no-img
نوین اطلس

مرد متولد خرداد با چه زنی ازدواج کند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مرد متولد خرداد با چه زنی ازدواج کند
امتیاز 4.56 ( 9 رای )
zip
شهریور ۱۹, ۱۳۹۷

مرد متولد خرداد با چه زنی ازدواج کند


اگر مرد مورد علاقه تان یک مرد خردادی است نوین اطلس دات کام در این مطلب به شما نشان می دهد مرد متولد خرداد چه زنی را برای ازدواج دوست دارد و برای جذب چنین مردی چگونه باید با او رفتار کنید.

مردان خردادی به هدیه علاقه ی زیادی دارند و بسیار تحت تاثیر قرار می گیرند و با زنی ازدواج می کنند که به این موضوع اهمیت دهد. برای نگه داشتن یک مرد خردادی باید روابط عاشقانه تان را تا حد زیادی طبق میل او پیش ببرید. اگر می خواهید بدانید روابط عاشقانه ی یک مرد متولد خرداد چگونه است این مطلب را تا پایان دنبال کنید.

مرد متولد خرداد چه زنی را برای ازدواج دوست دارد

در فال عشق واقعی طرف مقابل مردان خردادی شخصیتی بسیار متعهد دارند و با زنی ازدواج می کنند که به تعهد و مسئولیت اهمیت زیادی بدهد. مرد خردادی زنی را برای ازدواج دوست دارد که برای خودش ارزش زیادی قائل باید و به خودش اهمیت زیادی بدهد.

اگر می خواهید بدانید یک مر متولد خرداد چه زنی را برای ازدواج انتخاب می کند می توان گفت این زن باید  با اعتماد به نفس و قابل اعتماد باشد و بتوان در مشکلات به او تکیه کرد.

استقلال شخصیتی و مالی یکی دیگر از ویژگی های زنانی است که مرد خردادی برای ازدواج دوست دارد. زنی که برای برآورده کردن نیازهای خود به دیگران احتیاجی ندارد و می تواند از پس زندگی خود برآید بسیار برای مردان خردادی جذاب خواهد بود.

برای اینکه یک مرد متولد خرداد با شما ازدواج کند باید قناعت را سر لوحه ی زندگی تان قرار دهید. مرد متولد خرداد بای زنی ازدواج می کند که او را همانطور که هست بپذیرد و برای تغییر کردن تحت فشارش نگذارد.

اهمیت به ظاهر و لباس نیز برای مردان خردادی خیلی مهم است. زنی که همیشه ظاهر آراسته داشته باشد و لباس های شیک بپوشد از نظر مرد مردادی یک زن ایده آل برای زندگی است. البته مردان خردادی بسیار حساس هستند و باید فقط در مقابل آن ها زیبایی خود را نشان دهید.

جذب مرد خرداد

می خواهید یک مرد خردادی را به خود جذب کنید؟

اگر پاسخ مثبت است راه حل های آن بسیار ساده هستند. با کارهایی خیلی کوچک و ساده که هیچ هزینه ای برایتان در بر نخواهد داشت می توانید زنی باشید که یک مرد خردادی دوست دارد با آن ازدواج کند و او را به خود جذب کنید.

لازم است علاوه بر ویژگی های شخصیتی که در بخش قبلی گفته شد نیازهای به خصوص یک مرد خردادی را بشناسید و برای جذب او این نیازها را برآورده کنید.

۱. با گوش دادن بدون نصیحت و انتقاد اجازه دهید به شما اعتماد کند.

او باید بفهمد که می تواند همه چیز را با شما درمیان بگذارد. و هرچه بیشتر به شما بگوید، تعهدش به شما بیشتر خواهد شد و بعنوان مثال، فرض کنید به شما می گوید که خیلی احساس بدی دارد که نتوانسته در دانشگاه مدرک بگیرد. شما باید فقط گوش دهید و بعد به او بفهمانید که به همان اندازه ای که اگر از دانشگاه تهران دکترا می گرفت دوستش دارید. اگر به شما گفت که نگران از دست دادن شغلش است، فقط گوش دهید و به او بفهمانید که حتی اگر کارش را هم از دست دهد باز همین قدر دوستش دارید. وقتی برای نصیحت کردن بعدها پیش خواهد آمد، وقتی که خودش دنبال نصیحت و راهنمایی باشد. اما در آن لحظه مطمئناً به تنها چیزی که نیاز ندارد این است که کسی نصیحتش کند. او فقط به شما نیاز دارد.

۲. به او نشان دهید فقط به خاطر خودش دوستش دارید و باعث شوید که مردتان احساس خاص بودن کند.

در ابتدای رابطه سعی نکنید اصول الدین از او بپرسید. از سوالاتی مثل، “چقدر درآمد داری؟”، “آیا دانشگاه رفته ای؟”، “کی و کجا ازدواج کردی؟”، “چرا جدا شدی؟”، “کار پدر و مادرت چیست؟” و … خودداری کنید. این سوالات نشان می دهد که شما قصد ارزیابی او را دارید تا ببینید فرد مناسبی برای ازدواج هست یا نه. یادتان باشد، حتی اگر بعداً بفهمید که یک میلیاردر است، لازم است که حس کند او را به خاطر خودش می خواهید.

درعوض از او درمورد احساسش نسبت به مسائل مختلف و علایقش سوال کنید. اگر به شما گفت که اخیراً یک پاداش خیلی عالی دریافت کرده، از او نپرسید آن پاداش چقدر بوده است. درمورد هیجان انگیز بودن آن تجربه با او حرف بزنید. باید از آن تجربه در کنار او لذت ببرید. بعد از مدتی همه چیز را به شما خواهد گفت مگر اینکه خیلی آدم مرموزی باشد که این خود یک علامت بسیار منفی است. باید طوری رفتار کنید که بفهمد که برای او فارغ از هر طبقه ای که در آن باشد ارزش قائل هستید.

۳. طبیعی رفتار کنید، خودتان باشید و علایقتان را پنهان نکنید.

اگر طرفتان می گوید به موسیقی رپ علاقه دارد و اسم خواننده هایی را که هیچوقت نشنیده بودید به زبان آورد، به هیچ وجه تظاهر نکنید که آنها را می شناسید و دوستشان دارید. خیلی راحت بگویید که هیچ چیز از آن سبک موسیقی نمی دانید.

اگر همیشه طرفدار اپرا بوده اید، بگویید. اگر موقع تماشای یک فیلم در کنار او گریه تان گرفت، هیچ اشکالی ندارد گریه کنید. اگر خواستید بخندید، بخندید. وقتی شما خودتان باشید او هم تشویق می شود که در حضور شما خودش باشد و تظاهر نکند. او آدم خاصی است و شما هم همینطور اما به طرق مختلف. هیچوقت برای گفتن یک دروغ خودتان را تحت فشار قرار ندهید.

۴. اجازه دهید او آزادیش را حفظ کند—حداقل تا میزانی منطقی.

باید به او نشان دهید که نمی خواهید همه چیز را از او بگیرید. بعنوان مثال، حتماً بگذارید وقتی را با دوستان خودش بگذراند. وقتی مردها بدون حضور خانم ها کنار هم باشند خیلی پیش می آید که یکی بپرسد “چطور تونستی امشب جیم بزنی؟” و همه مردها برای آن مردی که هیچوقت نمی تواند از دست زنش به دورهمی های مردانه بیاید احساس تاسف می کنند. این را یادتان باشد مردها فقط با بودن با زنی که دوستش دارند نیست که احساس مردانگی می کنند، بلکه با بودن کنار دوستان و رفقای هم جنس خودشان هم همین احساس را دارند. شما باید او را مطمئن کنید که او هنوز هم می تواند وقتی را با دوستانش بگذراند.

۵. اجازه ندهید زیاد برایتان خرج کند و قانع باشید (حتی اگر خودش بخواهد).

اگر اجازه بدهید اینکار را بکند، یک روز صبح از خواب بیدار می شود و از خودش می پرسد، “من دارم با خودم چه کار می کنم؟” شاید در ابتدای رابطه بخواهد با کمک کردن به درست کردن اوضاع در خانه تان، تعمیر کردن چیزهای خراب، مردانگی اش را به شما نشان دهد و شما هم احساس خواهید کرد که کسی هست که مراقبتان است اما اجازه ندهید خیلی پیش برود. اگر می توانید برای انجام کاری از کسی دیگر یا متخصصش کمک بگیرید، اجازه ندهید که او این زحمت را تقبل کند. نباید حس کند که بودن با شما خیلی برایش هزینه دارد. از او نخواهید به رستوران های شیک و گران ببردتان چون با اینکار برای او آسانتر خواهد بود که ترکتان کند و زن جدیدی برای خود پیدا کند. حتی سعی کنید خیلی وقت ها شما حساب کنید یا بخواهید که برای شام میهمان شما باشد و یا به جای رستوران گران به سینما بروید و شام هم پیتزا بخورید.

یکی از دوستانم چند وقت پیش می گفت با زنی که بود به مشکل خورده چون با اینکه هزاران بار او را به رستوران های خیلی گران برده و لباسهای گران قیمت برایش خریده بود حتی آن زن یکبار هم او را به شام دعوت نکرده بود. او این را به منزله این گذاشته بود که آن خانم قدر کارهایی که برایش کرده است را نفهمیده است. من از او خواستم این موضوع را با او مطرح کند و همین رابطه شان را نجات داد.

چگونه با یک مرد متولد خرداد رفتار کنیم

مرد متولد خرداد با زنی ازدواج می کند که با خلق و خویش آشنایی کامل داشته باشد و بداند در مقابل او باید چه کارهایی را انجام دهد و چه کارهایی را انجام ندهد. برای ازدواج با یک مرد متولد خرداد باید بدانید چگونه با او رفتار کنید. برای برخورد درست با مرد متولد خرداد نکات زیر را در نظر داشته باشید و آن ها را رعایت کنید:

۱- بدون اینکه خودش مایل باشد در زندگی خصوصی و افکار او کنجکاوی نکنید.

۲- به محافظه کاری او, با سخن گفتن غیر عادی, لباس پوشیدن غیر عادی, و کارهای غیرعادی دیگر, خدشه وارد نکنید. خیلی احتمال دارد که او سیگار کشیدن یا مشروب خوردن شما را تایید نکند…

۳- هر نوع تمایل به بد خلقی, اغتشاش یا ناسازگاری را در خود سرکوب کنید.

۴- سعی نکنید به او توصیه کنید که چه بخورد و چه بپوشد و اگر به نظر می رسد که به دوستان شما علاقه مند نیست آنها را به او تحمیل نکنید.

هدیه مورد علاقه مرد متولد خرداد

مردان خردادی با هدیه بسیار تحت تاثیر قرار می گیرند و می توانید برای جذبشان او را به هدیه ی مورد علاقه اش شگفت زده کنید. مردان متولد خرداد، به‌خصوص متولدین دهه اول این ماه، عمومـا افـرادی سخت‌کوش، با اراده، دارای پشتکار هستند. از لحاظ فیزیکی افرادی سالم، دارای استخوان‎ بندی محکم، چهره‎ای خوب، چشمانی تیره و پوستی نسبتا روشن هستند.

با ذوق، هنر دوست، غیر حسود و کمی بدقول، برای فرزندان پدری نرم و مهربان، در زناشوئی و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجرا، خوش صحبت است، علاقه دارد که مرموز جلوه کند، گاهی اهل زخم زبان، کنایه و آزار است. از شنیدن انتقاد از رفتار عاشقانه‌اش بیزار است.

خردادی ها افرادی اجتماعی هستند که علاقه دارند با دوستانشان در ارتباط باشند، مسلما در این زمانه با لوازمی مثل موبایل و تبلت و لپ تاپ و… این ارتباط را حفظ می کنند، پس به دنبال ایده ای کاربردی باشید برای لوازمی که همیشه استفاده می کنند. متولدین خرداد ماه عاشق مطالعه هستند، پس به دنبال هدیه ای مانند کتاب باشیم.

کادو پیچ زیبا برای هدیه برای آن ها اهمیت ندارد، بنابراین برای کادو کردن هدیه مورد علاقه ی مرد خردادی خیلی وسواس به خرج ندهید. ولی اگر چندین کادو برای آنها در نظر گرفتید، هرکدام را جداگانه کادو کنید و به او بدهید، ذات کنجکاو آن ها دوست دارد بداند داخل هرکدام از کادوها چیست. هدیه هایی مثل عطر وادکلن، هدفون یا حتی کنسول بازی می تواند برای مرد متولد خرداد مناسب باشد.

روابط عاشقانه مرد خرداد

همانطور که گفتم باید روابط عاشقانه را با مرد خردادی طبق میل او پیش ببرید. فکر می کنید خواسته ی آن ها از رابطه ی عاشقانه چیست؟

مردان متولد خرداد خواهان رابطه عاشقانه، صادقانه و بجا هستند. رابطه صادقانه برای آن ها در اولویت قرار دارد. یک مرد خردادی همسری می خواهد که به سوالات او صادقانه پاسخ بدهد و حتی در اطلاع رسانی داوطلب و پیش قدم باشد. او همسری می خواهد که با اطمینان خواسته ها و نیازهای خود را به زبان آورد. او همسری می خواهد که واقع بین باشد و با مهربانی حقیقت را بیان کند. یک مرد همسری می خواهد که او را سرزنش نکند و به حفظ اصالت خویش اهمیت بدهد.

مرد متولد خرداد، همسری خودکفا، خاطرجمع و مطمئن می خواهند. یک مرد خردادی می خواهد همسرش او را به خاطر خودش – نه از روی ضعف و نیاز مالی و عاطفی – بخواهد. یک مرد خردادی دوست دارد زن زندگی اش او را بخواهد و به او نیاز داشته باشد و در عین حال هویت و فردیت خودر ا حفظ کند. یک مرد متولد خرداد می خواهد همسری فعال و مستقل با دوستان و علایق جداگانه داشته باشد. از سوی دیگر بریا بودن در کنار همسر خود ارزش قایل هستند.

مردان خردادی خواستار رابطه و زندگی مشترک بدون سلطه جویی و بهره برداری هستند. آن ها به هیچ عنوان نمی خواهند زیر نفوذ کسی باشند. آنها نمی خواهند ذهن همسر خود را بخوانند یا سیگنال های ارسالی او را ترجمه کنند. آنها نمی خواهند مجبور شوند فراتر از حد آمادگی خود در یک رابطه پیش بروند. آنها نمی خواهند به خاطر تمام مشکلاتی که پیش می آید سرزنش شوند. آنها نمی خواهند در این بازی، مطیع و فرمانبردار کسی باشند.

نگه داشتن مرد متولد خرداد

برای نگه داشتن رابطه ی خود با مرد متولد خرداد و محکم کردن پایه های آن باید شگردها و سیاست های زنانه ای را به کار بگیرید. این راهکارها را نوین اطلس دات کام با بررسی ویژگی های شخصیتی و روحیات منحصر به فرد مردان خردادی به شما ارائه داده است. پس برای نگه داشتن یک مرد خردادی می توانید از آن ها کمک بگیرید. برخی از این راهکارها به شرح زیر است:

  • به جای انتقاد راه حل بدهید

اگر در رابطه دچار مشکلی شده اید برای رفع آن مشکل راه حل پیشنهاد بدهید. هرگز از شرایط پیش آمده انتقاد نکنید.

  • به وقت و فاصله یکدیگر احترام بگذارید

وقت گذراندن با یکدیگر همیشه به رشد یک رابطه کمک می کند اما برای پایدار شدن رابطه نیاز است که گاهی از یکدیگر فاصله بگیرید و به محدوده شخصی یکدیگر احترام بگذارید. اگر این کار را نکنید برای او سوال می شود که چه جایگاهی نزد شما دارند و شما چه فکری درباره او می کنید.

  • کلمه “سپاسگزارم” را فراموش نکنید

این یکی از قوانین طلایی در رابطه هاست که همیشه مادرها توصیه می کنند. همین یک کلمه ساده هزار مفهوم برای طرف مقابلتان دارد. با این روش ساده باعث می شوید که فرد مقابل تان احساس ارزشمند بودن کند.

  • اشتباه تان را قبول کنید

برای خیلی ها پیش آمده که اشتباه کرده اند اما نمی خواهند آن را بپذیرند. برای لحظه ای هم که شده غرورتان را کنار بگذارید و اشتباه تان را بپذیرید. اگر بپذیرید آسان تر بخشیده خواهید شد.

  • از گفتن چیزی که در ذهن تان است نترسید

اگر نیاز دارید با فردی که در رابطه هستید درباره چیزی صحبت کنید تردید نکنید. اگر با این انتظار که او خودش متوجه می شود اصل مطلب را به زبان نیاورید ممکن است او برداشتی غیر از چیزی که انتظار دارید می کند. و این فقط به ضرر شماست.

  • رمانتیک باشید

با یک شاخه گل غافلگیرش کنید. برنامه پیک نیک بچینید و هر کاری که دوست داشتن تان را نشان می دهد. رمانتیک بودن مهم ترین گام در رابطه هاست.

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید مقاله زیر را درباره موضوع جذب عشق از دست رفته مطالعه کنید:

how to make my ex feel attracted to me again

مطالب مرتبط:

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

فال تاروت عشق و احساس

جذب مردان و ایجاد وابستگی

مرد متولد خرداد

فال عشق واقعی طرف مقابل

دعای بازگشت معشوق در سه روز

ترفند عاشق کردن مردان

چگونه یک مرد را وادار به خواستگاری کنیم

رفتارهای زنانه مورد پسند آقایان



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.