no-img
نوین اطلس

رفتارهایی که مردان دوست دارند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

رفتارهایی که مردان دوست دارند
امتیاز 4.17 ( 6 رای )
zip
شهریور ۱۱, ۱۳۹۷

رفتارهایی که مردان دوست دارند


در این مطلب از نوین اطلس دات کام به شما نشان می دهیم مردان چه اندامی را دوست دارند. همچنین به شما می گوییم مردها دوست دارند چه بشنوند تا با بازگو کردن آن ها هر مردی را شیفته ی خود کنید. در این مطلب در مورد خصوصیات زنانی که مردان دوستشان دارند صحبت کرده و ۱۰ نقص زنانه که مردان دوست دارند را به شما معرفی می کنید. همچنین برای بهتر شدن روابط شما با همسرتان آنچه مردان در روابط زناشویی دوست دارند را برای  شما توضیح می دهیم.

مردان از چه اندامی خوششان می آید

خانم ها معمولا اظهار می دارند که رفتار آقایون آنها را تا حدی گیج می کند و به درستی نمی توانند تشخیص دهند که مردها از آنها چه انتظاراتی دارند. آنها از اینکه نمی توانند مردها را راضی نگه دارند اندکی ناراحت هستند. اما نوین اطلس به شما نشان می دهد مردان از چه اندامی خوششان می آید:

  • آیا مردها زنان چاق را دوست دارند؟

گاهی اوقات می‌شنوید که مردها زنان چاق را دوست دارند. این مزخرف است. علاوه بر مزخرف بودن یک دروغ است. فقط به این دلیل که می بینید مردی با یک زن چاق است به این معنی نیست که اولویت او زنان چاق هستند. دلیل آن فقط این است که در آن زمان انتخاب دیگری نداشته است! همین.

  • اندام مناسب برای دختران ایرانی

ممکن است مردها در خفا به داشتن رابطه‌ عاشقانه با یک زن چاق فکر کنند اما هیچوقت در چشم عموم با او ظاهر نمی‌شوند. بااینکه ممکن است با یک زن چاق که البته مزایای دیگری دارد بمانند اما دوست داشتند که آن زن خوش‌فرم می بود.

اگر همه شرایط یکسان باشد، همه مردان زن خوش‌فرم را انتخاب خواهند کرد.

  • آیا مردها زنان لاغر را دوست دارند؟

نه واقعاً اینطور نیست. اکثر مردها هیچ تمایلی به مانکن‌های بسیار لاغر نشان نمی‌دهند. درواقع، این اندام‌ها کمی ترسناک هستند و اصلاً سالم به نظر نمی‌رسند.

اما، در فرهنگ امروز کشور ما لاغر بودن به یک هدف مهم بین زن‌ها تبدیل شده است. زنان بسیاری هر روز در تلاشند که برای تحت‌تاثیر قرار دادن زنان دیگر خود را لاغر کنند.

اما این کار اصلاً سالم نیست. باید سعی کنید که متناسب بمانید.

  • فرم برای مردان مهم‌تر است یا سایز؟

محققان دریافته‌اند که وزن‌های مختلف بسته به فرم بدن و قد فرد می‌تواند جذاب شمرده شود.  حقیقت نشان می‌دهد که زنانی که نسبت دور کمر و دور باسنشان ۰/۷ است برای مردان جذاب‌تر هستند. این مسئله در همه نقاط جهان و همه زمان‌ها در طول تاریخ صدق می‌کند. به‌طور خلاصه، مردان زنانی را دوست دارند که بدن خوش‌فرم داشته باشند و سایز برای‌شان اصلا مهم نیست. نسبت ۰/۷ بین کمر و باسن، نشانه بیولوژیکی سلامت و باروری در زنان است. مغز مرد اتوماتیک‌وار به این نشانه پاسخ می‌دهد.

چیز دیگری که مردان در زنان بسیار دوست دارند این است که بدن‌شان فرم داشته باشد و سفت باشد. البته کمی چربی داشتن اشکالی ندارد. اما اشتباه نکنید وقتی مردها می‌گویند دوست دارند زن‌شان یک پرده گوشت داشته باشد منظورشان داشتن عضله است نه چربی.

مردها دوست دارند چه بشنوند؟

اکنون متوجه شدید مردان از نظر ظاهری به چه چیزی اهمیت می دهند بهتر است بدانید مردان دوست دارند چه جملاتی از زن ها بشنوند تا به آن ها جذب شوند. هیچ چیزی مثل یک تعریف و تمجید دقیق و مخصوص یک فرد نمی تواند به یک زندگی زناشویی نیرو ببخشد، بعد از کمی تحقیق و پژوهش درباره ی راه های حفظ یک رابطه عاشقانه نوین اطلس دات کام به سخنانی دست یافته که مردان بیشتر دوست دارند از همسرانشان بشنوند ، اینکه بهترین همسر دنیا هستند . اما چه حرف هایی به همسرمان بگوییم که حس بهترین همسر بودن به آنها دست دهد ؟

۱-من از اینکه همسرت هستم خوشحالم

کاملا واضح است که مردان دوست دارند بدانند همسرانشان از زندگی با آنها راضی اند و از بودن با آنها لذت می برند ، آخرین باری که از شوهرتان تشکر کردید چه زمانی بوده است ؟ فکر نکنید که حتما خودش می داند ، باید به زبان بیاورید!(همچنین نگاه کنید به کلماتی که مردان را تحریک می کند)

۲- تو یک پدر فوق العاده ای

بر اساس روانشناسی رابطه عاشقانه در اعماق قلب هر مردی میلی برای قهرمان بودن وجود دارد، خصوصا برای فرزندانشان، به همسرتان بگویید که دقیقا به چه دلیل قهرمان فرزندتان است و یک شب موقع شام به فرزندانتان بگویید که چرا او یک مرد بزرگ است.

۳-من واقعا مجذوب تو هستم، تو یک مرد واقعی هستی

این یک باور عمومی است که زنان جذاب تر از مردان هستند، اما مردان نیز همین که موی سرشان شروع به ریزش می کند، یا شکمشان جلوتر می آید، نسبت به ظاهر خود کاملا حساس می شوند. هیچ وقت ظاهر شوهرتان را به تمسخر نگیرید، به او بگویید که چقدر برای شما جذاب است.

۴- من به تصمیمی که گرفته ای احترام می گذارم

وقتی مردی تصمیمی می گیرد، خصوصا یک تصمیم سخت، انتظار ندارد همسرش آن را نقد کند یا زیر سوال ببرد. او می خواهد اطمینان یابد که همسرش حامی اوست و او را به خاطر گرفتن تصمیم های عاقلانه تحسین می کند.(نگاه کنید به راه های کاهش دعوا)

۵- من می دانم که ما باید متناسب با درآمدمان زندگی کنیم و در این مورد همیشه همراهت هستم

شوهر شما نسبت به آینده خانواده شما مسئول است، این یعنی از لحاظ اقتصادی هم باید به فکر خانواده باشد، داشتن همسری که عاقلانه پول خرج و پس انداز کند، اطمینان قلبی قوی به او می دهد.

۶- من به خاطر رهبری مذهبی تو ممنونت هستم

داشتن ارتباط با خدا در وجود همه ما نهادینه شده است و بسیاری از مردان دوست دارند به عنوان مراقب مذهبی خانواده شان شناخته شوند، به همسرتان در تقویت بتورش کمک کنید و او را در رهبری مذهبی اش یاری کنید و به او بگویید که بهترین همسر در کل دنیاست.

۷- تو بسیار عاقلی

بسیاری از مردان از سنین کودکی حلال مشکلات هستند و از فرآیند تفکر و به نتیجه رسیدن لذت می برند، اتفاقا این همان مسئله است که باعث می شود همیشه همسرتان به جای اینکه به حرف دلتان گوش کند، فقط سعی در حل مشکل شما دارد. تشخیص قدرت درک ذهنی همسرتان و تحسین هوشمندی او برای شما فایده زیادی دارد. به او تاکید کنید که به قضاوت عاقلانه اش اعتماد دارید.

۸- من قدردان زحمتی هستم که برای خانواده مان می کشی

چیزهای زیادی در زندگیتان وجود دارد که شوهرتان نمی تواند کنترل کند، اما چیزی که او کنترلش را در دست دارد، تلاش کردن است. اینکه سخت تلاش کند و حاصلش را ببیند بسیار برایش لذت بخش است، در دست داشتن کامل کنترل و مسئول بودن برای ساختن چیزی از نقطه صفر، او را به هیجان می آورد. از کار پر ارزشش با استفاده از عاشقانه حرف زدن تقدیر کنید.

۹- ممنونم از اینکه در آن مورد کمکم کردی

وقتی مردی برای همسرش کاری انجام می دهد، از او انتظار دارد که متوجه تلاشش باشد. یک تشکر ساده تمام آن چیزی است که او انتظار دارد و در دسته ی جملات عاشقانه قرار می گیرد.

۱۰- من تحت تاثیر روشی که با آن، موقعیت را اداره کردی قرار گرفتم

گاهی وقتی مردی کاری را درست انجام نمی دهد، ممکن است همسرش به او این مسئله را گوشزد کند. پس اگر هم موقعیتی دشوار را به خوبی اداره کرد، حتما به او بگویید که بهترین همسر دنیاست.(همچنین نگاه کنید به جملاتی که دل مردان را آب می کند)

زنانی که مردان دوستشان دارند

خب در این بخش می خواهیم به ویژگی های اخلاقی مورد علاقه ی مردان بپردازیم. اکنون می دانید باید از لحاظ ظاهری برای شیفته کردان مردان چگونه باشید و از چه جملاتی استفاده کنید اما باید برای جذب و عاشق کردن مردان یک سری رفتارهای به خصوصی که مردان دوست دارند از خود نشان دهید:

  • احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید.

اگر می‌خواهید بدانید که چطور او را همیشه مجذوب خودتان نگه دارید، لباسی بپوشید که خودتان از آن خیلی خوشتان می‌آید و احساس می‌کنید جذاب می‌شوید. وقتی خودتان احساس جذاب بودن کنید، مطمئن باشید در ظاهرتان تاثیر می‌گذارد.

  • به غریزه‌اش رسیدگی کنید

این کاملاً بدیهی است. با تحسین کردن او، چه از ظاهرش و چه از شخصیتش، ایجاد ارتباط چشمی و نگاه‌های نافذ، احساساتش را شکوفا کنید. ممکن است مردی به شما بگوید که به کمی فضا نیاز دارد و اینکه دوست دارد بدون اینکه به نامزدش فکر کند، زمانی را به خود و دوستان هم‌جنس خود اختصاص دهد اما این همیشه درست نیست. می‌توانید این را پذیرفته و بگذرید. و یا کاری کنید که بدون اینکه حتی از او بخواهید، شما را بخواهد و همیشه دنبالتان باشد. فقط کافی است که دختری بااعتمادبه‌نفس به نظر برسید و طوری وانمود کنید که زندگی شخصی تان را دارید و آویزان او نیستید. البته گاهی هم می توانید از پیامک های عاشقانه استفاده کنید.

  • خاص باشید

یک مرد به دنبال زنی خاص می گردد که تا پایان عمر کنارش بماند و با او پیر شود. زنی که اهل شکایت نیست یا با نق نق کردن روزش را خراب نمی کند. مردها یک زن منطقی و با حساب و کتاب می خواهند که آنها را در سراسر زندگی شان حمایت کند و در موقعیت های حساس همیشه بتوانند روی کمکش حساب کنند.

از طرف دیگر زن ایده آل آن ها شباهت زیادی با همان کلیشه همسر در خانواده و اجتماع دارد. آن ها اغلب زنی را ستایش می کنند که مورد ستایش خانواده و اطرافیان شان قرار می گیرد و حتی اگر خودشان هم این واقعیت را ندانند در ناخودآگاه شان آن را پرورش داده و به تصمیم گیری های شان راه می دهند.

  • جاه طلب باشید

اغلب مردهای امروز، به دنبال همسری می گردند که چیزی بیشتر از زنان دیگر دارد. یک مهارت خاص، دانش بالا یا شغلی که به آن افتخار کنند. مردهای امروزی زنانی را دوست دارند که در کنار تعهدات خانوادگی، امور روزمره کار و فعالیت های اجتماعی اش را هم جدی بگیرد. این موضوع به آن ها ثابت می کند آن زن قادر است زندگی خود را پیش ببرد و بیش از زنان اطرافش توانمند است. زنی که برای رسیدن به اهدافش تلاش می کند و به سادگی عقب نشینی نمی کند برای مردان جذاب است.

  • پیشرفت کنید

یک زن هرچه قدر هم که باهوش و زیبا و تحصیل کرده باشد، اگر روند پیشرفتش را بعد از ازدواج متوقف کند، نمی تواند یک همسر ایده آل باشد. مردها دوست دارند زنشان به دنبال یادگرفتن چیزهای جدید باشد و حتی بعد از مادر شدن هم آنقدر با زمانه پیش برود که بتواند مایه افتخار او و فرزندانش شود. برای مردهای پرمشغله تنها داشتن یک همسر خانه دار و هنرمند کافی نیست بلکه آن ها به دنبال زنی دنیا دیده می گردند که موضوعات روز را می شناسد و هیچ وقت دست از یادگرفتن و پیشرفت بر نمی دارد.

۱۰ ویژگی عجیب زنانه که مردان دوست دارند

بسیاری جنبه‌های ظاهری و غیرظاهری یک زن از دید تعداد زیادی از مردان ممکن است جذاب باشد، اما در کنار آن‌هایی که شاید دیده یا شنیده باشید موارد عجیبی نیز هستند که از نگاه یک مرد در یک زن بسیار جذاب است و این موضوع تقریبا در مورد همه‌ی مردها صدق می‌کند. اکثر زنان از این نکات آگاه نیستند. پس این ویژگی ها را بشناسید و از آن ها استفاده کنید:

۱. بی‌نقص و کامل بودن یا نبودن؟

با اینکه بسیاری از مردان قدردان تلاش زنان برای زیبا به نظر رسیدن هستند و از اینکه آرایش کنند، خوب لباس بپوشند و موهایشان را درست کنند خوششان می‌آید، باید گفت دیدن یک زن هنگامی که آشفته (از نظر ظاهری) به نظر می‌رسند نیز، به همان اندازه جذاب است! بسیاری از مردان می‌گویند که این‌گونه دیدن یک زن به آن‌ها کمک می‌کند او را بهتر بشناسند. مردها دوست دارند یک زن را پشت آن آرایش و لباس‌های زیبا ببینند و بشناسند.

 

۲. لهجه

تقریبا برای هر زنی پیش آمده است که اگر لهجه خاصی داشته باشد، از بابت آن خجالت‌زده شده باشد. خبر خوب اینکه مردها لهجه‌ی یک زن را دوست دارند و لهجه خاص او برایشان بسیار جذاب هم هست. اهمیتی ندارد شما لهجه شهرستانی داشته باشید، لهجه‌تان از شمال بیاید یا جنوب، هر چه که باشد از دید مردها جذاب است. بنابراین، بدانید که لهجه شما گوش‌نواز بوده و به جای خجل بودن از آن، قدرش را بدانید.

 

۳. دیدن ترس او

چیز عجیب دیگری که مردها آن را در یک زن جذاب می‌دانند ترس است! غافلگیرکننده به نظر نمی‌رسد؟ یک مرد دوست دارد شریک زندگی‌اش بترسد؟ احتمالا این مورد ذهنتان را مشغول کند که چه عجیب. علت و چرایی این تمایل و ریشه‌ی این حذابیت بررسی گردیده است. به نظر می‌رسد مردها دوست ندارند یک زن درگیر ترس‌های عمیقی باشد، اما دیدن مقدار کمی ترس یک زن به آن‌ها فرصتی می‌دهد که بتوانند او را آرام کنند و نشان دهند یک مرد واقعی هستند.

 

۴. جای ترک پوست

اگر شما از مردتان بچه دارید، نگران ترک پوست بعد از زایمان نباشید. اگرچه خانم‌ها از این یادگاری‌هایی که روی پوستشان جا مانده است خوششان نمی‌آید و فکر می‌کنند زیبایی‌شان را کاهش می‌دهد، با این وجود اکثر مردها عاشق این یادگاری‌ها هستند! ترک‌هایی که روی پوستتان به جا مانده و کشیدگی‌های ناشی از زایمان، این حقیقت را به مردتان یادآوری می‌کند که این شما هستید که بچه‌اش را باردار بوده‌اید.

۵. لباس نظامی

برای بعضی از مردها اینکه یک زن لباس نظامی بپوشد بسیار جذاب است. این مورد ممکن است به این دلیل باشد که پوشیدن لباس نظامی به آن‌ها این حس را می‌دهد که این زن بهترین یار شکارشان است! البته این بدین معنا نیست که شما باید هر روز لباس نظامی بپوشید. با اینکه لباس نظامی برای مردها جذاب است، قطعاً از لباس‌های قشنگ و دامن‌های زیبا خوششان می‌آید. زنانگی و حفظ آن بسیار مهم است.

۶. عینک

مردها عاشق عینک زدن یک زن هستند و این یک واقعیت است. اگر مرد شما معتقد است عینک بهتان می‌آید این حرف را جدی بگیرید و فکر نکنید شما را دست می‌اندازد، چرا که مطمئنا برایش جذاب است. اگر نظر مرد شما این است، چه چیزی مهم‌تر از جذاب به نظر رسیدن برای مرد مورد علاقه‌تان؟ پس وقتش رسیده است که لنزهایتان را کنار بگذارید. احتمالا این مورد برای خانم‌هایی که هر روز عینک می‌زنند خبر بسیار خوبی باشد.

۷. تماشای آرایش کردن

آیا می‌دانستید مردها عاشق تماشای زوجشان هنگام آرایش کردنشان هستند؟ اینکه دقیقا چگونه این کار را انجام می‌دهید او را شگفت‌زده می‌کند. مردها همچنین وقتی ببینید هر دختری روش مخصوص به خودش را برای آرایش کردن دارد حیرت‌زده می‌شوند. پس، خانم‌ها فرصت تماشا شدنتان هنگام آرایش کردن را در اختیار مردتان بگذارید. گاهی جلوی او آرایش کنید و بر جذابیت خود بیفزایید.

۸. موهای خیس و حوله به سر

یکی از عجیب‌ترین چیزهایی که برای بیشتر مردها بی‌نهایت جذاب است هنگامی است که زوجشان موهایش را می‌شوید! آن‌ها می‌گویند موهای خیس برایشان بسیار جذاب است، مخصوصا اگر موهای او بلند باشد، و حوله به دور موهایش پیچیده باشد. خب، عجیب است، نه؟ چه کسی می‌داند، شاید مرد شما هم عاشق حوله‌ی سر باشد.

۹. دیدن شما هنگام تمرین

مردها عاشق تماشای شما هنگام تمرین و ورزش کردن هستند. آن نگاه خسته و احساس خیس عرق بودن، بر خلاف تصور شما، برای مردها شدیدا جذاب است. شاید همیشه فکر کرده‌اید دیده شدن در این لحظات از جذابیت شما می‌کاهد، اما برای مردها دقیقا برعکس است! مردها دوست ندارند آن نگاه خسته‌ی بعد از تمرین کردنتان را از دست بدهند. بنابراین، از تمرین و ورزش کردن جلوی شریک زندگیتان واهمه‌ای به دل راه ندهید. حتی می‌توان گفت بهترین راه این است که با یکدیگر به ورزش و نرمش و تمرین بپردازید.

۱۰. در لباس مردانه‌اش

چیز عجیب دیگری که مردها آن را جذاب می‌دانند این است که ببینند زوجشان به نحو نامرتبی پیراهن مورد علاقه‌ی خودش را پوشیده است. برای بسیاری از مردها دیدن شریک زندگیشان در لباس خودشان یکی از جذاب‌ترین چیزهاست.

آنچه مردان در روابط زناشویی دوست دارند

برای بهتر شدن روابط زناشویی چندین نکته ی بسیار مهم در مورد مردها وجود دارد که باید آن ها را بشناسید. Novinatlas.com این نکات را در این مطلب برای شما گردآوری کرده است:

۱ – باید بدانید از همان ابتدا خانواده از بسیاری لحاظ ما را تحت تاثیر قرار می دهد و اینکه بخواهیم زمان خود را مثلا در انتهای هفته اینگونه تنظیم کنیم که یا با همسر خود باشیم و یا با خانواده کمی مشکل است، اما باید زیرکانه راه حل آن را بدانیم.

۲ – برای مردان غیرممکن است که بتوانند اعتراف کنند که به مهارتهای زناشویی در زندگی نیاز دارند و هیچ گاه ذهن خود را از قبل برای روابط و آنچه قرار است پیش آید آماده نمی کنند

۳ – زن و شوهر می دانند که دیگر بزرگتر شده و زندگی برای شان مهم تر و پر ارزش تر شده است و ندانستن این نکته میان طرفین کمی غیر ممکن است. اما در این میان مردان کمی دیرباورتر می باشند.

۴ – باید بدانید که تصمیم گیری های سریع و در عین حال درست از جانب مردان کمتر رخ خواهد داد، چرا که مردها معمولا این خصلت را ندارند که بتوانند در مواقع ضروری بهترین و سریع ترین تصمیمات را بگیرند.

۵ – تمامی مردان بدون آنکه بخواهند و بدانند دوست دارند بعد از ازدواج بهترین برنامه ها را برای تعطیلات آخر هفته و همچنین تعطیلات سالیانه داشته باشند.

۶ – به جرات می توان گفت دقت در داشتن ارتباط مناسب و درست از سوی بانوان بسیار بیشتر بوده و زنان در این مورد دقیق تر و نکته سنج تر می باشند و در اینکه موقع ایجاد رابطه و در هر شرایطی چگونه با همسر خود برخورد کنند برایشان مهم تر و البته خاص تر می باشد.

مطالب مرتبط:

مردان جذب چه دخترانی میشوند

دلبری از پسرها

احساسات مردان نسبت به زنان

آنچه مردان در روابط زناشویی دوست دارند

۱۰ نقص زنانه که مردان دوست دارند

حرفهایی که مردان را عاشق میکند

راه های شناخت مردان قبل از ازدواج

رفتارهای جذاب زنان برای مردان

دلبری از پسرها

مرد متولد مرداد چه زنی را دوست دارد



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.