no-img
نوین اطلس

نحوه برخورد با مرد بی توجه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

نحوه برخورد با مرد بی توجه
امتیاز 2.00 ( 1 رای )
zip
مرداد ۳۱, ۱۳۹۷

نحوه برخورد با مرد بی توجه


خیلی ناخوشایند خواهد بود اگر به مردی علاقه مند شویم و قصد ازدواج با او را داشته باشیم ( و یا حتی ازدواج کرده باشیم و سپس) با بی توجهی آن مرد رو به رو شویم. در این شرایط یادگیری نحوه برخورد با مرد بی توجه که احتمالا نسبت به ما بی تفاوت هم  اهمیت بسیار بالایی دارد.

این مطلب بر اساس روانشناسی مرد عاشق است و اگر شما یک زن هستید در آن یاد می گیرید چگونه مردان بی توجه را به سمت خود جذب کنید و در مورد به چالش کشیدن مردان صحبت خواهیم کرد. همچنین می آموزیم با چه روش هایی می توانیم با شوهر بی مسئولیت برخورد کنیم و چگونه می توانیم از جملاتی که مردها را عاشق میکند استفاده کنیم تا توجه آنان را به سمت خود جذب کنیم.

مهارت برخورد با مرد بی توجه

یکی از روش های برخورد با مردی که به ما بی محلی می کند و گویی احساسی ندارد به چالش کشیدن وی است. به چالش کشیدن مردان یعنی درگیر کردن ذهن آنها. همانطور که می دانید درگیر شدن ذهن مساوی است با جذب شدن به سوژه درگیری.

همانطور که در مطلب قبلی خود که موضوع آن به چالش کشیدن مردان بود توضیح داده ام زنان خیلی قوی برای مردان چالش برانگیز نیستند. همچنین مردان از به زنانی که کودکانه رفتار کنند علاقه مند نمی شوند زیرا این افراد قابل پیشبینی هستند و قابل پیش بینی بودن باعث عدم درگیری ذهنی می شود.

زنان ایرادگیر و زنانی که همیشه با همه چیز مشکل دارند نیز از جمله زنانی هستند که با بی توجهی مردان رو به رو می شوند. مردان برای پذیرش و اصلاح ایرادات خانم ها ظرفیت تحمل محدودی دارند و اگر این ظرفیت تحمل پر شود دیگر به ایرادات و غر زدن های همسر خود توجه نمی کنند.(همچنین نگاه کنید با بی محلی های شوهر چه کنم؟)

چگونه مردان را به سمت خود بکشیم

برای اینکه شاهد نزدیک شدن مردان به خود باشیم و مانع از بی توجهی شوهر به همسرش شوید ( مثلا برای افزایش خواستار یاعلاقه مند کردن فرد خاصی) باید به نکاتی که در ادامه توضیح خواهم داد توجه داشته باشید:

مورد بعد احساسات بودن است. بله احساساتی بودن خیلی خوب است اما به یاد داشته باشید گریه کردن، قهر کردن و غصه خوردن حتی اگر مستقیم گفته نشود و از طریق زبان بدن انتقال داده شود باعث ارسال سیگنال منفی به ضمیر ناخودآگاه شوهرتان خواهد شد. هرچقدر سیگنال های منفی به ذهن شریک دلدادگی شما افزایش پیدا کند شما بیشتر برای وی بی اهمیت خواهید شد و در نتیجه با بی تفاوتی های بیشتری مواجه می شوید.بی تفاوترفتا

بعضی خانم ها به پول علاقه چشمگیری دارند. خانم های پول دوست معمولا در رویای ازدواج با همسری پولدار هستند. این افراد به جای متکی شدن روی پای خودشان توقع دارند با عوامل بیرونی مثل ازدواج یا همسرشان به پول برسند. در نتیجه وقتی با یک مرد در رابطه هستند همیشه در مورد وضعیت مالی از او پرسش هایی می کنند و یا به شکل های مستقیم یا غیر مستقیم درخواست دریافت پول می کنند. اگر چه گرفتن پول از وی اشکالی ندارد اما طرز بیان و اصرار های شما می تواند باعث بی محلی وی به شما شود.

بعضی دختران در داستان های افسانه ای به سر می برند. این خانم ها همیشه همه چیز رابی نقص و کامل می خواهند که به انها کمال گرا هم گفته می شود. خانم های رویایی معمولا تیپ شخصیت خیلی حساسی دارند. همه این ویژگی ها مثل رویایی بودن، کمال گرایی و حساسی بیش از حد باعث ارسال احساسات منفی به طرف مقابل می شود. با این اقدامات نمی توانیم مردان را به سمت خود بکشانیم.

روش برخورد با شوهر بی مسئولیت 

بعضی مردان از مرحله بی توجهی عبور کرده اند و به بی مسئولیتی رسیده اند. خصلتی که مقابل با آن مهمتر از بی توجهی است. زیرا بی مسئولیتی می تواند نتایج بسیار سنگینی را در اینده به همراه داشته باشد. همراه ما باشید تا با روش برخورد با این افراد آشنا شوید.

انتقام نگیرید:

اگر باهمسرتان قطع رابطه کرده‌اید حتما نگاهی به مطلب بازگرداندن عشق از دست رفته با سیگنال جذب را بخوانید. اما اگر همچنان با وی در ارتباط هستید بدانید کسی که لجبازی می‌ کند معمولا خودش می‌‌داند که حق با او نیست، اما هیچ وقت نمی‌‌خواهد این را به زبان بیاورد.

تجربه عموم روان‌شناسان نشان می‌دهد روابط افرادی که در زندگی مشترک دست به مقابله به مثل می‌زنند روزبروز بد‌تر و بد‌تر می‌‌شود تا آنجا که بازگشت به عقب تقریبا غیر ممکن خواهد شد. انسان‌ها هرگز در فضای تحقیر، سرزنش و لجبازی متوجه و مسئولیت پذیر نمی شوند.

مستقل شوید:

بعضی افراد در زندگی مشترک خود بیش از حد وابسته به خانواده و دیگران هستند. این ویژگی می تواند باعث افزایش وابستگی به غیر و کاهش استقلال خانواده شما شود. در نتیجه سطح مسئولیت پذیری اعضای خانواده کاهش پیدا می کند.

این کار باعث می‌شود تمام مسئولیت زندگی مشترک به عهده فرد داوطلب واگذار شود و طرف مقابل طبیعتا به نوعی بی‌مسئولیتی برسد. بسیاری از خانواده‌ها بدون شناخت خصلت‌های فرد بی‌مسئولیت، بسرعت وارد عمل می‌شوند و برای حمایت از فرزند خود در مقابل فرد بی‌مسئولیت اقدام به حمایت‌های مالی و اقتصادی فراوان می‌کنند. حمایت «والدانه» از فرد بی‌مسئولیت به چرخه بی‌مسئولیتی او دامن خواهد زد و در ‌‌نهایت شما حس فریب خوردگی و عصبانیت را تجربه خواهید کرد.

نیاز به مسئولیت پذیری را به او یادآوری کنید:

لطفا منظور من را اشتباه متوجه نشوید. وقتی می گویم نیاز به مسئولیت پذیری را به او یادآوری کنید به این معنی نیست که هر روز به او غر بزنید، قهر کنید، دعا کنید، تنبیه کنید، انتقال بگیرید یا غیره. منظور این است که خیلی آرام آرام توجهش را به مسئولیت هایی که دارد افزایش دهید.

و مرحله به مرحله نیازهای اساسی زندگی تان را به اون گوشزد کنید. برای مثال اگر مشکل شما در خرید و مهیا کردن مایحتاج خانه است باید در گام اول از او خریدهای ارزان قیمت و در عین حال ضروری را تقاضا کنید.

صبور باشید و فقط روی تقاضایتان محترمانه و بدون پرخاشگری پافشاری کنید. شاید۱۰۰ درصد تقاضای شما برآورده نشود، اما مطمئن باشید ۵۰ درصد آن اجابت خواهد شد و این یعنی موفقیت اولیه در برابر فرد بی‌مسئولیت.

همسرتان را با عواقب بی‌مسئولیتی آشنا کنید:

استفاده از عباراتی نظیر «تو اصلا مسئولیت پذیر نیستی» گرهی از مشکلات شما باز نمی‌کند بلکه کاربرد مکرر همین عبارات باعث می‌شود همسرتان بیشتر در این نقش فرو رود و واقعا قبول کند که بی‌مسئولیت است.

در بسیاری از موارد و در شروع کار مطمئنا همسرتان به‌‌ همان میزانی که شما (به عنوان مثال) انتظار خرید داشته‌اید، هزینه نمی‌کند. مثلا شما فهرستی از ۵ نیاز ضروری منزل را به او داده‌اید، اما او در میان این ۵ نیاز، برخی از اقلام را خریده است و مثلا برنج نخریده است. در اینجا شما برنج را از وعده غذایی خود حذف کنید و یک غذای ساده بپزید. زمانی که او می‌پرسد: «چرا برنج نپخته‌ای؟»، شما فقط پاسخ دهید: «برنجمان تمام شده است». (همچنین نگاه کنید به از بی توجهی شوهرم خسته شدم)

جملاتی که مردان دوست دارند بشنوند

یکی دیگر از روش هایی که به شما در جلب توجه مردان و افزایش مسئولیت پذیری کمک می کند و در نتیجه باعث می شود به سمت شما کشیده شوند استفاده از جملاتی است که مردها را عاشق می کند. برای علاقه مند کردن مردان باید از عباراتی استفاده کنید که به صورت مثبت بیان شده باشد حتی اگر قصد انتقاد یا اعتراض دارید. در ادامه به یک مثال اشاره می کنم و در آن توضیح می دهم چگونه می توانیم مرد خود را تشویق به توجه بیشتر به خود کنیم:

“می دونم دلیل اینکه برات سخته که همیشه باهام در ارتباط باشی اینه که خیلی فعالیت می کنی و سرت شلوغه “.

با گفتن چنین جملاتی در فرصت های مناسب می نوانید این موضوع را که باید بیشتر با شما در ارتباط باشد تلقین کنید: این جمله به شخص مورد نظر این باور را انتقال می دهد که وی می خواهد با شما ارتباط برقرار کند اما امکان این کار برایش فراهم نیست.

در نتیجه این باور در وی شکل می گیرد که وقتی فرصت مناسب پیدا کرد با شما ارتباط برقرار کند. در واقع شما با توجیه رفتار اشتباه آنان هم آن رفتار اشتباه رو به وی گوشزد می کنید و هم از ایجاداحساس منفی در وی خود داری کرده اید. البته مجدد تاکید می کنم تکرار، نقش خیلی مهمی در برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه دیگران دارد تا یک باور را در فردی نهادینه کند.

 

توصیه می کنیم مطالب زیر را نیز مطالعه کنید:

یادگیری حرف های بیشتر برای علاقه مند کردن مرد به زن

راه های جذب پسران مغرور

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم

چگونه شوهرم را جذب خانه کنم

عواقب بی توجهی مرد به زن

جملاتی که مردان دوست دارند بشنوند

چگونه شوهر را مطیع خود کنیم

چگونه قهر را تمام کنیم



موضوعات :
متفرقه

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.