no-img
نوین اطلس

مرد متولد دی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مرد متولد دی
zip
شهریور ۲۴, ۱۳۹۷

مرد متولد دی


اگر هدف شما شناخت مردان متولد دی ماه است باید در یک کلام گفت آن ها روحیه ای دارند که باعث می شود در زندگی حرفه ای و کاری شان بسیار موفق باشند. طالع بینی نیز در مورد شخصیت مرد متولد دی نظر مشابهی دارد و او را قدرت طلب و موفق توصیف می کند.

مرد متولد دی زنی را دوست دارد که تا حدود زیادی مانند خودش باشد و روحیاتی نداشته باشد که مانع پیشرفت او شود. اگر می خواهید یک مرد دی ماهی را عاشق خود کنید نوین اطلس دات کام راهکارها و خصوصیات اخلاقی مورد پسند آن ها را در این مطلب به شما معرفی می کند. در آخر نیز ازدواج مردان دی ماهی را بر اساس روحیاتشان با سایر ماه ها بررسی می کنیم.

شناخت مردان متولد دی

مردان متولد دی افراد انعطاف ‌ناپذیر و مستقل‌ و دارای‌ ویژگی‌های‌ ارزشمند زیادی‌ هستند. مردان متولد دی اعتماد به نفس بالایی دارند و همیشه با اطمینان، مصمم، با اراده، خونسرد و آرام عمل می کنند. سخت کوشی، جدیت و پرکاری، زرنگی و هوشیاری، زیرکی، واقع بین بودن، تعهد و استقامت از خصوصیات بارز مرد متولد دی می باشد.

مرد های متولد دی تقریباً در هر حرفه‌ای‌، موفق‌ و سربلند خواهند بود. آن ها تمام‌ طرح‌ها و برنامه های خود را با موفقیت‌ به ‌پایان‌ می‌رسانند و در هر موقعیتی بسیار با لیاقت عمل می کنند.

مرد های دی ماهی افرادی‌ صادق‌، راستگو و درستکار هستند، حتی‌ از خود انتقاد می کنند و اگر عیبی در خود ببیند حتما برای رفع آن تلاش خواهند کرد. آن ها خیلی جدی‌ و سرسختانه‌ علیه‌ مشکلات‌ قرار می گیرند و برای رسیدن به خواسته های خود تلاش می کنند.

مردان متولد دی خسیس‌ نیستند، ولی‌ می‌توان‌ گفت بسیار حسابگرند، چون‌ قادرند با حداقل‌ تلاش‌ و پول‌ به‌ نتایج‌ بزرگ‌ و عالی‌ برسند و با وجود توانائی‌ سازمان‌دهی‌ عالی‌ می‌توانند به‌ راحتی‌ روی‌ چند پروژه‌ همزمان‌ کارکنند.

طالع بینی مرد متولد دی

  • طالع بینی مرد متولد دی، نماد : جدی

مرد متولد دی قدرت طلب، خانواده دوست، خوددار و سرد می باشد. او کم حرف است و خیلی دیر به چیزی که نیست تظاهر می کند.

مرد متولد دی مردی است که به سختی می توان به او نفوذ کرد و بسیار خشک، جدی و مصمم است. ممکن است در نکاه اول به نظر برسد از دیگران دوری می کند اما نه تنها گوشه گیر نیست بلکه بسیار شهرت پرست و جاه طلب می باشد.

در زندگی مرد متولد دی نکته جالبی وجود دارد که منحصر به خود او می باشد؛ مرد متولد دی در جوانی بسیار جدی است ولی به تدریج که پا به سن می گذارد،‌ نرم می شود تا جایی که در میانسالی، تبدیل به یک آدم خوش مشرب و اجتماعی می شود.

به این ترتیب اگر شما همسر او هستید، باید در ابتدای زندگی با او خیالتان راحت باشد که کاملا سر به راه است اما برعکس هر جه پا به سن بگذارد، خطر عاشق شدنش بیشتر می شود.

مرد متولد دی چه زنی را دوست دارد

  • مرد متولد دی زنی را دوست دارد که مثبت اندیش باشد و به زندگی خوش بینانه داشته باشد

داشتن نگاه خوشبینانه به زندگی و اطرافیان باعث ایجاد آرامش و بذل محبت و عاطفه می شود. به رفتار های خوب همسرتان بیشتر بیندیشید و جنبه های خوب زندگی را فراموش نکنید.

  • مرد متولد دی زن های متفاوت را دوست دارد

تمام مردان از جذابیت تعریف یکسانی ندارند. چیزی که شما را از دیگران متمایز می کند برای مردان دی ماهی، سبب جذابیت بیشترتان می شود.

  • مرد دی ماهی زنی را دوست دارد که او را غافلگیر کند

غافلگیری برای مردانی که اهل ماجراجویی هستند، بهترین روش است. آن ها از چنین کار هایی لذت می برند. با برخی کار های دور از ذهن و انتظار برای همسرتان کاری کنید که همیشه در ذهنش بمانید.

  • اگر می خواهید زنی باشید که مرد دی ماهی دوست دارد باید به حرف هایش گوش دهید

مردان معتقدند که زن ها دائما در حال حرف زدن هستند. باید به آن ها اطمینان دهید که به اندازه کافی گوش می دهید. کلا نه فقط مردهای دی ماهی بلکه همه ی مردها دوست دارند همسرشان شنونده ی خوبی باشد.

  • زن مورد علاقه ی مرد دی ماهی دلپذیر و دوست داشتنی است

همه ما انسان های دلپذیر و دوست داشتنی را دوست داریم. از بحث و مجادله بی مورد، خصوصاً وقتی که عقایدتان با هم فرق دارد، بپرهیزید. همسرتان را براساس عقایدش مورد ارزیابی قرار ندهید و او را خجالت زده نکنید.

  • مرد دی ماهی زنی را دوست دارد که بد خلق نباشد

شاید بیشتر حرف های شما منطقی و درست باشد، اما در نحوه بیان حرف های تان اشتباه می کنید. غرولند کردن، بدخلقی و رنجورنمایی باعث فراری شدن همسرتان از محیط خانه می شود.

او می خواهد در خانه به آرامش و آسایش برسد و شما این فرصت را از او می گیرید. مطمئن باشید با گوشه و کنایه حرف زدن، زخم زبان و حرف های نیشدار به مقصودتان نمی رسید.

تا به حال این کار را انجام می دادید، احتمالاً هر بار وضع بدتر از قبل می شود؛ پس بهتر است شیوه خود را عوض کنید.

چگونه یک مرد دی ماهی را عاشق کنیم

اگر می خواهید یک کرد دی ماهی را عاشق خود کنید باید بلندپرواز باشید. روحیه بلند پروازی برای آقایان جذابیت دارد. اگر شما به دنبال مردی هستید که تنها از شما حمایت کند، طوری‌که دیگر احتیاجی بکار کردن نداشته باشید یا این‌که قهرمانی بخواهید تا تمام مشکلات تان را حل کند، دراین صورت برای هیچ مردی جذاب نخواهید بود.

هم چنین برای جذب مرد دی ماهی و عاشق کردن او شما باید برای زندگی تان هدف داشته باشید. اگر زندگی تان روی برنامه باشد و برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید، از چشم دیگران نیز جذابتر بنظر خواهید رسید. در واقع، با هدف هایتان به او ثابت میکنید که زندگی با شما نه تنها خسته کننده نیست، بلکه پر از هیجان است.

اگر یک مرد دی ماهی را جذب کرده اید و می خواهید او عاشق شما شود باید برای رابطه تان تلاش کنید. با تلاش کردن برای رابطه، به عشق زندگی تان نشان میدهید که این رابطه برای شما اهمیت دارد و همین موجب می‌شود که عشق تان به ازدواج با شما فکر کند. مسلما هر رابطه ای فراز و نشیب های خودرا دارد، بنابر این اگر شما نشان دهید که در شرایط سخت بجای فرار کردن، می‌ایستید و تمام تلاش خودرا می‌کنید تا رابطه تان به شکل سابق خود باز گردد، ثابت کرده‌اید که انتخاب خوبی برای یک زندگی مشترک نیز خواهید بود.

ازدواج با مرد دی ماهی

ازدواج مرد دی با فروردین : (بد ) تفاهم چندانی با هم ندارند. مرموز و محافظه کار می باشند

ازدواج مرد دی با اردیبهشت : ( بسیار خوب) با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا

ازدواج مرد دی با خرداد : ( خوب ) خویشتندار سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند

ازدواج مرد دی با تیر : (خوب ) از نظر مالی و اخلاقی و روابط هماهنگ هستند

ازدواج مرد دی با مرداد : (متوسط ) به دلیل داشتن حس مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند

ازدواج مرد دی با شهریور : ( خوب ) یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت

ازدواج مرد دی با مهر : ( متوسط ) نسبتا خودرای و بلند پرواز ممکن است با مشکل روبرو باشند

ازدواج مرد دی با آبان : ( بد ) هردو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند

ازدواج مرد دی با آذر : ( متوسط ) خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند باید خویشتندار باشند

ازدواج مرد دی با دی : (متوسط ) خصوصیات مشترک باعث شادابی یا یکنواختی زندگی مشترک آنها می شود

ازدواج مرد دی با بهمن : ( متوسط ) یکی محتاط و محافظه کار دیگری سختگیر و جدی

ازدواج مرد دی با اسفند : ( متوسط ) یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه

مطالب مرتبط:

ازدواج با مرد دلخواه

شیفته کردن مردان

رفتارهایی که مردان دوست دارند

روانشناسی مردان مجرد

مرد متولد دی با چه ماهی ازدواج می کند

خصوصیات متولدین دی



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.