no-img
نوین اطلس

مرد متولد اسفند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مرد متولد اسفند
zip
شهریور ۲۴, ۱۳۹۷

مرد متولد اسفند


اسفند آخرین ماه سال است و خبر از آمدن بهار می دهد. اما آیا ویژگی های بهار را می توان در مردان متولد اسفند دید؟ در خصوصیات متولدین اسفند مرد نشانه ای از عشق و صفای بهاری وجود دارد؟

نوین اطلس دات کام در این مطلب شما را با خصوصیات مردان اسفندی آشنا می کند و به شما نشان می دهد با آن ها چگونه باید رفتار کنید. همچنین به شما نشان می دهیم مردان اسفندی چه زنانی را برای عشق و ازدواچ دوست دارند و در زندگی مشترک با آن ها یا جذب عشقشان باید چگونه باشید.

خصوصیات متولدین اسفند مرد

از خصوصیات مردان متولد اسفند ماه هوش بالا و ذکاوت است و همین باعث می شود در کار و حرفه ی خود پیشرفت های چشم گیری داشته باشد. متولدین مرد اسفند در رفاقت بسیار صمیمی هستند و می توانند خیلی خوب دیگران را به خود جذب کنند. همچنین خصوصیاتی از قبیل غیر عادی بودن آن ها و غیر قابل پیش بینی بودنشان باعث می شود زنان را بیشتر از هر مرد دیگری به سمت خود بکشانند.

مردان متولد اسفند رمانتیک هستند، به شما عشق می ورزند و همیشه وضعیت روحی شما را درک می کنند. آن ها با زنان طوری رفتار می کنند که از زن بودنشان لذت می برند. متولدین اسفند مرد کاملا نشانه ای از آمدن بهار هستند زیرا در کنار آن ها همیشه احساس می کنید اتفاق تازه ای در زندگی تان رخ داده است.

رفتار با مرد اسفندی

رفتار درست با یک مرد اسفندی این است که از او زیاد انتقاد نکنید و از کم کاری و خونسردی او آزرده خاطر نشوید. در کنار او از جمله ی دوستت دارم زیاد استفاده کنید.

همانطور که گفته شد مرد اسفندی بسیار گرم و صمیمی است و از عشق چیزی کم نمی گذارد پس با او اصلا رفتار سردی نداشته باشید. اگر رفتار شما منطقی بوده و دلیل درستی داشته باشد او درک خواهد کرد اما اگر بی دلیل چنین رفتارهایی از خود نشان دهید قطعا او را از دست خواهید داد.

باید از یک مرد اسفندی همیشه حمایت کنید. در جمع های دوستانه او را تنها نگذارید و هیچ وقت اجازه ندهید کسی بیشتر از شما به او محبت کند چون محبت تا حدودی نقطه ضعف آن ها است و هر جا که این محبت بیشتر باشد آن ها همانجا خواهند بود.

مردان متولد اسفند از چه زنانی خوششان می آید

  • مرد های اسفندی از زنانی خوششان می آید که مسائل را پیچیده نمی کنند

این یک اصل روانشناسی درباره خانم‌هاست. این که اگر مساله ای باب میلشان نباشد، به هیچ صورتی راضی نمی‌شوند. حتی اگر آسمان به زمین هم بیاید باز فرقی ندارد. این دسته زن‌ها وقتی در شرایطی قرار می‌گیرند که نمی‌خواهند متقاعد شوند اقدامی تدافعی دارند. شروع به پیچیده کردن مساله می‌کنند تا بلکه کلمه ” نه” از دهانشان خارج نشود. مردها از این زن‌ها گریزان هستند.

  • مرد متولد اسفند زنانی را دوست دارد که خودشان را دست‌کم نمی‌گیرند

مردها فقط در ظاهر ادعا می‌کنند که از زن‌های مغرور دل خوشی ندارند وگرنه در باطن طالب این هستند که همسر همراه آنها کمی خودخواهی داشته باشد. البته خودخواهی از جنس اعتمادبه‌نفس. آن هم نه کاذب و اغراق‌شده. بلکه واقعی و ملموس. مردها از زن‌هایی که خودشان را تحسین نمی‌کنند بیزارند!

  • مردان اسفندی از زنانی خوششان می آید که زیادی حد وابسته نیستند

مردها دوست دارند که در خانه حرف اول و آخر را بزنند و یک جورهایی تکیه‌گاه و پشتوانه زن و فرزندانشان باشند. اما وقتی این احساس وابستگی بیشتر از حد معمول شود دیگر نمی‌توان از مرد توقع حمایت داشت. آن وقت او احساس می‌کند که آزادی‌اش را از دست داده و برای رسیدن به آن دست به هر کاری می‌زند.

  • زنانی که سعی ندارند تصمیم گیرنده باشند زنان مورد علاقه ی مردان اسفندی هستند

در یک رابطه دو طرفه تصمیم‌گیری یک‌طرفه معنی نمی‌دهد. درست است که زن‌ها دوست دارند در زندگی مشترک استقلال خودشان را از دست ندهند و به نوعی نشان بدهند که در زندگی زناشویی نقش دارند اما اگر این نقش در تصمیم‌گیری‌ها زیاد از معمول شود آن وقت مرد را از رابطه صحیح بیرون می‌کشد.

مرد متولد اسفند در عشق

اگر مرد متولد اسفند عاشق شماست، واقعآ  خوشبختید. او در احساسات، مهربانی و فهم سرمشق ماه‏های دیگر است. متولد این ماه در پای معشوق، فداکاری فراوان می‏کند. او از هیچ کاری برای حفظ رابطۀ عاشقانه‏اش رویگردان نیست و این طرف مقابل است که از این عشق سود می‏برد. او معمولآ در عشق بیش از آنچه دریافت می‏کند، می‏پردازد.

مادامی که به او وفادار باشید، از آن شما خواهد بود. ولی مواظب باشید هرگز احساس نکند دیگر به او علاقه‏ای ندارید، چون در این صورت دیگر نشانی از آن عشق وفادارانه بجا نمی‏ماند.

اگر از آن تیپ افرادی هستید که نسبت به فرد مورد علاقۀ خود احساس مالکیت می‏کند، نترسید و به غور در اقیانوس وجود او ادامه دهید. او از آن‏هایی است که از خوبی، مهربانی، مراعات و … در وجود خود، همه را بهره‏مند می‏کند. او از هر گونه بخل، کینه و خشونت نفرت دارد.

متولد اسفند در دوست داشتن حقیقتآ بسیار عاشق‏پیشه است. از شخصی که عاشق اوست تعریف و تمجید فراوان می‏کند و می‏خواهد که او هم عشق و احساس خود را آشکارا ابراز کند. پراحساس، همچون این قطعه شعر از ادگار الن پو است:

او کودکی بود

و من کودکی

در پادشاهی‏ای در کنار دریا

و من عاشق بودم

با عشقی برتر از خود عشق …

اگر او را دوست دارید، به بخش عاشقانه و رویایی زندگی توجه بیشتری بکنید. با هم در طبیعت به پیاده‏روی‏های طولانی و آرام بروید. در کنار آتش بنشینید و به موسیقی دلخواه خود گوش کنید و …

ازدواج با مرد اسفندی

برخی از مردان اسفندی به دنبال زنی هستند که از خودشان قوی تر باشد تا بتوانند به دنبال دنیای رویایی خود بروند. او از اینکه اوضاع را تحت کنترل خود داشته باشید. خوشحال خواهد شد.

بعضی از مردان متولد برج اسفند علاقه زیادی دارند که دوست همه باشند. اما روبرو شدن با مسئولیت ها و وظایف به نظر آنها غیر ممکن می رسد. اینجاست که یک مرد اسفندی نقاب از چهره بر می دارد پشت نقاب دوستانه و غلطاند از او، مردی دو رو ظاهر می شود که شما را مات و مبهوت می کند.

گاه مردان متولد برج اسفند پیش دوستان از همسر خود شکایت می کنند که همسر خشک و بی احساس شان آنها را درک نمی کند. (در واقع آنها را به خوبی هم درک می کنند!) مرد متولد اسفند گاهی دنیا را طاقت فرسا و غیر قابل تحمل می داند و این مهم او را آنقدر برای روی آوردن به موارد مخدر مستعد می کند.

از آنجا که حوت یکی از نشانه های روانی و آبی و نیز مملو از احساسات است، مرد متولد این برج احساسات شما را به خوبی درک می کند. او از ابراز احساسات نسبت به بچه ها ابایی ندارد و بچه ها را به خود جلب می کند. او از لحاظ جسمی و عاطفی بیش از مردان متولد برجهای دیگر برای پدرشدن مناسب است. او خیلی فداکار است و محبت و گرما از او می بارد و نمی خواهد مثل مردان متولد برجهای دیگر جاهل مآب باشد که این هم ویژگی خوب دیگری است.

مطالب مرتبط:

طرز رفتار با مردان

مرد عاشق چه می کند

خصوصیات زنانه مورد علاقه مردان

خصوصیات متولدین اسفند

مرد متولد اسفند چه زنی را دوست دارد و با او ازدواج می کند



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.