no-img
نوین اطلس

مرد متولد اردیبهشت


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مرد متولد اردیبهشت
امتیاز 2.00 ( 1 رای )
zip
شهریور ۲۲, ۱۳۹۷

مرد متولد اردیبهشت


همه می گویند مرد متولد اردیبهشت یک مرد بسیار کامل و بی نقص است و هر زنی که با او ازدواج کند زن خوشبختی خواهد بود. معمولا این چیزها سلیقه ای می باشد و هرکس تعریف متفاوتی از خوشبختی دارد.

اگر می خواهید بای یک مرد اردیبهشتی رابطه ی عاطفی داشته باشید نوین اطلس دات کام در این مطلب خصوصیات مرد متولد اردیبهشت را برای شما شرح می دهد تا ببینید این مردها چگونه هستند و با توجه به این خصوصیات آیا می توانند شما را خوشبخت کنند یا نه. هم چنین در این مطلب بر اساس این خصوصیات و خصوصیات اخلاقی ماه های مختلف طالع بینی ازدواج او را با هر ماه دیگری شرح می دهیم.

در مورد چگونگی رفتاربا مرد متولد اردیبهشت و خوشحال کردن او با روش های مختلف از جمله کادوی تولد مناسب نیز اطلاعاتی گردآوری کرده ایم که در این مطلب برای شما شرح خواهیم داد.

خصوصیات مرد متولد اردیبهشت

از خصوصیات مرد متولد اردیبهشت صلابت‌، اهل‌ عمل‌، با اراده‌ و قاطع‌ بودن است. در حقیقت‌ از چنان‌ قدرت‌ اراده‌ بالایی برخوردارند که‌ نمی‌شود آن ها را بر خلاف‌ میلشان‌ وادار به ‌انجام‌ کاری‌ کرد.

مرد متولد اردیبهشت از شخصی‌ که‌ به ‌او اطمینان‌ و اعتماد دارد، پیروی‌ می کند. او بسیار ثابت قدم و طرفدار آرامش است. همچنین مرد متولد اردیبهشت به مادیات اهمیت زیادی می دهد.

او از نظر روحی‌ و روانی‌ خیلی‌ تیزهوش‌، واقع‌ بین‌ و معقول‌ می باشد، ولی‌ در عین‌حال‌ همیشه روی اثبات عقاید خود اصرار می کند. شخصیت‌ او قابل‌‌اعتماد، تغییرناپذیر، دوراندیش‌، مقتصد، حساب‌‌شده‌، دقیق‌، جدی‌ است‌ و در مواجهه‌ بامشکلات‌ خیلی خوب عمل می کند.

اگر به‌ آنها کوچکترین‌ توهین‌ و یا بی‌احترامی‌ شود، آن‌ را مدت‌ها در فکرشان‌ سبک‌ و سنگین‌ می‌کنند و مرتب‌ به‌ آن‌ شاخ‌ و برگ‌ داده‌ و در نهایت‌ به‌ شدت‌ آزرده‌خاطر و خشمگین‌ می‌شوند. متولدین‌ اردیبهشت‌ ماه‌ چه با شخصیت مثبت و چه با شخصیت منفی‌، همیشه کسی را می خواهد که او را تحسین کند و به او اعتماد به نفس دهد.

چگونگی رفتار با مرد متولد اردیبهشت

مرد متولد اردیبهشت دوست دارد شما در ورزش های خارج از خانه همراه او باشید. زمانی که می خواهد به سفرهای کوتاهی برای شکار و مشابه آن برود ترجیح می دهد باد هم جنس خود باشد ولی در سایر مسافرت های تفریحی همراهی شما را می خواهد.

مرد متولد اردیبهشت تغییر را نمی پذیرد و بهتر است از هر نوع تلاشی برای تغییر دادن شخصیت او دست بردارید زیرا این رفتار باعث ناراحتی و عصبانیتش نیز می شود.

مرد متولد اردیبهشت دوست ندارد به خاطر خوش گذرانی هایش مورد سرزنش و ملامت دیگران قرار بگیرد.این را به یاد داشته باشید و شما سعی کنید خودتان را با شخصیت و شیوه ی زندگی او وفق بدهید.

مر متولد اردیبهشت اهل عمل بوده و به پول و کسب و کار بسیار علاقه مند است. در نتیجه اگر با او راجع به مسائل مالی و شغلی بحث کنید از شما خوشش می آید.

در ضمن باید حتی پس از اینکه موفق به جلب عشق و علاقه او شدید برای حفظ این علاقه بجنگید.

کادوی تولد برای مرد متولد اردیبهشت

متولدین این ماه از آن دسته افرادی هستند که مد گرا بوده و عاشق طبیعت هستند. متولدین این ماه همچنین ادم های احساساتی می باشند  اکنون با توجه به برخی خصوصیات متولدین این ماه کادوهایی که مناسب آنهاست معرفی می کنیم .

عاشق لباس های خوش دوخت و خوش رنگ هستند و به قیمت توجهی ندارند

از شال گردن و گردنبند که برای گردن هستند خوششان می اید

تولدین این ماه صبر زیادی دارند بنابراین تا می توانید برای هدیه خود بهترین کادو و تزیینات را انجام دهید زیرا در باز کردن کادو عجله ای ندارند و به کادو آن دقت می کنند

متولد اردیبهشت عاشق بوی و عطر طبیعی است برای او گل های طبیعی می توانید بعنوان هدیه دهید

متولدین این ماه عاشق چیزهای سنگین هستند

برای متولدین این ماه هر هدیه ای که مربوط به هنر باشد مناسب است زیرا این ماه ها به هنر علاقه دارند

عاشق گل و زیبایی هستند

مرد متولد اردیبهشت شیک پوش است پس لباسی که برای او می خرید در عین سنگینی و سادگی  شیک هم باشد

مرد متولد اردیبهشت به موسیقی علاقه دارد لوازم موسیقی mp3 پلیر و هر چیزی که به موسیقی مربوط باشد برای اردیبهشتی ها هدیه مناسبی می باشد

رابطه ی عاطفی مرد متولد اردیبهشت

مرد اردیبهشت می تواند در رابطه ی عاطفی یک عاشق بیقرار ، صمیمی و حامی معشوق باشد . طبیعت شهوانی اش او را نسبت به عطرهای محرکی که به کار می برید ، نرمی موهایتان و یا لطافت پوست بدنتان سخت آسیب پذیر می سازد . او ممکن است نتواند این احساس خود را با کلمات و جملات رایج عشاق بر زبان بیاورد، اما به هر حال راهی برای القای آن به شما پیدا می کند.

حساسیت مرد متولد اردیبهشت به نوازش خارق العاده است . وجود علائمی از وابستگی به زمین در مجمع الکواکب ثور موجب می شود که در زمینه های عشقی تناقضاتی در کارش دیده شود.

مرد متولد اردیبهشت وقتی فهمید شما همانی هستید که می خواهد ، وقتی تصمیم گرفت که شما را به دست بیاورد ، آن وقت جوزای عاشق پیشه هم نمی توانند به پایش برسند، او برای رابطه ی عاطفی کاری می کند که اسد پر جنب و جوش و عقرب آتشی مزاج هم در مقابلش احساس حقارت بکنند.

طالع بینی ازدواج مرد متولد اردیبهشت

پیوند زناشویی و ازدواج اردیبهشت با سایر ماه ها بر اساس طالع بینی:

اردیبهشت با فروردین : ممکن است مشکل داشته باشند قابل حل شدن است و در کل ازدواج آن ها پیوند نه خیلی بد و نه خیلی خوب خواهد بود.

اردیبهشت با اردیبهشت : نسبتا خودرای و لجباز هستند ممکن است مشکل پیش بیاید. ازدواج این دو نیز پیوند متوسطی خواهد بود.

اردیبهشت با خرداد : تیزهوش کنجکاو و چندان با هم سازگار نیستند. ممکن است ازدواجشان خوب باشد ممکن است خوب نباشد.

اردیبهشت با تیر : خانواده دوست خونگرم پیوندی محکم و استوار و ازدواج این دو بسیار خوب خواهد بود.

اردیبهشت با مرداد : عاشق پیشه با صداقت وفادار پیوندی مملو از آرامش. بسیار باهم سازگار هستند و پیوند خیلی خوبی خواهند داشت.

اردیبهشت با شهریور : جوانمرد باسخاوت مددکار و بدون مشکل. ازدواج این دو نیز می تواند ازدواج خوبی باشد.

اردیبهشت با مهر : اهل اعتدال معاشرتی خونسرد و کمی حسادت. پیوند بدی نیست اما اگر حسادت را کنار نگذارند پیوند خوبی هم نخواهد بود.

اردیبهشت با آبان : آرمانگرا بلندپرواز همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگار هستند و ازدواجشان خوب است.

اردیبهشت با آذر : جسور بی پروا نیازمند با آزادی و بدون تفاهم. یک پیوند متوسط و معمولی خواهد بود.

اردیبهشت با دی : با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا. این ازدواج بسیار خوب و بادوام است.

اردیبهشت با بهمن : کنجکاو آزادیخواه و آرمانگرا و ایده متفاوت از یکدیگ. کاملا با هم ناسازگار هستند و ازدواجشان اصلا خوب نیست.

اردیبهشت با اسفند : اشخاصی تودار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند و ازدواج آن ها با هم خوب است.

مطالب مرتبط:

احساسات مردان نسبت به زنان

مرد متولد اردیبهشت با چه ماهی ازدواج کند

فال تاروت عشق و احساس

رفتار مرد عاشق

عاشق کردن مرد اردیبهشتی

متولدین اردیبهشت

خصوصیات متولدین اردیبهشت

طالع بینی ازدواج ماه ها با هم برای پیوند زناشویی

بازگشت مرد به رابطه عاطفی – بر اساس ان ال پی عشق



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.