no-img
نوین اطلس

مرد متولد بهمن با زن چه ماهی ازدواج کند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مرد متولد بهمن با زن چه ماهی ازدواج کند
امتیاز 4.36 ( 14 رای )
zip
شهریور ۲۰, ۱۳۹۷

مرد متولد بهمن با زن چه ماهی ازدواج کند


خیلی ها می گویند افرادی که در زمستان به دنیا می آیند روحیه ی سرد و خشکی خواهند داشت اما این موضوع اصلا در مورد مرد بهمن ماهی درست نیست. یک مرد متولد بهمن باید با زنی ازدواج کند که خوش ذوق و عاقل و در عین حال بشاش باشد زیرا خودش چنین روحیاتی دارد.

اگر خصوصیات و علایق مرد متولد بهمن را بشناسید می توانید متوجه شوید او مردی بسیار کامل و کم نقص برای زندگی است و در عین حال باید بدانید از دختری خوشش می آید که این ویژگی ها را داشته باشد.

برای اینکه یک مرد متولد بهمن عاشق و شیفته ی شما شود باید از کارهایی که او را ناراحت و دلخور می سازند حتما اجتناب کنید. نوین اطلس دات کام در مورد این موارد اطلاعاتی را برای شما گردآوری کرده است. همچنین به شما نشان می دهیم به طور کلی ازدواج مرد متولد بهمن با چه ماهی خوب است.

ازدواج مرد متولد بهمن با زن چه ماهی خوب است

ازدواج مرد متولد بهمن با زن متولد فروردین ازدواج خوبی است. بر اساس فال عشق واقعی طرف مقابل این زوج زیاد حساس نیستند و اجازه نمی دهند رابطه شان با شکست مواجه شود. متولد فروردین دوست دارد آرامش داشته باشد بنابراین در رابطه گرم و عاطفی عمل می کند.

یک مرد متولد بهمن می تواند با زن متولد ماه خرداد نیز ازدواج خوبی را تجربه کند. متولد خرداد نیاز به همسری دارد که برایش کسل کننده نباشد و مانع پیشرفت او نشود. بنابراین هیچکس به اندازه بهمن ماهی به درد او نمی خورد. زیرا متولد بهمن نیز به فردی نیاز دارد که به شنیدن نظریاتش علاقه داشته باشد

متولد آبان متولد بهمن را تحسین می کند. کمی در نشان دادن محبت سخت عمل می کنند اما این به متولد بهمن حس خوبی می دهد. آبانی احساساتی است اما بهمن ماهی بیشتر بر اساس منطق پیش می رود. هر دو تغییرات مثبتی در زندگی هم خواهند داشت و در کل ازدواج این دو نیز ادواج خوبی خواهد بود.

خصوصیات متولدین بهمن مرد

راستگویی

این مرد راستگو است و همیشه برای انسانهای راستگو احترام و ارزش قائل است.به او دروغ نگویید.زنان خیلی کمی می توانند به خوبی دروغ گفته و این مرد را فریب دهند.حتی اگر وی اینها را هم باور کند،اگر روزی حقیقت آشکار شود بسیار مأیوس خواهد شد.

تنوع

مرد متولد بهمن بسیار هدفمند است.خواهید دید که او تغییر می کند.گاهی خوش بین،گاهی بدبین بوده،گاه شاد،گاهی جدی خواهد بود.به علاوه در آن زمان به هر رشته ای علاقمند باشد،تحت تأثیر آن قرار خواهد گرفت.این مرد برتر می تواند دانشمند هم باشد،اما هر چه باشد بدانید که او بسیار عاقل بوده و بالاخره به موفقیت خواهد رسید.

معلومات و تازگی

این مرد به معلومات اهمیت زیادی می دهد.نظر او را ثروت ها و میلیاردها جلب نمی کند بلکه فرهنگ و ادب بسیار باارزش است.او ابتدا باید تیپ شما را بپسندد.او همیشه زنان خوش،جذاب،زیبا،ظریف و شیک را می پسندد.اما شاید این شیک بودن،زیاد متناسب با افکار شما نباشد.مرد متولد بهمن مانند متولدین دی ماه و شهریورماه،لباس های ساده را نمی پسندد.طرز صحبت کردن این مرد به اندازه ای مؤثر است که نمی توان با کلمات بیان کرد.تصور کنیم که شما بااستفاده از طرز لباس پوشیدن،دلبستگی به تازگی،معلومات و عقل خود توجه این مرد را به سوی خدا جلب کردید.

  • علایق مرد متولد بهمن

جنگیدن‌ و از جان‌ مایه‌ گذاشتن‌ در راه‌ هدف‌ و رفاه‌، فکر کردن‌ و برنامه‌ریزی‌ برای‌ آینده‌، گهگاهی‌ اندیشیدن‌ به‌ گذشته‌، دوستان‌ و هم‌ نشین‌های‌ خوب‌ و با وفا، تفریح‌ و سرگرمی‌.

مرد متولد بهمن از چه دختری خوشش میاد

همیشه طالع بینی ازدواج ماه ها با هم ملاک اصلی نیست و می تونید با شناخت روحیات افراد اوناور را به ازدواج جذب کنید. مثلا در مورد بهمن ماهی ها کاقیه بدونید مردانشان از چه دختری خوششون میاد و بهشون نشون بدید این خصوصیت هارو دارید. چند مورد از این خصوصیت ها بر اساس روحیات مردهای فروردینی میتونه موارد زیر باشه:

۱- مردان متولد بهمن از زنها و دختر های لوس خوششون نمیاد . پس اگر فکر میکنی  که هر چی خودتو لوس و مموش کنی واسه مردها عزیز تری سخت در اشتباهی چون اگر مردی به یک دختر یا زن لوسی توجه کنه و نازش رو بخره جزو یکی از این موارده

الف: یا دنبال سوء استفاده از اون خانمه

ب: یا دنبال پول اون خانمه

ج: یا کارش گیره اون خانمه

بنا بر این اون خانم جذاب نیست بلکه یک وسیله برای حل یکی از اون مشکلاته

۲- زیبایی واسه مرد متولد بهمن بیشتر جنبه جنسی داره نه عاطفی . بنا بر این توجه یک مرد به زن زیبا بیشتر از روی غریزه جنسیه نه از روی احساس عاطفی . به همبن  خاطر شاید مردی به یک زن زیبا خیلی توجه کنه اما هیج وقت حاضرنباشه که اون زن رو به عنوان شریک زندگی انتخاب کنه . پس جذابیت جنسی رو با جذابیت انسانی اشتباه نگیرید و ملاک جذابیت زیبایی صرف نیست

خیلی رک بگم . برای مرد مقوله زن  یک چیزه و مقوله زن به عنوان انسان ارزشمند یک چیز دیگه هستش

۳- برخلاف تصور خیلی از افراد مردها از خانم های عاقل بیشتر خوششون میاد تا خانم های جلف . متاسفانه هنوز که هنوزه خیلی از خانمها نمیتونن فرق بین جذاب بودن به خاطر درونیات رو با جذاب بودن به خاطر یک کالای مصرفی بودن رو تشخیص بدن

۴- باز هم برخلاف تصور خیلی از افراد، مردان بهمن ماهی از خانم های که ادا اطوار و تفکر مردونه دارن خیلی خوششون میاد هر چند که بیشتر آقایون این رو بروز نمیدند

البته خیلی از خانم ها هم از اون ور بوم افتادن و اینقدر شورشو در میارن که حال آدم بد میشه . فرق این دو حالت مثل فرق ملاحت (نمکی بودن) و شور بودنه

چگونه مرد متولد بهمن را شیفته خود کنیم

دختری که بخواهد مرد متولد بهمن را شیفته ی خود سازد باید حتما دوز و کلکی جور کند. یک کتاب باز هرگز مورد مطالعه او قرار نمی گیرد، کنجکاوی او همیشه به صفحاتی است که لبه آنها به هم چسبیده است.

اگر به او بی محلی کنید و یا سرتان فقط به کار خودتان مشغول باشد، از او واکنشی خواهید دید که به راستی تعجب آور خواهد بود. اگر یک هفته از تماشای فیلمی اظهار رضایت بکنید و هفته بعد بگویید که حوصله رفتن به سینما را ندارید، فورا این سئوال در سر او پیدا می شود که چرا تا این حد دمدمی مزاج هستید، کمااینکه او به طور مرتب از خود می پرسد چرا فلان عطر را زده اید، چرا لباستان اینقدر کوتاه است و … و تا جواب یک یک این سئوالات را پیدا نکند، کوچکترین قدمی پیش نمی گذارد .

پس اگر می خواهید یک مرد متولد بهمن را شیفته ی خود کنید باید مرموز و اسرار آمیز باشید و کاری کنید او همیشه در مورد شما کنجکاوی کند و ذهنش درگیر شما شود.

همچنین برای شیفته و عاشق کردن مرد متولد بهمن باید از کارهای زیر اجتناب کنید:

۱- از جر و بحث و دخالت در امور خصوصی او بپرهیزید.

۲- خود را درگیر و مشغول اشخاص دیگر نکنید و در عین حال نسبت به تعلقات او حسادت نشان ندهید.

۳- از گفته های مرموزی که او مکرر و فراوان به زبان می آورد رنجش به دل راه ندهید.

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید مقاله زیر را درباره موضوع بازگشت سریع معشوق مطالعه کنید:

How to make your ex want you back quickly

مطالب مرتبط:

فال تاروت عشق و احساس

رفتار مرد عاشق

دعای تسخیر دل برای ازدواج

فال عشق واقعی طرف مقابل

قانون جذب عشق و ازدواج

بدست آوردن دل مردان برای ازدواج

چگونه بفهمیم پسری قصد ازدواج دارد

خصوصیات متولدین بهمن

چگونه آشنایی را به ازدواج برسانیم

مرد متولد بهمن



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.