no-img
نوین اطلس

مرد تیر از چه زنی خوشش می آید


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مرد تیر از چه زنی خوشش می آید
امتیاز 4.27 ( 11 رای )
zip
شهریور ۲۰, ۱۳۹۷

مرد تیر از چه زنی خوشش می آید


در مورد مرد متولد تیر چه می دانید؟

آیا می دانید مرد تیرماهی از چه زنی خوشش می آید؟

آیا می دانید زن مورد علاقه ی مرد متولد تیر چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

آیا می دانید مرد متولد تیر با چه زنی ازدواج می کند؟

چگونه یک مرد متولد تیر را عاشق خود کنیم؟

نوین اطلس دات کام در این مطلب به سوالات بالا پاسخ می دهد. همچنین خصوصیات اخلاقی یک مرد متولد تیر را به شما معرفی می کنیم و نشان می دهیم او چه علایقی دارد. همچنین در این مطلب در مورد نحوه ی عاشق شدن مرد تیر ماهی نیز صحبت می کنیم. در آخر نیز بر اساس طالع بینی چینی به شما نشان می دهیم مرد متولد تیر بهتر است به چه زنی ازدواج کند.

چگونه یک مرد متولد تیر را عاشق خود کنیم

مرد تیر فردی بسیار متغیر است و وقتی می توانیم او را عاشق خود کنیم که بتوانیم با این تغییرات سازگار شویم. زنی که می خواهد مرد متولد دیر را عاشق خود کند باید  بیشتر روی پیشرفت متمرکز باشد تا سرگرمی و خوش گذرانی. وقتی می تانید دل مرد متولد تیر را بدست آورید که زیبایی معتدل و معمولی داشته باشد اما باهوش، نکته بین و دقیق عمل کند.

عهد و پیمان ها و ارزش های خانوادگی و همچنین تحصیلات یک زن برای مرد متولد تیر بسیار مهم است و زنی می تواند او را عاشق خود کند که به این موارد پایبند باشد و به آن ها اهمیت زیادی دهد.

یکی از کارهایی که در  مورد مرد متولد تیر باید از آن اجتناب کنید بحث کردن های بیجا در مورد موارد بی اهمیت بپرهیزید. همچنین تصدیق و تایید های عاقلانه و هوشمندانه نیز می تواند شما را تبدیل به زن مورد علاقه ی یک مرد تیر ماهی کند.

شما باید بتوانید به عنوان یک زن خودتان را با نظم و روش خاص او وفق دهید و سازگار کنید. همچنین باید از ولخرجی کردن پرهیز کنید زیرا مرد تیر ماهی به مسائل مالی و اقتصادی اهمیت زیادی می دهد و از زنی خوشش می آید که قانع و صرفه جو باشد.

هی وقت با مرد متولد تیر ماه بد قولی نکنید و او را منتظر نگذارید. مرد متولد تیر ماه بسیار با نظم و دقیق است و زنی خوشش می آید که به نظم و برنامه ریزی او احترام بگذارد و کاری نکند که وقت او هدر برود زیرا از نظر مردان تیر ماهی وقت طلا است و باید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کرد.

به محبت های مرد تیرماهی پاسخ دهید، از او تشکر کنید و نشان دهید هر کاری که برای شما می کند بسیار با ارزش است و به چشمتان می آید.

خصوصیات مرد متولدین تیر 

اخمو، بچه مسلک، تودار، همبازی بچه ها، کمی بخیل و پول دوست، او بدون شک استاد است و می‌تواند طولانی‌ترین مطالب را در کوتاهترین جملات بیان کند. حواسش هرگز پرت نمی‌شود و از پرچانگی بیزار است. اگر قلبش جریحه دار شود فورا به لاک خویش فرو می‌رود. هیچ مردی به اندازه او زنش را دوست ندارد.

متولدین این ماه عموماً با گذشت، خدا ترس و مورد محبت پدر و مادر هستند. اغلب کارشان منظم و پول فراوان به دست می‎آورند. اما بعضاً آن را در جای غیر ضروری خرج می‎کنند. آنان دوست و دشمن را به خوبی تشخیص نمی‎دهند و گاه گرفتار تهمت می‎شوند. به طور کلی در زندگی ممکن است گرفتار مشکلات زیاد شوند.

متولدین این ماه شوخ طبع و دل پاک هستند، اما زبانی تند دارند. همچنین افرادی مهربان و پرشور و عاشق پیشه هستند. اینان اغلب نشانی بر سینه دارند که علامت نجابت است. این افراد روی بعضی رنگ‌ها حساسیت دارند و به صورتی، سرمه‎ای و گاه قهوه‎ای علاقه نشان می‎دهندو این افراد نباید با همسرشان خیلی خودمانی شود. بهتر است رابطه‎شان را با خویشان قطع نکنند. اینان فرزند زیاد خواهند داشت. متولدین این ماه اغلب بیمار می‎شوند و بیشتر از ناحیه پا آسیب می‎بینند. چیز‌های گرم و‌تر برای آنان نافع است. اگر از سن ۵ سالگی بگذرند، عمر طبیعی و گاه طولانی خواهند داشت. روز‌های یکشنبه و چهارشنبه برای آنان خوش یمن است.

علایق مرد متولد تیر

خوشبختی بالاپوشی است که سالیان سال همراه متولدین این ماه است. همانقدر که به عزیزان و نزدیکانشان وابسته هستند، به لباسهایشان نیز وابسته اند. در گنجه لباسهای متولدین این ماه، حتی قدیمی ترین لباسهایشان هم دیده می شود. مرد های متولد این ماه علاقه ای به پوشیدن لباسپای اسپرت ندارند، و در لباسهایشان همواره حال و هوای مردانه و کلاسیک دیده می شود.
مردان متولد تیرماه به شدت خانواده دوست هستند و بیشتر از اینکه دوست داشته باشند با دوستان خود باشند به بودن در کنار خانواده علاقه دارند. همچنین مردان متولد تیرماه عاشق ماجراجویی، سفر و قدرت طلبی می باشند و به همین دلیل کار کردن بیش تر از هرچیز جزو علایق آن ها محسوب می شود.

دیوانه کردن یه پسر متولد تیر

یه پسر یا مرد متولد تیر ماه، بسیار حساس و رمانتیک می باشد وبرای همین به عشق و محبت، ارزش بسیاری قائل است.

اگر بخواهیم یه پسر متولد تیر ماه را دیوانه خود کنیم باید بدانیم نیاز است در مورد عشق خود صحبت کنیم.

اگر یه پسر تیرماهی را بتوانید کشف کرده و درک کنید باعث می شوید شاد و خوشحال شود.

در نتیجه با ایجاد احساس مثبت و حس خوب می توانیم به سادگی یه پسر را دیوانه خود کنیم ( نگاه کنید به چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم).

اگر شما خواسته ها و آرزوهای او را قبل از این که خود بیان کنید،کشف کرده و درک کنید و به نسبت آن آرزوها،رفتارتان تغییر کند باعث خوشحالی و در نهایت عاشق شدن او می شوید.

مرد تیر ماه شاد، حساس و رمانتیک است، خندیدن و خوشگذرانی را دوست دارد.اما در مورد عشق بسیار حساس می باشد و جدی برخورد می کند.

نباید فقط به دلیل این که او را پسندیده اید، به او نزدیک شوید.زیرا او سر به هوا نیست و از ماجراهای زودگذر نیززیاد خشنود نمی شود و عاشق شدن او یک امر جدی و مهم برایش خواهد بود پس اگر در فکر رابطه جدی و ازدواج هستید به مرد تیرماه، ابراز عشق و علاقه کنید.

طالع بینی چینی مرد متولد تیر

متولدین تیر، نماد: سرطان

متولدین دهه اول این ماه طالعی نیک دارند و در زندگی اجتماعی و اقتصادی و خانوادگی موفق هستند. اغلب شخصیت‎های دینی و اجتماعی، از متولدین این دهه می‎باشند، این افراد دارای هوش و ذکاوت – تحمل خوب – پرانرژی – درونگرا – دارای افکاری ثابت – عموماً دارای شهرت و موفقیت اجتماعی می‎باشند. مشاغل موافق با اینان: فعالیت‎های دریایی – صیادی و قایق‎رانی – سدسازی – آب و آب‎یاری – عمرانی – امور عام المنفعه – مشاغل سیار و آزاد و… می‎باشد.

بر اساس طالع بینی چینی متولدین دهه دوم تیر ماه، افرادی حساس – ناپایدار – تأثیرپذیر – دو شخصیتی ۰ دمدمی مزاج – متعصب و پایبند به تعهدات اجتماعی و اقتصادی و خانوادگی – به علت عدم ثبات روانی، از برخورد صحیح با مشکلات ناتوان، اما در مشکلات دیگران توانا و مشاور و مددکار می‎باشند. این افراد مریدانی صادق – دوستانی وفادار – طالب طبیعت و سیر و سفر – و اغلب دارای عمری طولانی خواهند بود.

متولدین دهه سوم این ماه، افرادی اجتماعی – فعال – شجاع – مغرور – سخت‎گیر – جدی – دارای نظم و انضباط – پایبند سنت‎ها – مخالف نوآوری – دارای شخصیت غریزی و تمایلات جسمانی – در برخورد خشن و تندخو- با محیط اطراف ناسازگار – ماجراجو – قدرت طلب – متکی به نیروی جسمانی – در امور خانوادگی سرکش – بعضاً در زندگی زناشویی ناموفق و مواجه با شکست – اهل سیر و سفر و….

مشاغل مورد علاقه متولدین این دهه از ماه سرطان اغلب گوناگون بوده و از ساختمان سازی تا تخصص‎های علمی و مهندسی و غیره است. گاه تنوع شغلی و زندگی این افراد تا حد خانه به دوشی پیش می‎رود

مرد متولد تیر با چه زنی ازدواج کند؟

مرد متولد تیرماه، زنی قابل اطمینان، بااراده، قوی که یار و یاور او باشد می خواهد زیرا او انسانی زودرنج و حساس بوده و دچار فکر و اندیشه های گوناگونی می شود و زنی قوی و با اراده برای او متناسب است.

این مرد به زیبایی ها علاقه زیادی دارد، از لباس های شیک و ظریف با جنس خوب و موی حیوانات، خوشش می آید.رفتار و خصوصیات همسر وی که براساس بخشندگی و سخاوتمندی باشد او را خوشحال می کند.

مرد متولد تیرماه، مسافرت را خیلی دوست دارد.این مرد به خانه خود بسیار وابسته بوده و با دنیای بیرونی زیاد ارتباطی نداشته و مسافرت های دریایی را بیشتر می پسندد و با زنی ازدواج می کند که در همه ی این موارد همراه و در کنار او باشد.

اگر قصد دارید فردی را متقاعد کنید با شما ازدواج کند، یا اگر می خواهید مهارت های جذب و ازدواج را بیاموزید تا رابطه ای سالم به سوی ازدواج داشته باشید می توانید به صورت رایگان به شماره زیر از طریق واتس آپ یا تلگرام پیام بدید. همچنین اگر فرد خاصی در زندگی شما وجود دارد می توانید در مورد وی صحبت کنید و روش های رفتار در مقابل تیپ شخصیتی وی را بیاموزید.

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

تیم روانشناسی نوین بینش

مطالب مرتبط:

رفتارهای زنانه مورد پسند آقایان

فال تاروت عشق و احساس

رفتار مرد عاشق

به دست آوردن کلید قلب مرد

۲۰ سیاست زنانه در دوران عقد

فال عشق بامشخصات طرف مقابل

مرد متولد تیر

خصوصیات متولدین تیر

چطور مردی را مشتاق ازدواج کنیم



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.