no-img
نوین اطلس

چگونه دختر را عاشق خود کنیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه دختر را عاشق خود کنیم
امتیاز 4.33 ( 6 رای )
zip
شهریور ۱۵, ۱۳۹۷

چگونه دختر را عاشق خود کنیم


نوین اطلس دات کام در این مطلب به شما نشان می دهد چگونه یک دختر را عاشق خود کنید. یکی از روش های جذب دوست دختر حتی اگر این دختر خیلی هم مغرور باشد خنداندن او می باشد. در نتیجه در این مطلب به شما یاد می دهیم چگونه یک دختر را بخندانید. بیشتر پسرها دائم این سوال را از خود می پرسند که چگونه دختری را مجذوب خودمون کنیم. ما در این مطلب به شما نشان می دهیم چگونه با دختر صحبت کنید تا مجذوب شما شود زیرا جذب دختر با حرف زدن یکی از پر کاربردترین راه های عاشق کردن دخترها می باشد.

عاشق کردن دختران 

اولین قدم برای عاشق کردن دختران اعتماد به نفس است . دخترها مردانی را دوست دارند که مطمئن شوند می تواند از آن ها حمایت کند و مراقبشان باشد و اگر اعتماد به نفس نداشته باشید نمی توانید چنین اطمینانی به او بدهید. دخترها خیلی از افراد ساکت و خجالتی خوششان نمی آید؛ پس بهتر است از همین حالا تمرین کرده و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

اگر می خواهید یک دختر را عاشق خود کنید باید به ظاهرتان توجه زیادی داشته باشید. بهداشت شخصی، کوتاه کردن به موقع موها و صلاح صورت از جمله عوال ظاهری هستند که برای دخترها اهمیت زیادی دارد و می توانید با رعایت این موارد ساده آن ها را عاشق خود کنید.

برای اینکه قلب یک دختر را تسخیر کرده تا عاشق شما شود از او تعریف کنید. این تعریف می تواند از ظاهر، رفتار، حرف زدن و .. موارد بسیار دیگر باشد. البته تعریف شما باید واقعا صمیمانه و صادقانه باشد. کاری نکنید که به نظر برسد تا به حال به دخترهای زیاد دیگری این این حرف ها را زده اید.

اگر می خواهید دختری عاشق شود باید کاری کند در کنار شما احساس امنیت کند. نشان دهید فرد قابل اعتمادی هستید و می توانید از او مراقبت و حمایت کنید. در واقع این مورد یکی از مهم ترین کارهایی است که برای عاشق کردن یک دختر باید انجام دهید زیرا احساس امنیت یکی از نیازهای اساسی دختران می باشد و اگر این نیاز در کنار شما برآورده نشود نمی توانید دختر را عاشق خود کنید.

راه های ابراز عشق به ختر 

اگر می خواهید بدانید چگونه یک دختر را عاشق خود کنید یک جوب کوتاه و ساده برای این سوال وجود دارد: راه درست ابراز عشق و علاقه به دختران را یاد بگیرید. یکی از راه های بروز یا نشان دادن عشقتان به دختر احترام گذاشتن است. باید برای او ارزش و احترام قائل باشید و اجازه ندهید احساس کند کم اهمیت است.

دخترها دوست دارند در مورد خود و اتفاقاتی که برایشان می افتد صحبت کنند، پس اگر می خواهید عشق خود را نشان دهید و دختر را عاشق خود کنید باید خیلی خوب به حرف هایش گوش دهید و احساساتش را درک کنید. سعی کنید وقتی صحبت می کند در هر مورد طرف او را بگیرید و به او بگویید که حق با او می باشد. ارتباط چشمی خوب نیز همراه با یک لبخند هنگام صحبت کردن به او نشان می دهد که شما از حرف زدن او لذت می برید و این خود نشانه ی عشق شما می باشد.

یکی دیگر از راه های بروز عشق و علاقه به دخترها سورپرایز کردن است. دخترها سورپرایز شدن را خیلی دوست دارند و می توانید با انجام کارهای شگفت انگیز و غافلگیر کردنشان آن ها را عاشق خود کنید.

همچنین می توانید برای ابراز عشق به دختر به او نشان دهید که ناراحتی های او شما را ناراحت می کند و با خوشحالی هایش خوشحال می شوید. درواقع به او نشان دهید احساسات و خلق و خوی او چقدر برای شما اهمیت دارد و حاضر هستید برای خوشحال کردنش هرکاری از دستتان برمی آید انجام دهید.

چگونه دختری رو جذب خودمون کنیم

برای اینکه دختری را جذب خودمون کنیم باید تاثیرگذار و قوی باشیم. اگر از هر دختری در مورد مرد آرزوهاش بپرسید به عنوان مثال به یک ستاره ی معروف و خوش قیافه اشاره می کند. سپس وقتی ازدواج کرد ببینید آیا شباهتی بین مردی که باهاش ازدواج کرده و ستاره ی رویاهاش است یا خیر؟

یکی از موضوعات جالب در روانشناسی جذب در زن ها اینه که وقتی آنها به طور منطقی در مورد جذابیت فکر می کنند پارامتر های مختلفی رو برای انتخاب خود تعریف می کنند؛ اما این پارامتر ها وقتی به طور ناخودآگاه به شخصی جذب می شوند متفاوت است.

در مورد جذب دختری که همسرتان است عمل ساده ی لمس و نوازش کردن همسر می تواند شما دو نفر را به هم نزدیک تر کند. اینکه بدانید شیمی شما دو نفر می گوید چه بکنید، به صورت ناخودآگاه به ذهن خودآگاه و منطقی شما کمک می کند که روند رابطه را تسریع بخشید یا در صورت لزوم ترمز کنید. درک سبک های وابستگی خانم ها هم به شما کمک می کند نیازهای او را برایش برآورده کنید یا تصمیم بگیرید که چه نوع دختری را برای خودتان انتخاب کنید.

چگونه با دختر صحبت کنیم

ابتدا بدانید برای صحبت با دختر مورد علاقه موقعیت مناسب را برای صحبت بیابید. توقع ندارید که در یک جای شلوغ مخصوصا جایی که بقیه آشنا هستند آن دختر بتواند راحت با شما حرف بزند؟! یک مکان خلوت و بدون سر و صدا را انتخاب کنید که دیگران نتوانند مزاحم شما بشوند. اگر هنوز با او کاملا رابطه برقرار نکرده اید ولی با یکدیگر آشنا هستید با یک سلام ساده صحبت را با موضوعات مشترک بین تان آغاز کنید. مثلا اگر همکلاسی هستید در رابطه با امتحان و یا اگر باهم همکار هستید در زمینه شغلی تان و …فقط یادتان نرود در برخورد های اول اعتماد به نفس شما خیلی مهم است. در حین صحبت ارتباط چشمی با او برقرار کنید و بسیار با آرامش وشمرده شمرده صحبت کنید.

بعد از اینکه موقعیت مناسب را برای صحبت پدا کردید درباره خودش سوال کنید ، چرا و چگونه بهترین کلمات برای ادامه صحبت با دختر هستند.

سوال هایی که با چرا و چطوری آغاز میشوند بهترین سوالات برای ادامه گفت و گو هستند. از سوالاتی که جوابش بله و نه است خودداری کنید. سوالاتی بپرسید که فرد مجبور به توضیح دادن میشود. مثلا بپرسید از بوی ادکلنش خوشتان آمده ، اسمش چیست؟ و چطور میتوانید آنرا بخرید؟ یا مثلا اگر بپرسید در رشته ای تحصیل میکند جوابش فقط یک کلمه است. اما اگر از او بخواهد که درس های این رشته چگونه است او مجبور است برایتان توضیح دهید.

نکته خیلی مهم این است که وقتی فرد دارد برای شما صحبت میکند کاملا حواستان به او باشد و وسط حرفش نپرید. اگر با دقت به حرف هایش گوش دهید میتوانید سوال های دیگری را از درون صحبت هایش بیرون بیاورید و همینطور گفت و گو را طول بدهید.

اما در آخر این نباید آخرین ملاقات شما باشد. اگر فرصت و روحیه ی طرفتان را مناسب دیدید از او بپرسید که برای ناهار فردا و یا رفتن به یک مجمتع تفریحی وقت دارد یا نه؟ نترسید و با اعتماد به نفس از او دعوت کنید. بهترین فرصت است برای هماهنگی شماره او را داشته باشید.

جذب دختر مغرور

یکی از دغدغه های مشترک پسران جذب دختر مغرور است. برای اینکه دختر مغروری را به خود جذب کنید همیشه در دسترس نباشید . سعی کنید ملاقات هایتان را کمتر کنید. حتی می توانید به او گوش زد کنید که در صورت ادامه این رفتار او را ترک خواهید کرد. در دسترس بودن بیش از حد این حس را به او القا می کند که فقط شما به او نیاز دارید. بنابراین هیچ تلاشی از سمت او برای راضی و خوشحال کردن شما نخواهید دید. به خوتان قول بدهید که هرچند سخت اما در صورت لزوم از او فاصله کمی بگیرید.

مطمئن باشید اگر برای شما اهمیتی قائل باشد سعی می کند رفتارش را تغییر دهد. در دسترس بودن همیشه از جذابیت شما میکاهد و چون زمان های زیادی با هم هستید کیفیت ارتباط و گفت و گو ممکن است پایین بیاید. یادتان باشید دختر مغرور همیشه میخواهد یارش جذاب باشد.

همچنین می توانید برای جذب یک دختر مغرور کمی هوشمندانه عمل کنید. رفتار او را مورد بررسی قرار دهید و نقاط قوت و ضعف او را شناسایی کنید. مسائلی که باعث می شود این رفتار در دختر مغرور مورد علاقه شما بیشتر تشدید شود را برای خود مشخص کنید. در بحث ها به دنبال نقاط مشترک بگردید و گفت و گو را به آن سمت بکشانید. سعی کنید علایق خود را در مکالمه تزریق کنید. روابط عاطفی با دختر مغرور معمولا یک طرفه پیش میرود.

چگونه دختر را بخندونیم

از آنجا که خندوندن دختر می تواند او را عاشق شما کند در این بخش به شما نشان می دهیم چگونه یک دختر  را بخندونید. قبل از این که شروع کنم این رو تذکر بدم که دلیلی که اکثر مرد ها از خندوندن نتیجه مثبت نمی گیرن اینه که سعی می کنن با گفتن جوک دخترها رو بخندونن. در حالی که خنده ای که در اینجا مورد نظر ماست خنده ی حاصل از داشتن یک شخصیت با مزست. برای مثال چارلی چاپلین برای خودش یک شخصیت خلق کرده بود که بامزه بود کاراش (خجالتی و دست و پا چلفتی در عین حال زرنگ و … ) شما هم باید برای خودتون یک شخصیت خلق کنید که جذاب و خنده دار باشه ولی مطمئنا دست و پا چلفتی مورد نطر ما نیست.

با کارهایی بهتون می دم می تونید یک شخصیت بامزه خلق کنید و در عین خنده دار بودن جذاب هم باشید

تا می تونید در مورد مسایل مختلف مربوط به دختر زیاده روی کنید. مثلا یه دختری بهتون میگه وای چقدر موام بد شده امشب (داره ناز می کنه که شما بگید نه خیلی هم قشنگه)! و شما هم می گید : من نی خواستم بروت بیارم ولی آره خیلی بد شده. همونجا احتمالا دختره میخنده و یک وشگونی ازتون می گیره و شما هم می تونید اینو براش دیگه تا آخره اون شب داستان کنید و همش بگید وای همه دارن مواتو نگاه می کنن! حالا چی کار کنیم و یا مثلا من خجالت می کشم با این موا با تو راه برم و

تا اون جا که می تونید سعی کنید متهمش کنید می خواد شمی رو بلند کنه! دختر . مثلا اگه گفت دیگه دیره و من باید برم خونه بگید ولی من باهات نمیام و اون می گه نه گفتم تو بیا گفتم من می خوام برم خونه و شما هم که انگار کرید می گید ای بابا ما هنوز همدیگرو درست نمیشناسیم و تو می خوای منو ببری خونت. عجب دور و زمونه ای شده ها و …

روش جذب دوست دختر

زنان عاشق مردانی هستند که همزمان هم به آنها وابستگی و هم استقلال فردی داشته باشند. دوست دخترتان از اینکه شما در ضمن آنکه در دنیای خودتان زندگی نموده و استقلال خود را دارید، رابطه تان را نیز حفظ میکنید، مورد ستایش قرار میدهد.

پس یکی از روش های جذب دوست دختر این است که هنگام گام نهادن در رابطه نباید استقلال فردی و هویت خود را از دست بدهید. علم و آگاهی قدرت محسوب میگردد؛ هر اندازه که شما در مورد طرز تفکر دختران و علل رفتار آنان آگاهی کسب کنید بیشتر در متقاعد ساختن و خوشبخت نمودن آنان موفق خواهید بود. نکته مهم آن که:

هر قدر شما عشقی را که یک دختر برای شما قائل است بیشتر ارج نهاده و محترم بشمارید، به همان اندازه آن دختر نیز خواسته های شما را بیشتر برآورده میسازد.

مطالب مرتبط:

چگونه قلب یک زن را تسخیر کنیم

راز جذب دختر

راه های جلب توجه دختر

جملاتی برای بدست آوردن دل دختر

چگونه دل یک دختر را ببریم

زن متولد اردیبهشت چه مردی را دوست دارد

ابراز علاقه غیر مستقیم به دختر



موضوعات :
روانشناسی عشق
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.