no-img
نوین اطلس

چیکار کنم عشقم دوباره برگرده


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چیکار کنم عشقم دوباره برگرده
امتیاز 4.67 ( 3 رای )
zip
شهریور ۱۵, ۱۳۹۷

چیکار کنم عشقم دوباره برگرده


چیکار کنم عشقم برگرده و دوباره پیشم باشه؟

وقتی عشقتون شما رو ترک میکنه این سوال از ذهنتون بیرون نمیره. مدام دنبال یه راهی هستید که ببینید باید چیکار کنید عشقتون بهتون اعتماد کنه و دوباره برگرده پیشتون. خب برای اینکه عشقتون برگرده باید اول کاری کنید با شما تماس بگیره. پس بهتره اول این سوالو از خودتون بپرسید: چیکار کنم عشقم باهام تماس بگیره؟

گاهی اوقات پیش میاد برای اینکه ببینید آیا عشقتون برمیگرده یا نه فال می گیرید. اینجور فال ها گاهی اوقات درست از آب در میان و گاهی اوقاتم اطلاعات درستی به شما نمیدن. یکی دیگه از راهایی که ممکنه برای برگشتن عشقتون امتحان کنید دعا کردن است. دعا کردن اگه به شکل درستی باشه میتونه خیلی به شما کمک کنه. همچنین یادتون باشه یکی از راه هایی که باعث میشه عشقتون برگرده کادو خریدنه. آخر این مطلب بهترین کادوهایی که برای آشتی میتونید بخرید به شما معرفی می کنیم. پس اگه توی موقعیتی هستید که همش از خودتون می پرسید حالا که عشقم ولم کرده باید چیکا کنم این مطلب از نوین اطلس دات کام رو تا آخر بخونید.

عشقم ولم کرده چیکار کنم؟

چیکار کنم عشقم دوباره پیشم باشه و برگرده؟

عشقمو که ولم کرده چیکار کنم دوباره منو بخواد؟

وقتی عشقتون ولتون می کنه و میره مدام این سوالا تو ذهنتون تکرار میشه. خیلی دوران سختیه دوران جدایی و دوری از عشق و مطمئن باشید نه فقط شما طرف مقابلتونم از این جدایی رنج میکشه اما غرورش اجازه نمیده پیشقدم شه. وقتی عشقتون شما را ول می کنه و میخواین برش گردونین اولین قدم اینه که برای از بین بردن کدورتا و دلخوری ها وقت بگذارید. وقتی این کدورت ها از بین بره هردوتون بیشتر آرامش دارین و بهتر میتونین تصمیم بگیرین.

دومین کاری که برای برگردوندن دوباره ی عشقتون باید انجام بدید صداقت داشتنه. راستشو بگید. خیلی بده اگه رابطتونو با دروغ یا بر اساس دروغ شروع کنید. چون یه روزی دستتون رو میشه و هیچ راه برگشتی نیست. پس صداقت داشته باشین.

اگه به خاطر رفتن عشقتون مقصرید حتما باید معذرت خواهی کنین. باید به عشقتون نشون بدید پشیمون هستید و می خواین کارای بدتونو جبران کنید. یادتون نره تا وقتی ابراز پشیمونی نکنین و نشون ندین که قصد جبران دارین نمی تونین عشقتونو برگردونین. عشقتون از دست شما ناراحته و شما باید بهش نشون بدین که متوجه این ناراحتی هستین و سعی دارین این ناراحتیو از دلش در بیارین.(همچنین نگاه کنید به سریع ترین راه برای برگرداندن عشقم)

چیکار کنم عشقم باهام تماس بگیره

همونطور که گفتم اگه می خواید کاری کنید عشقتون دوباره برگرده باید اول کاری کنید باهاتون تماس بگیره و سر صحبتو باز کنید. تا وقتی سر صحبتو باز نکنید نمی تونید بهش نشون بدین پشیمون هستین و می خواین اشتباهاتتونو جبران کنین. برای اینکه عشقتون باهاتون تماس بگیره ما یه راه حل علمی و در عین حال ساده برای شما داریم که در ادامه به صورت نقل قول اونو براتون شرح میدیم:

“بااینکه میل یک انرژی مقدس است و انرژی خلقت محسوب میگردد، ناامیدی دقیقاً عکس آن و انرژی مخرب است. وقتی تمایلات برآورده نشوند، جای آن ناامیدی می‌آید. بااینکه میل و اشتیاق انرژی خوب و پاک است، ناامیدی یک انرژی منفی بسیار قوی است. میل و اشتیاق ارتعاشات جذب کردن را در شما ایجاد می‌کند اما ناامیدی دقیقاً ارتعاشاتی متضاد این یعنی دور کردن را می‌سازد. وقتی عاشق می‌شوید، بذر مقدس میل و اشتیاق در شما کاشته می‌شود. بنا به هر دلیلی اگر این اشتیاق و میل برآورده نشود، ناامیدی وارد می‌شود. پس اولین قدم برای از بین بردن این ناامیدی است. همه ناامیدی‌ها را دور بریزید.

ساده‌ترین راه برای از میان برداشتن ناامیدی‌ها، فراموش کردن است. خودتان را با نور عشق الهی و معنوی جهان احاطه کنید. یک نور عشق معنوی را تجسم کنید، یک تشعشع از نور عشق خداوندی. خود را تسلیم آن نور کنید. این نور است که شما را خلق کرده است، همه آنچه که دارید را به شما داده و این عشق خیلی ساده دوستتان دارد. این نور بخشنده است، نوری ۱۰۰ درصد پاک است و آنقدر قوی هست تا بتواند واقعیتی زیبا فراتر از تجسمات معمولی شما ایجاد کند. وقتی عاشق می‌شوید این نور خیلی آرام به شما می‌گوید چه بکنید، فقط باید به او گوش دهید. پس همه چیز را فراموش کنید، تسلیم این نور شوید و زندگی جدیدی را شروع کنید. همین امروز خودتان را تسلیم آن نور معنوی کنید و بگذارید آن نور آینده‌ای روشن برایتان بسازد.
وقتی اینکار را کردید، هر وابستگی به نتیجه را از خود دور کنید. حالا قسمت بهتر آن شروع می‌شود.

وقتی هر نوع وابستگی به آن فرد را از خود دور کردید، یک پیام بسیار قوی به جهان فرستاده‌اید که برای شروع یک زندگی زیبای عاشقانه آماده‌اید. اگر قبلاً عشقتان یک‌طرفه بود، الان وقت آن رسیده که رابطه‌ای دو‌طرفه را تجربه کنید. شما قهرمان تئاتر ذهن خودتان هستید. فیلم شما در ذهن خودتان است و فیلمتان واقعیت شما را می‌سازد. شما کنترل ۱۰۰ درصد روی تخیلاتتان دارید و از آن برای ساخت واقعیتی به انتخاب خود هوشمندانه استفاده می‌کنید.”(همچنین نگاه کنید به مراحل آشتی با مردی که قهر کرده)

چیکار کنم عشقم بهم اعتماد کنه

شادترین و رضایت‌بخش‌ترین روابط بر پایه‌ی اعتماد شکل می‌گیرن. اگه می‌خواهید رابطتون به بهترین شکل برسه و در عین حال رابطه ی تموم شده ی خودتونو دوباره بسازین و عشقتونو برگردونین، هر دو طرف باید یاد بگیرین که چطور اعتماد همدیگه رو جلب کنید. اکثر زوج ها اعتماد را فقط براساس وفاداری در رابطه‌ی جنسی تفسیر می‌کنن، در حالی که این احساس بسیار عمیق‌تر و فراگیرتره. فراموش نکنید یکی از مهم ترین قدم ها برای برگردوندن دوباره ی عشق به رابطه جلب اعتماد عشقتونه در نتیجه به شما یاد می دیم چیکار کنید عشقتون دوباره بهتون اعتماد کنه:

۱. رابطه‌ را در اولویت قرار بدید
خیلی راحت می‌تونید عشقتونو به حال خود رها و از یکدیگر غفلت کنید. اما سعی کنید همه‌ی انرژی و زمانتونو به افراد دیگر یا سایر فعالیت‌ها اختصاص ندید. بلکه اولویت‌ها را مشخص کنید. اگر رابطه‌ برای‌تان مهم است، پس باید برای‌تان در اولویت قرار بگیرد.

۲. وفادار باشید
سوءِتفاهم، تضاد و خشم همیشه پیش می‌آید. اما باید نسبت به اختلاف نظرها و اظهار عقاید خلاف خودتان تحمل داشته باشید تا ترس از جدایی در دو طرف به وجود نیاید. این کار زمانی ممکن است که شما طرف مقابل را تهدید به ترک کردن، نکنید.

۳. واقعیت رو بگین
یکی از راههای جلب اعتماد عشقتون اینه که هیچ چیز را پنهان نکنید، چرا که همسران هیچ چیزی برای پنهان کردن از یکدیگر ندارند. بهتر است بدانید که دیر یا زود همه چیز آشکار می‌شود و روراست نبودن شما باعث از بین رفتن اعتماد و خراب شدن رابطه می‌شود.

۴. احساس واقعی‌تان را در میان بگذارین
بسیاری از افراد هیچ گاه اجازه نمی‌دهند که شریک زندگی‌شان از نیازهای واقعی‌شان باخبر شود. نگذارید همسرتان در ابهام باقی بماند یا سعی کند حدس بزند که باید چه کاری برای‌تان انجام دهد. این مسئله باید دو طرفه باشد. اگر فقط یک نفر مورد توجه دیگری باشد، ممکن است فرد دیگر احساس بی‌توجهی کند.

چه دعایی کنم که عشقم برگرده

میتونید در کنار همه ی کارهایی که برای برگردوندن عشقتون تا الآن معرفی کردیم به درگاه خدا پناه ببرید. دعا کنید. برای برگشتن عشقتونو و اینکه شما را ببخشه دعا کنید و از خدا بخواین که اونو به شما برگردونه. دعا بهتون قوت قلب میده، شما را به خدا نزدیک تر میکنه و باعث میشه مراحلی که برای برگردوندن عشقتون طی می کنید سریع تر جواب بده. به همین دلیل ما یک دستورالعمل دعایی خیلی مجرب و امتحان شده برای شما تهیه کردیم که می تونید ازش استفاده کنید و تاثیرش رو ببینید. دعایی که به شما کمک میکنه عشقتون برگرده به شرح زیر آورده شده:

این نکات کلیدی رو قبل از نوشتن خوب رعایت کنین.

قبل از شروع دعا این ذکر را خوانده به چهار طرف فوت کنید

((یا حفیظ یا حافظ یا وکیل یا متین))

بعد از آن ۷ بار آیت الکرسی بخوانید,ابتدا به خود و بعد به چهار طرف فوت کنید.بعد از آن هیچ تکلم نکنید.و قبل از نوشتن روی کاغذی که میخواهید دعا بنویسید فوت کنید.

سپس قبل از نوشتن با انگشت سبابه روی کاغذ بنویسید(یا بدوح).

توجه کنین گفتم با انگشت سبابه(انگشت اشاره).به انگشتتان نه جوهری بزنید نه چیزی فقط روی کاغذ( یا بدوح) را بنویسید

انگشت سبابه

اگر برای محبت و عاشقی مینویسید.حتما دهان خود را در حین نوشتن شیرین کنید.اگر برای دشمنی و عداوت مینویسید دهان خود را در حین نوشتن ترش کنید.

اگر طالع مطلوبتان آتشی است رو به شرق بنشینید و دعا بنویسید(دعایی بنویسید که باید در آتش اندازید)

اگر طالع مطلوب شما خاک است باید رو به قبله بنشینید و دعا را نبویسید(و دعا را باید دفن کنید)

اگر طالع مطلوبتان باد است رو به شمال بنشینید و شروع به نوشتن تعویذ کنید(و دعا را زیر درخت در معرض باد قرار دهید تا باد به او برخورد کند)

اگر طالع مطلوبتان آبی است رو غرب بنشینید و شروع به نوشتن تعویذ کنید( و باید دعا را با آب حل کرده و آب به مطلوبتان بدهید تا بنوشد)

طریقه بدست آوردن لوح تعویذ:

اسم مطلوب را به ابجد کبیر حساب کرده و بر ۳ تقسیم میکنیم.باقیمانده اگر

اگر باقیمانده ۱ شد روی لوح معدن(لوح مس,آهن,سرب,نقره,و. . .)

اگر باقیمانده ۲ شد روی لوح نبات(کاغذ)

اگر باقیمانده ۳ شد روی لوح حیوانی(پوست آهو . . . )

اگر باقیمانده صفر شد ۲ تا به آن اضافه کنید.یعنی لوح نبات(کاغذ)

بعد از پایان هر تعویذ همیشه این امضا را بنویسید که از رموز اسم اعظم است.

بهترین کادو برای آشتی

وقتی عشقتون تا حدی متوجه تغییر شما شد و برگشت دیگه وقتشه آشتی کنید و مثل قبل صمیمی باشید باهم. یکی از بهترین راهایی که میتونید برای آشتی کردن و صمیمی شدن استفاده کنید اینه که برای عشقتون کادو بخرید.

بحث اینکه کادو خریدن برای خانم ها سخت تره یا آقایون مثل بحث مرغ و تخم مرغ هیچ وقت تمومی نداره! اما صرف نظر از اینکه طرفتون خانم هست یا آقا، مطمئنا برای شما هم اتفاق افتاده که خریدن کادو براتون دردسر ساز شده باشه! میون این همه انتخاب و تنوع از بین محصول های خارجی و ایرانی، انتخاب کادویی که هم خاص و هم کابردی باشه و نظر عشقتون رو جلب کنه، شاید کار آسونی به نظر نرسه. مخصوصا اینکه این کادو برای آشتی باشه که دیگه کلا انتخاب خیلی سخت میشه.

اما نگران نباشین. ما لیستی از بهترین کادوهایی که برای آشتی مناسب هستن رو هم برای دختر ها هم برای پسرها تهیه کردیم:

بهترین کادوی آشتی برای دخترها:

بهترین کادوی آشتی برای پسرها:

  • کیف چرم
  • ساعت
  • کروات
  • فندک تزئینی
  • ادکلن
  • تجهیزات سفر

مطالب مرتبط:

چیکار کنم عشقم بهم زنگ بزنه

ترمیم عشق

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

آشتی بعد از طلاق

معذرت خواهی از عشق

دعای آشتی فوری با معشوق

دوسم نداره ولی خیلی میخوامش

سحر تفریق و ربط

عشق+جدایی=حسرت

چگونه اعتماد از دست رفته را برگردانیم؟



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.