no-img
نوین اطلس

چگونه از همسر دلبری کنیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه از همسر دلبری کنیم
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
مرداد ۱۴, ۱۳۹۷

چگونه از همسر دلبری کنیم


در این مطلب نوین اطلس دات کام با عنوان چگونه از همسر دلبری کنیم، به شما نشان می دهد چگونه از همسر خود دلبری کنید. مهارت های دلبری، رازهای دلبری و دلبری های زنانه از موضوعاتی است که در مورد آن بحث می کنیم. روش های دلبری از همسر و ترفند های دلبری با عنوان پنج ترفند دلبری نیز در این مطلب بررسی می شود. همچنین یکی از راه های جذب دوست پسر را که لوس شدن برای دوست پسر می باشد مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

مهارت های دلبری

برای اینکه بدانیم چگونه از همسر دلبری کنیم باید مهارت های دلبری را بیاموزیم. برخی از این مهارت ها به شرح زیر است که به صورت کلی معرفی شده اند و با ایده گرفتن از آن ها می توانید مهارت های بیشتری برای دلبری و شیفته کردن همسرتان کسب کنید.

۱-از خودتون بدتان نیاید یعنی همینی که هستین خودتون رو باور کنید زشت وزیبا

۲-مشاهده نمایید یک نفر زیباست یک نفر زشت یکنفر خوش اندام هست یک نفر بد اندام خودتان را بسنجید در کدام وادی هستید

۳-کاملا مثبت گرا باشید

۴-احساس خوشحال بودن را حتی در بدترین شرایط فراموش نکنید

۵-شما بزرگید خودتان را کوچک نشمارید

۶- حرف هایی که همسرتان را عاشق می کند به کار ببرید

رازهای دلبری

نوین اطلس دات کام در مطلب چگونه از همسر دلبری کنیم، بر اساس تحقیقات خود چندین راز برای دلبری از همسر گردآوری کرده است. موارد زیر را می توان با عنوان رازهای دلبری شناخت زیرا با همین ۳ مورد می توانید دل هر فردی را به دست آورید و مانع از جدایی عاشقانه شوید:

۱- نشان دهید که به او نظر دارید

برای این کار قبل از هر چیز، مطمئن باشید که در موقعیت خوبی از ابراز وجود هستید. یادتان باشد هر آدمی بعضی روزهای شلخته دارد. گاهی بداخلاق و خسته است. روزهایی هم هستند که همه چیز آرام و راحت سپری می شود. باید متوجه حس و نشاط و انرژی خودتان باشید. به عبارت دیگر باید در بهترین حالت وجودی تان باشید.(همچنین نگاه کنید به کلماتی که مردان را تحریک می کند)

۲- بروز احساسات زنانه

برای مردان، اجتماعی بودن و حرف زدن و حتی صمیمی بودن زنان، نشانه جالبی است ولی صحبت در باره جذابیت و کششی است که باید در زنان ببینند. میل و تمنایی که می خواهید منتقل کنید باید آرام و با وقار باشد. حرف زدن آرام با چاشنی طنازی شروع خوبی است. او بخصوص باید بفهمد برای تان دلنشین است که با گفتگو می کنید. از جملاتی که مردان دوست دارند بشنوند نیز می توانید استفاده کنید.

یادتان نرود که احساسی بودن با سکسی بودن فرق دارد. اصلا به فکر این نباشید که از نظر جنسی او را اغوا کنید. اداهای جنسی در آوردن برای زنانی است که به خودشان و جذابیت زنانه شان اعتماد ندارند.(همچنین نگاه کنید به با چه کلماتی ابراز علاقه کنیم)

۳- اعتماد به نفس

برای به دست آوردن مردان خاص و قدرتمند نمی توانید خجالتی باشید. باید به اندازه او قدرتمند و سرشار و خاص باشید. این یعنی بدانید چه می خواهید و با چه قدرتی دنبالش هستید. باید این میل و تمنا برای به دست آوردنش را در خودتان بپرورانید. وقتی احساس کردید که او حق شما است به خودی خود یک حس و حضور در شما ایجاد می شود که جذابیت شما را بروز خواهد داد.

دلبری های زنانه

در این بخش از مطلب چگونه از همسر دلبری کنیم، می خواهیم دلبری های زنانه را از نقطه نظر علمی بررسی کنیم. تعریف دلبری و سبک های دلبری و شناخت آن ها به شما کمک می کند برای دلبری کردن از همسر خود موفق تر عمل کنید. در ادامه به برخی از این موارد اشاره می شود:(نگاه کنید به چگونه عشق را زنده نگه داریم)

۱. در سبک‌های کلی دلبری کردن بیش از ۵۲ نشانه‌ی دلبری خاص وجود دارد. رایج ترین آن‌ها با استفاده از زبان بدن در روابط عاشقانه برای زن‌ها کنار زدن موها با دست است.

۲. دلبری کردن یک سری اعمال کلامی و غیرکلامی است که هنگام ابراز علاقه یا جاذبه به فرد دیگری انجام می‌دهیم.

۳. مطالعات نشان می‌دهد که در ۹۰٪ مواقع زن‌ها دلبری کردن را شروع می‌کنند. اگرچه به نظر می‌رسد مردان بیش‌تر آن را ادامه می‌دهند، در واقع به این دلیل است که زن‌ها طالب پیگیری آن‌ها در دلبری کردن بوده‌اند.

روش های دلبری از همسر

برای دلبری از همسر و اینکه چگونه از همسر دلبری کنیم novinatlas.com پیشنهاد می کند یکی از بهترین روش ها عمل کردن مطابق میل مردان است و به عبارتی باید ویژگی های شخصیتی زنان مورد علاقه آقایان را داشته باشید تا بتوانید به حفظ رابطه عاشقانه خود کمک کنید. (همچنین نگاه کنید به توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند)
برخی از زنان مورد علاقه ی آقایان در دسته های زیر جای می گیریند:

خانم های خاص

یک مرد زنی خاص را دوست دارد که تا آخر عمر از او حمایت کند و اهل نق زندن و شکایت نباشد و منطقی باشد و اهل حساب کتا که بتواند در شرایط سخت به او تکیه کند.
آنها زنی را دوست دارند که مورد علاقه خانواده و اطرافیان باشد.

خانمی قانع

یک مرد دوست‌ دارد همسرش با اخلاقیاتی که قبل از ازدواج داشته است راه بیاید و زن نخواهد از او مردی که در رویاها داشته است بیزارند و دوست دارند زنشان با وضع موجود بسازد و هرگز انها را مورد سرکوفت قرار ندهد.

زن جذاب برای مرد

چگونه زنان با دلبری دل مردها را به دست آوردند

زنی زیبا

هرچند زیبایی اولین شرط مردان برای ازدواج نیست اما این امر در انتخاب همسر بی تأثیر نیست. ملاک های زیبایی برای افراد مختلف متفاوت است و شما می‌توانید با رعایت حد وسط خود را کاندید انتخاب توسط مردان اطرافتان کنید. کافی است از نقش ظاهر در ازدواج آگاه باشید.

چطور دلبری کنیم؟

چند ترفند دلبری

بر اساس روانشناسی رابطه عاشقانه ترفندهای مختلف دلبری در موضوع چگونه از همسر دلبری کنیم، بسیار زیاد و متنوع هستند. نوین اطلس دات کام در این مطلب به چندین ترفند پر کاربرد دلبری از پسر اشاره می کند. البته این ترفند ها را زمانی به کار ببرید که طرف مقابل شما یا همسرتان باشد یا قصد داشته باشید با او ازدواج کنید. رعایت اخلاق اولین شرط استفاده از ترفند های زیر برای دلبری می باشد.

برای دلبری از مردان بازیگوش و شوخ طبع باشید

علم روانشناسی به افرادی که در آستانه ازدواج قرار دارند و تمایل دارند که مورد پسند و علاقه نامزد خود قرار بگیرند توصیه می‌کند که سعی کنند بیشتر بازیگوش، شاد و شوخ باشند تا اینکه جدی و باهوش و نکته سنج به نظر برسند. بر اساس جدیدترین پژوهش‌ها زنان شاد، بازیگوش و شوخ طبع بیشتر مورد علاقه نامزدهای خود قرار می‌گیرند

و ازدواج‌های موفق‌تری خواهند داشت و در عوض زنان عبوس، جدی و باهوش کمتر در پیدا کردن جفت برای ازدواج موفق هستند. پس برای دلبری از مردان لازم است شوخ طبع و بامزه باشید و برای وی همیشه لبخند به لب داشته باشید.

به مردان بیش از آنچه آنها به شما توجه می‌کنند، توجه نکنید

برای اینکه بتوانید عشق و محبت یک مرد را برای همیشه برای خود داشته باشید مستلزم این است که شما هم از او عشق دریافت کنید. بسیاری از زنان تصور می‌کنند برای دلبری از مردان باید هر چه بیشتر به یک مرد توجه کنند و نیازهای کوچک و بزرگ او را برآورده کنند اما مردها وقتی بیشتر از آنچه به شما می‌دهند از شما دریافت کنند، دلزده می‌شوند.

برخلاف تصور زنان، توجهات بیش از اندازه نه تنها باعث افزایش علاقه مردان به زنان نمی‌شود که درست برعکس، احساسات عاشقانه آنها را از بین می‌برد. مردها به واسطه قوی‌تر دانستن خود بیشتر دوست دارند دهنده باشند تا گیرنده و می‌خواهند آنها باشند که نیازهای زن را تامین می‌کنند.

زیاد خرج نکنید و خیلی رمانتیک نشوید

در مبحث چگونه از همسر دلبری کنیم بایستی بدانید کادو دادن خیلی خوب است اما حد و اندازه دارد. اول باید او برای شما کادو بخرد، اولین کادو و دومی و سومی را که خرید شما هم دست به جیب شوید و کتاب، خودکار یا خودنویسی با یک شاخه گل بخرید. روز تولدش را هم لطفا منفجر نکنید. یک تبریک ساده با یک کادوی کوچک کافی است. اگر برای دلبری از مردان به آنها بی جهت هدیه بدهید در واقع همه توجه و انرژی خود را برای او صرف کرده‌اید. این معنای خوبی ندارد. در این حالت بیش از اندازه توجه نشان داده‌اید.

راه های جذب دوست پسر

برای جذب دوست پسر خود و ایجاد انگیزه و تمایل برای ازدواج در او با شما راه های زیر را امتحان کنید و سیاست های دخترانه برای جذب پسر را به کار بگیرید. این راهکارها به صورت غیر مستقیم هم علاقه ی شما را به پسر نشان می دهد و هم باعث می شود پسر بیشتر شما را به چشم همسر آینده اش ببیند.

پسر ها دوست دارند که به دختر ها آرامش دهند پس بگذارید حس مرد بودن را تجربه کند. دست از کنترل کردن آنها بردارید، آنوقت خواهید دید که چگونه در شرایط سخت از شما محافظت می کند. به او اجازه بدهید که حس کند می تواند در خوب کردن حال شما نقش مهمی داشته باشد.

پسر ها دخترانی را دوست دارند که خودشان هستند. پس سعی کنید طبیعی و نرمال رفتار کنید. باعث خندیدن آنها شوید. خوشحال و شاد باشید و از جلب توجه زیادی دوری کنید.

مطالب مرتبط:

لوندی و دلبری

چگونه با پیامک دلبری کنیم

روش های دلبری از پسر

دلبری های زنانه

دلبری از مردها

ترفند عاشق کردن مردان

آنچه مردان در روابط زناشویی دوست دارند

شوهرداری در اسلام

آموزش عاشقانه حرف زدن 

جملاتی که دل مردان را آب می کند



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.