no-img
نوین اطلس

مرد متولد دی با چه ماهی ازدواج می کند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مرد متولد دی با چه ماهی ازدواج می کند
امتیاز 4.50 ( 8 رای )
zip
شهریور ۲۰, ۱۳۹۷

مرد متولد دی با چه ماهی ازدواج می کند


اگر مرد مورد نظر و مورد علاقه ی شما یک مرد دی ماهی است و می خواهید با او ازدواج کنید نوین اطلس دات کام با این مطلب کمک زیادی به شما خواهد کرد.

ممکن است با خود بگویید که من تلاش زیادی کرده ام و موفق نشدم. واقعا چگونه می توان با یک مرد متولد دی ازدواج کرد؟ آیا مردان دی ماهی زنانی که متعلق به ماه های به خصوصی باشند برای ازدواج انتخاب می گنند؟

فراموش نکنید هر مردی را می توان عاشق خود کرد پس مردان دی ماهی را نیزمی توانید عاشق خود کنید. کافی است خصوصیات آن ها و علایقشان را بشناسید و از کارهایی در مورد این مردان اجتناب کنید.

همه ی این موارد را به همراه راهکارهای آن در این مطلب توضیح خواهیم داد.

چگونه با مرد متولد دی ازدواج کنیم

اگر می خواهید بدانید چگونه با یک مرد متولد دی ازدواج کنید باید بدانید او دختری را برای همسری انتخاب می کند که مادری نمونه و زنی خانه دار باشد.

مرد متولد دی از همسر خود انتظار دارد که خیلی خوش لباس و شیک و همیشه مرتب باشد. مطمئن باشید که اگر فقط یک روز سر و وضع شما مرتب نباشد یا در نهایت صراحت آن را مستقیما به رخ شما می کشد.

مرد متولد دی باید با زن متولد ماهی ازدواج کند که احساسات از اصلی ترین ویژگی های اخلاقی او باشد و بتواند به صراحت این احساسات را بیان کند. زنانی که صمیمی، عاشق پیشه و به شدت صداق در بیان احساسات خود باشند.

اگر می خواهید با یک مرد متولد دی ماه ازدواج کنید در یک کلام باید بگویم که سعی کنید سردی او را با گرمی وجود خود جایگزین کنید.

چگونه مرد متولد دی را عاشق خود کنیم

مرد متولد دی چنین وانمود می کند که اصلا نیازی به تعریف و تمجید ندارد و حتی به هنگام شنیدن تعریف و تمجید هم به شدت مانع از ظاهر شدن رضایت خاطر و شادمانی عمیق خویش می گردد، اما حقیقت این است که او با تمام وجود خواهان آن است که مرتبا به وی بگویید که چه مرد خوب، باهوش، خوش قد و قامت، خواستنی و جالبی است. پس اگر می خواهید یک مرد متولد دی را عاشق خود کنید تعریف و تحسین فراموش نشود.

علاقه این مرد به خانواده ای که در آن متولد و بزرگ شده است، نه تنها با ورود شما به زندگی از بین نمی رود بلکه تقلیل هم پیدا نمی کند و برای عاشق مردن او باید سعی کنید نسبت به پدر و مادر و برادران او علاقه مندی از خود نشان بدهید.

البته این امکان وجود دارد که شما او را ظاهرا نسبت به خانواده خود بی تفاوت ببینید، به شما توصیه می کنم که گول این حالت ظاهری را نخورید و خدای نکرده زبان به بدگویی از خواهر شوهر و مادر شوهر باز نکنید و یا نسبت به آن ها بی توجهی و بی علاقگی از خود نشان ندهید زیرا نه تنها عاشق شما نمی شود بلکه ممکن است او را از دست بدهید، کافی است فقط یک اتفاق ناگوار برای کنترل یکی از اعضای خانواده وی روی بدهد تا ببینید چطور کنترل ظاهری خود را از دست می دهد و عشق پوشیده و باطنی وی ناگهان آشکار می شود.

هم چنین برای عاشق کردن یک مرد متولد دی ماه باید از کارهای زیر اجتناب کنید

۱-سعی نکنید درباره مسایل پنهانی او کنجکاوی کنید.

۲-اگر او کم حرف و خاموش راترجیح می دهد, کوشش نکنید فریبندگیهای اجتماعی را به او تحمیل کنید.

۳-سعی نکنید او راتغییر بدهید. اگر نمی توانید او را همانطور که هست قبول داشته باشید اصولا از این رابطه صرف نظر کنید.

خصوصیات مرد متولد دی برای ازدواج

از خصوصیات یک مرد متولد دی برای ازدواج عدم توانایی در ابراز علاقه است. باید ابراز علاقه و عشق را باید به وی یاد بدهید، در غیر این صورت برای تمام عمر از شنیدن جملات عاشقانه و کلمات زیبا از دهان او محروم خواهید ماند.

او خیال می کند همین قدر که شما را همسری خویش انتخاب کرده، همین قدر که هر روز پس از اتمام کار به منزل می آید، همین که شما در انجام کارهای منزل و رسیدگی به امور بچه ها مختار گذاشته کافی است که عشق و علاقه او به شما ثابت کند و دیگر نیازی به این نیست که این مطلب را به زبان هم بیاورد.

قدرت طلب، خانواده دوست، خوددار و سرد، و در عرصه عشق کم حرف و کم تظاهر از خصوصیات مهم مرد متولد دی ماه برای ازدواج می باشند.

علایق مردان دی ماهی

مهم ترین و بارزترین علایق مردان دی ماهی کار و فعالیت و همچنین شادی می باشد:

کار و فعالیت

انسان های متولدین دی ماه پرکار هستند.انسان تنبل متولد دی ماه،به ندرت دیده می شود.و اگر چنین باشد حتمآ در لحظه تولد وی،ستاره دیگری تأثیر گذاشته است.شما انسانی پرکار و صبور هستید که در برابر سختی ها مقاومت کرده و هرگز عقب نشینی نکرده،بلکه ایستاده می اندیشید و سپس راه حل مشکل را پیدا می کنید.مجادله و کوشش شما را خسته نمی کند،بلکه موجب شادی و سرزنده بودن شما می شود.شما نیروی اراده و مدیریتی دارید که انسان های کمی،صاحب آن نیرو می باشند.یعنی نه تنها کاری را طراحی کرده و انجام می دهید،بلکه شرایط را کنترل کرده و انسانها را تحت اداره خود قرار می دهید.

شادی

افرادی که با شما روبرو می شوند،تصور می کنند که شما نمی توانید شاد باشید.زیرا شما بسیار جدی و فعال بوده و راجع به کارهای مهم فکر کرده و مسئولیت زیادی قبول می کنید.به عبارت دیگر،افرادی که شناختی از شما ندارند،چنین تصوری در مورد شما دارند.زیرا در اصل شما،انسانی شیرین و شاد ودلنشین هستید،اما این خصوصیات خود را به راحتی آشکار نمی کنید.افراد دیگر،به هیچ وجه،دوست ندارند که مردم از آنها انتقاد کرده و یا سرزنش کنند.اما شما چون انسانی صبور و دقیق هستید،حتی اگر از صحبت دیگران خشنود نباشید،به انتقاد آنها گوش داده و اگر حتی داشته باشند و یا دوست شما باشد،سخنانش را قبول می کنید.

مطالب مرتبط:

حرف های عاشقانه برای جذب مردان

۱۰ نقص زنانه که مردان دوست دارند

خصوصیات متولدین دی

چگونه مردان را بهتر بشناسیم

جذب پسر برای ازدواج

قانون جذب در روابط عشقی

مرد متولد دی



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.