no-img
نوین اطلس

مرد متولد مرداد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مرد متولد مرداد
امتیاز 3.67 ( 3 رای )
zip
شهریور ۲۲, ۱۳۹۷

مرد متولد مرداد


در این مطلب نوین اطلس دات کام در مورد مردان متولد مرداد اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهد. در این مطلب به شما نشان می دهیم مردان مردادی از نظر روانشناسی چه خصوصیات اخلاقی دارند و بر اساس این خصوصیات اخلاقی چگونه میتوان آن ها را به خود جذب و جلب کرده و هنگام قهر او چه رفتاری باید از خود نشان دهید.

هم چنین نشانه های عاشق شدن مردان مردادی را به شما معرفی می کنیم و در مورد سازگاری او با زن های ماه های دیگر بر اساس طالع بینی ازدواجشان صحبت خواهیم کرد.

روانشناسی مردان متولد مرداد

مرد متولد مرداد یک شیر قوی و سر کش است. روانشناسان معتقدند مرد متولد مرداد عاشق، یک دوست واقعی و یک پدر نمونه بوده و بی عشق نمی‌تواند زندگی کند. دل او بسیار صاف و صادق است، اما خشم او هم بسیار طوفانی و سنگین خواهد بود. مردان متولد مرداد بسیار کاردان هستند و کارها را  به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

بر اساس تحقیقات روانشناسی مردان متولد مرداد عموماً دارای طبعی گرم و خشک بوده و بسیار خوش رو و مهربان هستند. گاهی خیلی خشمگین و گاهی خیلی آرام می شوند و هم چنین بسیار خوش گذران می باشند. آن ها بسیار با گذشت هستند و اصلا کینه به دل نمی گیرند.

مرد متولد مرداد معمولا راه راست را پیش می گیرد و کمتر به انحراف کشیده می‎شوند. این مردان بسیار بلندپرواز هستند و در بیشتر موارد به مقامات بالا می رسند.

چگونه میتوان مرد متولد مرداد را جلب کرد

اگر می خواهید یک مرد متولد مرداد را جذب کنید نباید به او عشق و توجه بیش از حد بدهید. عشق و توجه بیش از حد مردان متولد مرداد را دلزده می کند. مرد متولد مرداد می خواهد نیازهای زن خود را تامین کند پس برای جذب یک مرد مرداد حتما این فرصت را به او بدهید.

اگر می خواهید بدانید چگونه یک مرد مرداد را جلب کنید بدانید که نباید همه فکر و احساستان را خرج او نکنید و بتوانید برای انتخاب گزینه‌های مختلف ذهن خود را باز بگذارید.  مردان متولد مرداد مردان مغروری هستند و هیچ وقت نباید تمام احساس خود را برای جذب مردان مغرور خرج نکنید تا اگر او نیز نخواست تعهدی را قبول کند، سرخورده نشوید.

۱. آنها بدون هیچ شرطی شما را دوست خواهند داشت

یکی از نشانه های مرد عاشق متولد مرداد این هست که عشق آنها بدون هیچ گونه انتظار است شما چیزی برای اثبات ندارید و به چیزی برای برنده شدن نیاز ندارید. بله، در ابتدای یک رابطه عاشقانه، شما در تلاش برای جلب توجه و تحت تاثیر قرار دادن طرف مقابل خود هستید اما همچنان که زمان می‌گذرد دیگر احتیاجی ندارید تا با این روش ها طرف مقابل را تحت تاثیر قرار دهید.

۲. مرد متولد مرداد عاشق شنونده واقعا خوبی هست

این مورد از نشانه های مرد مردادی عاشق خیلی مهم است. گوش دادن واقعی به این شکل که شما حرف های خود را می‌زنید بدون اینکه مورد قضاوت قرار بگیرید. این کار همیشه راحت نیست اما وقتی از عشق واقعی صحبت می‌کنیم به این معنی خواهد بود که می‌توانید همیشه با اعتماد به نفس و عزت نفس با آنها صحبت کنید.

۳. مردان مردادی عاشق شما را برای کسی که هستید دوست دارند

بعضی وقت ها در رابطه عاطفی متوجه می‌شوید که در کارهای خاص اگر روزی دوبار هم یادآوری کنید باز هم نمی‌توانید پسر را تغییر دهید اما متوجه خواهید شد که برای دوست داشتن شما کارهای زیادی انجام داده اند و شما را همانطور که بوده اید دوست داشته اند. اگر از مرد خود قدردانی کنید قطعا می‌تواند بیشتر از چیزی که تابحال بوده است کارهای بیشتری برای شما انجام دهد و این یکی از نشانه های پسر عاشق با عشقی واقعی است.

۴. مردان مردادی به شما فضا می‌دهد

در ابتدای رابطه عاطفی این طبیعی است که همیشه در کنار همسر خود باشید و تقریبا جدایی ناپذیر باشید و همه چیز را با یکدیگر انجام دهید. اما رابطه به جایی خواهد رسید که هر کسی نیاز به فضایی برای خودش خواهد داشت. این مورد فرد به فرد و از رابطه تا رابطه دیگر فرق می‌کند.

در عشق واقعی همسرتان به شما فضای کافی برای اینکه خودتان باشید می‌دهد و به حس شما برای داشتن استقلال و اختیار احترام می‌گذارد و گاهی وقت ها کارها را بدون حضور شما انجام می‌دهد.

۵. مرد عاشق مردادی برای حال خوب شما سنگ تمام می‌گذارند

اگر روز خوبی نداشته باشید، همسر شما اولین کسی خواهد بود که به شما خواهد گفت چقدر فوق العاده و عالی هستید. شریک زندگی شما بزرگترین مدافع شما دربرابر مشکلات و اختلافات شما با دیگران خواهد بود. همسر شما به شما یادآوری خواهد کرد که به چه اندازه قوی هستید و با صحبت های خود حس قدرتمندی را به شما باز می‌گرداند و روحیه مبارزه کننده خود را دوباره کسب خواهید کرد.

قهر مرد متولد مرداد

یک مرد متولد مرداد به این علت قهر می کند و در واقع به آن پناه می برد که می خواهد خودش را از طغیان احساسات حفظ کند. وقتی که با شوهرتان وارد بحثی می شوید که نتیجه اش به قهر منجر می گردد زمان این نیست که به دنبال مقصر باشید بهترین کار این است که چند ساعتی هم به خودتان و هم به او زمان بدهید که به یک آرامش نسبی دست یابید و به دور از احساسات و با منطق راجع به مشکلتان صحبت کنید پس لطفا از حرف های کنایه آمیز و بحث های بی مورد جدا خودداری کنید و به فکر راه حل درست باشید.

باید به دنبال علت قهر بین خودتان و همسرتان باشید. ببینید چه چیزی در نهایت باعث قهر بین شما می شود. ممکن است این قهر کردن باعث شود خواسته وی را سریع تر و بهتر انجام دهید.

ممکن است او به طور معمول از جانب شما محبت و توجه کافی را دریافت نمی کند و از این طریق می تواند محبت و توجه بیشتری را دریافت کند.

باید هوشمندانه رفتار کنید. سر منشا و علت را بیابید ، نباید رفتار شما به گونه ای باشد که به وی بابت رفتارش پاداش بدهید و نه به گونه ای باشد که او به این قهر خود پیوسته ادامه بدهد.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که شاید علت این رفتارهای همسرتان وجود دلخوری های قبلی و مسائل حل نشده قبل می باشد و او با کوچکترین موضوع مجددا همه چیز به خاطرش می آید ، با هسرتان صحبت کنید و علت را بیابید.

توصیه روانشناسی قهر مردان این است که دنیا را برای خود و مرد زندگی تان سخت نگیرید. مردهای متولد مرداد شیوه ابراز عشقشان متفاوت است همین که دغدغه اش شما و فرزندتان است دوست داشتنش را نشان می دهد. اگر برایتان ابراز کلامی ازجانب وی بسیار مهم است کلید این موضوع هم دست خودتان است با شیوه خودتان و با ابزار زنانگی تان او را متوجه کنید.

طالع بینی ازدواج مرد مرداد

طالع بینی ازدواج مرداد با فروردین : ( ازدواج خوب ) پیوند موفقی خواهد بود چون هماهنگی وجود دارد

طالع بینی ازدواج مرداد با اردیبهشت : ( ازدواج بسیار خوب ) مهربان و خانواده دوست ازدواجی موفق و پایدار

طالع بینی ازدواج مرداد با خرداد : (ازدواج بسیار خوب ) اجتماعی خونگرم همراه با سازگاری مثبت

طالع بینی ازدواج مرداد با تیر : (ازدواج خوب ) اختلاف سلیقه زیادی با هم ندارند موقعیت همدیگر را درک می کنند

طالع بینی ازدواج مرداد با مرداد : (ازدواج خوب ) صفات مشترک خوب باعث تقویت پیوندشان خواهد بود

طالع بینی ازدواج مرداد با شهریور : (ازدواج متوسط ) یکی منضبط و قانونمند دیگری پرشور و زیباپسند

طالع بینی ازدواج مرداد با مهر : (ازدواج خوب ) در پی برقراری آرامش و ملایمت همراه با منطق در زندگی هستند

طالع بینی ازدواج مرداد با آبان : (ازدواج متوسط ) یکی وفادار و قابل اعتماد دیگری عاشق ستایش دیگران

طالع بینی ازدواج مرداد با آذر : (ازدواج متوسط ) یکی پر شور و هیجان دیگری دنبال آزادی و استقلال

طالع بینی ازدواج مرداد با دی: (ازدواج متوسط ) به دلیل داشتن حق مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند

طالع بینی ازدواج مرداد با بهمن : (ازدواج خوب ) هر دو آرمانگرا و ایده آلیست پیوندی موفق خواهد بود

طالع بینی ازدواج مرداد با اسفند: ( ازدواج خوب ) با هماهنگی بسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگر

مطالب مرتبط:

راههای جذب مردان مغرور

نشانه های عاشق شدن مردان مغرور

روانشناسی مردان مغرور

مرد متولد مرداد با چه ماهی ازدواج کند

چگونگی رفتار با پسر مغرور

خصوصیات متولدین مرداد



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.