no-img
نوین اطلس

مردان شهریور چه زنانی را دوست دارند و با او ازدواج می کنند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مردان شهریور چه زنانی را دوست دارند و با او ازدواج می کنند
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
شهریور ۱۸, ۱۳۹۷

مردان شهریور چه زنانی را دوست دارند و با او ازدواج می کنند


نوین اطلس دات کام در این مطلب بر اساس طالع بینی مردان شهریوری به شما نشان می دهد آن ها از چه زنانی خوششان می آید و چه زنانی را برای ازدواج دوست دارند. مردان شهریوری زنانی را دوست دارند که از خط قرمزهایشان رد نشوند زیرا به این خط قرمزها اهمیت زیادی می دهند. در این مطلب ما خط قرمزهای یک مرد شهریوری را که باید از آن اجتناب کنیم به شما معرفی خواهیم کرد.

اگر می خواهید با یک مرد شهریوری ازدواج کنید در این مطلب طالع بینی ازدواج شما نیز گردآوری شده است. همچنین به شما نشان می دهیم چگونه دل او را برای ازدواج به دست آورید و پس از ازدواج عشق او به شما چگونه خواهد بود.

مردان شهریوری از چه زنانی خوششان می آید

بر اساس فال عشق واقعی طرف مقابل مردان شهریوری در انتخاب زن مورد علاقه ی شان وسواس زیادی به خرج می دهند. مردان شهریور از زنانی خوششان می آید که با حجب و حیا باشند و درواقع می توان گفت این مسئله یکی از مهم ترین و اصلی ترین اولویت های آن ها در انتخاب زن مورد علاقه شان است.

مردان شهریور زنان خانواده دار را دوست دارند. کمتر مرد شهریوری را پیدا می کنید که بخواهد همسرش بیرون از خانه کار کند. آن ها از زنانی خوششان می آید که به امور خانه داری و بچه ها رسیدگی کنند و همه ی وقت خود را برای خانواده شان بگذارند.

صداقت و وفاداری نیز از معیارهای مردان شهریور برای انتخاب همسر است. مردان شهریوری زنانی را دوست دارند که روراستی و  وفاداری خود را به آن ها ثابت کنند و هیچ وقت چیزی را از او پنهان نکنند. از آنجا که بنیان خانواده برای یک مرد شهریور اهمیت زیادی دارد او زنی را به همسر انتخاب می کند که به وفاداری اش اطمینان کامل داشته باشد.

مردان شهریور اصولا مردانی بسیار بالغ هستند و تصمیمات منطقی می گیرند پس از زنانی خوششان می آید که پخته باشند و مانند آن ها در تصمیمات مهم زندگی خیلی عقلانی و منطقی عمل کنند.

در مورد مرد متولد شهریور از کارهای زیر اجتناب کنید

اگر می خواهید زن مورد علاقه ی یک مرد شهریوری بوده و همچنین زنی باشید که او دوست دارد باید در مقابل او از انجام کارهای به خصوصی خود داری کنید. این کارها خط قرمزهای یک مرد شهریوری هستند و اگر می خواهید او عاشق شما شود باید در موردش از این موارد اجتناب کرد:

۱-وقتی به نظر ساکت و متفکر می رسد با صحبت کردن مزاحمش نشوید.
۲-از اغتشاش و شلوغی بپرهیزید زیرا او برای صلح و هماهنگی ارزش زیادی قایل است.
۳-در مورد موضوعات بی اهمیت به او غرغر نکنید و در مورد مسایلی که کاری درباره شان نمی توان کرد غمگین و بهانه جو نباشید.او در مورد اتلاف انرژی بسیار تحریک پذیر می باشد.
۴-قبل از اینکه از تصمیماتش سئوال کنید صبر کنید تا آرامشش را بدست بیاورد. از افراط در همه چیز خودداری کنید.منظور این است که همانطور که باید در مورد خارجی عواطف میانه رو باشید,در مورد عواطف درونی هم معتدل باشید.او یک  میانه روی منطقی را دوست دارد.
۵-در مورد عادات شخصی یا طرز رفتارش مخالفت نکنید,زیرا او چه بوسیله کلام و چه به طرق دیگر نارضایتی خود را نشان می دهد.

چگونه دل مرد متولد شهریور را به دست آوریم

مرد های شهریور دوست دارند مورد توجه و احترام قرار بگیرند. عشق و احترام برای مرد های متولد شهریور تقریبا هم معنی هستند. با انجام کارهای زیر می توانید این احترام را به او بدهید و دل او را به دست آورد:

۱. اجازه دهید متوجه شود چقدر وجودش برای شما اهمیت دارد.

۲. حتی اگر با شما مخالفت می کند، باز هم به صحبت های او گوش دهید.

۳. از او تقاضای کمک کنید.

۴. به او بگویید که او را دوست دارید و به وجودش افتخار می کنید.

۵. بگذارید برای خود سرگرمی داشته باشد.

۶. به او اعتماد داشته باشید.

۷. وقتی با هم بیرون می روید، درباره مشکلات صحبت نکنید.

۸. بر روی اعمال خوب او متمرکز شوید.

۹. به علایق او احترام بگذارید.

یکی از مواردی که باید برای به دست آوردن دل مردان شهریور بدانید سکوت کردن آن ها است. سکوت مرد شهریوری می تواند نشانه های ناراحتی و اندوه او باشد و مردان شهریوری در این شرایط اصلا با کسی صحبت نمی کنند. اگر بتوانید به او نشان دهید شنونده ی قابل اعتمادی هستید و می تواند مشکلش را به شما بگوید، درواقع به نوعی این سکوت مرد شهریوری را بشکنید، می توانید مطمئن شوید دل او را به دست آورده اید

عشق مرد شهریور چگونه است

وقتی دل یک مرد متولد شهریور را به دست آوردید و او را عاشق خود کردید بهتر است بدانید آتش عشق مرد شهریوری بسیار کم‌شعله اما جاودانه و با حرارت است . مجموعه‌ای است از کمال و هوش و ثبات قدم . بر انگیختن احساساتش کار دشواری است . او می‌تواند سال‌های سال بدون اینکه قلبش برای کسی بتپد زندگی کند . به کوچکترین چیزهائی که مورد علاقه همسرش است فکر می‌کند و به آنها اهمیت میدهد .

یکی دیگر از امتیازات مرد متولد شهریور در امور عشقی صبر بی پایان اوست. او اگر لازم باشد،‌سال های سال صبر می کند و باز اگر لازم باشد هزاران کوه و دره را زیر پا می گذارد تا به وصال آنکسی که او را از هر جهت مناسب زندگی با خود تشحیص داده است برسد . در چنین مواردی شما از وی فداکاریهایی می بینید که به راستی تعجت آورند. به این ترتیب ملاحظه می کنید که اشکال عمده فقط در روشن کردن آتش عشق در سینه اوست و اگر این کار صورت گرفت، دیگر تقریبا محال است که کسی بتواند آن را خاموش کند پس از آنکه او را تصاحب کردید، دیگر هیچ وقت کاری نخواهد کرد که موجب برانگیخته شدن حس حسادت شما بشود دیری نمی گذرد که به قدرت زیاد او در حل و فصل مسائل مالی، خانوادگی، اجتماعی و غیره پی می برید.

ازدواج مرد متولد شهریور 

اکنون بهتر است ببینیم مرد متولد شهریوری که عاشق شماست چه طالع بینی ازدواجی دارد و ازدواج او با زن های متولد ماه های دیگر چگونه خواهد بود. نوین اطلس دات کام به شما پیشنهاد می کند تنها با این طالع بینی ها کفایت نکنید و جوانب دیگری را نیز بسنجید:

شهریور با فروردین : (بد ) یکی پاک سرشت انسان دوست دیگری جسور و جاه طلب
شهریور با اردیبهشت : ( خوب ) صفات مشترک خوب نظیر جوانمردی و نجابت
شهریور با خرداد : (متوسط ) یکی عاطفی و عاشق پیشهدیگری با نظم و برنامه مشخص
شهریور با تیر : ( بسیار خوب ) در امور مالی هماهنگ و با صفات مشترک فراوان
شهریور با مرداد : ( متوسط ) نسبتا لجباز و خودرای شاید با مشکل مواجه شوند
شهریور با شهریور : ( بسیار خوب ) هر دو صمیمی و صادق و با محبت می باشند
شهریور با مهر : ( خوب ) مشورت پذیر با منطق و در برطرف کردن مشکلات توانا
شهریور با آبان : ( متوسط ) جسور و بی پروا . سرشار از انرژی و بلند پرواز
شهریور با آذر : ( بد ) تنوع طلب خواهان استدلال در ایجاد نظم و انضباط دچار مشکل هستند
شهریور با دی : ( خوب ) یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت
شهریور با بهمن : ( متوسط ) چنین پیوندی با سعی و کوشش می تواند خوب باشد
شهریور با اسفند (خوب ) بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی می شود

مطالب مرتبط:

چگونه دل مرد متولد شهریور را به دست آوریم

فال عشق واقعی طرف مقابل

جذب پسر از راه غیر مستقیم

چگونه پسری را دیوانه خود کنیم

خصوصیات متولدین شهریور

عاشق کردن مرد شهریور



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.