no-img
نوین اطلس

مرد عاشق چه ویژگی هایی دارد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مرد عاشق چه ویژگی هایی دارد
امتیاز 2.33 ( 3 رای )
zip
مرداد ۱۴, ۱۳۹۷

مرد عاشق چه ویژگی هایی دارد


وبسایت نوین اطلس دات کام در این مطلب قصد دارد با نشان دادن رفتار مرد عاشق و حرکات مرد عاشق به شما نشان دهد مرد عاشق چه ویژگی هایی دارد. روانشناسی مرد عاشق مردی را که دلباخته است از نظر روانشناسی تجزیه و تحلیل می کند. نگاه مرد عاشق میزان دلبستگی او را به شما نشان می دهد. از نشانه های عاشقی در پسران حسادت مردان عاشق می باشد و نشانه های عاشق شدن مردان مغرور را نیز به شما معرفی می کنیم.

رفتار و حرکات مرد عاشق

اگر می خواهید بدانید مرد عاشق چه ویژگی هایی دارد باید رفتار مرد عاشق را تشخیص دهید. مرد عاشق رفتارها و حرکات ساده ای از خود نشان می دهد اما همین رفتارها و حرکات مرد عاشق می تواند در کنار هم دلباختگی مرد را به شما نشان دهد. بعضی از رفتارهایی که مرد عاشق از خود نشان می دهد به شرح زیر است:

چیزی را می پسندد که شما دوست دارید؟

مرد‌ها گاهی علاقه‌شان را با توجه‌کردن به خواسته‌های کسی که دوستش دارند نشان می‌دهند. اگر نامزدتان شما را به کنسرت خواننده مورد علاقه‌تان دعوت کرده یا سعی می‌کند لباس‌هایش را از میان رنگ‌های مورد علاقه شما انتخاب کند، بیشتر به حسش اعتماد کنید. او به دلیل علاقه‌ای که به شما دارد سعی می‌کند، چیزهایی را دوست داشته باشد که شما دوست دارید و به شیوه‌ای زندگی کند که شما زندگی می‌کنید.

اگر شما از برنامه‌های آینده‌تان با او صحبت کنید، او سعی می‌کند برنامه‌های خودش را با شما تنظیم کند و آینده‌اش را به سمت خواسته‌های شما ببرد؟ چنین مردی آماده ازدواج با شماست و به خاطر علاقه‌ای که به شما دارد دوست ندارد بی‌گدار به آب بزند و از همین حالا می‌خواهد فکر همه چیز را بکند

آیا شما را به دوستانش معرفی کرده؟

اگر او شما را دوست داشته باشد، قطعا با دوستانش در مورد شما صحبت کرده و از حسی که به شما دارد برای‌شان گفته است. در این مواقع ممکن است دوستانش با دیدن شما احترامی متفاوت برای‌تان قائل شوند یا این‌که با نیش و کنایه سعی کنند با نامزدتان در مورد حسی که به شما دارد شوخی کنند. از طرف دیگر، زمانی که شما را دوست داشته باشد و از این‌که قرار است در آینده با شما زندگی کند مطمئن باشد، خیلی راحت‌تر شما را به دیگران معرفی می‌کند و دیگر با دیدن ناگهانی یک آشنا در خیابان دست و پایش را گم نکرده و با اعتماد به نفس شما را به او معرفی می‌کند.

آیا تغییرات کوچک را می بیند؟

قدر تمام تعریف‌هایی که از شما می‌کند را بدانید. اگر او دوست‌تان داشته باشد، هر لباس تازه‌ای که می‌پوشید و هر کار تازه‌ای که می‌کنید برایش زیبا و رویایی جلوه می‌کند. برای نامزدی که عاشق شماست، هر تغییر کوچکی در ماه‌های اول بزرگ و مهم جلوه می‌کند و البته او نمی‌تواند حسش را نسبت به این تغییرات مهم از شما پنهان کند. بهتر است نشانه‌های این موضوع را هم در حرف‌ها و نگاه‌هایش جست‌و‌جو کنید.

پیام دوست داشتن بدون حرف زدن

نامزد شما قرار نیست که با حسادت زندگی شما را مختل کند اما اگر بدون‌‌ایجاد چنین دردسری دوست داشته باشد که بیش از دیگران در کنارتان باشد، بدانید که عاشق‌تان شده است. زمانی که با دیگر دوستان‌تان سر یک میز نشسته‌اید و صحبت می‌کنید، ممکن است بی‌آن‌که چیزی بگوید به شما این پیام را بدهد که دوست دارد روی‌تان را بگردانید و بیشتر با او صحبت کنید تا دیگران. این حرف ممکن است از طریق سکوت طولانی او یا نگاه‌های مکررش به شما منتقل شود پس نسبت به آن بی‌توجه نباشید.(نگاه کنید به عشق در زبان بدن)

روانشناسی مرد عاشق

تحلیل مرد عاشق از نظر روانشناسی آنقدر ها هم که به نظر می رسد سخت نیست. مردان عاشق حساسیت های به خصوصی پیدا می کنند که اگر می خواهید این عشق دوام و پایداری داشته باشد باید به این رفتار ها توجه ویژه داشته باشید. خوشبختانه نوین اطلس دات کام این موارد و حساسیت ها را برای شما گردآوری کرده است که در ادامه می توانید آن را مطالعه کنید:

قضاوت شان
مردها به این موضوع واقعا حساس هستند و یک مرد نیاز دارد تا دانش، عقاید و تصمیم هایش به رسمیت شناخته شود. این موارد قضاوت او نسبت به زندگی و مسائل مختلف را شکل می دهد. بسیاری از مردها دوست ندارند دانش و آگاهی شان زیر سوال برود و در مورد تصمیم گیری هایش بحث و جدل شود.

توانایی شان
موضوع بسیار مهم دیگری که مردها به آن خیلی اهمیت می دهند توانایی شان است. آنها دوست دارند همیشه توانا و پیروز به نظر آیند و وقتی توانایی هایشان حتی بر سر مسائل کوچک مورد تردید قرار می گیرد درست مانند این است که به آنها بی احترامی شده است.

او با خود می اندیشد اگر سر یک موضوع بی اهمیت به او اعتماد ندارند پس بر سر موضوعات مهم و حیاتی چه برخوردی خواهند داشت. و اینگونه رفتارها را حمل بر بی احترامی می دانند.

احترام هنگام ارتباط
زن ها قدرتی باور نکردنی در ایجاد یک ارتباط و یا نابود کردن آن را دارند و این کار را معمولا با روش صحبت کردن با دیگران به وی‍ژه مردها انجام می دهند. آنها با گفتن حرفی منفی در مورد توانایی ها ی یک مرد می توانند او را عصبانی کرده و از خود برانند. بنابراین خیلی مهم است هنگام برخورد با مردها نحوه صحبت کردن و چگونه و کجا مطرح کردن موضوعی را درنظر بگیرند.

احترام در جمع
بسیاری از مردها وقتی زن مورد علاقه شان در جمع از آنها انتقاد می کنند بسیار ناراحت شده و آن را بی احترامی می دانند. وقتی زنی چنین کاری با مردی می کند درست مانند این است که او را تحقیر کرده و تمام شخصیتش را لگد مال نموده است. آنها می خواهند اگر قرار است حرفی هم زده شود در جمع دیگران گفته نشود.

زن ها باید همیشه محترمانه رفتار کنند حتی اگر مرد زندگی اش در جمع حضور نداشته باشد و بدانند وقتی در جمع به او احترام گذاشته و از او تعریف و تمجید کنند از نظر آنها بهترین زن دنیا محسوب می شوند.

همچنین وقتی زنی مدام چیزی را به مردی متذکر می شود به او این تصور را می دهد که غیرقابل اعتماد است و توانایی به یاد داشتن چیزی را ندارد و این موضوع او را بسیار ناراحت می کند.

مرد عاشق چه حرف هایی می زند

یک مرد عاشق حرف هایی می زند که به راحتی می توانید متوجه شوید این مرد به شما وابسته شده است و علاقه ی زیادی نسبت به شما دارد. اگر می خواهید بدانید مردی که عاشق شما است چه حرف هایی می زند به موارد زیر توجه کنید:

شادی و خوشبختی تو خوشبختی من است

دوست داشتن کسی یعنی احساساتتان را به او وصل کنید. یعنی در شادی اش سهم باشید و برای اینکه بتواند با درد و غصه هایش کنار بیاید از قدرت خودتان به او بدهد. همانطور که رابرت ای. هایلاین می گوید، «عشق وضعیتی است که در آن خوشبختی طر ف مقابل برایتان لازم و ضروری می شود».

فکر می کنم کامل و ایده آلی؛ هرچند می دانم که نیستی

مطمئناً هیچ کس کامل نیست. وقتی مردی زنی را واقعاً دوست داشته باشد، همه چیز درمورد آن زن برای او زیبا می شود و نه فقط زیبایی ظاهری، حتی طریقه راه رفتن و حرف زدن او برایش جذاب می شود. این مرد می داند که این زن هم نقص هایی دارد ولی برایش مهم نیست چون عشق یعنی بدی های آن فرد را هم در کنار خوبی هایش بپذیرید.

حرف هایم را با عمل به تو ثابت می کنم

همانطور که «دوستت دارم» فقط کلمه هستند، قول ها و وعده ها هم اگر عملی نشوند چیزی جز کلماتی نیستند به زبانتان آمده اند. مرد عاقل می داند کسی که به وعده های خود عمل نمی کند شایسته احترام نیست، کسی شایسته احترام است که به قول های خود وفا کند.

من به تو احترام می گذارم

هیچ وقت نمی توانید عاشق کسی شوید که احترامی برای او قائل نیستید. وقتی کسی را واقعاً دوست دارید، احترام شما به او بیشتر و عمیق تر خواهد شد. شما به افکار، احساسات و نظرات او احترام می گذارید. در تصمیم گیری هایی که روی هر دو شما اثر دارد حتماً اینها را در نظر می گیرید. و مهمتر اینکه، هیچ وقت طوری که اعتماد بینتان را خدشه دار کند رفتار نمی کنید.

من به تو اعتماد دارم

یک وجه بسیار مهم دیگر عشق اعتماد است. نقل قولی وجود دارد که می گوید، «عشق یعنی به طرفتان قدرت از بین بردن خودتان را بدهد ولی اعتماد داشته باشید که او این کار را نمی کند.» اعتمادی که همراه با عشق می آید فقط به این معنی نیست که اطمینان داشته باشید او به شما خیانت نمی کند. اعتماد به این است که او هم همان تعهدات را نسبت به شما دارد. اعتمادی که باعث می شود بتوانید در روزهای سختی به او تکیه کنید و برعکس. اعتمادی که می گوید او با شما صادق است و شما هم همینطور.

نشانه های عاشقی در پسران

مرد عاشق به شما نگاه می‌کند
بدون این که متوجه شما شود پنهانی به او نگاه کنید. اگر دیدید برای مدتی به شما نگاه می‌کند، پس بدانید چیزی در مورد شما وجود دارد که برای او جالب است. اگر این‌گونه باشد، نمی‌تواند خود را از نگاه کردن به شما بازدارد.(نگاه کنید به دزدیدن نگاه نشانه چیست)

مرد عاشق به شما لبخند می‌زند
وقتی با او صحبت می‌کنیدبا نگاه چشم در چشم لبخند می‌زند. حتی وقتی از او فاصله دارید هم به شما لبخند می‌زند.متعجب می‌شوید که چه چیزی پشت این لبخند وجود دارد.

مرد عاشق به شما اجازه می‌دهد او را بشناسید
تلاش مضاعفی می‌کند تا شما بیش‌تر درباره‌ی او بدانید. سعی می‌کند در حضور شما بیش از اندازه صادق و شیرین باشد تا نیمه‌ی حساس و نازک‌ طبع‌اش را بفهمید.

مرد عاشق نزدیک شما می‌ایستد / می‌نشیند
هر وقت شما دو نفر مکالمه‌ای دارید، سعی می‌کند تا حد ممکن نزدیک شما بایستد یا بنشیند. البته، مقداری فاصله را حفظ می‌کند تا شما احساس ناراحتی نکنید.

مرد عاشق با لطافت و نرمی سخن می‌گوید
شاید با دیگران با صدای بلند صحبت کند ولی وقتی با شما است مراقب است که تن صدای‌اش را پایین نگه‌دارد. هیچ ردی از خشونت در صدای‌اش دیده نمی‌شود.

حسادت مردان عاشق

یکی از رفتارهای اجتناب ناپذیر در مردان عاشق حسادت آن ها می باشد. مردان عاشق به شما حسادت می کنند. این حسادت می توانند در موارد مختلفی دیده شود. البته این حسادت ریشه ها و دلایل مختلفی دارد. novinatlas.com در این بخش دلایل حسادت عاشقانه را به شما معرفی می کند.

برخی از دلایل حسادت عاشقانه:

کمبودهای دوران کودکی
برخی از روانکاوان معتقدند حسادت از دوران کودکی سرچشمه می گیرد و می تواند نتیجه عدم توجه یکی از والدین نسبت به فرزندشان باشد و حتی ممکن است این احساس، در نتیجه فقدان اعتماد به نفس و امنیت در دوران کودکی به وجود آید؛ مانند کودکی که می ترسد از اینکه فاقد ویژگی هایی باشد که دیگران از او انتظار دارند یا می ترسد از اینکه به اندازه کافی مورد پسند دیگران واقع نشود و توانایی جذب دیگران را نداشته باشد. تمام این تجربه ها در دوران کودکی می تواند در بزرگسالی، فرد را درگیر احساسی به نام «حسادت عاشقانه» کند.

بی وفایی
افرادی هم هستند که در حسادت فرافکنی می کنند؛ تا آنجایی که همسر خود را بی وفا می نامند، فقط به این دلیل که خودشان گاهی دچار بی وفایی می شوند که این موضوع دقیقا مصداق این ضرب المثل «کافر همه را به کیش خود پندارد» است.

ترس
حسادت در آقایان بیشتر حول محور ترس از دست دادن قدرت و برای خانم ها بیشتر ترس از طرد شدن است؛ به طوری که می اندیشد همسرش دیگر او را دوست ندارد. به همین دلیل است که خانم ها اغلب احساسات عاشقانه خود را ابراز می کنند.

نشانه های عاشق شدن مردان مغرور

مردان مغرور ویژگی های اخلاقی متفاونی دارند. آن ها عشق خود را به اشکالی مرموز و متفاوتی از خود نشان می دهند. نشانه های مردان مغرور عاشق در رفتار آن ها مشخص است و با کمی دقت می توانید متوجه این نشانه ها شوید. برخی از این نشانه ها را در ادامه می توانید ببینید:(همچنین نگاه کنید به زبان چشم عاشق)

۱. آنها بدون هیچ شرطی شما را دوست خواهند

داشتیکی از نشانه های پسر عاشق این هست که عشق آنها بدون هیچ گونه انتظار است شما چیزی برای اثبات ندارید و به چیزی برای برنده شدن نیاز ندارید. بله، در ابتدای یک رابطه عاشقانه، شما در تلاش برای جلب توجه و تحت تاثیر قرار دادن طرف مقابل خود هستید اما همچنان که زمان می‌گذرد دیگر احتیاجی ندارید تا با این روش ها طرف مقابل را تحت تاثیر قرار دهید.

۲. پسر عاشق شنونده واقعا خوبی هست

این مورد از نشانه های پسر عاشق خیلی مهم است. گوش دادن واقعی به این شکل که شما حرف های خود را می‌زنید بدون اینکه مورد قضاوت قرار بگیرید. این کار همیشه راحت نیست اما وقتی از عشق واقعی صحبت می‌کنیم به این معنی خواهد بود که می‌توانید همیشه با اعتماد به نفس و عزت نفس با آنها صحبت کنید.

۳. آنها شما را برای کسی که هستید دوست دارند

بعضی وقت ها در رابطه عاطفی متوجه می‌شوید که در کارهای خاص اگر روزی دوبار هم یادآوری کنید باز هم نمی‌توانید پسر را تغییر دهید اما متوجه خواهید شد که برای دوست داشتن شما کارهای زیادی انجام داده اند و شما را همانطور که بوده اید دوست داشته اند. اگر از مرد خود قدردانی کنید قطعا می‌تواند بیشتر از چیزی که تابحال بوده است کارهای بیشتری برای شما انجام دهد و این یکی از نشانه های پسر عاشق با عشقی واقعی است.

۴. آنها به شما فضا می‌دهند

در ابتدای رابطه عاطفی این طبیعی است که همیشه در کنار همسر خود باشید و تقریبا جدایی ناپذیر باشید و همه چیز را با یکدیگر انجام دهید. اما رابطه به جایی خواهد رسید که هر کسی نیاز به فضایی برای خودش خواهد داشت. این مورد فرد به فرد و از رابطه تا رابطه دیگر فرق می‌کند.

در عشق واقعی همسرتان به شما فضای کافی برای اینکه خودتان باشید می‌دهد و به حس شما برای داشتن استقلال و اختیار احترام می‌گذارد و گاهی وقت ها کارها را بدون حضور شما انجام می‌دهد.

۵. آنها برای حال خوب شما سنگ تمام می‌گذارند

اگر روز خوبی نداشته باشید، همسر شما اولین کسی خواهد بود که به شما خواهد گفت چقدر فوق العاده و عالی هستید. شریک زندگی شما بزرگترین مدافع شما دربرابر مشکلات و اختلافات شما با دیگران خواهد بود. همسر شما به شما یادآوری خواهد کرد که به چه اندازه قوی هستید و با صحبت های خود حس قدرتمندی را به شما باز می‌گرداند و روحیه مبارزه کننده خود را دوباره کسب خواهید کرد.

مطالب مرتبط:

روانشناسی مردان در عشق

رفتار مرد عاشق

مرد عاشق چه می کند

مرد متولد مهر

شخصیت یک مرد ایده آل

راز مردان عاشق

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.