no-img
نوین اطلس

چگونه شوهرم را جذب خانه کنم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه شوهرم را جذب خانه کنم
امتیاز 4.00 ( 1 رای )
zip
مرداد ۱۴, ۱۳۹۷

چگونه شوهرم را جذب خانه کنم


این مطلب از نوین اطلس دات کام به زن ها نشان می دهد چگونه مردشان را به خانه جذب کنند تا وقت بیشتری را در خانه و با همسر خود بگذراند. اگر همیشه از خود سوال می پرسید چگونه شوهر را مطیع خود کنیم، چگونه شوهر را وابسته خود کنیم یا چگونه مردی را اسیر خود کنیم این مطلب راهکارهای مفیدی برای شما دارد. بسیاری از خانم ها اگر همسرشان به آن ها کم محلی می کنند از خود می پرسند چگونه توجه شوهرم را جلب کنم و یا اینکه چگونه شوهرم را عاشق خود کنم. البته مردهای زیادی هم هستند که از خود می پرسند  چگونه زن خود را عاشق خود کنیم که برای آن نیز مطلبی نوشته شده است.

چگونه شوهر را مطیع خود کنیم

برای مطیع کردن شوهر خود باید زنی مستقل و در عین حال مهربان باشید. سعی کنید همسرتان را آنطور که هست بپذیرید و همچنان در مقابل او صبر زیادی از خود نشان دهید. اگر همیشه از خود می پرسید چگونه شوهر خود را مطیع کنید کارهای زیر را انجام دهید تا به هدف خود برسید:

بیش از اندازه راحت الوصول نباشید!
هیچوقت نباید طوری نشان دهید که انگار نشسته اید کنار تلفن و منتظر زنگ او هستید، حتی اگر واقعاً اینطور باشد! برای اینکه حواستان را پرت کنید، بیرون بروید، با دوستانتان معاشرت کنید و سرگرمی برای خود داشته باشید.

دقت کنید که حتماً او از فعالیت های شما باخبر باشد و بداند که سرتان شلوغ است. این کار نه تنها او را مجذوب شما نگه می دارد، باعث می شود وقتی برای او وقت می گذارید کلی متشکرتان باشد!

قرار نیست تغییرش دهید!
تفاوت در برخی باورها و اعتقادات بین شما و همسرتان عجیب نیست. نوع برخورد با این تفاوتها مهم است. به شوهرتان نشان دهید که نمی‌ خواهید شخصیتش را تغییر دهید و او را‌‌ همان طور که هست، قبول دارید. او نیاز دارد همان گونه که هست پذیرفته شود. لازم نیست مطابق نظر او فکر کنید به عقاید او احترام بگذارید. به عقایدش توهین و مسخره نکنید. در این صورت به او خواهید فهماند که او را دوست دارید و به عقایدش احترام می گذارید. حق انتخاب با شماست، شما می توانید انتخاب کنید که با خشم و عصبانیت زندگی کنید و یا این که شوهرتان را همان گونه هست بپذیرید.

تحمل نکنید، بپذیرید!
پذیرش با تحمل همسر فرق دارد ، بردباری وتحمل به معنای پذیرش نیست ، تحمل شما فقط شوهرتان را وادار می کند که احساس نقص و ناشایستگی بکند . اومی تواند احساس کند که مورد قبول همسرش قرار نگرفته و قادر نیست که شما را کاملاً دوست بدارد.

چگونه شوهر را وابسته خود کنیم

نوین اطلس دات کام برای وابسته کردن شوهر نیز راهکارهایی مفید برای شما دارد. این راهکارها نه تنها مفید هستند بلکه بسیار ساده می باشند و می توانید با کمترین تلاشی با این راهکارها شوهر را به خود وابسته کنید:

زن زندگی اش باشید
یک مرد برای اینکه از احساساتش حرف بزند، باید در مقابل همسرش احساس امنیت کند. او باید فکر کند، احساساتش برای شما ملموس و قابل پذیرش است و بدون اینکه در موردشان قضاوت کنید آن ها را می شنوید.

در بسیاری مواقع مردها فکر می کنند، با همسرشان زبان مشترکی ندارند و حرف زدن از احساسات شان به قیمت یک سوء تفاهم بزرگ تمام می شود. به همین دلیل آن ها تا نشانه های درست نبودن این موضوع را در شما و زندگی شان نبینند، از آنچه درون شان می گذرد حرف نمی زنند.

به غریزه همسرتان احترام بگذارید
این کاملاً بدیهی است. با تحسین کردن او، چه از ظاهرش و چه از شخصیتش، ایجاد ارتباط چشمی و نگاه های نافذ، احساساتش را شکوفا کنید.

ممکن است مردی به شما بگوید که به کمی فضا نیاز دارد و اینکه دوست دارد بدون اینکه به نامزدش فکر کند، زمانی را به خود و دوستان هم جنس خود اختصاص دهد اما این همیشه درست نیست. می توانید این را پذیرفته و بگذرید. و یا کاری کنید که بدون اینکه حتی از او بخواهید، شما را بخواهد و همیشه دنبالتان باشد.

فقط کافی است که دختری با اعتماد به نفس به نظر برسید و طوری وانمود کنید که خیلی به حضور او نیاز ندارید.

چگونه مردی را اسیر خود کنیم

بسیاری از خانم ها معتقدند همسرشان به اندازه ی کافی به آن ها وابستگی ندارد و می خواهند کاری کنند مرد اسیر آن ها شود. برای اینکه مردی را اسیر خود کنید لازم نیست کارهای خارق العاده و پر هزینه ای انجام دهید. با کارهایی ساده و کم هزینه می توانید قلب مردی را تسخیر کرده و او را اسیر خود کنید. novinatlas.com برخی از این کارها را به شما پیشنهاد می دهد:

۱- یک نامه عاشقانه شروع کنید. به یاد بیاورید اولین روزهایی را که چقدر مشتاقانه منتظر بودید تا پیامی یا یادداشتی از یکدیگر دریافت کنید. باز هم این کار را انجام دهید و به تمام دلایلی که همسرتان را بهترین همسر می دانید، فکر کنید. همسر شما از اینکه فکر کند او هم شما را خوشحال می کند، شاد خواهدشد.

۲- فعالانه به همسرتان گوش دهید. وقتی همسر شما در مورد کار، دوستان، سیاست، ورزش یا خاطره ای صحبت می کند یا عقیده یا فکرش را می گوید، به او توجه کنید. این کار نشان می دهد شما به مسائل، نگرانی ها، علایق و عقاید او احترام می گذارید و هیچ چیز بیش از این او را راضی و شاد نمی کند.

۳- غذای مورد علاقه همسرتان را درست کنید. بعد از یک روز معمولی که همسرتان از سر کار برگشت، او را با غذای مورد علاقه اش متعجب کنید. او خوشحال می شود که شما بهترین غذا را برایش درست کرده و وقت خود را به درست کردن آن اختصاص داده اید.

۴- گاهی نیز بگذارید کنترل تلویزیون دست همسرتان باشد. درست است که دوست دارید همسرتان بیشتر وقتش را با شما بگذراند، اما اجازه دهید مسابقات ورزشی مهم را که خیلی دوست دارد تماشا کند.

چگونه توجه شوهر را نسبت به خود افزایش دهید

اگر می خواهید توجه مردی را نسبت به خود افزایش دهید کافی است او را خوشحال کنید. اگر شوهرتان با شما خوشحال باشد و احساس کند شما زنی هستید که او را درک می کنید توجه بیشتری نسبت به شما خواهد داشت. با انجام کارهای زیر می توانید درک خود را به او نشان دهید و باعث خوشحالی اش شوید:

بعد از یک روز خسته کننده کاری به همسرتان پیغامی زیبا بدهید.

هنگامی که همسرتان مشغول تماشای یک فیلم است برایش میوه یا تنقلات ببرید.

برای او بلیت تماشای بازی فوتبال بخرید و او را شگفت زده کنید.

وقتی سفر زمینی با او و فرزندانتان می روید، اگر گم شدید، غر نزنید.

یک روز را بدون فرزندانتان تنها با همسرتان سپری کنید. می توانید فرزندانتان را به خانه مادربزرگ و پدربزرگشان بفرستید.

با کارهای کوچکی مانند خرید ژل بعد از اصلاح مورد علاقه اش او را ذوق زده کنید.(همچنین نگاه کنید به با بی محلی های شوهر چه کنم؟)

چگونه شوهرم را عاشق خود کنم

اگر می خواهید شوهرتان را عاشق خود کنید با کمی رفتار رمانتیک از خود نشان دهید. منظور از رفتارهای رمانتیک رفتارهایی است که به او نشان دهد به علایق و سلایق او اهمیت می دهد و مرد زندگی تان برای شما بالاترین اولویت را دارد. برای این کار می توانید مواردی را که در زیر گردآوری شده اند امتحان کنید:

– اولین قرار ملاقاتی را که قبل از ازدواج با او داشتید دوباره خلق کنید.

– به همسرتان بگویید یک شب با دوستانش بیرون برود. نه تنها با دوستانش به او خوش می گذرد، بلکه از اینکه او را درک می کنید، خوشحال خواهد شد.

– لباس های مورد علاقه همسرتان را در خانه بپوشید.

– به او سی دی آهنگ های مورد علاقه اش را بدهید.

– ظاهرتان را همیشه زیبا نگه دارید. به خاطر اینکه سال های زیادی از ازدواجتان گذشته، از زیبایی ظاهرتان و مرتب بودنتان نگذرید. همسر شما از اینکه هنوز هم به ظاهرتان می رسید از شما قدردانی خواهد کرد.

چگونه زن خود را عاشق خود کنیم

جذب و عاشق کردن زن ها با کمک گرفتن از ویژگی های شخصیتی به خصوصی کار راحتی خواهد بود. حتی اگر این ویژگی های شخصیتی را ندارید سعی کنید آن ها را در خود پرورش دهید. ویژگی های رفتاری و شخصیتی که به کمک آن می توانید زن را عاشق خود کنید به شرح زیر می باشد:

۱. استعداد
هوش فراتر از خواندن کتاب و فراست در کسب‌وکار است. مردی که در حرفه‌ی خود ماهر است، چه فروش املاک و مستغلات تجاری باشد چه ساختن نوشیدنی‌های ترکیبی، جذاب است. زنان فریفته‌ی چالش هستند، و مردی که آن‌قدر جاه‌طلب هست که خود را در هر سطحی به چالش بکشد، هم به ما فرصتی می‌دهد تا چیزی از او یاد بگیریم و هم انگیزه می‌دهد تا خودمان را به چالش بکشیم. این همیشه یک چراغ روشن است.

۲. کاریزما
بذله‌گویی و شوخ‌طبعی بخشی توصیف‌ناپذیر از خوشرویی هستند. مردی که می‌تواند به جوک‌هایی که خیلی بد تعریف کرده‌ایم و به خودش بخندد، کسی است که ما می‌خواهیم با او باشیم. یک شخصیت خوش‌برخورد در اتاق، فضا را صمیمی می‌کند و باعث می‌شود از این‌که خودمان هستیم احساس راحتی کنیم.

۳. تمامیت اخلاقی
آدم‌ها اختلاف نظر دارند و این اجتناب‌ناپذیر است، اما مردی که می‌تواند ذهنی باز داشته‌باشد، به اختلاف‌ها نطرها احترام بگذارد و برای بحث سازنده ارزش قائل باشد، به حدی از پختگی رسیده‌است که مد نظر زنان است. او درست را از غلط تشخیص می‌دهد، اما در عین حال درک می‌کند چیزی که از نظر او درست است، احتمال دارد از نظر فردی دیگر غلط باشد.

۴. عواطف عمیق
گفت‌وگوی صادقانه که فراتر از مسائل سطحی است، خیلی مهم است. بیش‌تر زنان به مردانی جذب می‌شوند که می‌توانند گفت‌وگو را آغاز کنند؛ این کار سطحی از اعتماد را ایجاد می‌کند که مانند خیابانی دوطرفه خواهدبود.

۵. حضور
ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که فناوری، اتصالات را کوتاه کرده‌است، و این باعث می‌شود مدام چیزهایی وجود داشته‌باشد که حواس‌مان را پرت کند. بنابراین، فردی که بتوان فورا با او تماس گرفت بسیار قابل ستایش است. زنان به دنبال شنوده‌های باتوجه، و شریک‌های عشقی هستند که بتوانند ارتباط برقرار کنند و خودشان را با روش‌هایی فراتر کلمات ابراز کنند. توجه کردن به چیزهای ظاهرا بی‌اهمیتی که گفته‌ایم، غافل‌گیر کردن ما، یا فقط گوش سپردن به ما، گویای این است که شما می‌توانید دل ما را به‌دست بیاورید.

مطالب مرتبط:

چگونه شوهر را مطیع خود کنیم

چگونه توجه شوهرم را جلب کنم

چگونه اعتماد شوهرمو جلب کنم

با همسر رفیق باز چگونه برخورد کنیم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

شوهرم از زنان دیگر تعریف میکند

آشنایی با سیاست های زنانه



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.