no-img
نوین اطلس

فال عشق واقعی وازدواج


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

فال عشق واقعی وازدواج
امتیاز 3.94 ( 113 رای )
zip
شهریور ۳, ۱۳۹۷

فال عشق واقعی وازدواج


اگر به دنبال فال عشق واقعی وازدواج هستید که بفهمید آیا کسی که دوستش دارید عشق واقعی نسبت به شما دارد و می خواهد با شما ازدواج کند به مطلب خوبی برخورد کرده اید.

البته بیشترسنجش ها به این صورت یعنی به صورت فال های عشق و ازدواج واقعی نیستند و بر اساس خرافه می باشند. اما روش هایی برای تشخیص احساس طرف مقابل بدون نیاز به فال وجود دارد که در ادامه لینک های آن مطالب را برای تان قرار داده ام.

در این مطلب می خواهیم در مورد این موضوع صحبت کنیم که چطور می شود با فال های روانشناختی عشق واقعی و ازدواج، فهمید آیا طرف مقابل اصلا عاشق ما است یا خیر و احتمال موفقیت در ازدواج را سنجید. به عبارت دیگر با فال احساس طرف مقابل به صورت واقعی و صحیح آشنا خواهید شد.

فال های بی تاثیر سنجش عشق

یکی از فال های بسیار رایج که در بین وبسایت های فارسی زبان رایج است فال زیر است. در این سایت ها از شما می خواهند روی عبارتی کلیک کنید و سپس سه حرف در مقابل شما پدیدار می شود. بعد از شما می خواهند آن سه حرف را در جدولی بی معنی پیدا کنید و بر روی آن کلیک کنید. در پایان جمله ای در مقابل شما حاظر می شود که مثلا فال شماست.

این سایت ها با کدنویسی و برنامه نویسی عباراتی را برای هر حرف یا کلیک شما تعیین می کنند که به صورت رندوم پس از کلیک در مقابل شما حاظر شود. این فال ها هیچ نتیجه ای ندارد به جز احساسی شدن شما. همه ما خوب می دانیم وقتی بیش از حد وابسته و احساسی شویم نتیجه خوبی از رفتارمان نخواهیم گرفت.

اما فال هایی که در ادامه در مورد آن صحبت خواهم کرد واقعی هستند و بر اساس روانشناسی می باشند. چنین فال هایی که ریشه روانشناختی دارند می توانند در ازدواج و تشخیص عشق واقعی به شما کمک کنند.

فال احساس طرف مقابل

همانطور که قبل تر توضیح دادم فال های ورق یا پاسور هرگز نمی توانند واقعیت را در مقابل احساس یا عشق طرف مقابل به شما بگویند. اگر تاکنون فالی گرفته اید که نتیجه آن درست بوده است باید به شما بگویم همه نتیجه های دیگر نیز درست است. در واقع بستگی به نوع نگرش شما به فا احساس طرف مقابل دارد. ذهن انسان چیزی را می بیند که به دنبال آن باشد. اگر نتیجه فال این باشد که شما بدشانس هستید، بدشانسی های خود را به یاد می آورید و اگر نتیجه آن یک مسافرت باشد، مسافرت های خود را.

فال ها و نتایج آن طوری طراحی شده اند که همیشه پاسخشان می تواند صحیح باشد. به هر حال فال زیر را فقط برای افرادی که در مورد شیوه آن کنجکاو هستند توضیح می دهم. اما novinatlas.com اعتباری برای واقعی بودن این فال ها مثل فال احساس طرف مقابل قائل نیست.

فال احساس با ورق بین دو نفر

برای اینکه از فال احساس بین دو نفر استفاده کنید ابتدا ورق ها را خوب بر بزنید به حالتی که پشت ورق ها ببینید نه روی ورق را . سپس به تعداد حروف اسم شخص مقابل بچینید . مثلا “رامین ” دارای ۵ حرف است. بنابرین باید از اول دسته به ترتیب ۵ ورق کنار هم بگذاریم و سپس به ترتیب از اولین ورق شروع به پر کردن همه ۵ دسته می کنیم . سپس دسته ها را از اولین دسته روی هم قرار دهید . حالا شروع به خواندن و تعبیر می کنید. شما باید ورق های مشابه را پیدا کنید و کنار بگذارید.

مثلا ۷ و ۷ حالا از هر نوعی بود .

چنانچه کنار هم بودند انها را از بقیه دسته جدا کرده و کنار بگذارید به این ترتیب

همه ورق های مشابه را کنار بگذارید و تعبیر کنید:

۱ یا همان تک : نشان دوست داشتن

۲ تردید و دو دلی

۳ ازدواج و یا قصد ازدواج داشتن

۴ مشکل داشتن

۵ ناراحتی و غم

۶ تماس و ارتباط تلفنی – نامه

۷ حکایت از فکر کردن زیاد و به یاد او بودن را دارد

۸ از تیپ و قیافه شما خوشش میاد

۹ از رفتار و اخلاق شما خوشش میاد

۱۰  فاصله و دوری اتفاق افتاده یا می افتد

سرباز : اگر برای مرد باشد نشان از غیرت و تعصب دارد اگر برای زن باشد یعنی شخص دیگری هم در زندگی او نقش مهمی دارد .

بی بی : اگر برای زن باشد نشان از غیرت آن زن دارد و اگر برای مرد باشد یعنی زنی دیگر را هم دوست دارد . ( حتما رقیب نیست ! ممکن است از اعضای خانواده شخص باشد)

شاه: به معنی سلطان دل بودن

سپس از کارت های باقیمانده یک کارت با نیت احساس اصلی طرف مقابل بکشید و یک کارت با نیت احساس خود فال گیرنده بکشید

و کارت سوم را با نیت احساس مشترک بکشید و تعبیر کنید .

فال عشق واقعی و ازدواج 

اگر می خواهید با یک فال علمی اطلاعات یشتری در مورد عشق واقعی طرف مقابل خود بدست بیاورید و احساسات وی را بسنجید می توانید از تست زیر استفاده کنید. اول پرسش را بخوانید و به آن پاسخ دهید، سپس معنی روانشناختی پاسخ تان را در زیر آه مشاهده کنید.

سوال اول: شما به طرف خانه کسی که دوستش دارید می‌روید. ۲ راه برای رسیدن به آن‌جا وجود دارد:

  • یکی کوتاه و مستقیم است که شما را سریع به مقصد می‌رساند ولی خیلی ساده و خسته‌کننده است.
  • اما راه دوم به‌طور قابل ملاحظه‌ای طولانی‌تر ولی پر از مناظر زیبا و جالب است.

حال شما کدام راه را برای رسیدن به خانه محبوب‌تان انتخاب می‌کنید؟ راه کوتاه یا بلند؟

معنی سوال اول: جاده نشان‌دهنده عشق است اگر راه کوتاه را انتخاب کرده‌اید زود و آسان عاشق می‌شوید ولی اگر راه طولانی را انتخاب کرده‌اید به آسانی عاشق نمی‌شوید.

 سوال دوم: در راه ۲ بوته گل رز می‌بینید؛ یکی پر از رزهای قرمز و دیگری پر از رزهای سفید. شما تصمیم می‌گیرید ۲۰ شاخه از رزها را برای او بچینید، چند تا را سفید و چند تا را قرمز انتخاب می‌کنید؟

(می‌توانید یا همه را به یک رنگ یا ترکیبی از ۲ رنگ انتخاب کنید)

معنی سوال دوم: تعداد رزهای قرمز نشان‌ دهنده آن است که در یک رابطه چقدر از خود‌تان مایه می‌گذارید و تعداد رزهای سفید نشان می‌دهد که شما چقدر در آن رابطه از طرف مقابل‌تان انتظار محبت دارید. مثلا اگر ۱۸ رز قرمز و ۲ عدد رز سفید انتخاب کرده‌اید به این معناست که شما ۹۰ درصد محبت می‌کنید و ۱۰ درصد انتظار محبت از طرف مقابل دارید.

 سوال سوم: بالاخره شما به خانه او می‌رسید. یکی از افراد خانواده در را روی شما باز می‌کند. شما می‌توانید از آن‌ها بخواهید که دوست‌تان را صدا بزند، یا این‌که خود‌تان او را خبر کنید. حالا چکار می‌کنید؟

معنی سوال سوم: سوال سوم نشان‌دهنده طرز برخورد شما با مشکلات در یک رابطه است. اگر شما از اعضای خانواده درخواست کرده‌اید که محبوب‌تان را صدا بزند به این معناست که شما از مواجه شدن با مشکلات می‌ترسید و امیدوار هستید که مشکلات به‌خودی خود حل شوند ولی اگر خود‌تان به اتاق رفته‌اید که او را از حضور خود مطلع کنید این نشان می‌دهد که شما با مشکلات روبه‌رو می‌شوید و دوست دارید آن‌ها را هر چه زودتر حل کنید.

معنی  سوال چهارم: شما وارد منزل شده به اتاق او می‌روید ولی کسی آن‌جا نیست. پس تصمیم می‌گیرید رزها را همان جا بگذارید. ترجیح می‌دهید آن‌ها را لب پنجره بگذارید یا روی تخت؟

معنی جواب سوال چهارم: محل قرار دادن رزها نشان‌دهنده اشتیاق شما برای دیدن محبوب‌تان است. اگر آن‌ها را روی تخت می‌گذارید نشان می‌دهد که دوست دارید او را زیاد ببینید و اگر آن‌ها را لب پنجره قرار می‌دهید یعنی اگر او را زیاد هم نبینید تحمل می‌کنید.

 معنی سوال پنجم: شب می‌شود شما و او هر کدام در اتاق‌های جداگانه‌ای می‌خوابید. صبح زمانی که بیدار شدید به اتاق او می‌روید به‌ نظر شما وقتی آن‌جا می‌روید او خواب است یا بیدار؟

معنی سوال پنجمسوال پنجم نشان‌دهنده تفکر و طرز فکر شما در کاراکتر و شخصیت فرد محبوب‌تان است. اگر شما او را درحالی‌ که خوابیده است در اتاق می‌بینید، این به این معناست که شما او را همان‌طور که است دوست دارید و اگر او را بیدار دیده‌اید یعنی انتظار دارید او مطابق میل شما بشود.

معنی سوال آخر: وقت برگشتن به خانه است آیا راه کوتاه و ساده را انتخاب می‌کنید؟ یا ترجیح می‌دهید از راه طولانی و جالب‌تر بروید؟

 معنی  سوال آخر: راه بازگشت به خانه نشان‌دهنده دوام عشق شماست. اگر راه کوتاه را انتخاب کرده‌اید مدت عاشق بودن و دوست داشتن شما کوتاه است و اگر راه بلند را انتخاب کرده‌اید مدت زیادی در عشق خود پایدار خواهید بود.

فال واقعی برای سن ازدواج

فرمول زیر یک فورمول جالب برای تعیین سن ازدواج است. این فرمول به این ترتیب است که:

m= سن پسر ———– w= سن دختر

در فرمول زیر اگر دختر هستید سن خود را به جای W بگذارید و اگر پسر هستید
سن خود را به جای M بگذارید … سنی که بدست خواهد آمد سن مناسب همسر
شماست .

w= m/2 +7 <————–1

m = 2*(w-7) <————- 2

طبق این فرمول سن مناسب برای ازدواج دخترها و پسرها به ترتیب زیر است:

سن پسر { ۲۰ ۲۴ ۲۶ ۲۸ ۳۰ ۳۲ ۳۴ ۳۶ ۴۰ ۴۶ ۵۲ ۶۰ ۶۶}

سن دختر{ ۱۷ ۱۹ ۲۰ ۲۱ ۲۲ ۲۳ ۲۴ ۲۵ ۲۷ ۳۰ ۳۳ ۳۷ ۴۰}

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید مقاله زیر را درباره موضوع جذب عشق از دست رفته مطالعه کنید:

how to make my ex feel attracted to me again

بیشتر بخوانید

فال تاروت عشق و احساس

نشانه های عشق واقعی در زنان

فال تاروت کبیر _ فال با کارت های تاروت کبیر

تعبیر خواب خیانت شوهر به زن

فال احساس طرف مقابل

فال عشق واقعی طرف مقابل

فال عشق بامشخصات طرف مقابل

فال احساس شخص غایب

عشق واقعی چیست؟

فال برگشت رابطه

راه های افزایش عشق بین زن و شوهر



موضوعات :
فال

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.