودتر مشکلات چنان زیاد است که به راستی گاهی نمی توان حدی برای آن قائل شد. یکی دیگر از ویژگی او این است که پیوسته گروهی در اطراف وی دیده می شوند و بالنتیجه برای دستیابی به چاره ای جز این ندارید که راه خود را از بین این جمع باز کنید، از سوی دیگر لازم است عنوان کرد که به هیچ وجه جایز نیست نسبت به این شخص بدبین باشید، چه او بلاشک یکی از خوشبین ترین افرادی است که خداوند کرده است.

مرد متولد آذر در عشق

از نظر امور عاطفی باید بگویم که عشق در قلب مرد متولد آذر نه تنها به کندی صورت می گیرد بلکه هرگز نمی تواند شور عشق به اعماق آن برسد اما شما می توانید به همین رسوخ سطحی اعتماد کامل داشته باشید، اگر شما به دورویی هایی که در برخی مردان وجود دارد واقف باشید، آن وقت می بینید که خداوند با قرار دادن یک مرد متولد آذر در سر راه شما چه نعمتی را به شما ارزانی داشته است، آن وقت دیگر وقتی او از عشق های قدیم خود یا خاطرات خوش گذشته خویش برای شما صحتب می کند . یا گاهی با زخم زبان شما را کمی می آزارد، قلبا ناراحت نمی شوید.

دخترها و در دوستی خود با مرد متولد آذر اغلب دچار اشتباه می شوند و رابطه خود را خیلی جدی تر از آنچه که واقعا هست فرض می کنند و این امر بالطبع منجر به قضاوت های ناروایی درباره او می گردد، اما در اینجا نیز شانس معروف به کمکش می آید و دیری نمی گذرد که این دخترها پی می برند اشتباه از ایشان بوده و او نظر خاصی از این دوستی نداشته است.

دمدمی مزاجی او در روابط عاشقانه ای که در دوران تجرد و جوانی با جنس مخالف بر قرار می سازد، به خوبی مشاهده می گردد و به قول معروف هر روز با یکی سر می کند و اگر در این میان کسی پیدا شد که این رابطه را جدی گرفت و خواست قدمی فراتر بگذارد، به احتمال قوی از عکس العمل طنز آمیز او افسرده خاطر می گردد.

مطالب مرتبط:

مرد متولد آذر

مرد متولد آذر با چه ماهی ازدواج می کند

فال عشق بامشخصات طرف مقابل

متولدین آذر

مردان مغرور در عشق

نشانه های عشق واقعی در زنان

زن متولد آذر چه مردی را دوست دارد و با او ازدواج می کند



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.