no-img
نوین اطلس

خصوصیات متولدین مرداد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

خصوصیات متولدین مرداد
امتیاز 2.00 ( 3 رای )
zip
شهریور ۲۴, ۱۳۹۷

خصوصیات متولدین مرداد


متولدین مرداد معروف به غرور و تکبر هستند. با توجه به نماد ماه آن ها که اسد یا شیر می باشد بیشتر طالع بینی ها متولدین این ماه را سلطان ماه ها و فصل های دیگر می دانند. اما واقعا مرداد ماهی ها چه شخصیتی دارند؟ آیا غرور و قدرت در شخصیت آن ها دیده می شود؟

در این مطلب نوین اطلس دات کام همه چیز درباره ی زن و مرد مرداد را با توجه به نظریه های روانشناسی به شما نشان می دهد. هم چنین در مورد نحوه ی عاشق کردن دختر متولد مرداد و جذب مرد مردادی نیز راهکارهایی را به شما پیشنهاد می دهیم.

مرداد ماهی ها چه شخصیتی دارند

مرداد ماهی ها پر محبت، قدرتمند و ثابت قدم، عاشق شهرت، بسیار مغرور، سرحال و بشاش، خودخواه و جاه طلب، بد پیله، خود بزرگ بین، مقتدر، با ثبات و پایدار، قوی و با اراده وخود نما هستند و شخصیتی دارند که از دروغ متنفر است.

از خصوصیات متولدین مرداد می توان گفت آن ها عاشق تعریف و تمجید بوده و بسیار با جرأت و شهامت می باشند. مرداد ماهی ها ذاتا رهبر و فرمانروا هستند اما هیلی زود گول می خورند.

متولدین این ماه پر انرژی و بلند نظر می باشند و مهربان و سخاوتمندی از ویژگی های بارز آن ها به شمار می رود. یک مرداد ماهی بسیار وفادار، شجاع، لجوج، حساس و دوستِ واقعی است. او می تواند یک پدر نمونه باشد.

مرداد ماهی ها شخصیتی دارند بی ریا، رام شونده، دارای خشمی طوفانی، مدافع و پشتیبان اطرافیان و علاقه مند به موسیقی و هم چنین باید مورد ستایش قرار گیرند. در شخصیت آن ها کمی حسادت دیده می شود اما کارآمدی و دست و دلبازی شان را نمی توان انکار کرد.

در یک مرداد ماهی نمی توانید بدذاتی پیدا کنید. او بدون کینه است و خیلی زود گذشت می کند. در ضمن بسیار مودب و مورد احترام مردم می باشد.

همه چیز درباره زن متولد مرداد

اگر می خواهید در زندگی شاد باشید و برقصید ، به دنبال دختر متولد برج مرداد بروید . اسد نشانه هنرپیشگان و خوانندگان معروف است و بیشتر زنان متولد این برج هم عاشق بازیگری هستند .

زنان متولد این برج از بسیاری لحاظ ملکه های نمایشی و اغلب خوشگل هستند . ( خدا به فریادتان برسد اگر به او بگویید خوشگل نیست ، حتی اگر حوشگل هم نباشد هیچ وقت نگویید) او موهایش را افشان می کند و کلاه بزرگی بر سر می گذارد.

زن متولد پنجمین برج سال عاشق دوست داشتن است. دوست دارد عشوه بیاید و دیگران را به دنبال خود بکشاند ، و آنها لی لی به لالایش بگذارند . فرقی نمی کند که شمادر ظاهر او چه می بینید ، درون چنین زنی گربه ای است که می خواهد ناز و نوازش و ستایش شود . او زنی است که نه تنها در تأمین معاش خانواده کمک می کند بلکه از بچه ها هم مراقبت می کند .

اگر همسر شما متولد مرداد است به خاطر داشته باشید که نمی توانید به او بی توجهی کنید او خود شیفته است و عاشق این است که ببیند روی دیگران چه تأثیری می گذارد .

او مادری است که عاشق فرزندانش است و به بچه ها بیش از هر چیز دیگری در زندگی اهمیت می دهد . او سخت گیر نیست و به فرزندانش آزادی زیادی می دهد.

چگونه دختر متولد مرداد را عاشق خود کنیم

زنی که در مرداد ماه به دنیا آمده باشد عاشق شنیدن تملق است و بهترین فرم آن,توجه کردن بیش از حد به اوست.او از محبوبیت اجتماعی لذت می برد  و اظهار ادب های کوچک برای او خیلی اهمیت دارد. شما هرگز نباید روز تولد او، سالگرد ازدواج، روزهای دیگری را که با او در احساسات خاصی شریک بوده اید  و مشابه آن را فراموش کنید.

اگر می خواهید یک دختر مردادی را عاشق خود کنید بدانید که او عاشق چیزهای غیر منتظره است.هدایایی که به درد کار خاصی نمی خورند برای او بیشتر از(یک چیز برای خانه) اهمیت دارند، زیرا آنچه برای او ارزش دارد احساسی است که درآن هدیه نهفته و شاهد این مدعاست که شما به او فکر می کنید. یادداشت ها، کارتهای سلام و احوالپرسی، و یا تلگرافی که به مناسبتی زده می شود و یادآور چیزی است، در نظر او یک هدیه محسوب می شود.اگر از او دور هستید اغلب اوقات برایش نامه بدهید و البته این نامه بایستی نشانه دهنده این باشد که او را عزیز می دارید.

گرچه او ممکن است برای خودش شغلی داشته باشد، اما اگربه درون او بنگرید، او یک زن خانه است.او موجود دست و دلبازی است.عاشق این است که در تعطیلات، اشخاص مورد علاقه اش دوروبرش باشند. از این که برای شما آشپزی کند لذت می برد و بیشتر تفریحات و سرگرمی های او در مسائل مربوط به خانه متمرکز شده است. بهتر است اوقات زیادی را با یک دیگر در خانه بگذرانید، با هم  به خرید و دیدن مغازه ها بروید، در مورد برنامه ریزی برای خانه ای که ممکن است روزی مشترکا در آن زندگی کنید و مبلمان آن، با او گپ بزنید، او دوست دارد درمشکلات شما، غم ها و شادی ها شریک شما باشد.

روانشناسی مردان متولد مرداد

از همین اول بگویم که اگر تشنه رویاهای رمانتیک و عشق هایی چه سطحی و چه عمیق هستید بی خودی به مرد مرداد دل نبندید، زیرا آبی گیرتان نمی آید و از تشنگی هلاک می شوید، عشق هایی که به صورت قول و قرارهای عاشقانه، و با سوز و آه شاعرانه جلوه گر شوند از نظر روانشناسی نه تنها برمردان متولد مرداد تاثیر نمی گذارند بلکه باعث وحشت او شده و خیلی سریع از شما فاصله می گیرد.

مرد متولد مرداد استعداد فوق العاده ای در زمینه بازیگری دارد. پس اگر روزی به خانه آمدید و دیدید شوهر مردادی  تان غش کرده و از دهانش کف بیرون می آید و دارد همین جور می لرزد قبل از اینکه شماره تلفن اورژانس را بگیرید، تحقیق کنید ببینید آیا او در یک چنین لحظه ای با کسی قول و قراری نداشته است. زیرا ممکن است داشته باشد و چون به هر دلیلی نتوانسته است به قول و قرارش عمل کند خودش را به غش زده باشد.

اگر مرد مردادی شما روزی به خانه آمد و یک لنگه کفش به شما هدیه داد ناراحت نشوید بلکه خوشحال شوید. زیرا او در آن لحظه در اوج عشق نسبت به شما به سر می برد و با این حرکت نمادین می خواهد بگوید تو برای من مثل سیندرلا هستی.پدرهای مردادی معمولا فرزندانشان را لوس نمی کنند پس اگر روزی با بچه لوس یک مرد مردادی مواجه شدید بدانید که قطعا کار مادرش بوده است.

جذب کردن مرد مرداد

اگر شما می خواهید که او در سراسر سال های زندگی مشترکتان وفادار باقی بماند، نیاز وی را به عشق و تمجید به طور کامل برآورده سازید،‌ زیرا این نیاز به قدری عظیم است و برآورده شدنش برای او به قدری جنبه حیاتی دارد که برای تأمین آن ممکن است به دنبال هر کس دیگری برود.

اگر عشق بین شما و او حقیقی و عمیق است، احتمال اینکه صادق و وفادار باشد خیلی زیاد است،‌ اما حتی در این حالت نیز لااقل چشم هایش به دنبال این و آن خواهد بود و این چیزی است که فقط یک راه حل غیر عملی دارد: چشم هایش را با چشم بند ببندید. مرد متولد مرداد عاشق زیبایی است و هر کجا با زیبایی یا زیبارویی مواجه بشود،‌ از او تعریف می کند و اگر شما زنی هستید که این کار حس حسادتان را بر می انگیزاند، متأسفانه باید بگویم که چاره ای جز دندان روی جگر گذاشتن و تحمل کردن ندارید. یک چنین مردی،‌ اگر زنش او را به علت چشم چرانی و یا گرم گرفتن با زن های دیگر ترک کند (به شرط آنکه واقعا زنش را دوست داشته باشد) به شدت ناراحت می شود، و روحا و جسما صدمه می بیند، به طوری که هیچ بعید نیست که حتی دچار حمله قلبی هم بشود و چون تحمل کند،‌برای بازگرداندن این زن از کلیه امکانات خود استفاده می کند و طبق معمول همیشه هم موفق می شود.

این ها نکاتی هستند که شما که قبل از جذب کردن مرد مرداد باید متوجه باشید و ببینید که آیا می توانید این خصوصیات او را تحمل کنید یا خیر. این را هم بدانید که اگر بتوانید طرز رفتار با او را به دست بیاورید، این بوالهوسی ها به هیچ وجه به صورتی در نخواهند آمد که به زندگی خانوادگی شما لطمه ای بزنند.

مطالب مرتبط:

مرد متولد مرداد

مرد متولد مرداد با چه ماهی ازدواج کند

چگونه یک مرد مردادی را عاشق خود کنیم

چگونه دل دختر مغرور را به دست آوریم

چگونگی رفتار با پسر مغرور

متولدین مرداد

زن متولد مرداد چه مردی را دوست دارد



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.