no-img
نوین اطلس

چگونه شوهر را مطیع خود کنیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه شوهر را مطیع خود کنیم
zip
مرداد ۱۴, ۱۳۹۷

چگونه شوهر را مطیع خود کنیم


اگر از خود می پرسید چگونه شوهر خود را مطیع کنیم این مطلب از نوین اطلس دات کام را تا پایان بخوانید. موضوع چگونه شوهر را وابسته خود کنیم به شما کمک می کند وابستگی مرد را نسبت به خود بیشتر افزایش دهید. همچنین با مطالعه ی موضوع چگونه زن خود را مطیع کنیم می توانید همسری فرمانبردار داشته باشید.

برای مطیع کردن خانواده ی شوهر نیز موضوعی با عنوان چگونه خانواده شوهر را مطیع خود کنیم خواهیم داشت. اگر می خواهید شوهرتان را عاشق و دلباخته ی خود کنید بخش چگونه شوهرم را عاشق خود کنم کمک زیادی به شما می کند. برای رام کردن مرد لجباز نیز راهکارهایی پیشنهاد می کنیم. چگونه زن خود را حرف گوش کن کنیم یکی از قسمت های این مطلب است که کمک می کند همسرتان همیشه به حرف شما گوش کند.

چگونه شوهر را وابسته خود کنیم

برای وابسته کردن شوهر به خود نوین اطلس دات کام ۳ راهکار جادویی زیر را به شما پیشنهاد می دهد. این راهکارها ساده و در عین حال بسیار تاثیر گذار هستند. اگر می خواهید شوهرتان را وابسته کنید این موارد را در رفتارهای خود با شوهرتان بگنجانید :

۱- در شادی ‌ها و مشکلات مونس و همدم شوهرتان باشید.

۲- در مواقعی که فشار کاری همسرتان را خسته می کند به او دلگرمی دهید و با صحبت کردن به او آرامش روحی بدهید. بگذارید شوهرتان احساس کند که شما پشتیبان و همدرد او هستید.

۳- به شوهر خود عشق و محبت بورزید. همیشه یک واژه محبت آمیز را در میان حرفهایتان استفاده کنید.

واژه هایی نظیر : عزیزم ، عشقم ، زندگیم و …

چگونه زن خود را مطیع کنیم

اگر زن شما سرکش است و به هیچ عنوان فرمانبرداری نمی کند و حرف شما برایش اهمیتی ندارد برای رام کردن و مطیع ساختن او می توانید راهکارهای زیر را استفاده کنید. درواقع این راهکارها کمی شما را جدی تر از همیشه نشان می دهند و باعث می شود نشان دهید که این سرکشی دیگر برای شما غیر قابل تحمل شده است و تصمیم دارید با آن جدی برخورد کنید.

همه چیز را تحمل نکنید

با برداشتن بعضی قدم‌ها می‌توانید همسرتان را سربه راه‌تر کرده و زمینه را برای رسیدن به روزهای آرام فراهم کنید اما این را هم یادآوری می‌کنیم که قدم‌های شما در همه موارد تاثیرگذار نخواهد بود و پیش از برداشتن‌شان، باید به شکلی که همسرتان پرخاشگری‌اش را ابراز می‌کند نگاهی بیندازید.

اگر او به شما آسیب جسمی یا کلامی شدید می‌رساند، دیگر مشکل به دست خودتان حل شدنی نیست و باید از یک روانشناس کمک بگیرید. اگر در چنین شرایطی قرار دارید، به هر شیوه‌ای که می‌توانید همسرتان را راضی به مراجعه کنید و اگر هم از عهده آن برنمی‌آیید، برای آنکه خودتان را به آرامش برسانید، به روانشناس مراجعه کنید اما فراموش نکنید که قرار شما با روانشناس بدون حضور همسرتان، کمکی به حل مشکل او نمی‌کند.

چگونه همسر سرکش خود را رام کنید؟
به اختلاف زاویه ۹۰ درجه برسید

گفتیم که اختلاف نظر در زندگی مشترک اتفاقی طبیعی است اما از یاد نبرید که میزان این اختلاف نظر، سطح تنش‌هایی که قرار است با آنها روبه‌رو شوید را تعیین می‌کند. اگر شما اختلاف نظری در حدود ۹۰ درجه با هم دارید، کارتان آسان است و راحت‌تر می‌توانید به توافق برسید اما اگر مشکل میان شما ۱۸۰ درجه تفاوت است، کار کمی دشوارتر خواهد شد. حالا وقت آن است که یک سناریوی مشترک بسازید و به نقطه‌ای برسید که توان پذیرش حرف یکدیگر را دارید.

رسیدن به این نقطه، نیازمند تلاش هر دوی شماست. کافی است هر کدام از شما یک قدم بردارید و این فاصله را کمتر کنید. با کمتر شدن این فاصله یا به عبارتی پیدا کردن توافق ۵۰ درصدی، شما می‌توانید عقاید مشترکی راجع به موضوعات مهم‌تر زندگی‌تان پیدا کنید.

فکر نکنید تنهایید

خب، حالا که کمی به آنچه دیگری در سر دارد نزدیک‌تر شدید، می‌توانید چند قرارداد بنویسید و امضا کنید. البته نوشتن این قراردادها راه‌حل نهایی نیست و تنها نقطه شروعی است که به کمتر شدن تنش‌ها کمک می‌کند. شما در این قراردادها می‌توانید تمام مواردی که آزارتان می‌دهد را مطرح کنید و در موردشان با همسرتان به توافقی نسبی برسید.

در این گفت‌وگو، قرار نیست حرف خودتان را به کرسی بنشانید و برنده صددرصد باشید. بلکه تنها قرار است چند امتیاز بگیرید و چند امتیاز را هم واگذار کنید.شاید نتوانید همسر پرخاشگرتان را در همین ابتدای کار از بحث کردن منصرف کنید اما می‌توانید از او بخواهید که هنگام بحث کردن، صدایش را بالا نبرد. پس زیاده‌روی نکنید و به اصلاحات کوچک قانع باشید.

چگونه خانواده شوهر را مطیع خود کنیم

بسیاری از زن ها بعد از ازدواج با خانواده ی شوهر خود دچار مشکل می شوند. رفتارهایی از طرف خانواده ی شوهر مانند ناسازگاری، دهالت در زندگی مشترک پسرشان و زخم زبان و تند حرف زدن می تواند دلیل این مشکلات باشد. شما به عنوان یک زن می توانید خانواده ی شوهر را مطیع خود کنید. می خواهید بدانید چگونه؟ با ارتباط درست و کنترل برخوردها. برای جزئیات بیشتر ادامه ی مطلب را با دقت مطالعه کنید:

پدر و مادر همسر مثل والدین خودمان هستند؟

من با این گفته که پدر و مادر همسرمان را مثل پدر و مادر خودمان بدانیم موافق نیستم. اگر پدر و مادر همسرمان را فقط پدر و مادرعزیز همسر عزیزمان بدانیم مسئله خیلی راحت‌ترمی‌شود. این موضوع را از همان اول در خودمان حل کنیم که همان احساس و احترامی که من نسبت به پدر و مادر خودم دارم همسرم نیز نسبت به پدر و مادر خودش دارد و هیچ‌وقت به دنبال تغییر این احساس نباشیم چراکه جز آسیب زدن به همسرمان، فایده دیگری ندارد. اگر این مسئله را بپذیریم و در ارتباطات با مسائل پیش آمده لحاظ کنیم خیلی از مشکلات اصلا به وجود نمی‌آید. مسئله بعدی نیز حفظ استقلال و تمامیت خانواده نوپای خودمان است. خیلی از مشکلاتی که بین فرد و خانواده همسرش پیش می‌آید به دلیل رعایت نکردن این حریم است.

رفت و آمدها را چطور کنترل کنیم؟

این موضوع به توافق شما با همسرتان بستگی دارد،مثلا اگر هردوی شما افراد برونگرا یا درونگرایی هستید به راحتی می‌توانید در مورد تعداد و زمان رفت‌وآمدها به تفاهم برسید.مشکل زمانی است که یکی از زوج‌ها درونگرا و دیگری برونگراست که در این مورد هم با شناخت شخصیت و علایق طرف مقابل به جای قضاوت و تحمیل نظرمان می‌توانیم به نظر مشترکی دست پیدا کنیم.پس در این مورد خود دو نفر تصمیم می‌گیرند.

چگونه با دخالت خانواده همسر مقابله کنیم؟

اول خونسردی خود را حفظ کنید.آدم عصبانی نه تنها خوب به مسئله پیش آمده فکر نمی‌کند بلکه باعث می‌شود اطرافیان نیز در مورد گفته‌های او شک کنند. بعد به آنها بگویید در مورد گفته یا پیشنهاد آنها فکر خواهید کرد، اگر موضوع اینجا تمام نشد و آنها در این خصوص پافشاری کردند به آنها یادآوری کنید که شما و همسرتان در زمان مناسب با هم همفکری کرده و تصمیم خواهید گرفت.در مواردی که آنها به حریم شما احترام نگذاشته و خواهان تاثیرگذاری بیشتری در زندگی و تصمیمات شما هستند باید صریحا این موضوع را به آنها یادآوری کنید که این موضوع را در زمان مناسب و با همسرتان بررسی خواهید کرد.

چگونه شوهرم را عاشق خود کنم

اگر به دنبال این هستید که شوهرتان را عاشق خود کرده و هیجان را در رابطه تان حفظ کنید باید این هیجان ها و جذابیت ها را به او انتقال دهید. در این زمینه کار شما به عنوان یک زن کار راحتی خواهد بود. کافی است چندین راهکار زیر و راهکارهایی از این قبیل را امتحان کنید تا عشق را در نگاه شوهر خود ببینید.

زن افسونگر باشید
با بازی کردن نقش زن افسونگر، مردتان را همیشه مشتاق نگه دارید. ابری از رمز و راز در اطراف خودتان ایجاد کنید. یک درجه مشخص از رمزآلودی و اسرارآمیزی باعث می‌شود مردتان بیشتر و بیشتر از شما طلب کند. غیرمنتظره بودن ابزاری بسیار قدرتمند برای مجذوب نگه داشتن شوهرتان است. هیچوقت همه خودتان را به او نشان ندهید. گاهی سرکش و دست‌نیافتنی و گاهی قابل‌انعطاف و تسلیم باشید، درعین حال معصوم و در عین حال شریر باشید. و با اینکار اشارات گیج‌گننده برای او بفرستید. ترکیبی از خصوصیات متضاد موجب جذاب شدن شخصیت شما می‌شود و این باعث می‌شود شوهرتان علاقه بیشتری به کشف شما پیدا کند.

همیشه خوب و مهربان نباشید
وقتی بیش از حد مهربان و مطیع باشید، شاید آخر روز از خودتان احساس رضایت کنید اما واقعیت این است که وقتی خوبی و مهربانی بیش از اندازه شود، ممکن است قدرت فریبندگی خود را از دست بدهید و دل او را بزنید. ممکن هم هست فکر کند تظاهر می‌کنید. علاوه‌براین، ندرتاً پیش می‌آید که خوبی محض کسی را جذب کند. گاهی باید اجازه دهید سایه‌هایی تیره در شخصیت شما ببیند. گاهی خشن و بیرحم شوید.

جاذبه جنسی خود را تا بالاترین حد به نمایش بگذارید
جذابیت ظاهری برای مردها بی اندازه مهم است. بااینکه زن‌ها از مغزشان عاشق می‌شوند، مردها با چشمشان عاشق می‌شوند. باید تا می‌توانید جذابیت جنسی خود را بالا نگه دارید. نباید به هیچ عنوان بعد از ازدواج از خودتان غافل شوید. به خودتان برسید، آرایش کنید و خودتان را از نظر جسمی و فکری متناسب و پرانرژی نگه دارید.

برای تشدید شخصیتتان از عطر استفاده کنید
عطر زنان یکی از مهمترین عوامل تحریک مردان است. از لباس‌ها، کفش‌ها و آرایشی استفاده کنید که هم با سلیقه و شخصیت شما جور باشد هم همسرتان. اما، دقت کنید که نباید بیش از اندازه آرایش کنید. مردها صورت‌های طبیعی را دوست دارند. تلاش‌هایی که در چند ماه اول رابطه برای جلب نظر او به کار می‌گرفتید را یادتان هست؟ باید به همان منوال پیش بروید.

همه این تلاش‌ها باعث بالا رفتن اعتمادبه‌نفستان هم می‌شود. علاوه‌براین، همه ما موجوداتی اجتماعی هستیم و شدیداً تحت‌تاثیر سلیقه‌ها و خواسته‌های هم‌نوعان خود قرار می‌گیریم. زنانی که از نظر ظاهری جذاب، بااعتمادبه‌نفس و مطبوع هستند، برای مردان اطراف خود جذابیت زیادی دارند. این تلاش‌ها، جدا از اینکه اعتمادبه‌نفس شما را بالا می‌برد، باعث می‌شود شوهرتان قبل از اینکه بخواهد از زیبایی زنی دیگر تعریف کند، به شما فکر کند. دقت کنید که باید طوری لباس بپوشید و ظاهر شوید که فقط توجه او را به خودتان جلب کنید نه مردان دیگر را.

رام کردن مرد لجباز

کنار آمدن با مردی که لجبازی می کند خیلی سخت و مشکل به نظر می رسد. اما نگران نباشد. می توانید مرد لجباز را رام کنید و به این رفتارهای غیر منطقی او پایان دهید. کافی است با حرکات و حرف های خود مرد را برای لجبازی بیشتر تحریک نکنید و با رفتارهای منطقی کاری کنید او به رفتارهای غیر منطقی اش پایان دهد. برخورد هایی که برای رام کردن مرد لجباز به شما کمک می کنند را در ادامه می بینید.

حرف بزن

برای این که همسرتان بفهمد شما اورا درک می کنید، خودتان را موظف کنید که هر روز به مدت کوتاهی در همین خصوص با او حرف بزنید؛ بیست دقیقه در طول یک روز که زیاد نیست. هست؟ حتی اگر جواب تان به این سؤال، مثبت باشد، باز هم این صحبت ۲۰ دقیقه ای را ازهمسرتان دریغ نکنید، چون تأثیرش خیلی بیش از این ۲۰ دقیقه ای است که در ذهن شماست. بی انصافی نکنید؛ نگویید که همسرتان ارزش این ۲۰ دقیقه را هم ندارد!

تأییدش کن!

اکثر آدم ها دوست دارند که مورد تأیید باشند همسر شما هم مثل بقیه آدم ها. چه فرقی می کند!؟ تا می توانید به مناسبت های مختلف، همسرتان را تأیید وتشویق کنید؛ نه با استفاده از جملات کلیشه ای و مسخره که مثلا: «وای تو فوق العاده ای! بی نظیری! حرف نداری! و…» این حرف ها را دیگر هیچ مردی باور نمی کند. خودتان را خسته نکنید! دل تان باید با زبان تان یکی باشد. البته می دانم که کار سختی است.، ولی اگر بتوانید از عهده این کار سخت برآیید، قدم بزرگی در جهت تحکیم پیوند تان برداشته اید. موفق باشید!

روی اعصاب اش راه نرو

شما خوش تان می آید که یک نفر مدام به تان بگوید این کار را بکن، آن کار را نکن و…؟! خب، مردها هم مثل خود شما، دل شان نمی خواهد همسرشان مدام از آنها بخواهد که زیرورو شوند! تا آن جا که می توانید، مردتان را همان طور که هست، قبول کنید. خیل از مردها از این که همسرشان بخواهد آن ها را مدام تغییر بدهد، آزرده خاطر و گاه خشمگین می شوند. به خاطر داشته باشید، آدم می تواند خودش را خیلی راحت تر عوض کند. عوض کرن دیگران خیلی سخت تر است.

مغزش را گاز نزن!

اگر شوهرتان خسته است یا ذهن اش به هر دلیلی درگیر است و شما هم نیاز مبرم دارید که مطلبی را با او در میان بگذارید، لطفاً بلافاصله بروید سر اصل مطلب و حاشیه پردازی نکنید. مردها که اعصاب شان را از سر راه نیاورده اند! اگر نیاز به دانستن جزئیات داشته باشند، حتماً خودشان پرس و جو می کنند.

چگونه زن خود را حرف گوش کن کنیم

لجبازی کردن یکی از مشکلاتی است که ریشه در کودکی دارد. معمولا اختلالاتی روانی در کودکی باعث می شود همسر شما لجباز شود به حرفتان گوش ندهد. اگر می خواهید زن خود را حرف گوش کن کنید novinatlas.com پیشنهاد می کند به رفتارهای او از دیدگاه روانشناسی نگاه کنید و با راهکارهای روانشناسی و درست نیز برای برخورد با او پیش بروید. برخی از نکات و راهکارهای برخورد با چنین زنانی به شرح زیر است:

اول از همه یادتان باشد که در برابر لجبازی ‌های همسرتان شما لجبازی نکنید، چرا که اگر در این دور بیفتید روزبه‌ روز روابط‌ تان بدتر و بدتر می ‌شود و بازگشت به عقب غیرممکن خواهد شد.

دوم این ‌که وقتی همسرتان عصبانی است جواب او را ندهید و با او بحث نکنید بلکه در آن لحظه او را به آرامش دعوت کنید و همیشه خواسته ‌هایتان را در آرامش به او بگویید. وقتی خودتان نیز عصبانی هستید از جر و بحث بپرهیزید.

سومین نکته این است که بدانید کسی که لجبازی می‌ کند معمولا خودش می ‌داند که حق با او نیست اما هیچ وقت نمی ‌خواهد این را به زبان بیاورد، پس شما نیز اصرار نکنید و بحث را ادامه ندهید.

چهارم این‌ که همیشه اشتباهات همسرتان را با احتیاط و مهربانی با او در میان بگذارید چرا که اگر او احساس کند که دارید تحقیرش می ‌کنید یا انتقادتان را توهین ‌آمیز به او منتقل می‌ کنید ممکن است با شما لجبازی کند و ایرادش را نپذیرد و رویه ‌اش را تغییر ندهد.

بیشتر بدانید:

زن ذلیل کردن شوهر

عقب نشینی مردان در رابطه

شک داشتن به شوهر

با همسر رفیق باز چگونه برخورد کنیم

مطیع کردن همسر

چگونه شوهرم را عاشق خود کنم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.