no-img
نوین اطلس

دعایی که معجزه می کند برای ازدواج


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعایی که معجزه می کند برای ازدواج
امتیاز 2.88 ( 8 رای )
zip
شهریور ۱۶, ۱۳۹۷

دعایی که معجزه می کند برای ازدواج


ازدواج یک امر مقدس است و هر کسی دوست دارد زندگی مشترک خودش را تشکیل دهد. گاهی اوقات امر ازدواج بسیار سخت می شود و به نظر می رسد بخت شما بسته شده است. در این شرایط می توانید از دعاهایی کمک بگیرید که برای ازدواج شما نقشی معجزه آسا خواهند داشت. نوین اطلس دات کام در این مطلب دعاهای معجزه گر برای ازدواج به شما معرفی می کند. همچنین دعاهایی به شما معرفی می کنیم که کمک کنند خیلی سریع به معشوق خود برسید،دوری بین شما پایان یابد و با او ازدواج کنید.

البته یکی از سخت ترین قسمت های ازدواج گاهی جلب رضایت پدر و مادر می باشد که ما به همین منظور راهکارها و در کنار آن دعاهایی برای بستن زبان مخالفان به شما ارائه می دهیم. در مورد بخت بسته شده هم نگران نباشید.در این مطلب به شما دعاهایی معرفی می کنیم که به کمک آن خواستگاران زیادی جلب کنید.

دعاهای معجزه گر برای ازدواج

ازدواج جوانان به دلایل زیادی از جمله عدم توانایی مردان برای ازدواج و یا ترس هایی که مسئولیت های زندگی مشترک در پی خواهد داشت با مشکلات زیادی رو به رو شده است. در نتیجه در این مطلب از نوین اطلس دات کام دعاها و دستورالعمل‌هایی معجزه گر  که برای ازدواج می تواند معجزه کند به شما معرفی می کنیم.

برای پسران و دخترانی که امر ازدواج بر آنها سخت شده است و با مشکل مواجه شده اند ختم های شریفه مجرب زیر که مدت آن یک هفته است پیشنهاد می شود:
هفتاد مرتبه آیه الکرسی بخواند.
هفتاد مرتبه سوره اخلاص قرائت کند.
هفتاد مرتبه سوره شریفه ناس را قرائت کند.
هفتاد مرتبه سوره شریفه فلق را قرائت کند.
این ختم مجرب است و به اذن خداوند تبارک و تعالی نتایج سریع دارد.

هم چنین می توانید شب جمعه دو رکعت نماز حاجت به درگاه خداوند بجای آورید و سپس سوره انشراح را ۳۱۳ مرتبه (به تعداد شهدای جنگ بدر) قرائت کنید. بعد از هر ده مرتبه که سوره انشراح را قرائت می کنید این دعا را بخوانید: «اللهم اشرح صدور أولاد آدم وبنات حواء اللهم ارزقنی الرجل الصالح الذی تحبه وترضاه.» یا در صورتی که مرد است بگویید: «اللهم اشرح صدور أولاد آدم وبنات حواء اللهم ارزقنی الزوجه الصالحه التی تحبها وترضى عنها.» ان شاء الله تعالی در جمعه سوم نتیجه حاصل خواهد شد. والله العالم.

دعا برای جلب خواستگار زیاد

برای اینکه ازدواج کنید اولین قدم جلب خواستگار است. باید خواستگار داشته باشید تا بتوانید از بین آن ها یکی را انتخاب کنید. در نتیجه دعاهای زیر برای جلب خواستگار زیاد به شما معرفی شده اند:

اگر دختری شوهر خواهد این دعا را نوشته به گوشه مقنعه خود ببندد و شب نیز زیر سرگذارد.

“بسم الله الرحمن الرحیم بسمِ اللهِ وبِاللهِ وعِندَالله ِوَاِلَیهِ تُرجَعون هوَالَذی خَلَقَکُم مِن نَفسٍ واحِدَهٍ وَ خَلَقَ مِنها زَوجَها المسهل فَلَما قَضی زَیدٌ مِنها وَ طَراً کـــ۰۸ هـ د۱۱۱ ۸ اول ۲۲ م م م باسم فلان”

در کنار آن نیز می توانید هر روز سوره مبارکه نور آیات ۳۲ الی ۴۰ را تلاوت کنید. حتما سوره را با وضو بخوانید.

جلب رضایت پدر و مادر

مرحله ی دوم برای ازدواج و تاثیر گذاشتن دعاهایی که معجزه می کند جلب رضایت پدر و مادر است. این مرحله را قدم به قدم با هم بررسی می کنیم:

  • قدم اول

اولین قدم جلب رضایت پدر و مادر، این است که انتخاب ما قابلیت دفاع عقلانی داشته باشد. و این دفاع حمل بر درستی ملاک ها و بارم بندی ملاک ها و اولویت بندی آن هاست.

اگر از نظر عقلانی ما توانسته باشیم بدون هندی بازی و عاشق شدن قبل از تطبیق ملاک ها فرد مورد نظر را انتخاب کنیم و هم شانی مذهبی، اقتصادی، فرهنگی، سنتی، تحصیلات، قیافه و … رعایت شده باشد می توان گفت فرد مورد نظر گزینه مناسبی برای ازدواج می باشد.

در چنین صورتی می توان از انتخاب خود دفاع کرد.

اما معمولا مخالفت والدین با فرد انتخابی فرزند به دلیل عدم تطابق ملاک ها و هم شانی فرد با فرزند یا خانواده است. و معمولا زمانی که فرزند قبل از تعیین ملاک ها عاشق شده باشد چنین مشکلی خواهند داشت. البته درصد بسیار کمی از والدین هم از روی تعصب و بدون دلیل با انتخاب فرزند خود مخالفت می کنند اما مطمئنا در درصد بسیار پایینی قرار دارند.

  • قدم دوم

شما نیم نگاهی به ملاک های خودتان بیندازید.

آیا فرد مورد نظر را بر اساس ملاک های خود انتخاب کرده اید؟

آیا اول انتخاب کرده و بعد عاشق شده اید یا اول عاشق شده اید و بعد ملاک ها را بر اساس فرد مورد نظر تعدیل کرده اید؟

آیا صفت خاصی در محبوب نیست که به خاطر همان ویژگی خاص، شما حاضر شده اید با او ازدواج کنید و سایر داشته ها و نداشته ها را غافل نشده اید؟

اگر مطمئن شدید انتخاب شما کاملا معقول و منطقی و بر اساس ملاک بوده طبعا مخالفت والدین، غیر منطقی خواهد بود.

  • قدم سوم

شما باید در جو صمیمی و فرصت مناسب با والدین خود صحبت کنید. ملاک هایتان را برای او بازگو کنید. چرا و بر چه اساسی او را انتخاب کرده اید و محاسن او و ایده آل های شخصی تان که ممکن است با والدینتان داشته باشد با او صحبت کنید. البته اگر شخص امینی که هم والدینتان او را قبول کنند و هم با شما صمیمی باشد، قبلا با شما هماهنگ شده و در جلسه حاضر باشد تاثیر مثبتی در جلسه شما خواهد داشت. البته ممکن است پدر یا مادر شما هم دلایلی داشته باشند که از نظر شما بدون دلیل باشد اما از نظر ناظر بی طرف و امین شما حرف درستی باشد و شما باید ملاک های خود را تعدیل کنید.

دعای بستن زبان مخالفان ازدواج

پدر و مادر همیشه تنها مخالفان ازدواج شما نیستند و گاهی باید افرادی دیگری را نیز برای این ازدواج راضی کنید. در این صورت novinatlas.com به شما توصیه می کند از دعاهای زبان بند کمک بگیرید. دعاهای زبان بند نیز برای ازدواج شما معجزه می کنند و شما را به محبوبتان می رسانند.

این دعای بسیار مجرب زبان مخالفین ازدواج شما را می بندد .این دعا برای بعد از نمازهای یومیه بسیارتوصیه شده است. بعد از هر نماز سه بار در حالت سجده و سه بار در حالت قنوت با نیت این دعا را بخوانید:

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم اِلهی بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ اَنتَ المَحمُودُ وَ بِحَقِّ عَلیٍّ وَ اَنتَ العالی وَ بِحَقِّ فاطِمَهَ وَ اَنتَ فاطِرُ السَّمواتِ و الأرضِ وَ بِحَقِّ الحَسَنِ وَ اَنتَ المُحسِنُ وَ بِحَقِّ الحُسَینِ وَ اَنتَ قَدیمُ الأِحسانِ اِلهی بِاخُصِّ صِفاتِک وَ بِعِزِّ جَلالِک وَ بِأعظَمِ اَسمائِک وَ بِعِصمَهِ اَنبیائِک وَ بِنورِ اَولیائِک وَ بِدَمِ شُهَدائِک وَ بِمُناجاتِ فُقَرائِک وَ بِدُعاءِ صُلَحائِک اَسئَلُکَ زِیادَهً فِی العِلمِ وَ صِحَّهً فِی الجِسمِ وَ بَرَکَهً فِی الرِزقِ وَ طولآ فِی العُمرِ وَ تَوبَهً قَبلَ المَوتِ وَ راحَهً عِندَ المَوتِ وَ مَغفِرَهً بَعدَ المَوتِ وَ  نَجاهً مِنَ النّارِ وَ دُخُولآ فِی الجَنََّهِ وَ عافیَهً فِی الدُّنیا وُ الاخِرَهِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ.

دعا برای رسیدن به معشوق از راه دور و ازدواج سریع با او

اگر فردی در زندگی شما است که او را دوست دارید و می خواهید با او ازدواج کنید باید ابتدا فاصله ها را از بین ببرید. دعاهای مجربی هستند که کمک می کنند معشوقتان از راه دور به سمت شما بیاید و خیلی سریع بتوانید با او ازدواج کنید.

برای رسیدن به معشوق از راه دور انجام دعا و ذکر ذیل به مدت سه روز برای حل مشکل بسیار مجرب است. ان شاء الله تعالی.

مدت زمان این عمل تحبیب سه روز می باشد که شروع آن در نیمه دوم ماه قمری از شب دوازدهم (از ماه قمری) بوده و در زمانی که ماه در حال کامل شدن است. سه هزار بار یاودود بخوانید و بیست و یک بار قسم مذکور در ذیل را قرائت فرمائید و در شب چهارم نیز قرائت را کامل نمائید.

ان شاء الله در شب چهارم به فضل الهی دعای شما اجابت خواهد شد.

همچنین برای ازدواج سریع با معشوق سه روز متوالی روزهای سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم ( ایام البیض ) را روزه بگیرید و هر شب وقت خواب این ایات را

بیست و یک بار با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخوانید و از خداوند متعال حاجت خود را بخواهید و سپس به خواب روید .

اگر در هر ماه یک بار به این دستور عمل کند مطلوب به آسانی و خوشی حاصل شود

وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا (سوره ی فرقان آیه ی ۷۴)

دعا برای ازدواج موفق

بعد از اینکه احساس کردید ازدواج شما با موفقیت در حال انجام است باید مطمئن شوید ازدواج موفقی پیش رو دارید. تنها ازدواج کردن کافی نیست و مهم ترین قسمت ازدواج احساس خوشبختی در زندگی مشترک می باشد. در نتیجه برای تجربه ی یک ازدواج موفق هرشب این عمل را تکرار کنید:

دورکعت نماز بخوانید . در هر رکعت بعد از حمد سوره ی “یس” را خوانده و بعد از نماز حمد و ثنای الهی را بجا آورید  (الحمدالله را ۱۰۰ مرتبه بگوید) و سپس بگویید:

اَللهمَ ارْزُقْنی زَوْجَهً صالِحَهً وَدوداً وَلوُداً شَکوُراً قََنوعاً غَیوراً اِنْ اَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَاِنْ اَسَاءْتُ غَفَرَتْ وَاِنْ ذَکَرْتُ اَللّهَ تَعالیَ اَعانَتْ وَاِنْ نَسیتُ ذَکَّرَتْ وَاِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِها حَفِظَتْ وَ اِنْ دَخَلْتُ عَلَیْها سَرَّتْنی وَاِنْ اَمَرْتُها اَطاعَتْنی وَ اِنْ اَمَرْتُها اَطاعَتْنی وَاِنْ اَقْسَمْتُ عَلَیْها اَبَرَّتْ قَسَمِی وَاِنْ غَضَبْتُ عَلَیْها اَرْضَتْنی یا ذَالْجَلالِ وَالْاِکْرامِ هَبْ لی ذالِکَ فَاِنَّما اَسْئَلَهَ وَلا اَجِدُ اِلّا ما مَنَنْتَ وَاَعَْطََیْتَ

مطالب مرتبط:

دعا برای ازدواج سریع با معشوق

دعا برای از بین بردن طلسم ازدواج

دعا برای خوشبختی در ازدواج

دعا برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه

ختم ازدواج سریع

ذکر یاودود برای بازگشت معشوق

جذب مرد مناسب برای ازدواج

جملات تاکیدی مثبت برای ازدواج موفق

ازدواج از طریق ضمیر ناخودآگاه



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.