no-img
نوین اطلس

چگونه می توان مردی را عاشق خود کرد؟


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه می توان مردی را عاشق خود کرد؟
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
شهریور ۱۱, ۱۳۹۷

چگونه می توان مردی را عاشق خود کرد؟


اگر با پسری که به شما کم محلی می کند و مغرور است برخورد کرده باشید احتمالا بارها از خود پرسیده اید چگونه یک مرد مغرور را عاشق خود کنیم؟ نوین اطلس دات کام دریافته است همه ی خانم ها حداقل یک بار در زندگی شان از خود پرسیده اند چگونه مردان را به سمت خود بکشانیم یا چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم. در نتیجه در این مطلب راهکارهایی برای جذب پسر مغرور ارائه داده ایم. یکی از راه های راه های جذب پسر مورد علاقه برای ازدواج این است که او را نیز به خود علاقه مند کرده و به قول معروف پسر را تور کنید. همچنین برای اینکه بتوانید معلم یا استاد خود را عاشق کنید نیز در این مطلب راهکارهایی ارائه شده است.

جذب و عاشق کردن پسر مغرور

تمام پسرها  طبیعتا مهربانی را دوست دارند و محبت را پرستش میکنند. مهربان باشید، شاید فکر کنید مردی با ظاهر خشن و زبانی تند و تیز که بلد نیست کلام محبت‌آمیزی بگوید دوست ندارد کلام مهربانانه بشنود و مهربانی ببیند اما اشتباه نکنید، تمام مردها نیازمند جنبه مهربانانه زنان زندگی خود هستند. درواقع چیزی که پسرها را به دختری جذب می کند همین روحیه ی مهربان دختر ها می باشد. زیرا این روحیه به خصوص برای پسرهای مغرور بسیار متفاوت بوده و به چشم شان می آید.

شاید شما حتی بیشتر از او با مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی جامعه برخورد داشته باشید اما یادتان باشد که مردان معمولا بیشتر از شما در گذر زندگی و در برخورد با مشکلات فرسوده می‌شوند و برای همین حتی ذره‌ای کوچک از مهربانی می‌تواند حال‌شان را خوب کند. باور کنید که اگر در مهربانی کردن پیشقدم شوید شما هم سود خواهید کرد و زمان‌هایی که به مهربانی نیاز دارید مهربانی خواهید دید.

یکی از نکات مهم برای عاشق کردن پسر مغرور این است که «به غرورش اهمیت بدهید» شاید این جمله را بارها شنیده باشید اما آیا واقعا به آن عمل می‌کنید؟ شرایط زندگی جامعه مدرن به گونه‌ای است که در آن بسیاری از مواقع سطح تحصیلات، درآمد و جایگاه اجتماعی یک خانم از همسرش  بالاتر است، این هیچ عیبی ندارد و برای بسیاری از مردان لذتبخش هم هست که همسرانی موفق داشته باشند، اما به شرطی که در ارتباط دونفره‌تان این مرد همچنان این حس را داشته باشد که نقطه اتکای شماست.

نوین اطلس دات کام دریافته که مردها و پسرها دوست دارند «قوی» ارزیابی شوند و از همه مهم‌تر هم برای آنها این است که زنی که دوستش دارند آنها را قوی بداند. همیشه این حس را به مردتان بدهید که درنهایت به شانه‌های او تکیه خواهید کرد، تحت هیچ شرایطی هم چه درمورد مسائل مالی، چه درمورد مسائل احساسی و ارتباطی غرور او را نشکنید. اگر شکست خورده با او مهربان باشید، مطمئن باشید که همراه بودن و همدم بودن شما را در چنین شرایطی همیشه در خاطرش خواهد داشت همان‌طور که ممکن است یک زخم‌زبان یا متلک شما را همیشه در ذهنش نگه دارد.

چکار کنید مردی به دنبال  شما بیاید

برای اینکه مردی را به دنبال خود بکشانید قبل از هر چیز باید تاجایی که میتوانید در مورد مرد مورد نظرتان اطلاعات کسب کنید. رفتارهایی که از خودشان بروز میدهند، احتیاجات و نیازهای روحی-عاطفی فرد را بررسی کنید و بعد با نشان دادن اینکه شما میتوانید این نیازها را برطرف کنید یا چیزی که آن شخص دنبالش است را شما میتوانید ارائه بدهید، تحت تاثیر قرارش دهید. این فرمول ساده ولی کاملا مؤثر برای جذب کردن افراد و تحت تاثیر قرار دادن آنها است.

اینکه بخواهید کاری کنید مردی به دنبال شما بیاید و او را عاشق خود کنید فرمول خاص و ثابتی ندارد ولی با پیش زمینه ذهنی مردی که قصد جذب کردنش را دارید ارتباط مستقیم دارد و خوشبختانه در دنیایی زندگی میکنیم که شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام، فیس بوک و … اطلاعات زیادی را در این موارد در اختیار شما قرار میدهند.

مثلا مردی که از ناشناخته ها ترس دارد، ممکن است توسط زنی  که در زندگی قدرت کنترل ترس را دارد تحت تاثیر قرار بگیرد.

یا اگر مردی تلاش میکند که پولدار شود، توسط زنی که قابلیت خوبی در جمع آوری ثروت دارد و توانایی اقتصادی خوبی دارد جذب میشود.

پس اگر می خواهید مردی را به دنبال خود بکشانید و عاشق خود کنید باید ابتدا نیازهای او را شناخته و به او نشان دهید می توانید این نیازها را برآورده کنید.

چگونه پسری را دیوانه ی خود کنید

وقتی مرد را به خود جذب کردید تا به دنبال شما بیاید و عاشق شما شود بهتر است پایه های این عشق را قوی کنید. کاری کنید پسر مورد علاقه تان دیوانه ی شما شود و هیچ وقت نتواند دوری از شما را تحمل کند.

همانطور که توضیح دادم بیشتر مردها زمانی تحت تاثیر قرار میگیرند که فردی را می بینند که میتواند کاری انجام بدهد که خودشان نمی توانند انجام بدهند. برای همین است که روش های جذب کردن یک فرد خجالتی درونگرا، با روش های جذب کردن یک فرد معاشرتی برونگرا متفاوت هستند. در ابتدا شما باید بدانید فرد مورد نظر چه ویژگیهایی دارد، به عبارت دیگر مهمترین اقدام، کسب اطلاعات در مورد فرد است که قبلا هم به آن اشاره کردیم.

  • تفاوت جذابیت و زیبایی

جذابیت ظاهری افراد خیلی زود فروکش می‌کند، به طوری که فرد زیبا، همچون وسیله‌ای به نظر می‌آید که قرار است ژن‌های شما را به نسل بعد منتقل کند. چیزهایی که باعث جذابیت ظاهری زنان می‌شود عبارتند از: ‌جوانی، نسبت عرض کمر به لکن، پوست سالم، لب برجسته و دندان‌های سفید، چشمان بزرگ، چانه‌ی کوچک و موهای براق است. این معیارها در مردان شامل بلندی قد، شفافیت چشم و پوست، حجم عضلات و تُن صدا، دندان‌های خوب و دیگر علایم سلامتی است. همه این‌ها را به احساس سلامتی، سرزندگی و پیشینه ژنتیکی خوب اضافه کنید.

در هر دو جنس، تناسب فیزیکی بسیار جذاب است. با این وجود برخی ممکن است بسیار عالی به نظر برسند و تمام ویژگی‌های ظاهری را داشته باشند، اما حسی بسیار سرد و بی‌روح به شما بدهند. افراد جذاب ممکن است زیبا به نظر نرسند اما افسون خاصی دارند.

چیزی که قصد دارم اینجا درباره‌ی آن صحبت کنم رفتاری است که شما را صرف نظر از اینکه چه ظاهری دارید جذاب‌تر می‌کند. پس اگر می خواهید پسری را دیوانه ی خود کنید در کنار ظاهر جذاب باید جذابیت های رفتاری داشته باشید. مثلا دیگران را دوست داشته باشید، اطرافیانتان را بخندانید، همواره خودتان باشید، کمی متفاوت‌ باشید و … . چنین رفتارهایی می تواند هر پسری را دیوانه ی شما کند.

تور کردن پسر مورد علاقه برای ازدواج

اکنون وقتش است که پسر مورد علاقه ی تان را به سمت ازدواج هدایت کنید. البته تا اینجای کار دیگر مسیر همواری برای ازدواج با پسر مورد علاقه ی خود دارید و قسمت سخت و مشکل را پیش برده اید اما برای اینکه پسر خیلی زود به شما پیشنهاد ازدواج دهد راهکارهایی وجود دارد.

قبل از هرچیز تکلیف‌تان را روشن کنید

اگر می‌خواهید پسر مورد نظرتان را به ازدواج ترغیب کنید، قبل از هرچیز باید بدانید که چه نسبتی با او دارید. آیا او به شما توجه دارد؟ آیا روابط تان از فاز رسمیت همکاری و آشنایی و همکلاسی بودن فراتر رفته اما هنوز به مرحله ای که پیشنهاد بدهد نرسیده؟ آیا حرفی از ازدواج میان شما رد و بدل شده یا برنامه‌ای در این مورد ریخته‌اید؟

باید از خود بپرسید که آیا او آمادگی شروع زندگی مشترک را دارد؟ برای دانستن اینکه آیا او هم علاقه‌ای به ازدواج با شما دارد یا خیر، می‌توانید از کسی که به او نزدیک است کمک بگیرید. دوست صمیمی او یا دوست مشترک‌تان می‌تواند نقش واسطه را ایفا کند. اما یادتان نرود که این واسطه باید بی‌طرف باشد و نسبت به ازدواج شما هم نظری مثبت داشته باشد. پرسش و صحبت در مورد ازدواج یا سۆال کردن در این مورد که آیا برای آینده تصمیمی داری یا نه، از مسئولیت‌های این واسطه است. برایش توضیح دهید که در این گفت‌وگو، نباید اشاره مستقیمی به  شما داشته باشد.

برای تور کردن پسر مورد علاقه برای ازدواج شما خواستگاری نکنید

بهتر است به صورت نا محسوس خواسته‌تان را بیان کنید. پیشنهاد مستقیم ازدواج از طرف یک خانم در کشور ما چندان مرسوم نیست و آغازگر مشکلات دیگری در رابطه می شود، اما یک پیشنهاد غیرمستقیم، می‌تواند شما را چند قدمی جلوتر ببرد و تکلیف‌تان را تا اندازه‌ای روشن‌تر کند. اگر شما به یک مرد به صورت مستقیم پیشنهاد ازدواج دهید، معمولا حالات دفاعی به خود می‌گیرد و عقب‌نشینی می‌کند، بنابراین بهتر است زمینه را مهیا کنید و کمی به انتظار بنشینید. برای شروع می‌توانید به ایده‌هایی که در زمینه ازدواج دارید اشاره کنید یا از اینکه ارتباط هدفدار را می‌پسندید صحبت کرده و به عکس‌العمل‌های او خوب توجه کنید. اگر مردی که حرف‌های شما را می‌شنود، صحبت را عوض کرد یا نشان داد که کاملا عکس شما فکر می‌کند، بهتر است وقت خود را تلف نکنید!

عاشق کردن استاد

راهکارهایی که تا کنون novinatlas.com  به شما ارائه داده است برای عاشق کردن هر مردی مفید و تاثیرگذار خواهند بود. اما در مورد عاشق کردن فردی مانند استادتان ممکن است تفاوت هایی وجود داشته باشد.

برای عاشق کردن استاد خود همیشه لبخند بزنید. لبخند زدن نشان از اعتماد به نفس دارد، حال فرقی نمی کند که دقیقا به چه چیزی فکر می کنید. علاوه بر این، بسیاری از تحقیقات نشان داده اند که لبخند زدن، به میزان دوست داشتنی بودن فرد بستگی دارد. با لبخند زدن، دوست داشتنی تر به نظر می رسید.

استاد شما معمولا فردی نکته بین است و همه ی موارد و نکاتی که ممکن است به ذهن شما نرسد در نظر خواهد گرفت. در نتیجه برای داشتن یک حالت بدن خوب تمرین کنید قوز نکنید، این کار در زمانی که در حال گفتگو با دیگران هستید نشان از عدم باور به خودتان دارد. با یک ماژیک قرمز، علامت فلش به سمت بالا را روی یک برچسب بکشید و آن را روی نمایشگر کامپیوتر خود بچسبانید. با این کار به خودتان یادآوری می کنید که درست بنشینید و شانه هایتان را عقب ببرید. حالت درست ستون فقرات و بالا نگه داشتن چانه، باعث می شود که حالت درست صورت را به نمایش بگذارید.

در آخر به یاد داشته باشید همیشه کنجکاوی خود را ابراز کنید. این روش نیز به منظور مکالمه های جذاب تر ارائه می شود، تلاش کنید که میزان علاقه ی خود به موضوع و گفتگو را به سایر افراد نشان دهید. در ادامه، با نمونه ای از سوالاتی آشنا می شوید که باعث می شود مردم درباره ی خودشان حرف بزنند:

بیشتر راجع به چه چیزی هیجان زده هستید؟

در حال حاضر با چه چیزی دست و پنجه نرم می کنید؟

مرحله ی بعد چه خواهد شد؟

علاوه بر این، خودتان نیز باید برای پاسخ دادن به این سوال ها آماده باشید، این آمادگی باعث می شود که داستان خوبی را تعریف کنید.

مطالب مرتبط:

آموزش جذب مردان

چگونه یک پسر غریبه را عاشق خود کنیم

دوستی به قصد ازدواج

مراحل عاشق شدن در پسران

مرد متولد اسفند چه زنی را دوست دارد و با او ازدواج می کند

دعا برای عاشق کردن پسر از راه دور

چگونه پسری را دیوانه خود کنیم

قانون جذب برای برگرداندن معشوق

چگونه یک مرد مردادی را عاشق خود کنیم

مرد متولد آبان



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.