no-img
نوین اطلس

باطل کردن طلسم، سحر و جادو از راه دور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

باطل کردن طلسم، سحر و جادو از راه دور
امتیاز 4.54 ( 13 رای )
zip
شهریور ۲۵, ۱۳۹۷

باطل کردن طلسم، سحر و جادو از راه دور


در این مطلب به صورت خلاصه اول در مورد باطل کردن سحر با ادرار صحبت می کنیم و توضیح می دهیم که آیا واقعیت دارد یا خیر. سپس در مورد باطل کردن سحر، طلسم و جادو از راه دور برای دیگران و بعد به ترتیب در مورد این موارد صحبت خواهیم کرد: مدت زمان باطل شدن سحر، حدیث برای ابطال طلسم از راه دور، باطل کردن طلسم با فلفل، دستور آیت الله بهجت برای باطل کردن سحر و جادو، دعای باطل کردن سحر از راه دور، باطل کردن طلسم جدایی بین زن و شوهر از راه دور، باطل کردن جادوی سیاه از راه دور و علایم شخصی که سحر و جادو شده.

چرا باید طلسم، سحر یا جادو را از راه دور باطل کنیم

در این مطلب می خواهیم در مورد باطل کردن سحر، جادو، طلسم، بدخواهی از راه دور صحبت  کنیم که به شما کمک می کند از شر بد طینتی دشمنان و تفرقه افکنی های آنها در امان باشید.

یکی از بیشتری طلسم هایی که افراد در خطر آن قرار دارند طلسم جدایی است که باعث دور شدن ما از افرادی می شود که دوستشان داریم. در اینجا می خواهیم در مورد نحوه باطل کردن انواع طلسم از جمله طلسم جدایی صحبت کنیم.

باطل کردن سحر و جادو از راه دور

سحر و جادو از موضوعاتی می باشد که در قران نیز در مورد آن صحبت شده است و متاسفانه همچنان افرادی وجود دارند که بر علیه دیگران از آن استفاده می کنند. آیت‌الله بهجت برای باطل کردن و خنثی کردن سحر و جادو از راه دور دستور العملی را معرفی کرده اند که بر اساس قرآن است و می تواند تاثیرات بسیار مثبتی در باطل شر داشته باشد.

آیت الله بهجت برای دفع سحر و جادو از راه دور دستورات عامی بیان فرموده اند که به این شرح است:

۱-  هنگام اذان در جایی که زندگی میکند ،با صوت جهر و آشکار{صدای بلند مثل نماز صبح}،اذان بگوید.

۲-  پس از نماز صبح ۵۰آیه از قران را با صوت جهر و آشکار تلاوت نماید.

۳-  دو سوره ی معوّذتین (فلق و ناس) را زیاد بخواند

۴- پیش از خواب ۴قل(یعنی سوره های کافرون،توحید،ناس و فلق) را بخواند.

۵-همراه خود (مثلاً در جیبش) قران داشته باشد

۶- آیه الکرسی را فراوان بخواند وآن را نوشته و در خانه نصب کند.{آیه الکرسی ۳ ایه است تا فیها   خالدون}

کتاب پرسش‌های شما و پاسخ‌های آیهالله بهجت – جلد اول

باطل کردن سحر و جادو با ادرار

نوین اطلس محتوای مطالب خود را از منابع مختلف جمع آموری می کند و مواردی که نتواند صحت آن را تایید کند توضیح می دهد. در بسیاری منابع غیر معتبر متوجه شدیم ارتباط عجیبی بین ادرار و سحر گفته شده است. مثلا باطل کردن سحر با ادرار یا باطل کردن طلسم جدایی با ادرار.

برای استفاده از این روش ها گاهی گفته اند ادرار را در چایی شوهر خود بریزید یا ادرار را بر روی سری خودتان یا فردی دیگر بریزید سپس آن طلسم بر طرف می شود. ولی واقعا چرا باید چنین رفتار زشت و گناه آلودی انجام دهیم وقتی هیچ اعتباری به آن نیست.

به یاد داشته باشید از آنجایی که ادرار نجس است پس باطل کردن سحر با آن نیز فقط می تواند باعث گناه شود که نتیجه آن قهر خداوند است. خب در صورت قهر خداوند هم می توانید مطمئن شوید که هر گز به هدف خود یعنی باطل کردن سحر مورد نظر نخواهید رسید.

پس به جای استفاده از ادرار برای ابطال سحر از روش های دینی و تایید شده استفاده کنید که در این مطلب در مورد آن کامل صحبت خواهیم کرد.

باطل کردن سحر و جادو  بین زن و شوهر یا دو عاشق

اگر می خواهید طلسم جدایی که بین شما و همسرتان خوانده شده است را باطل کنید و یا فکر می کنید فردی شما را طلسم کرده است که به عشق خود نرسید به این توصیه حضرت علی (ع) توجه کنید که می فرمایند: هرکس بر پوست آهو بنویسد و نزد خود نگهدارد سحر از او باطل میشود.

بسم الله و بالله ماشاءالله بسم الله و لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم قال موسی ما جئتم به السحر ان الله سیبطله ان الله لا یصلح عمل المفسدین و یحق الله بکلماته و لوکره المجرمون فوقع الحق و بطل ما کانو یعملون فغلبو هنالک وانقلبو صاغرین بسم الله و قدمنا الی ما عملو من عمل فجعلناه هباء” منصورا” وجعلنا من بین ایدیهم سدا” و من خلفهم سدا” فاغشیناه فهم لا یبصرون و القی السحره ساجدین قالو امنا برب العالمین رب موسی و هارون قال امنتم به قبل ان اذن لکم انه لکبیر کم الذی علمکم السحر قالو ان هذان لساحران یریدان ان یخرجاکم من ارضکم بسحرها بحق کهعیص و بحق حمعسق و بحق صم بکم عمی فهم لا یسمعون و لا یتکلمون.

باطل کردن سحر از راه دور برای دیگران

اگر می خواهید سحر، طلسم جدایی یا جادویی را برای دیگران از راه دور خنثی کنید باید درحالی که در منزل خودتون هستین با رعایت شرایط وروشن کردن بخور خوشبو(درصورت امکان) وتحصین خود وصرف العمار خانه اون شخص(کسیکه واسش سحر درست کردن). بعد به نکات زیر عمل کنید:

سوره ی شریفه مزمل ۷ بار و سوره شریفه یس ۴۱ بار بخونید ودر سوره یس هر وقت رسیدین به (سَلَامٌ قَوْلًا مِن رَّبٍّ رَّحِیمٍ) ۲۱ بار تکرارش کنید ویکبار هم توکیل ذیل رو بخونین انشاءالله به امر خدا سحر شخص باطل میشود:

قَالَ مُوسَى مَا جِئْتُم بِهِ السِّحْرُ إِنَّ اللّهَ سَیُبْطِلُهُ إِنَّ اللّهَ لاَ یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ(یونس ۸۱)یا الله انى استعین بک واتوجه الیک وارجوا منک ان تبطل سحر فلان فانا بک نستعین وکفى انک حسبنا ووکیلنا اللهم صلی على محمد و آل محمد و عجل فرجهم

در ادامه در مورد مدت زمان باطل شدن سحر و جادو و یک حدیث در مورد باطل کردن طلسم قوی از راه دور نیز صحبت خواهیم کرد.

چه مدت طول میکشد سحر و جادو از راه دور باطل شود

برای ابطال سحر از راه دور مدت زمانی خاصی مشخص نشده است چون به بسیاری عوامل مختل مرتبط است. اما در بعضی منابع دو نکته ی زیر را از عوامل موثر در ابطال طلسم دانسته اند:

اگر طلسم برای جلب باشد: بستگی به مقاومت طرف در مقابل دارد. یعنی اینکه طرف چقدر می تواند در مقابل طلسم مقاومت کند تا تسلیم شود.  مقاومت زیادی دارند و بعضی سریع تسلیم می شوند که این یک چیز درونی و ذاتی است معمولا.

بستگی به قدرت طلسم و تناسب آن دارد:  قدرت طلسم حد و محدودیت ندارد چون وقتی یک طلسمی خوب توکیل دار توسط یک استاد نوشته می شود با بخورهای مخصوص که گاه هرگرم آنها به یکصد هزارتومن هم می رسد شروع به بخور دادن و قسم دادن و توکیل خوندن می کنند، قدرت طلسم هم بیشتر می شود و هر چه این عمل بیشتر انجام شود خب مسلما هزینه طلسم نیز بیشتر می شود.

حدیث برای باطل کردن طلسم قوی از راه دور – دفع فوری طلسم جدایی

علامه مجلسی حدیث قدسی را نقل کرده است که خداوند به پیامبرش فرموده است: کسی که دوست دارد از سحر در امان باشد دعای زیر را بخواند:

(اللَّهُمَّ رَبَّ مُوسَی وَ خَاصَّهُ بِکلَامِهِ وَ هَازِمَ مَنْ کادَهُ بِسِحْرِ هِبِعَصَاهُ وَ مُعِیدَهَا بَعْدَ الْعَوْدِ ، ثُعْبَاناً وَ مُلَقِّفَهَا إِفْک أَهْلِ الْإِفْک وَ مُفْسِدَ عَمَلِ السَّاحِرِینَ وَ مُبْطِلَ کیدِ أَهْلِ الْفَسَادِ ، مَنْ کادَنِی بِسِحْرٍ أَوْ بِضُرٍّ عَامِداً أَوْ غَیرَ عَامِدٍ أَعْلَمُهُ أَوْ لَا أَعْلَمُهُ وَ أَخَافُهُ ،أَوْ لَا أَخَافُهُ فا قطع مِنْ أَسْبَابِ السَّمَاوَاتِ عَمَلَهُ حَتَّی تُرْجِعَهُ عَنِّی غَیرَ نَافِذٍ وَ لَا ضَارٍّ لِی وَ لَا شَامِتٍ بِی إِنِّی أَدْرَأُ بِعَظَمَتِک فِی نُحُورِ الْأَعْدَاءِ فَکنْ لِی مِنْهُمْ مُدَافِعاً أَحْسَنَ مُدَافَعَهٍ وَ أَتَمَّهَا یا کرِیم)

بحار الانوارجلد ۹۲- ص ۳۱۸

باطل السحر با فلفل

به نظر باطل کردن سحر با روش های قرآنی و احادیث قابل اطمینان تر هستند تا باطل السحر با فلفل. به هر حال برای باطل کردن سحر با فلفل اینگونه نقل شده است که مقداری آب آورده و فلفل در آن بریزید و در مکان مرشوش پاشیده شود. سوره های مبارکه، بقره و دخان و جن در قسمت های مهم منزل یا آپارتمان قرائت شود.

قبل از انجام این عمل بهتر است که اذان گفته شده باشد. انجام این عمل باید سه روز پی در پیباشد. ابی را کهدر آن رقیه و دعای طرد و دفع طلسم خواند شده است در منزل بپاشید. همچنان می توانید گلاب را با فلفل مخلوط کنید که باعث افزایش قرت باطل کردن سحر می شود.

دعای فوری برای باطل کردن سحر قوی از راه دور

جهت محفوظ ماندن از سحر و جادو از راه دور، شب‌ها پس از نماز و روز‌ها پیش از نماز هفت مرتبه بخوانید:

«بِسمِ الله وَ بِالله سَنشُدُّ عَضُدَکَ بِأخیک وَ نَجعَلَ لَکُما سُلطاناً فَلا یَصِلونَ إلَیکُما بِآیاتِنا أنتُما وَ مَن اتَّبَعَکُما الغالِبون».

محمد بن مسلم از امام صادق علیه السلام نقل کرده جهت بطلان سحر و طلسم جدایی، این دعا را بنویسید و همراه خود نگه دارید:

«قالَ موسی ما جِئتُم بِهِ السِّحر إنَّ الله سَیُبطِلُه إنّ الله لا یُصلِحُ عَملَ المُفسِدین و یَحِقّ الله الحَقّ بِکلِماتِه و لَو کَرِهَ المُجرِمون اَأنتم أشَدُّ خَلقاً أمِ السماءَ بنا‌ها رَفعَ سَمکَها فَسوّاها» تا آخر آیات سوره نازعات. در ادامه: «فَوَقَعَ الحَقُّ و بَطَلَ ما کانُوا یَعمَلونَ فَغُلِبوا هُنالِکَ وَانقَلَبُوا صاغِرینَ و أُلقی السَّحرهُ ساجدین، قالوا آمَنّا بِربِّ العالَمین رَبِّ موسی وَ هارون»

باطل کردن جادوی سیاه یا طلسم قوی از راه دور

یکی از طلسم های قوی که نیاز به باطل کردن فوری دارد جادوی سیاه است. برای محفوظ ماندن از جادوی سیاه و باطل کردن آن شب‌ ها بعد از نماز هفت مرتبه بخوانید:

«بِسمِ الله وَ بِالله سَنَشُدُّ عَضُدکَ بِأخیکَ وَ نَجعَل لَکُما سُلطاناً فَلا یَصِلُونَ إلَیکُما بِآیاتِنا أنتُما وَ مَن اتَّبِعُکُما الغَالِبُونَ»

بحارالانوار جلد ۹۲ صفحه ۱۲۴

علایم شخصی که سحر و جادو شده

علائم زیر به عنوان علائم سحر و جادو ذکر شده اند. اما همه این عوامل می توانند بر اثر مشکلات و مسائل دیگر نیز به وجود آمده باشند و از نظر ما نمی توان برای سحر و جادو شدن علائم خاصی مشخص کرد.

۱- احساس خفگی و خستگی . بی حال بودن بدون اینکه کاری انجام داده باشید
۲- دایم کسل بودن و ناآرام بودن و عدم تمرکز و هزیان گفتن
۳- درد در ناحیه ستون فقرات و گردن و شکم
۴- درد دایم از ناحیه سر و بعضا بعد از غذا خوردن احساس استفراغ داشتن
۵- خواب و رویا و کابوس های وحشتناک دیدن

 بیشتر بخوانید:

یک طلسم جدایی جدید

دعا برای دور شدن دشمن بد طینت

باطل کردن طلسم بخت

ابطال سحر جدایی زن و شوهر

باز کردن بخت بسته شده

دعا برای از بین بردن طلسم ازدواج

باطل کردن جادوی سیاه

۵ مرحله ی ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.