no-img
نوین اطلس

مرد متولد آذر با چه ماهی ازدواج می کند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مرد متولد آذر با چه ماهی ازدواج می کند
امتیاز 4.60 ( 5 رای )
zip
شهریور ۲۰, ۱۳۹۷

مرد متولد آذر با چه ماهی ازدواج می کند


آیا مردی که عاشقش هستید و می خواهید با او ازدواج کنید یک مرد آذرماهی است؟

آیا می دانید مردان آذرماهی چه زنانی را برای ازدواج انتخاب می کنند؟

مردان آذرماهی زنانی را برای ازدواج انتخاب می کنند که بدانند چگونه باید با آن ها رفتار کرده و آن ها را به خود جذب کنند. درواقع روش جذب یک مرد آذرماهی برای ازدواج روش پیچیده ای نیست. کافی است بدانید عشق برای مردان آذر ماهی چگونه است و یک مرد متولد آذر عشق را چگونه می بیند.

در این مطلب نوین اطلس دات کام یک طالع بینی هندی نیز در مورد مردان متولد آذر برای شما گردآوری کرده است که می توانید از آن کمک بگیرید برای جذب و ازدواج با مردان آذرماهی زیرا طالع بینی ها اطلاعات خیلی خوبی در مورد شخصیت ماه ها مختلف به شما می دهند.

در ضمن با توجه به علایق مرد متولد آذر اگر نمی دانید چگونه او را خوشحال کنید و چه هدیه ای برایش بخرید ما بهترین کادوها را برای این مردان به شما معرفی خواهیم کرد.

ازدواج با مرد آذر ماهی

یکی از نکات مهم ازدواج با مردان آذرماهی این است که بیشتر آن هابه طرز و حشتناکی نمی خواهند ازدواج کنند اما بعد از اینکه راضی به ازدواج شدند در عین حال که با پدر و مادر و برادر و خواهر خود رفت و آمد می کند و نسبت به آنها علاقه مندی نشان می دهد، اما هرگز مایل نیست و اجازه نمی دهد  که آن ها در زندگی خصوصی او دخالت بکنند.

اگر زن عاقلی باشید، می توانید از این موضوع سرمشق خوبی بگیرید و هرگز به دنیای خیلی اختصاصی او قدم نگذارید. از جمله چیزهای عجیبی که باید در منزل یک شوهر متولد آذر داشته باشید، یک چمدان کاملا آماده برای مسافرت است زیرا بدون شک مسافرت های زیادی در پیش خواهید داشت.

مرد متولد آذر با زن متولد ماهی ازدواج می کند که محدود کردن مرد از خصوصیات اخلاقی اش نباشد. پس به او آزادی بدهید و یادتان باشد سئوالی درباره صداقت و وفاداری او نکنید. اگر مرد متولد آذر عصبانی بشود، به صورت موجود خطرناک و غیر قابل کنترلی در می آید پس اگر می خواهید با یک مرد آذرماهی ازدواج کنید باید توانایی کنترل خشم و عصبانیت او را داشته باشید

چگونه با مرد آذر ماهی رفتار کنیم

اگرمی خواهید بدانید چگونه با یک آذرماهی رفتار کنید باید بگویم:

۱- اگر او دوست ندارد شما کار کند اصراری نداشته باشید که بعد از ازدواج هم به شغلتان ادامه دهید.

۲- دوستان نامطبوع خود را رها کنید زیرا این آمادگی در اوهست که شما را از روی دوستانتان قضاوت کند.

۳- در مورد برنامه ریزی برای نامزدی خانه و مسایل مشابه خواسته های او را در نظر بگیرید.

۴- در مورد کارهایتان اقوام خود را دخالت ندهید و از غرولند و انتقاد اجتناب کنید.

روش جذب مردان آذری

از امتیازاتی که موجب جذب این مرد به طرف یک زن می گردد، هوشمندی است، مرد متولد آذر هرگز حاضر نیست با زنی سبک سر دوستی خیلی نزدیک داشته باشد و و یا احیانا با او پای سفره عقد بنشیند. از اینکه مورد سؤال های متعدد قرار بگیرد، بیزار است و اگر میخواهید که او را همیشه از آن خود بدانید، سعی نکنید غل و زنجیر به پاهایش بزنید یا در حقش حسادت به خرج بدهید و بخواهید که از همه اسرار دل او باخبر شوید.

او را آزاد بگذارید، به صداقت و رک گویی وی تکیه کنید و خیالتان از هر جهت راحت باشد، اگر بتوانید دنیا را از همان دیدگاهی که او به آن می نگرد، نگاه کنید و انسان ها را به همان صورتی که هستید، قبول داشته باشید، آن وقت می توانید حتم داشته باشید که علیرغم نشاط عمیقی که به هنگام برخورداری از آزادی سراسر وجود وی را بر می گیرد، شما آن هم فقط شما عزیزترین زن دنیا برایش خواهید بود و او هرگز شما را به دیگری نخواهد فروخت.

برای آنکه عزیزترین زن دنیا برای او باشید، راه های دیگری هم وجود دارد: سعی کنید پیوسته هوشیار باشید، بگذارید او فرمانروای خانه باشد، به ورزش عشق بورزید، او را در سفر و کوهنوردی همراهی کنید، دست و دلباز باشید، احساسات به خرج بدهید، ناز و کرشمه داشته باشید. بالاخره هرگز نخواهید که مانع آزادی و رفت و آمد او بشوید. لطفا زود قضاوت نکنید، در مورد این قسمت اخیر او حاضر است همین امتیاز را برای شما قائل بشود، فقط کافی است به او گوشزد کنید که شما هم روح آزادمنشی دارید.

طالع بینی هندی مرد متولد آذر

مرد متولد آذر، نماد : قوس

بر اساس طالع بینی هندی مرد متولد آذر صادق و راستگو، دمدمی مزاج، در عشق کم اعتنا، خواهان آزادی و بی قیدی، و طرفدار تنوع و مسافرت و بطور خلاصه خطرناکترین شوهردنیاست.

حقیقت این است که مرد متولد آذر از نظر بعضی ها خیلی دمدمی مزاج است، لحظه ای او را می بینید که شمشیر به دست و سوار بر اسب سفید به وسط میدان می تازد تا به رتق و فتق امور بپردازد و اندکی بعد او را مشاهده می کنید که خود را نخود هر آشی می کند و پابه پای تمام برنامه ها نقشی ایفا می نماید.

کنجکاوی مرد متولد آذر و بی قراری او در فیصله دادن هر چه زودتر مشکلات چنان زیاد است که به راستی گاهی نمی توان حدی برای آن قائل شد. یکی دیگر از ویژگی او این است که پیوسته گروهی در اطراف وی دیده می شوند و در نتیجه برای دستیابی به چاره ای جز این ندارید که راه خود را از بین این جمع باز کنید، از سوی دیگر لازم است عنوان کرد که به هیچ وجه جایز نیست نسبت به این شخص بدبین باشید، چه او بلاشک یکی از خوشبین ترین افرادی است که خداوند کرده است.

او آنقدر خوشبین است که اگر یکی از دشمنایش یک دهانه اسب برای او ارسال دارد، به خود می گوید حتما اسبش را فراموش کرده است. طبیعی است یک چنین خوشبینی ممکن است خطرناک باشد زیرا در اثر آن چنان به مردم اعتماد می کند که حدی بر آن متصور نیست، البته من منکر آن نیستم که این خوش بینی از نظر زن و فرزندانش یک امتیاز جالب محسوب می شود.

مرد متولد آذر و عشق

عشق مرد متولد آذر تا مدت ها عشقی پنهان خواهد بود و تمام اعمال و رفتار های شما را زیر نظر دارد و از نظرات وپیشنهادی ها شما دفاع می کند البته با سکوت .

مرد متولد آذر شما را از دور زیر نظر دارد . روزی که موضوع را با شما در میان می گذارد مطمئن باشید قبلا بارها روی آن فکر کرده و عشق خود را با جدیت تام و با خیره شدن به چشمانتان  بیان می کنند در بعضی از آن ها  ترسی از عدم پاسخ وجود دارد که ممکن است هیچ گاه موضوع را باز نکند.

شما هنگام رو به رو شدن با عشق یک مرد متولد آذر در یک دو راهی قرار میگیرید، از یک سو با تمام وجود ابراز علاقه کرده  و از سوی دیگر درخواست تغییری اساسی در دنیای خود ازشما بخواهد اگر واقعا او را دوست دارید پس به حرف های او گوش دهید در غیر این صورت ممکن است عشق او به نفرت تبدیل شود او از ارتباط رسمی خشک بیزار است و نوعی تنوغ پذیر است.

بهترین کادو برای مرد متولد آذر

متولدین آذر پر جنب و جوش و عاشق سفر هستند. بنابراین هر چیز مرتبط با سفر از چمدان، چادر مسافرتی و سشوار مسافرتی گرفته تا بلیط تور آنها را خوشحال می‌کند. همچنین متولدین آذر بیشتر از آنکه به مد روز توجه کنند به راحتی و آزادی خود اهمیت می دهند.

برای متولد آذر پرهیجان و فراموشکار، خرید یک ساعت مچی می‌تواند یک یادآور برای انجام کارهای او باشد. و کیف پول و کارت می تواند باعث خوشحالی یک آذر ماهی شود.

مطالب مرتبط:

مردان جذب چه دخترانی میشوند

احساسات مردان نسبت به زنان

فال عشق بامشخصات طرف مقابل

وابسته کردن پسر به خود

خصوصیات متولدین آذر

روش های دلبری از پسر

مرد متولد آذر

چگونه جذاب شویم برای پسران



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.