no-img
نوین اطلس

جذب پسران به خود ( تضمینی)


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

جذب پسران به خود ( تضمینی)
امتیاز 3.33 ( 3 رای )
zip
شهریور ۱۲, ۱۳۹۷

جذب پسران به خود ( تضمینی)


یکی از چالش هایی که دختران مجرد ممکن است با آن مواجه شوند جذب پسران به خود است. جذب پسران می تواند باعث شود خواستگار های بیشتری داشته باشیم و در نتیجه گزینه های بهتری برای ازدواج پیدا کنیم. به یاد داشته باشید جذب پسر و موفقیت در یک ازدواج موضوع بسیار حساسی است که به مهارت و آگاهی نیاز دارد.

گاهی اوقات ممکن است پسر خورد علاقه خود را در دانشگاه ملاقات کنیم و گاهی هم ممکن است در شبکات اجتماعی و مجازی به پسری علاقه مند شویم و به دنبال راه های جذب وی بگردیم. با خواندن این مطلب متوجه خواهید شد راههای جذب مردان یا بهتر است بگوییم شوهر را می توانید تضمینی انجام دهید و به نتیجه برسید.

چگونه پسر مورد علاقه ی خود را جذب کنم – جذب مردان به خود

این یک اصل تضمینی است: در مسیر موفقیت در جذب پسر مورد علاقه برای ازدواج باید گفت هیچ کس به فردی که بیش از حد و به سادگی در دسترس بوده و یا کاملا دست نیافتنی باشد جذب نخواهد شد. به همین دلیل است که حضور بیش از حد شما در کنار یک شخص از جذابیت هایتان کم کرده و تلاش غیر معمول برای به دست آوردن یک فرد خاص باعث می شود که دیگر برای او خواستنی نباشید و چنین رفتارهایی، رفتارهای زنانه ی مورد علاقه ی مردان نخواهد بود.

چیزی که در جذب مردان و پسران برای ازدواج مهم به شمار می رود این است که هر یک از ما ویژگی ها، توانایی ها و موقعیت های متفاوتی داریم. برای تعیین معیارهای ازدواج خود باید این عوامل را در نظر گرفته و مسلما کسی را برای ازدواج انتخاب می کنیم که امتیازات مشابهی با ما داشته باشد .مثلا اگر با توجه به شرایط و موقعیتتان نمره ی ۵۰۰ را به خود اختصاص دهید هیچ گاه به فردی که از نظر شما نمره ی ۱۰۰ یا ۵۰۰۰ دارد جذب نخواهید شد زیرا این بدان معنی است که تفاوت های بسیار زیاد و مختلفی بین شما وجود دارد.

اکنون ممکن است این سوال پیش بیاید که ارتباط این موضوع با عاشق کردن و جذب همسر دلخواه چیست؟

نکته ی مهم این است که مرد مورد علاقه تان را متقاعد کنید امتیازات شما بالاتر از او و یاحداقل با امتیازات او مشابه است. اگر بتوانید فردی مبتکر و سرشار از امتیازات خوب و سودمند به نظر برسید جذب همسر دلخواه و مناسب کار دشواری نخواهد بود.

جذب کردن پسری که به ما علاقه ای ندارد 

اگر می خواهید پسری که به شما علاقه ندارد را جذب کنید باید به موارد زیر که فرایند جذب پسران به خود را تضمین می کند توجه کنید:

گاهی او را رد کنید

یکی از دلایلی که باعث می شود به پسران جذب شوید مدعی بودنشان است. آنها تظاهر و ادعا می کنند تا توجه شما را جلب کنند. در چنین مواردی از روانشناسی معکوس استفاده کنید؛ یعنی گاهی او را رد کنید. خواهید دید که برای به دست آوردن توجه شما سخت تلاش می کند. در این صورت قبل از اینکه تسلیم شود به او فرصتی بدهید تا شما را بشناسد.

با ارزش باشید

اگر او فکر می کند نفوذی ندارید و بی ارزش هستید، پس با تبدیل شدن به موفق ترین فردی که تا کنون دیده است، این ذهنیت را تغییر دهید. یکی از موثر ترین راه ها برای اینکه به پسری بفهمانید چقدر با ارزش و موفق هستید این است که خودتان را مشغول انجام برنامه های و اهداف تان نشان دهید.

با دوستان او ارتباط برقرار کنید

با دوستان فرد مورد علاقه تان آشنا شده و رابطه ی دوستی خود را با آن ها افزایش دهید. با آن ها بیرون یروید و به طور کلی شخصی باشید که در مهمانی، تئاتر و هر جای دیگری با آن ها وقت می گذرانید. این اقدام شما باعث نزدیک شدن به فرد مورد علاقه تان شده و همچنین باعث می شود دوستانش او را متقاعد کنند که شما فرد بدی نیستید.(نگاه کنید به چگونه روابط اجتماعی بهتری داشته باشیم)

راه های جذب مردان برای ازدواج – افزایش کشش و تمایل

همانطور که قبلا توضیح دادم بهترین راه برای جذب دیگران به صورت تضمینی به خصوص جذب مردان و پسران مغروراین است که وقتی بیشترین احساس نیاز را به شما دارد از او دور شده و زمانی که تصمیم می گیرد از شما دست بکشد به او بازگردید.

در همان زمان باید از دوستان مشترک بخواهید که در غیاب شما درباره ی خوبی های تان با طرف مقابل صحبت کرده و به این صورت ضمیر ناخودآگاه او را برنامه ریزی کنند. هرچقدر بیشتر  از ویژگی های خوب شما صحبت شود طرف مقابلتان بیشتر حس می کند که فرد بسیار با ارزشی را از دست داده است. همیشه هم لازم نیست با دیگران هماهنگ کنید، همین که واقعا خودتان را عالی و در بهترین حالت نشان دهید باعث می شود سر زبان ها بیفتید. مثلا وقتی بهترین نمره ها را در کلاس کسب می کنید یا به دلیل شوخ طبعی و خوش برخورد بودن همه به ارتباط با شما علاقه دارند. در این شرایط بدون اینکه نیازی به هماهنگ کردن باشد دیگران در مورد نکات مثبت شما صحبت خواهند کرد.

راه های جذب پسران در چت

اگر به دنبال روش های تضمین شده برای جذب پسر مورد علاقه خود در چت هایی مثل تلگرام یا اینستاگرام هستید تکنیک های زیر می تواند به صورت قطعی به شما کمک کند:

  1. از ایموجی و شکلک‌ها بدرستی استفاده کنید
  2. در مخ زدن حتما از گیف ها کمک بگیرید
  3. سعی کنید بیشتر درباره ی خودشان صحبت کنید
  4. بی ادب نباشید
  5. از وی به شکل صحیح تعریف کنید
  6. صحبت های شخصی را فراموش نکنید
  7. شوخ طبع باشید و خنده بر لب های وی بیاورید
  8. با او شوخی کنید
  9. عکس های بامزه از طریق اسنپ چت از خود بگیرید و ارسال کنید
  10. در اوج گفت و گو ناگهان کاری برای تان یپش بیاید و بروید
  11. نقش بازی نکنید.

راه های جذب شوهر به خود

توجه کردن به زیبایی اندام، آمادگی برای رو به رو شدن با مرد مناسب زندگی، آرایش مناسب و برخورد خوب از مهمترین عوامل در جذب خواستگار هستند:

  • به زیبایی اندام خود اهمیت بدهید

زیبایی اندام در جذب پسران بسیار تاثیرگذار است.(نگاه کنید به اهمیت جذابیت ظاهر در ازدواج) علاوه بر زیبایی، سلامت شما نیز با اندام نا مناسب به خطر می افتد پس اگر اضافه وزن دارید برای تناسب اندام خود برنامه ریزی و تلاش کنید. کافی است راه حل درمان اضافه وزن خود را پیدا کنید ( زیرا برای افراد مختلف راه حل های مختلفی جواب می دهد) و در آن قدم بردارید. فراموش نکنید چاقی و اضافه وزن می تواند اعتماد به نفس و ارزش شما را زیر سوال ببرد و در کنار آن باعث بیماری های مختلفی خواهد شد. اضافه وزن جذابیت شما را کاهش داده و سلامت شما را به خطر می اندازد درنتیجه در جذب مرد مناسب زندگی تان شکست می خورید.

  • برای رو به رو شدن با مرد مناسب زندگی خود آماده باشید

ممکن است پسر مورد علاقه تان را در هر زمان و هر مکانی به صورت غیر منتظره ملاقات کنید. بنابراین بهتر است برای رو به رو شدن با او همیشه آمادگی لازم را داشته باشید. زیبایی ظاهر خود را حفظ کنید و به گونه ای عمل کنید که همواره هنگام برخورد با پسر مورد علاقه تان در بهترین حالت ظاهری خود قرار داشته باشید. اگر فرد مورد نظرتان را در دانشگاه یا محل کار ملاقات می کنید بهتر است همواره با ظاهری آراسته و زیبا و گاهی متفاوت حضور پیدا کنید. هر روز حمام کنید، به زیبایی پوست و ناخن های خود و هم چنین سلامت موهایتان اهمیت بدهید و با کارهایی از این قبیل همیشه برای ملاقات و جذب پسر مورد علاقه تان در هر مکان و زمانی آماده باشید.

  • آرایش کنید

همه ی دختر ها با آرایش کردن زیبا تر به نظر می رسند. البته آرایش کردن نه به این معنا که چهره ی خود را به طور کلی تغییر داده و از حالت طبیعی خود خارج شوید. آرایش زیاد نه تنها برای مردان جذاب نیست بلکه چهره ی شما را ناخوشایند نیز جلوه می دهد. آرایش صحیح و به اندازه جذابیت چهره ی شما را چندین برابر می کند و باعث می شود خواستگاران بیشتری به خود جذب کنید. سعی کنید از طریق ویدیو ها و یا کلاس های آموزشی تکنیک های مهم آرایش صحیح را بیاموزید.(نگاه کنید به نقش زیبایی چهره در عاشق شدن)

  • خوش برخورد باشید

یکی از راه هایی که می تواند پسران را به طور غیر مستقیم جذب کند رفتار اجتماعی و مهربان است. یک لبخند زیبا از هر کلمه ای قدرتمند تر و تاثیرگذار تر خواهد بود و مغرور ترین پسران را به صحبت کردن با شما ترغیب می کند.(نگاه کنید بهراه های عاشق کردن پسران مغرور) پسرها به دختران خوش برخورد بیشتر از دختران مرموز و خجالتی جذب می شوند و خیلی زود از آن ها برای آشنایی بیشتر درخواست می کنند. بنابراین بهتر است خودتان را در حضور جمع معرفی کرده و مطمئن باشید که مهربانی و برخورد مناسب، شما را فردی با ابهت و شگفت انگیز نشان می دهد. همچنین خود را با کسانی که در اطرافتان از این ویژگی برخوردار هستند مقایسه کرده و رفتارتان را در کنار رفتار آن ها ارزیابی کنید.

دو روش موثر اگر می خواهید پسری را در دانشگاه جذب کنید

  • اگر شما یک فرد جذاب هستید: اگر فکر می کنید که از نظر ظاهری فردی جذاب می باشید و مطمئن هستید که جذابیت شما برای طرف مقابلتان یک امتیاز مهم به شمار می رود ( زیرا در غیر این صورت جذابیت شما بی تاثیر خواهد بود) در نتیجه می توانید بی درنگ به مرحله ی بعد بروید.
  •  اگر شما فردی با ظاهر معمولی هستید: اگرمانند دیگر افراد از ظاهر معمولی برخوردار هستید باید از روش های دیگری امتیاز خود را در چشم طرف قابلتان افزایش دهید. بدون اینکه قصد و منظورتان را نشان دهید با او ارتباط برقرار کنید و روش هایش را برای امتیاز دادن به دیگران در نظر بگیرید؛ سپس سعی کنید با توجه به آن ها امتیاز خود را افزایش داده و به مرحله ی بعد بروید.

چگونه قلب پسران را تسخیر کنیم

برخلاف باورهای رایج میزان جذابیت با عوامل زیادی از جمله ظاهر فیزیکی تعیین می شود. حتی اگر قادر به تغییر ظاهر فیزیکی خود نباشید عوامل بسیار زیاد دیگری وجود دارند که کنترل آن ها برای شما آسان خواهد بود.

در این مقاله من به یکی از این عوامل که نظریه ی “عشق سودبخش” نام دارد اشاره کردم. بر اساس این نظریه مردم زمانی که متوجه شوند فردی به شما جذب شده و برای به دست آوردنتان تلاش می کند بیشتر به شما علاقه مند می شوند.

چگونه یک فرد مغرور را جذب کنیم خود کنیم

هنگام ایجاد ارتباط متقابل با یک شخص مغرور سه نوع سناریوی مختلف رفتاری وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

سناریوی اول: این فرد به شخص مغرور توجه ی لازم را کرده و او را ستایش می کند.

واکنش فرد مغرور: سعی می کند بیشتر به آن شخص نزدیک شده و از وی استفاده کند تا منابع ارضا کننده ی غرور و خودشیفتگی خود را تامین کند.

سناریون دوم: آن فرد، شخص مغرور را مورد انتقاد قرار می دهد یا به وی بی اعتنایی می کند.

واکنش فرد مغرور: آن پسر یا دختر مغرور از شما متنفر می شود و سعی می کند به شکلی انتقام بگیرد یا شجاعانه تلاش می کند نظر شما را در مورد خود تغییر دهد. این موضوع بستگی به ارزش کلی شما پیش وی دارد.

سناریوی سوم: آن فرد، شخصیت مغرور را فقط نادیده می گیرد، نه انتقاد می کند و نه توجه ی لازم را به وی نشان می دهد ( چه منفی و چه مثبت) – یک موقعیت خنثی را حفظ می کند.

واکنش فرد مغرور: وی متوجه می شود ارزش وقت او را ندارید ( چرا که منابع تامین کننده ی غرورش را در اختیارش قرار نمی دهید) و او نیز شما را نادیده می گیرد.

اما به یاد داشته باشید بی اعتنایی از سمت عشق و یا فردی که با ارزش است، داستان دیگری دارد. بسیاری از افراد مغرور و خودشیفته، وقتی به این شکل مورد پذیرش قرار نگیرند نمی توانند به درستی از ایگوی ( ایگو “من”، “خود” و حتی “نفس” هم ترجمه شده است) خود حفاظت کنند و اوضاع روحی بسیار وخیمی پیدا خواهند کرد.

نکاتی که تا کنون بیان شد، تعریف های کلاسیک در مورد افراد مغرور و خودشیفته بود. اما واقعیت این است که هر شخصیت خودشیفته یا مغروری به شکلی منحصر به فرد رفتار خواهد کرد. هیچ قانون استاندارد و جهان شمولی وجود ندارد که به ما بگوید همه ی افراد خودشیفته پس از بی اعتنایی دقیقا چگونه رفتار می کنند ( نگاه کنید به چگونه با افراد خوشیفته برخورد کنیم).

بعضی رفتار وحشیانه از خود نشان می دهند، بعضی بسیار خشمگین می شوند، بعضی بیشتر به طرف مقابل نزدیک می شوند، بعضی اهمیت نمی دهند و بعضی اصلا علاقه ی عاشقانه ای پیدا نخواهند کرد که برای طرف مقابشان ارزشی قائل باشند.

“عشق” لزوما برای یک شخصیت خودشیفته و مغرور غیر ممکن نیست؛ آنها فقط عشق را به شکلی متفاوت از دیگران می بینند. خودشیفته ها، عشق را به عنوان یک رابطه می بینند که به وسیله ی آن می توانند منابع تامین کننده ی غرور و تکبر خود را تامین کنند. بدست آوردن یک شریک دلدادگی رمانتیک و بسیار باارزش یکی از روش های رسیدن به این منابع است.

مغرور های خودشیفته بدون هیچ ترس و هراسی به دنبال عشق های جذاب و دست نیافتنی هستند. مثل شهرت، پول، موقعیت و قدرت. همچنین بدست آوردن یک شریک باارزش از اولیت های چنین افرادی است.

بیشتر بخوانید:

جذب مرد مناسب برای ازدواج

با چه طلسمی پسر مورد علاقه خود را جذب کنیم

مراحل عاشق شدن در پسران

راه های جذب پسران در چت

مردان جذب چه دخترانی میشوند

راه های جذب غیر مستقیم پسران

راه های جذب پسران مغرور

راه های جذب پسران در دانشگاه

جذب خواستگار در دانشگاه



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.