no-img
نوین اطلس

چگونه توجه شوهرم را جلب کنم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه توجه شوهرم را جلب کنم
zip
مرداد ۱۴, ۱۳۹۷

چگونه توجه شوهرم را جلب کنم


امروز با توجه به افزایش آمار طلاق و خیانت، جلب توجه شوهر یکی از دغدغه های زنانی است که می خواهند زندگی مشترک خود را حفظ کنند. نوین اطلس دات کام در این مطلب به شما نشان می دهد چگونه توجه شوهر خود را جلب کنید. ممکن است از خود بپرسید چگونه شوهر را وابسته خود کنیم که هیچ گاه نتواند دوری را تحمل کند. هم چنین ممکن است از خود بپرسید چگونه شوهر را مطیع خود کنیم که همیشه حرف شما را گوش دهد.

چگونه شوهرم را دیوانه خود کنم یکی از موضوعات این مطلب است که به شما کمک می کند شوهرتان را برای خود بیقرار کنید. موضوع چگونه مردی را اسیر خود کنیم نیز به شما نشان می دهد چگونه می توانید همسر خود را دلباخته کنید. ترفندهای زنانه برای دلتنگ کردن شوهر را معرفی می کنیم. (همچنین نگاه کنید به چگونه با مردی که سرد شده رفتار کنیم؟)

چگونه پیش شوهرم عزیز باشم؟

برای اینکه نزد شوهرتان عزیز شوید باید ابتدا او را به خوبی بشناسید. سعی کنید رفتارهای منفی خود را اصلاح کنید و رفتارهایی که با شخصیت همسرتان سازگاری ندارد انجام ندهید. نوین اطلس دات کام برای رسیدن به این سطح از درک همسر و وابسته کردن او چندین راهکار زیر را پیشنهاد می کند. این راهکارها بر اساس ویژگی های شخصیتی و روانشناختی موجود در اکثر مردان گردآوری شده اند:

۱) پرس و جو راجع به گذشته او :

راجع به فردی که با او قصد ازدواج دارید حتما تحقیق کنید و عجولانه و بدون تحقیق تصمیم نگیرید اما بعد از تحقیقات در گذشته او به دنبال ردپای فرد یا افراد دیگر نباشید، در زندگی هر فردی اشتباهاتی وجود دارد گشت و گذار در زندگی شخصی هر فرد می تواند آن اشتباهات را بیرون کشیده و البته جز ایجاد حس بی اعتمادی و بحث و جدال سودی ندارد!

۲) مدام غر نزنید:

آقایان از همان دوره جوانی به علت مشغله های فکری گوناگون (اشتغال، درآمد، مسئولیت پذیری، ترس از آینده) ظرفیت و صبر کمتری نسبت به خانم ها دارند لذا برخی از رفتارهایی که خانم ها در آن ریز می شوند اصلا به چشم آقایان نمی آید و مهم جلوه داده نمی شود و دقیقا خانم ها بر سر همین مسائل شروع به غر زدن می کنند، غرزدن خانم ها باعث فرار آقایان از دست آن خانم می شود خصوصا غر زدن بر سر موضوعات و مسائل تکراری. خانم ها اگر مسئله ای شما را نگران کرده و در صحبت کردن نتوانستید آنرا حل کنید به جای غر زدن حرف های خود را بر روی کاغذ بنویسید و به نامزد یا همسرتان بدهیدتا اینگونه پیش شوهر عزیز شوید.

۳) مستقلا تصمیم گیری نکنید:

خودخواه، خودرای و خودکار نباشید. لازم است هر دو طرف سایر امور را با مشورت یکدیگر پیگیری کنند خصوصا خانم ها توجه داشته باشید روشن فکرترین مردها هم حس قدرت طلبی دارد و مردها تمایل دارند قبل از هر اقدامی شما با او مشورت کنید گذشته از این، مشورت با آن ها باعث می شود تا بیشتر احساس مسئولیت کنند در نتیجه باعث ایجاد یک رفتار برگشتی از جانب همسر شما نسبت به شما می شود. اما زمانی که شما بدون مشورت کاری را انجام دهید مرد تصور می کند هیچ جایگاهی در زندگی شما ندارد لذا نسبت به شما سرد برخورد می کند و باعث سرد شدن رابطه می شود.

۴) مردها گاهی بچه می شوند:

در رقابت، در دعوا، در بیماری معمولا در سه حالت مذکور مردها همانند یک پسر بچه رفتار می کنند این رفتار آن ها غیر طبیعی نیست اما هرگز بر زبان نیاورید که او همچون یک بچه رفتار کرده است و اینگونه خود را پیش شوهر عزیز کنید.

چگونه شوهر را رام خود کنیم؟

اگر می خواهید شوهر را رام خود کنید باید کمی از خود گذشتگی و فداکاری از خود نشان دهید. راهکارهایی که در ادامه برای مطیع کردن شوهر به شما معرفی می کنیم راهکارهایی هستند که به از خود گذشتگی شما نیاز دارند. فراموش نکنید با کمی از خود گذشتگی و تغییر در اعمال خود می توانید پیش شوهرعزیز بوده و مردی رام داشته باشید که کامل در کنترل شما است و فقط به حرف شما گوش می دهد:

پذیرش بدون شرط شوهر

یک مرد نیاز دارد همان گونه که هست پذیرفته شود، دقیقاً همان طوری که هست. این نوع پذیرش کامل، او را متقاعد می کند که شما براستی او را دوست دارید. اگر می خواهید که ازدواج شما با کامیابی همراه باشد، شما باید تصمیم بگیرید که شوهرتان را همان گونه که هست بپذیرید، و بدانید که ارتباط بین شما بدون پذیرش، بهبود نخواهد یافت. حق انتخاب و تصمیم گیری با شماست، شما می توانید انتخاب کنید که با خشم و عصبانیت زندگی کنید و یا این که شوهرتان را بدان گونه هست پذیرا شوید و هر زمان که لازم می دانید به صورت غیر مستقیم در جهت برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه وی اقدام کنید و شوهر رام خود کنید.

پذیرش با تحمل همسر فرق دارد، بردباری و تحمل به معنای پذیرش نیست، تحمل شما فقط شوهرتان را وادار می کند که احساس نقص و ناشایستگی بکند. او می تواند احساس کند که مورد قبول همسرش قرار نگرفته و قادر نیست که شما را کاملاً دوست بدارد.

پیامبر گرامی اسلام می فرمایند : هیچ مردى بعد از اسلام نفعى بالاتر از همسر مسلمان عایدش نشد که چون به او بنگرد مسرور گردد، و چون به او فرمانى دهد اطاعت نماید، و در نبود شوهر مال او و ناموس خود را حفظ نماید.

خط قرمزها در گفتار

اگر می خواهید بدانید چگونه پیش شوهر عزیز باشید و او را رام خود کنید بدانید که اولین نکته ای که در گفتار تأثیر فراوانی در روان شوهرتان دارد و موجب افزایش علاقه شوهرتان به شما خواهد شد، «تحسین کردن شوهر» است، این تحسین مهم ترین نیاز روحی یک مرد است.

واژه «احترام» بنابر تعریف فرهنگ لغت، به معنای: حرمت، تکریم، ارج نهادن، ستایش و تمجید است. به عنوان یک زن، شما تمایل دارید که مورد عشق و علاقه همسرتان باشید، درست می گویم؟ اما شوهر شما هم به عنوان یک مرد، آرزو دارد که شما وی را تحسین کنید زیرا نخستین نیاز اوست. هر زنی می تواند نکات مثبت همسرش را بیابد، آن را تمجید کند. زن می تواند با جملات تمجید آور که در نهایت لطف و محبت تنظیم شده باشد، شخصیت و احساس شوهرش را کاملاًعوض کند و واقعاً از او مردی با لیاقت و با کفایت بسازد.

احترام در رفتار

یکی از نمادهای احترام و توجه رفتاری، استقبال و بدرقه شوهر است و نشانه ی دیگر عذر خواهی کردن و قبول عذر است هنگامی که مشکلی بین آن ها ایجاد می شود. این رفتار در احترام باعث می شود شوهر خود را رام کنید.

چگونه شوهرم را دیوانه خودم کنم؟

منظور از دیوانه کردن شوهر این است که مرد به شدت دلباخته ی شما شود و وقتی شما را می بیند و در کنار شما است دیگر به هیچ چیزی نتواند فکر کند و همه ی ذهن و قلبش را به شما اختصاص دهد. مردها به خواسته های خود اهمیت زیادی می دهند. یعنی زمانی که خواسته هایشان برآورده شود دیگر در مشت شما هستند. پس اگر می خواهید مردی را دیوانه ی خود کنید باید با در نظر گرفتن نکات زیر خواسته های شوهر خود را برآورده کنید.

رسیدگی به غرایز شوهر

می توانید با تحسین کردن ظاهر و شخصیت او، برقراری رابطه چشمی و داشتن نگاه نافذ، باعث شکوفا کردن احساسات وی شوید و اینگونه او شما را همیشه بخواهد و به دنبال شما باشد. اگر مرد نیاز به فضا بدون نامزد خود داشت و وقت خود را به دوستان خود اختصاص داد به او اجازه این کار را بدهید البته این کار همیشه درست نمی باشد. اگر دختر با اعتماد به نفسی به نظر برسید و ثابت کنید که زندگی شخصی خود را دارید و آویزان او نیستید در بدست آوردن عشق او موفق خواهید شد.

خاص بودن

مردان اغلب به دنبال خانم های خاص می باشند که تا پایان عمر در کنار آن ها بمانند. باید از غر زدن و نق زدن خودداری کنید تا روز او را خراب نکنید. زنان منطقی و با حساب کتاب که می توانند آن ها را در تمام زندگی حمایت کنند باعث دیوانه کردن یشتر مردان می شوند.

دوست بودن با خانواده همسر

یکی از دشوارترین کارهای بعد از ازدواج برای مردان جداشدن از زندگی مجردی می باشد. تمام مردان دوست دارند پس از ازدواج به روابط قبل با خانواده و اعضای فامیل در کنار همسر خود ادامه دهند. هیچ مردی قادر به شنیدن بدگویی علیه اعضای خانواده خود نخواهد بود و نمی تواند تمام عمر خود را تنها با همسرش سر کند. در نتیجه احترام و روابط خوب با خانواده همسر یکی از بهترین روش هاست برای اینکه پیش شوهر عزیز شوید.(همچنین نگاه کنید به سیاست رفتار با خانواده همسر)

ستایش مردها

مرد دوست دارد پس از بازگشت از سر کار خسته با لبخند همسر خود مواجه شوند و دوست دارد برای داشتن چنین زنی به دیگران فخر بفروشد. اغلب مردان زندگی خود را با زندگی دیگران مقایسه می کنند بنابراین دوست دارند تا به دیگران نشان دهند که همسری فداکار و مهربان دارند. اگر این نکته را رعایت کنید در دیوانه کردن شوهرتان موفق خواهید بود.(همچنین نگاه کنید به رمز و رازهای جذب شوهر)

چگونه مردی را اسیر خود کنیم

اگر می خواهید بدانید چگونه مردی را جذب خود کنید پس novinatlas.com روش های زیر را به شما پیشنهاد می کند. روش های زیر روش هایی هستند که غیر مستقیم عمل می کنند اما خیلی زود مرد را اسیر عشق شما خواهند کرد. از روش هایی که در این مطلب به شما معرفی می شود با رعایت اصول اخلاقی استفاده کنید.

روش ۱: اولین کاری که باید انجام بدهید این است که از اطرافیان بپرسید که سایت ارتباط جمعی مثل Face book و ….عضویت دارد یا نه؟ این روش بهترین راه برای فهمیدن علایق او در موسیقی، فیلم و ایده های عمومی است. شما می توانید از این اطلاعات برای شروع یک بحث داغ در آینده استفاده کنید.

روش ۲: باید متوجه شوید که او از چه تیپ دختری خوشش می آید. اگر شما در مورد ظاهرتان اعتماد بنفس ندارید سعی کنید روی آن کار کنید. از شر جوش ها خلاص شوید، چند کیلو وزن کم کنید اگر تاریخچه روابط او را بدانید خیلی به شما کمک می کند و اینجاست که شبکه اجتماعی کمک می کند.

روش ۳: باید شرایط یک ارتباط ساده را فراهم کنید یک دوست در حد سلام و خداحافظ باشید. از دوستان مشترک برای دستیابی به این قضیه استفاده کنید. اگر دوستتان را در حال صحبت با وی می بینید شما هم وارد بحث شوید، دوستتان زحمت معرفی شما را به دوش می کشند. وقتی که او را می بینید خوشحال باشید و سلام کنید.

روش ۴: باید چند قدم جلوتر بگذارید. کارهای کوچکی برای اینکه توجه او را جلب کنید انجام دهید. به او ثابت کنید که همیشه در هر حالی برای وی هستید. به او نشان دهید که دوستش دارید بدون اینکه حرفی از زبان شما شنیده باشد.

روش ۵: پسرها دوست دارند که به دختر ها آرامش دهند پس بگذارید حس مرد بودن را تجربه کند. دست از کنترل کردن بردارید، آنوقت خواهید دید که چگونه در شرایط سخت از شما محافظت می کند. به او اجازه بدهید که حس کند می تواند در خوب کردن حال شما نقش مهمی داشته باشد و به اینصورت مرد مورد علاقه را به خود جذب کنید.

روش۶: پسرها دخترانی را دوست دارند که خودشان هستند. پس سعی کنید طبیعی و نرمال رفتار کنید. باعث خندیدن آن ها شوید. خوشحال و شاد باشید و از جلب توجه زیادی دوری کنید.

ترفندهای زنانه برای جذب شوهر

ممکن است شوهرتان به خاطر مشغله های کاری و مشکلاتی که دارد کمی از شما فاصله بگیرد. اما شما می توانید با ترفندهای زنانه ی خود شوهرتان را دلتنگ کنید و به این فاصله پایان دهید. در ادامه سه مورد از پر کاربردترین این ترفندها را معرفی می کنیم اما اگر کمی فکر خود را به کار بگیرید ترفند های زیاد دیگری هستند که به کمک آن ها می تواند شوهر را به خود جذب کنید.

زمانی که با همسرتان هستید پر انرژی باشید

در پاسخ به اینکه چگونه پیش شوهر عزیز باشیم باید بدانید مردان به دلیل مشغله های فکری و مالی بسیاری که دارند بیشتر مواقع کم انرژی و بی حوصله هستند. این مردان وقتی که همسری پر انرژی و شاد داشته باشند خیلی بیشتر جذب آن می شوند و همین باعث می شود خودشان هم انرژی بهتر و بیشتری داشته باشند.

از همسرتان انتظار نداشته باشید تمام وقتش را برای انجام کارهای شما صرف کند

این مشکل بیشتر در مورد زنانی است که شاغل نیستند و بیشتر وقت خود را در خانه سپری می کنند. این زنان توقع دارند که شوهرشان تمام وقتش برای سپری کردن با آن ها و یا انجام کارهایی که می خواهند انجام دهند. این زنان همسرشان را فراری می دهند. پس شما هم اگر می خواهید شوهرتان را هر چه بیشتر دلتنگ کنید از این رفتار دوری کنید.

از اینکه شوهرتان مرد خوبی است خوشحالی تان را نشان دهید

داشتن یک شوهر خوب، نمونه و ایده آل آرزوی هر زنی است، شما هم اگر همچین همسری دارید همواره به او افتخار کنید و خوشحالی تان را نشان دهید. حتی زمانی که در میهمانی هستید و همسرتان غایب است، خوبی های او را جلوی دیگران بگویید. این باعث می شود اعتماد به نفس همسرتان هم بالا برود.

مطالب مرتبط:

راههای جلب توجه شوهر

چگونه اعتماد شوهرمو جلب کنم

دعای جلب توجه

شوهر بی توجه

شوهرم از زنان دیگر تعریف میکند

چگونه شوهر را مطیع خود کنیم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

مراحل آشتی با مردی که قهر کرده



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.