no-img
نوین اطلس

مرد متولد مرداد چه زنی را دوست دارد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مرد متولد مرداد چه زنی را دوست دارد
امتیاز 4.33 ( 24 رای )
zip
شهریور ۱۸, ۱۳۹۷

مرد متولد مرداد چه زنی را دوست دارد


همانطور که می دانید بر اساس طالع بینی ها افرادی که در ماه های مختلف به دنیا می آیند خصوصیات اخلاقی منحصر به فردی دارند. البته همه ی افراد مثل هم نیستند و هر کس معیارهای به خصوص خودش را دارد اما بر اساس طالع بینی ها می توان در مورد مردان و زنانی که در یک ماه به دنیا آمده اند گفت که خصوصیات اخلاقی عمومی شان یکسان است.

نوین اطلس دات کام در این مطلب در مورد مردان متولد مرداد با شما صحبت می کند. در این مطلب به شما نشان می دهیم مردان متولد مرداد از چه زنانی خوششان می آید و دوست دارند با آن ها ازدواج کنند و طالع بینی ازدواجشان چیست. همچنین بر اساس روانشناسی مرد متولد مرداد به شما نشان می دهیم چگونه می توانید آن ها را به خود جلب کنید.

یکی دیگر از موضوعات مورد بحث این مطلب رگ خواب مردان متولد مرداد است که با اجتناب کردن از کارهایی در مورد این مردان می توانید رگ خوابشان را به دست آورید. در پایان نیز برای اینکه متوجه شوید نتیجه گرفته اید یا نه نشانه هایی از عاشق شدن مردان متولد مرداد را به شما معرفی می کنیم.

مرد متولد مرداد از چه زنی خوشش می آید

یکی از مهم ترین مواردی که مردان متولد مرداد به آن اهمیت می دهند زیبایی ظاهر است. مرد متولد مرداد از زنی خوشش می آید که به ظاهرش اهمیت دهد و به خودش برسد. زنانی که زیبا لباس می پوشند، به مد اهمیت می دهند، همیشه مرتب و آراسته هستند و سعی می کنند به بهترین شکل خود ظاهر شوند همان زنانی هستند که مرد متولد مرداد دوست دارد.

علاوه بر زیبایی مرد متولد مرداد از زنی خوشش می آید که همیشه همراه و همدم او باشد، در همه ی امور زندگی مطیع و رازدار او شود و هیچ وقت او را تنها نگذارد. وفاداری برای مرد متولد مرداد بسیار مهم است و او زنی را دوست دارد که همه چیز را صادقانه بگوید و فقط از همسرش کمک بخواهد و به و تکیه کند.

اگر می خواهید زن مورد علاقه ی یک مرد متولد مرداد باشید باید به هیچ وجه نباید ارزش و احترام او را زیر سوال ببرید و همیشه فقط و فقط به او پناه بیاورید و اجازه ندهید هیچ کسی جز او رازدار و غم خوار شما باشد. انتظار بی جا نداشته باشید، عاقلانه رفتار کنید و همه ی وظایف خود را به عنوان یک زن در زندگی مشترک به درستی انجام دهید.

روانشناسی مردان متولد مرداد

بر اساس بررسی های کلی روانشناسی مردان متولد مرداد خصوصیات اخلاقی منحصر به فردی دارند. اگر می خواهد زنی باشید که مرد متولد مرداد دوستش دارد خیلی مهم است که این خصوصیات اخلاقی را بشناسید زیرا برا اینکه فردی شما را دوست داشته باشد باید به او نشان دهید معیارهایش را دارید و معیارهای یک فرد در خصوصیات اخلاقی او یافت می شود. در نتیجه شما را با خصوصیات کلی مردان متولد مرداد آشنا می کنیم:

  • ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی

دست‌ و دلباز، سخاوتمند، بلند نظر، مهربان‌، رئوف‌ و دلسوز خلاق‌، مشتاق‌ و پر شور و شوق‌ روشنفکر، فهمیده‌، حراف‌، گرم‌، سرحال‌ و گشاده‌رو صدیق‌، باوفا، قابل‌‌اعتماد، با‌وجدان‌، اصیل‌ و با‌محبت‌.

  • جنبه‌ منفی شخصیت

متکبر، خودبین‌، خودپسند و ضعیف‌ نواز، مستبد، ریاست‌‌طلب‌ و فضول،‌ متعصب‌، کم‌ تحمل‌، خودکامه‌ و ناشکیبا.

  • خصوصیات اخلاقی مردان متولد مرداد بر اساس روانشناسی

متولدین‌ مرداد ماه‌ سلطه‌ جوترین‌، مقتدرترین‌، خلاق‌ترین‌ و به‌ طور خود‌انگیخته ‌برون‌‌گراترین‌ و سرزنده‌ترین‌ شخصیت‌ را در منطقه‌‌‌البروج‌ دارا هستند. آنها در میان ‌انسان‌ها بلند‌همت‌ترین‌، گشاده‌ دست‌ترین‌، با نفوذترین‌ محسوب‌ می‌شوند، درست ‌مثل‌ شیر که‌ سلطان‌ جنگل‌ است‌. آنها جاه‌‌طلب‌، شجاع‌، متهور، سلطه‌جو، با اراده‌قوی‌، مثبت‌، مستقل‌ و با‌اعتماد به‌ نفس‌ هستند، در حقیقت‌ در قاموس‌ آنها لغتی‌ به‌ نام ‌شک‌ و تردید وجود ندارد و بسیار خویشتن‌‌دار هستند.

آنها ذاتاً رهبر آفریده‌ شده‌اند و برای‌ رسیدن‌ به‌ بهترین‌ها از هیچ‌ کوششی‌ فرو‌گذار نمی‌کنند. هنگامی‌ که‌ در موقعیتی ‌قرار می‌گیرند که‌ باید دستور دهند و حکم‌ برانند، بی‌اندازه‌ خوشحال‌ و مثمرثمر می‌شوند و نسبت‌ به‌ زیر دستانشان‌ مؤدب‌، با‌ملاحظه‌ و صادق‌ هستند. آنها افرادی ‌بی‌پیرایه‌ و ساده‌ هستند و دقیقاً می‌دانند چه‌ می‌خواهند و تمام‌ انرژی‌، خلاقیت‌ و اراده‌ خود را به‌ کار می‌گیرند تا به‌ آن‌ برسند. البته‌ اطمینان‌ دارند که‌ به‌ هر چه ‌می‌خواهند می‌رسند.

آنها به‌ طرف‌ مقابل‌ خود می‌فهمانند که‌ با یک‌ شیر طرفند. متولدین‌ مرداد ماه‌ در هر زمینه‌ای‌ ابتدا خوب‌ فکر می‌کنند و جوانب‌ آن‌ را می‌سنجند، سپس‌ با دل‌ و جرأت‌ به‌ اجرای‌ نقشه‌هایشان‌ می‌پردازند و گاهی‌ کمال‌‌گرائی‌ آنها پیروانشان‌ را مرعوب‌ می‌کند. سنگدلی‌، بی‌رحمی‌، خشونت‌ و توانائی‌ آنها برای ‌پیشروی‌ گاهی‌ اطرافیانشان‌ را می‌ترسانند. اگر با شکست‌ مواجه‌ شوند، به‌ راحتی‌ آن‌را می‌پذیرند و در ناملایمات‌ و سختی‌ها خود را نمی‌بازند. البته‌ آنها از توانائی‌ها و قدرتشان‌ در راه‌های‌ مثبت‌ و پر‌فایده‌ بهره‌ می‌گیرند و شدیداً کمال‌‌جو و خیر هستند.

آنها از استعدادی‌ بالا برخوردارند و به‌ شدت‌ فلسفی‌ و مذهبی‌ هستند. متولدین‌ مردادماه‌ را به‌ عنوان‌ شیرهای‌ صنایع‌ و در صف‌ مقدم‌ و پیشگام‌ تکنولوژی‌ محسوب ‌می‌کنند. البته‌ در میان‌ متولدین‌ مرداد ماه‌، افرادی‌ مشاهده‌ شده‌ که‌ شدیداً متکبر، خودپسند،خودرأی‌، عجول‌، شتابزده‌ و اهل‌ پز دادن‌ هستند. آنها هنگامی‌ که‌ با رقیبی‌ مواجه‌ می‌شوند، از هر گونه‌ کلک‌، دروغ‌ و حیله‌گری‌ استفاده‌ می‌کنند تا او را از میدان‌ به‌ درنمایند و در حقیقت‌ او را بدنام‌ کنند.

آنها می‌توانند خودمحور، خودخواه‌، حریص‌، طمع‌، چاپلوس‌، چاخان‌، فخر فروش‌، خودنما، گنده‌گو، لاف‌‌زن‌، متکبر، سلطه‌‌جو،خودپسند و افاده‌ای‌ باشند و تحمل‌ ندارند که‌ تحقیر شوند و کارهای‌ پست‌ را کسر شأن‌ خود می‌دانند و گهگاهی‌ به‌ زیر دستان‌ خود با دیده‌ تحقیر می‌نگرند. آنها برای‌اجرای‌ طرح‌های‌ بلند پروازانه‌، پر زرق‌ و برق‌، خودنمایانه‌ و عظیم‌ تمام‌ جزئیات‌ را در نظر می‌گیرند. آنها به‌ هیچ‌ وجه‌ حاضر نیستند قرض‌ دهند یا قرض‌ بگیرند، مگر آنکه‌ شرایط آن‌ را ایجاب‌ نماید. آنها عشق‌ شدیدی‌ به‌ رفاه‌، تجمل‌، تفنن‌ و قدرت‌ دارندو در روابط احساسی‌ و عاطفی‌ افراطی‌ عمل‌ می‌کنند، تا حدی‌ که‌ گاهی‌ اوقات‌ هیچ‌کس‌ حاضر نیست‌ آنها را به‌ عنوان‌ دوست‌ یا خویشاوند تلقی‌ کند.

آنها گاهی‌ اوقات ‌آن‌ چنان‌ شتابزده‌ و غیرقابل‌ کنترل‌ می‌شوند که‌ حقیقتاً مهارشان‌ غیرقابل‌ ممکن ‌می‌شود. ولی‌ خوشبختانه‌ آنقدر مغرورند که‌ معمولاً قبل‌ از سقوط و تباهی‌ به‌ خودمی‌آیند. آنها افرادی‌ منضبط، مرتب‌ و دقیق‌ هستند و معمولاً عیوب‌، عادات‌ بد و نقطه‌ضعف‌‌هایشان‌ اندک‌ به‌ شمار می‌آیند. در حقیقت‌ آنها توسط یک‌ خرد و دانش‌ درونی ‌هدایت‌ می‌شوند و به‌ حالت‌ تعادل‌ در می‌آیند.

متولدین‌ مرداد ماه‌ در روابط و مناسباتشان‌ با دیگران‌ باز، بی‌پرده‌، صادق‌، بی‌غل‌ وغش‌، بی‌ریا، شریف‌، اصیل‌، ساده‌‌دل‌، خوش‌‌بین‌، برون‌‌گرا، اجتماعی‌، خونگرم‌،خوش‌‌خیال‌، خودجوش‌، مهربان‌، رئوف‌، دلسوز، رک‌، بی‌رو دربایستی‌ و صریح ‌هستند و هرگز در محبت‌ کردن‌ کم‌ نمی‌آورند. ولی‌ اگر از بابت‌ اشخاصی‌ که‌ به‌ آنها اعتماد دارند، مأیوس‌ شوند، حقیقتاً سرخورده‌ و پریشان‌ می‌شوند. آنها نمی‌توانند به‌راحتی‌ روی‌ اطرافیانشان‌ قضاوت‌ کنند و اعتقاد و ایمانی‌ بیش‌ از حد و افراطی‌ به‌ پیروانشان‌ دارند. آنها به‌ سرعت‌ علاقه‌مند می‌شوند ولی‌ متأسفانه‌ وفاداری‌ برایشان‌ کاری‌ دشوار است‌. ممکن‌ است‌ با این‌ حال‌ اگر عشق‌ و علاقه‌ به‌ همسر در آنها به‌ طول ‌بینجامد، صادق‌، بلندنظر و بخشنده‌ می‌شوند. به‌ جرأت‌ می‌توان‌ گفت‌ آنها خواستار خدمتگزاری‌ و کمک‌ هستند ولی‌ در ارایه‌ آن‌ ناتوانند.

طالع بینی ازدواج مرد مرداد

مرد متولد مرداد یک شیر ژیان و سرکش، یک عاشق پاکباز، یک دوست واقعی و یک پدر نمونه است.اگر با مرد متولد مرداد ازدواج می کنید، فراموش نکنید که هرگز دم این شیر را لگد نکنید. طالع بینی ازدواح توانسته تا حدودی ازدواج مرد مرداد را با سایر ماه ها دیگر پیش بینی کند که ما این موارد را برای شما گردآوری کرده ایم. البته این طالع بینی نمی تواند اطلاعات ۱۰۰% درست به شما دهد اما دانستن آن نیز سودمند خواهد بود:

پیوند زناشویی مرد مرداد با سایر ماه ها

مرداد با فروردین : ( خوب ) پیوند موفقی خواهد بود چون هماهنگی وجود دارد
مرداد با اردیبهشت : ( بسیار خوب ) مهربان و خانواده دوست ازدواجی موفق و پایدار
مرداد با خرداد : ( بسیار خوب ) اجتماعی خونگرم همراه با سازگاری مثبت
مرداد با تیر : ( خوب ) اختلاف سلیقه زیادی با هم ندارند موقعیت همدیگر را درک می کنند
مرداد با مرداد : ( خوب ) صفات مشترک خوب باعث تقویت پیوندشان خواهد بود
مرداد با شهریور : ( متوسط ) یکی منضبط و قانونمند دیگری پرشور و زیباپسند
مرداد با مهر : ( خوب ) در پی برقراری آرامش و ملایمت همراه با منطق در زندگی هستند
مرداد با آبان : (متوسط ) یکی وفادار و قابل اعتماد دیگری عاشق ستایش دیگران
مرداد با آذر : ( متوسط ) یکی پر شور و هیجان دیگری دنبال آزادی و استقلال
مرداد با دی (متوسط ) به دلیل داشتن حق مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند
مرداد با بهمن : (خوب ) هر دو آرمانگرا و ایده آلیست پیوندی موفق خواهد بود
مرداد با اسفند : ( خوب ) با هماهنگی بسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگر

چگونه میتوان مرد متولد مرداد را جلب کرد

گاهی اوقات درک عواطف و احساسات مردان متولد مرداد می تواند فوق العاده دشوار باشد. پس بهتر است خودمان را گول نزنیم، اما اگر مردی وجود دارد که به او نظر دارید و در ذهنتان به وی علاقه مند شده اید، راه هایی برای جلب توجه او وجود دارد که دانستنشان خالی از لطف نیست. در این مطلب برخی از راهنمایی ها و ترفندهایی برای جلب توجه مرد متولد مرداد به شما معرفی کرده ایم. فراموش نکنید برای جلب یک مرد متولد مرداد باید زنی باشید که او دوست دارد. راهکارهای زیر بر اساس خصوصیات اخلاقی مردان متولد مرداد گردآوری شده اند و به همین منظور با کمک گرفتن از آن ها زن مورد علاقه ی او خواهید بود.

  • شیک اما راحت باشید

مردهای متولد مرداد چندان روند مد را درک نمی کنند، بنابراین تاپ دخترانه موج دار بدون آستین خود را برای شب های دخترانه تان نگله دارید. بهترین راه برای جلب توجه پسرها این است که چیزی بی نظیر مانند یک لباس کلاسیک راحت بپوشید.

  • تماس چشمی را فراموش نکنید

یک تماس چشمی صحیح با مردان متولد مرداد باعث می شود که او هم به شما علاقه مند شود پس این آیتم را هرگز فراموش نکنید.

  • از خودتان تعریف نکنید

اگر مردی که به او علاقه مند شده اید از لباسی که به تن کرده اید تعریف کرد، نباید به صحبت در مورد نام برند لباستان بپردازید، زیرا ممکن است کلامتان رنگ و بوی مادی به خود بگیرد. اگر او چنین حرفی را پیش کشید شما باید بلا فاصله بگویید که خوشحالید که او تا این حد نکته بین است و فورا حرف را عوض کنید. همین امر در مورد غذا و نوشیدنی نیز صادق است. حتی اگر به جذاب ترین کافه ها و رستوران ها رفتید، باید بیشتر در مورد نقاط مشترکتان صحبت کنید نه فضای رستوران. در این صورت صحبت شما به جاهای جالبی خواهد رسید و نقاط مشترک زیادی را خواهید یافت که می تواند به ادامه ی رابطه کمک کند.

  • در جمع دوستانتان باشید

اگر همیشه با گروهی از دوستان خود بیرون بروید و خود را در میان آن ها احاطه کنید تنها شدن و احتمال گرفتن پیشنهاد از طرف فردی که از او خوشتان آمده بسیار کمتر می شود. اگر همیشه با گروه بیرون می روید، سعی کنید کمی از آن ها فاصله بگیرید یا راهی برای وقت گذراندن با خودتان بیابید. پس از آن با گفتن چیزی جذاب در مورد مردی که از او خوشتان آمده و یا اظهار نظر در مورد صحبت هایش نظر او را به سوی خود جلب نمایید. در هنگام اظهار نظر هوش و شخصیت خود را هم نشان دهید نه این که فقط سعی کنید نظری داده باشید. این ها همه باعث می شوند که یک زن شاداب و با طراوت و امروزی به نظر آیید که هیچ کس دوست ندارد هم کلامی با او را از دست بدهد.

  • تشکر کنید

زمانی که زنان از مردان متولد مرداد تشکر نمی کنند آن ها واقعا ناراحت می شوند. حتی با اعتماد به نفس ترین مرد ها نیز نیاز به تشکر دارند. البته نیازی نیست که شما همان لحظه از او تشکر کنید بهتر است شماره تلفن او را بگیرید و بعد در یک پیام کوتاه برای نوشیدنی که برایتان خریده بود از او تشکر کنید. این یک راه آسان برای قدردانی و تشکر از کسی است که از او خوشتان آمده و علاوه بر این، راه را برای ادامه ی ارتباط با او باز می کند

در مورد مرد متولد مرداد از کارهای زیر اجتناب کنید

با توجه به خصوصیات اخلاقی مرد متولدین مرداد اگر می خواهید زنی باشید که دوست دارد و برای ازدواج با یکدیگر برنامه دارید باید حتما در مورد او از کار های زیر اجتناب کنید:

۱-سیگار نکشید,آدامس نجوید و در سایر عادات شخصی خود افراط نکنید(اگر حس می کنید که از این کارها خشمگین می شود).او در این موارد احساس خودش راروراست به شما خواهد گفت.
۲-از پرگویی در مورد خودتان,شغلتان,دوستانتان و بخصوص مردانی که می شناسید خودداری کنید.او دوست دارد خودش در مرکز صحنه باشد.
۳-به طور آشکار از مردها دلربایی نکنید و هرگز سعی نکنید حسادت او را عمدا
تحریک کنید.
۴-سلطه جویی او را بپذیرید و او را وادار نکنید به مکانهایی برود یا کارهایی بکند
که هیچ اهمیتی به آنها نمی دهد.
۵-او از اینکه در حضور جمع مورد بحث واقع شود و یا از او انتقاد بشود خوشش نمی آید.

رگ خواب متولدین مرداد

برای اینکه رگ خواب مرد متولد مرداد را در دست بگیرید باید به تکبر و جاه طلبی او توجه زیادی داشته باشید. مردان متولد مرداد بسیار متکبر هستند و همین موضوع باعث می شود با دیدن چیزی که مطابق میلشان نیست بسیار عصبی شوند. در چنین مواقعی باید بتوانید خیلی خوب شرایط را کنترل کنید و بدانید عصبانیت متقابل شما یعنی شکست در برابر او.

باید سعی کنید عصبانیت او را درک کنید تا زنجیر طولانی درگیری‌ها پاره شود؛با بالا بردن صدای‌تان بلافاصله موجب برانگیخته شدن بیشتر او شده و در نتیجه نه‌تنها نخواهید توانست او را کنترل کنید بلکه ممکن است شرایط کاملا از دست‌تان خارج شود و باعث تصمیم‌گیری‌های غیر‌منطقی و غیر‌عاقلانه از سوی شما یا مرد مورد علاقه تان شود و اوضاع را وخیم‌تر کند.

در مقابل، سکوت شما زمینه تداوم یا تکرار بد اخلاقی‌های مرد را از بین می‌برد. شما باید با صداقت خود، اعتماد و صمیمیت طرف مقابل را جلب کنید. اگر یک نفر بتواند جواب گوی مشکل شود و مسئولیت رفتارهای مخرب یا نادرست خود را بپذیرد، موجب می شود که طرف مقابل نیز همین رفتار را داشته باشد. مواظب باشید هنگام عصبانیت و بد اخلاقی او، حرف ناپسندی بر زبان نرانید.

نشانه های عاشق شدن مرد متولد مرداد

با رعایت نکات بالا احتمالا توانسته اید مرد متولد مرداد را عاشق  خود کنید اما اگر می خواهید از عاشق شدن او مطمئن شوید نشانه هایی وجود دارد که شما را به اطمینان از عشق مرد نسبت به خود می رساند. این نشانه ها به شرح زیر است:

مدام از آینده صحبت می‌کند؟

آیا بیشتر از همیشه از آینده مشترک‌تان صحبت می‌کند و هیجان‌زده برایش برنامه می‌ریزد؟ وقتی به سفر می‌رود به شما تلفن کرده و آرزو می‌کند که آن مناطق را در سال‌های آینده با یکدیگر ببینید؟ یا وقتی شما از برنامه‌های آینده‌تان با او صحبت می‌کنید سعی می‌کند برنامه‌های خودش را با شما تنظیم کند و آینده‌اش را به سمت خواسته‌های شما ببرد؟ چنین مردی آماده ازدواج با شماست و به خاطر علاقه‌ای که به شما دارد دوست ندارد بی‌گدار به آب بزند و از همین حالا می‌خواهد فکر همه چیز را بکند.

رفتار: زمانیکه مرد مورد نظر شما سعی می کند که در مقابل شما مانند یک جنتلمن رفتار کند و درها را برایتان باز می کند یا کمک تان می کند که کت تان را به تن کنید ، در واقع سعی دارد که نشان دهد که به شما اهمیت می دهد و دوست دارد زندگی را برایتان ساده تر کند. همچنین این کار به شما نشان میدهد که مادر وی او را درست تربیت کرده ، اما مطمئن شوید که این کار نشان دهنده این باشد که او واقعا به شما علاقمند شده است و فقط ادب وی را در مقابل یک خانم نشان نمی دهد.

شخصیت: اغلب مردان سعی می کنند علاقه خود را پشت مخ زدن های احمقانه پنهان کنند. ممکن است برای تان جک بگویند ، شما را غلغلک دهند یا به شوخی شما را دست بیندازند تا شما را به خنده وادارند .البته ، مردی که ذاتا آرام باشد ممکن است آرام بگیرد چرا که می هراسد.

کلمات: زمانیکه مردی از شما تعریف می کند ، این یکی از نشانه های خوب علاقمندی او به شماست. مراقب باشید که وی با تعاریفی که از شما می کند از طریق ظاهر و حرفهای شما به طور درستی شخصیت تان را شناخته باشد. در حالیکه جذابیت فیزیک یک الزام برای برقراری یک ارتباط است اما او باید از درون شما نیز به خوبی آگاه باشد تا این رابطه با دوام و پابرجا باقی بماند

اگر قصد دارید فردی را متقاعد کنید با شما ازدواج کند، یا اگر می خواهید مهارت های جذب و ازدواج را بیاموزید تا رابطه ای سالم به سوی ازدواج داشته باشید می توانید به صورت رایگان به شماره زیر از طریق واتس آپ یا تلگرام پیام بدید. همچنین اگر فرد خاصی در زندگی شما وجود دارد می توانید در مورد وی صحبت کنید و روش های رفتار در مقابل تیپ شخصیتی وی را بیاموزید.

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

مطالب مرتبط:

مرد متولد مرداد چه زنی را دوست دارد

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم

فال تاروت عشق و احساس

طالع بینی ازدواج ماه ها با هم برای پیوند زناشویی

فال احساس طرف مقابل

خصوصیات متولدین مرداد

رفتارهایی که مردان دوست دارند



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.