no-img
نوین اطلس

مردان جذب چه دخترانی میشوند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مردان جذب چه دخترانی میشوند
امتیاز 4.67 ( 3 رای )
zip
مرداد ۱۴, ۱۳۹۷

مردان جذب چه دخترانی میشوند


در این مطلب از نوین اطلس دات کام به شما نشان می دهیم کردان به چه نوع دخترهایی جذب می شوند. در این مطلب یاد می گیرید مردان چگونه وابسته میشوند وجملاتی که مردان را دیوانه میکند به شما معرفی می کنیم. راه های جذب غیر مستقیم پسران را بر اساس روانشناسی مرد عاشق نیز مطالعه می کنید. اگر می خواهید بدانید پسرها چه دختری را برای ازدواج انتخاب میکنند باید بادتدا بدانید پسرها چگونه دختری دوست دارند و برای تشخصی عشق  واقعی در پسر ها باید بدانید پسرا وقتی عاشق میشن چیکار میکنن.  همچنین اگر همسر شما خیانت می کند به شما نشان می دهیم چرا مردان متاهل عاشق میشوند.

مردان چگونه وابسته میشوند

مردان معمولا دیر تر از زنان احساس وابستگی می کنند زیرا در کنار رابطه ی عاطفی شان مشغله های مختلفی دارند. اما اگر خودتان را زنی مستقل و با اراده نشان دهید می توانید به راحتی مردی را به خود نشان دهید. وابستگی در مردان ریشه در رفتارهای شما دارد. شما با رفتارهای به خصوص می توانید مردان را به خود وابسته کنید. برخی از این رفتارها به شرح زیر است:

خودتان را مشغول کنید

خودتان را مشغول کنید. سعی کنید او را از ذهنتان بیرون کنید. به او نشان دهید که درگیر کارهای زیادی هستید، با دوستانتان اس ام اس بازی کنید، تلفنی حرف بزنید و حتی چت کنید. همیشه یادتان باشد، وقتی دلتان برای او تنگ می شود، فقط باید صبر کنید. دلیلش این است که وقت برای اینکار زیاد دارید. کاری کنید که او از شما بپرسد که چه کاری اینقدر مشغولتان کرده است. شما هم نادیده اش بگیرید و صحبت را عوض کنید و به شک بیندازیدش. باور کنید مردها بیشتر از اینکه عاشق ظاهر خانم ها شوند، عاشق اسرارآمیز بودن آنها می شوند.

گریه نکنید

برای شروع باید دست از گریه و زاری بردارید. گریه نکنید، التماس نکنید و دنبالش نیفتید. هرچه بیشتر دنبال او بیفتید، او را از خودتان دورتر می کنید. به او زمان و آرامش بدهید و درعین حال با دوستانش صحبت کنید. به او نشان دهید که آنها چقدر در زندگیتان مهم هستند. حرفها، مکالمات و رفتارهای آنها را تحسین کنید. مرد شما باید نبود شما را در زندگیش احساس کند. هیچوقت صحبت را با او شروع نکنید مگر اینکه مطمئن باشید که خودش هم علاقه مند است. اگر خودش برای حرف زدن پا پیش نگذاشت، می توانید کمی به او توجه نشان دهید. اما یادتان باشد، همیشه حد خودتان را بشناسید.

خودتان را تغییر دهید

خودتان را تغییر دهید و تعجبش را جلب کنید. سعی کنید آدم دیگری شوید. برای خودتان وقت بگذارید. باشگاه بروید، آرایشگاه بروید و یک ورزش جدید را یاد بگیرید.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب آرایش کردن)

مطمئناً ناراحت می شود وقتی ببیند که با دیگران بیرون می روید و خوش می گذرانید. اینکار حس حسادت او را جلب می کند و باعث می شود حتی بیاید از کلاس دنبالتان تا بتواند کمی چکتان کند.

او باید بفهمد که زندگی شما فقط حول او نمی چرخد. با این روش مطمئن باشید که شگفت زده می شود و حسودی می کند. باید نشان دهید که اهمیت زیادی در زندگیتان ندارد و خوشحال و راحت باشید و از مجرد بودن خود لذت ببرید. در دسترسش نباشید. بگذارید دنبالتان بگردد.

اما در عین حال باید محتاط باشید. خیلی به او سخت نگیرید. اگر طرفتان عصبانی شد کمی به او فرصت بدهید. همه چیز در عشق و جنگ عادلانه است، آنچه مهم است حضور او در زندگی شماست.(همچنین نگاه کنید به راز و رمزهای دلتنگ کردن مردان)

جملاتی که مردان را دیوانه میکند

نوین اطلس دات کام در این بخش قصد دارد شما را با جملاتی آشنا کند که مرد را آنقدر عصبانی می کند که به مرز دیوانه شدن می رسد. سعی کنید از بازگو کردن چنین جملاتی در مقابل مرد زندگی خود پرهیز کنید زیرا ممکن است رابطه تان را با خطر نابودی مواجه کرده و مرد را از خود دور کنید. جملات زیر نمونه ی جملاتی هستند که مردان را دیوانه می کند و باعث می شود از شما فاصله بگیرد و این فاصله اول مشکلات شما خواهد بود:

– تو هم عین بابات یا خانواده‌ات هستی
اگر همسرتان نامرتب است یا مناسبت‌های مهم زندگی‌تان را فراموش می‌کند این مورد را با خود او حل کنید و از کشاندن پای پدر، مادر، خواهر یا برادر و بقیه افراد خانواده‌اش به این مشکل اجتناب کنید. وقتی چنین جمله‌ای را به کار می‌برید به همسرتان مستقیما این پیغام را می‌دهید که قصد تحقیر او را دارید.
بدیهی است که به کار بردن جملاتی از این دست به نقاط ضعفی که در خانواده همسرتان مشاهده کرده‌اید، اشاره می‌کند. اگر انصاف داشته باشید، با مقایسه خانواده خودتان با خانواده‌های برتر، متوجه خواهید شد که فامیل و اقوام شما نیز در بعضی از مباحث دارای مشکلاتی هستند.

– خودم می‌توانم، کمک لازم ندارم
شاید باور نکنید اما این جمله برای اکثر مردان آثار مخربی دارد. همسر شما مانند هر انسان دیگری از این‌که وجود موثر و مفید داشته باشد به خودش افتخار می‌کند. گاه دلیل شما برای بیان این جمله این است که همسرتان کاری که قصد انجامش را دارد به خوبی انجام نمی‌دهد؛ مشاوران معتقدند حتی اگر عملکرد شوهرتان در انجام کاری با شما متفاوت است آن را به شکلی زننده مطرح نکنید. بعد‌ها از این‌که نقش حمایتی همسرتان را از او گرفته‌اید پشیمان خواهید شد، چرا که با این حرف او را دیوانه خواهید کرد.

– مادرم گفت که این کار را انجام می‌دهی
وقتی این جمله را می‌گویید بی‌شک یک صحنه برای شوهرتان بازسازی می‌شود؛ این‌که شما در مقابل دیگران، زندگی شخصی‌تان و مشکلات آن را بر ملا کرده‌اید. بدیهی است از آن پس هر چه از دیگران بشنود را به شما نسبت خواهد داد و بعد‌ها به صفت ناخوشایند دهن‌بین هم ملقب خواهید شد.
به جای همه اینها، حتی اگر از یکی از اطرافیان‌تان به شما هشدار داده شده که همسرتان رفتارهای به‌طور مثال کنترل‌کننده دارد، به جای بیان آن از قول سوم شخص این مساله را از طرف خودتان مطرح کنید.

راه های جذب غیر مستقیم پسران

اگر می خواهید پسری را به طور غیر مستقیم به خود جذب کرده و با او ازدواج کنید novinatlas.com راه های زیر را به شما معرفی می کند. با عملکردی که در ادامه برای شما توضیح می دهیم می توانید به طور غیر مستقیم و بدون اینکه حتی تماسی با طرف مقابل داشته باشید یا او از احساس واقعی او سر در بیاورد پسر را به خود جذب کنید. این جذب کردن به این شکل او را به سمت خواستگاری از شما متمایل می کند و نتیجه ی رابطه تان ازدواج خواهد بود.

سعی کنید به دیگران احترام بگذارید ، تا میتوانید صفات اخلاقی و رفتاری خوب برای خودتان جمع کنید تا بین همه فامیل و دوست و اشنا زبان زد باشید . در این صورت وقتی کسی سراغ دختر خوب بگیرد انها سریع یاد شما می افتند و شما را معرفی می کنند . همچنین اجتماعی باشید و با رعایت شان اجتماعی و نجابت در جامعه حضور پیدا کنید تا دیده شوید .

اگر کسی قصد خواستگاری دارد یا قصد اشنایی رسمی ، بدون حرف زدن و رفت و امد بر اساس ظاهر قضاوت نکنید . گاهی با حرف زدن و رفت و امد ویژگیهای مثبتی را در فرد میبینید که به هیچ وجه حاضر به از دست رفتن او نمی شوید . این را نیز بدانید که قیافه بعد از یکی دو ماه کاملا عادی می شود و بعد از ان شما در اخلاق او ریز میشوید و ویژگیهای مثبت و منفی اش را تحلیل میکنید .

درست است که زیبایی نباید معیار اصلی اقایان باشد ، اما در هر حال زیبایی هم مهم است . مخصوصا برای کسانی که میخواهند همسرشان را به رخ دیگران بکشند . به گزارش آسان طب سعی کنید مرتب باشید ، لباس شیک و مرتب و سنگین بپوشید ، ارایش ملایمی بکنید و عطری بزنید . این نکته را نیز به یاد داشته باشید که رفتار شما در زیبایی شما تاثیر مستقیمی دارد .پس تا میتوانید با رفتارتان خودتان را زیباتر کنید .

برای جذب خواستگار هم زن خانه باشید و هم زن امروزی . یعنی هم کدبانو باشید ، اشپزی تان را قوی کنید ، کارهای هنری و نکات خانه داری یاد بگیرید و در کنارش اجتماعی باشید . فعالیت های فرهنگی انجام دهید و در جامعه فعال باشید و بدرخشید . از اشنایی نترسید . بدون حرف زدن با کسی هرگز جواب منفی ندهید . حداقل یکی دو بار به او فرصت دهید با اخلاقیات و اهدافش اشنا شوید و بعد جواب قطعی را بدهید . به محض اینکه کسی خاستگاری را معرفی کرد سریع جبهه نگیرید .

برای جذب خواستگار به اطرافیان خود بفهمانید ملاک های ازدواجتان چیست. به صورت غیر مستقیم بگویید که مثلا نمیخواهم شوهرم میلیونر باشد . معیارهای من در حد متوسط است تا انها جرات کنند برای شما خواستگاری را بفرستند . شخصیتی منحصر به فرد داشته‌باشید . اخلاقیات و ویژگیهای تک و مثبتی داشته باشید که دختران اطرافتان ندارند .

برای جذب خواستگار به خودتان احترام بگذارید . با خودتان مهربان باشید و خودتان را دوست بدارید . هیچ پسری یک دختر افسرده ، ناامید ، بی اعتماد به نفس و عصبی را دوست ندارد . همچنین جلوی خانم ها هم آرامش داشته باشید و اخلاق خوبی از خود نشان دهید . چون وقتی جلوی انها عصبی باشید یا استرس داشته باشید مسلما شما را به کسی معرفی نخواهند کرد . اخم نکنید و همیشه لبخند خانمانه به لبانتان داشته باشید .

روانشناسی مرد عاشق

مردان عاشق رفتارهای به خصوصی از شما نشان می دهند که روانشناسی آن ها را تشخیص داده و با کمی مطالعه در مورد روانشناسی مردان و شناخت ذهن و طرز فکر آن ها می توانید مرد عاشق را از مردی که به شما علاقه ندارد و قصدش با شما جدی نیست تشخیص دهید. برخی از رفتارهای مرد عاشق به شرح زیر است:

● چشم هایش چه می گویند؟

شما می توانید عشق نامزدتان را از نگاهش بشناسید. اگر هنگام صحبت کردن یا در مواقعی که کنار هم هستید، زیاد به شما نگاه می کند، این اتفاقات را بی معنا ندانید. شاید هم او فردی خجالتی باشد و علاقه به دیدن شما را با نگاه های کوتاه، دزدکی و مکررش نشان دهد. از طرف دیگر اگر نامزدتان عاشق تان باشد، با چشم هایش رفتارهای تان را کنترل می کند. وقتی در مورد موضوعی می خندد، به شما نگاه می کند تا ببیند که آیا شما هم می خندید؟ یا وقتی که احساس می کند از موضوعی رنجیده اید، فورا به شما نگاه می کند تا ببیند که در چه شرایطی هستید. یادتان نرود که چشم ها دروغ نمی گویند پس چه این نگاه ها به شما اطمینان دوست داشته شدن را بدهد و چه شما را ناامید کند، هیچ کدام شان را در این ماه های نامزدی بی معنا ندانید.

● آیا شما برای او خاص هستید؟

نگاه کردن به رفتاری که او با افراد دیگر دارد هم می تواند یکی از این نشانه ها باشد.

آیا رفتارش با شما مثل دیگران است یا این که با شما متفاوت و خاص تر برخورد می کند؟ این نشانه را با حسادت اشتباه نگیرید. قرار نیست او به دلیل عشق به شما تمام روابط اجتماعی اش را کنار بگذارد بلکه همین که نگاهی متفاوت و رفتاری خاص با شما داشته باشد، کافی است تا نوع رابطه خود و نامزدتان را متفاوت از نوع رابطه ای بدانید که با دیگر آدم ها دارد؛ تفاوتی که مهم ترین دلیل به وجود آمدنش حسی است که او نسبت به شما دارد.

● چیزی را می پسندد که شما دوست دارید؟

مرد ها گاهی علاقه شان را با توجه کردن به خواسته های کسی که دوستش دارند نشان می دهند. اگر نامزدتان شما را به کنسرت خواننده مورد علاقه تان دعوت کرده یا سعی می کند لباس هایش را از میان رنگ های مورد علاقه شما انتخاب کند، بیشتر به حسش اعتماد کنید. او به دلیل علاقه ای که به شما دارد سعی می کند، چیزهایی را دوست داشته باشد که شما دوست دارید و به شیوه ای زندگی کند که شما زندگی می کنید.

اگر شما از برنامه های آینده تان با او صحبت کنید، او سعی می کند برنامه های خودش را با شما تنظیم کند و آینده اش را به سمت خواسته های شما ببرد؟ چنین مردی آماده ازدواج با شماست و به خاطر علاقه ای که به شما دارد دوست ندارد بی گدار به آب بزند و از همین حالا می خواهد فکر همه چیز را بکند

پسرها چه دختری را برای ازدواج انتخاب میکنند

اگر می خواهید بدانید پسرها چه دختری را برای ازدواج با او انتخاب می کنند novinatlas.com با تحقیق این موضوع را بررسی کرده و به نتایج زیر رسیده است:

پسران برای ازدواج دنبال دخترانی می‌گردند که شبیه مادرانشان باشند. پسران به طور ناخودآگاه دخترانی را برای ازدواج می‌پسندند که شبیه مادر خود بوده و بتواند جایگزین آن باشد. این مسأله که بیشتر در فرهنگ ایرانی دیده می‌شود، به ارتباط عاطفی و علاقه ای که پسران به مادران دارند، برمی‌گردد.

معمولا دخترانی که پسران برای ازدواج انتخاب می‌کنند، اگر شباهتی به مادر پسر نداشته باشند، پسر جذب وی نمی‌شود. اکثر خانم ها اگر در آینه به خود نگاه کنند یا در رفتار خود دقیق شوند، متوجه می‌شوند که شباهت هایی با مادرشوهر خود دارند. این موضوع نمی‌تواند یک آسیب تلقی شود به ویژه اینکه پسران تصمیم نمی‌گیرند که چنین انتخابی را داشته باشند.

علاقه مند شدن یک پسر به دختری که شبیه مادر وی است کاملا به صورت ناخودآگاه و بدون اینکه فرد متوجه شود، اتفاق می‌افتد. حتی پسرانی که با مادران خود اختلاف دارند، به دلیل علاقه به مادر دخترانی را برای همسری می‌پسندند که شبیه وی باشد.

پسرها چگونه دختری دوست دارند

پسرها بر خلاف چیزی که فکر می کند دخترهایی با رفتارهای خانمانه را دوست دارند. آن ها دوست دارند طرف مقابلشان دختری باشد که درک بالایی دارد و برای خوشحال کردنشان تلاش می کند. پسرها دخترانی با ویژگی های اخلاقی زیر را دوست دارند:

۱- پسرها غیب گو نیستند به آنها واضح و روشن بگویید چه می خواهید.

۲- پسرها عروسک خیمه شب بازی شما نیستند ؛ حسادت آنها را مقابل دوستان تان تحریک نکنید.

۳- بدترین چیز برای پسرها این است که ببینند دخترها معتاد به سیگارند.

۴- پسرها عاشق دخترهایی هستند که ورزشکارند و به اندام شان توجه می کنند.

۵- دخترانی که نمی توانند به حقیقت گوش کنند پس سئوالی نپرسند!

۶- از پسرها انتظار نداشته باشید که هر چه در فیلم های رمانتیک و عاشقانه می بینید را برای شما تکرار کنند.

۷- پسری که عاشق شماست ، دوست دارد تنها کسی باشد که با او حرف می زنید.

۸- پسرها معمولا مهربانند و دوست دارند برای خوشحال کردن شما تلاش کنند. بهتر است این را بدانید.

۹- پسرها هرکاری می کنند تا توجه دختری که دوستش دارند را به خود جذب کنند.

۱۰- پسرها از مشاهده آشپزی دخترها به وجد می آیند!!

پسرا وقتی عاشق میشن چیکار میکنن

پسرها وقتی عاشق می شوند شخصیتشان تا حدودی تغییر می کند و رفتارهایی که قبلا در آن ها دیده نمی شد را انجام می دهند. آن ها بیشتر لبخند می زنند، زبان بدن به خصوصی دارند و ویژگی های شخصیتی متفاوتی از قبل در آن ها دیده می شود. بعضی از کارهایی که پسرها هنگام عاشق شدن انجام می دهند به شرح زیر است:

لبخند زدن

زمانی‌که نامزدتان به شما علاقه‌مند است، عمیق و صمیمی به شما لبخند می‌زند. اگر او لبخندی خشک و مصنوعی دارد انگار که آن لبخند به زور به او دیکته شده است. در این صورت بهتر است بدانید او از روی ادب کنار شماست و به محض اینکه فرصتی پیدا کند، شما را ترک خواهد کرد. لبخند مصنوعی را می‌توانید از هماهنگ نبودن ابرو‌ها با گوشه‌های لب در خندیدن تشخیص دهید.

در خندیدن واقعی گوشه‌های لب بالا و ابرو‌ها کمی مچاله می‌شوند. افراد عاشق سعی می‌کنند جوری بخندند که لب‌شان به گوشه کشیده‌تر شده و دندان‌های آنها همراه چشم‌های گرد شده دیده می‌شود. آنها خندیدن را با چشم‌های‌شان هم اجرا می‌کنند و می‌توانید آثار خندیدن یک عاشق را در چشم‌های گرد شده او هم ببینید.

شخصیت

مردی که به نامزدش علاقه داشته باشد سعی می‌کند در مقابل او مانند یک جنتلمن رفتار کند. کمک می‌کند تا مانتو یا پالتویش را بپوشد، مراقب اوست و سعی می‌کند زندگی را برای او ساده‌تر کند. با این نشانه‌ها می‌توانید بفهمید که مادرش او را به خوبی تربیت کرده و این علامتی است برای اینکه بفهمید علاقه مرد به نامزدش چقدر واقعی است و فقط از روی ادب با خانم‌ها رفتار نمی‌کند. این نوع مردان همیشه در تمام موارد اولویت را با خانم ها می دانند و در موضوعات مهم در زندگی با آنها مشورت می کنند.

مردانی که زبان عشق ندارند

بسیاری از مردان علاقه‌شان را پشت حرف‌های آزاردهنده و نیش‌دارشان پنهان می‌کنند. آنها ممکن است جوک یا حرف خنده‌داری بزنند یا نامزدشان را دست بیندازند اما این نوع مردان با کارهای‌شان در واقع به خانم‌ها نشان می‌دهند که عاشق‌شان هستند. ادبیات اغلب آقایان در این نوع خشونت کلامی خلاصه می‌شود و به مرور زمان هم خانم‌ها به این نوع ادبیات عادت می‌کنند.

زبان بدن افراد عاشق در اجتماع

افراد عاشق وقتی در مقابل معشوق قرار می‌گیرند بدن خود را به فرد مورد علاقه مایل کرده و سعی می‌کنند که همیشه رو به او قرار گیرند. در آقایان معمولا بدن به صورت یک حمایت کننده و در برگیرنده است و در خانم‌ها بدن کوچک و ضعیف‌تر نشان داده می‌شود تا حمایت مورد نیاز را از مرد دریافت کند. مرد‌ها غالبا دوست دارند نامزدشان در سمت چپ‌شان قرار گیرد و اندازه یک کف پا هم فاصله راه رفتن مرد از خانم بیشتر باشد.

موقع راه رفتن مرد با کج کردن سر به سمت نامزدش سعی در ارتباط چشمی با او دارد. بیشتر وقت‌ها افراد عاشق مات و خیره به یک نقطه نگاه کرده و از شنیدن صدای بیرون و خارجی اجتناب می‌کنند. سر فرد عاشق معمولا متمایل به یک طرف است و سعی می‌کند هنگام شنیدن هم لبخند کوچکی بر لب داشته باشد و با حرکات سر معشوق خود را همراهی می‌کند.

چرا مردان متاهل عاشق میشوند

موارد زیادی دیده می شود که مرد متاهل عاشق دختر دیگری شده و با آن دختر به همسرش خیانت می کند. دلایل عاشق شدن و خیانت مردان متاهل بسیار زیاد هستند و می توان گفت مردان متاهل به دلایل بیشماری ممکن است عاشق دختر دیگری شوند اما در این مطلب ما به برخی از رایج ترین و مهم ترین این دلایل اشاره کرده ایم:

رفیق بد و خیانت
شاید خواندن این مطلب به شما انگیزه بهتری برای کنترل معاشرت‌های همسرتان بدهد. البته قطعا منصرف کردن همسرتان از دیدن دوستانش به‌نفع شما و رابطه‌تان تمام نمی‌شود و تنها می‌توانید با هوشمندی، دوستان وفادارش را بیشتر از خیانتکارها به خانه‌تان دعوت کنید؛ چرا که با توجه به یافته‌های پژوهشگران ۷۷ درصد مردانی که خیانت کرده‌اند، دوست صمیمی خیانتکاری داشته‌اند. این محققان تایید می‌کنند که خیانت واگیردار است و اگر مردی با یک خیانتکار نشست و برخواست داشته باشد، احتمال خائن شدنش بالاتر می‌رود.

مردان خیانتکار از اشتباه شان آگاهند
درحالی‌ که اغلب خانم‌ها تصور می‌کنند مردهای خیانتکار به هیچ چیز پایبند نیستند و به قول خودشان با «پر‌رویی» سراغ زن دیگری می‌روند، پژوهش‌ها حاکی از آن است که ۶۶ درصد مردها وقتی خیانت می‌کنند احساس گناه می‌کنند. پیش از این هم محققان ثابت کرده بودند که خیانت، قلب مردها را ضعیف می‌کند و باعث می‌شود مردهای خیانتکار بیشتر در معرض مشکلات قلبی و مرگ ناشی از آنها قرار بگیرند. البته پژوهشگران می‌گویند این احساس گناه مردها را از خیانت منصرف نمی‌کند و انگیزه وفادار ماندن به شریک زندگی‌شان را در آنها افزایش نمی دهد. به همین دلیل از نظر محققان حتی اگر شوهرتان پشیمان شد، احساس گناه کرد و قسم خورد که دیگر به شما خیانت نمی‌کند، نباید حرفش را جدی بگیرید؛ چراکه پشیمانی برای وفادار ماندن کافی نیست.

مردان برای به دست آوردن زن زیباتر خیانت نمی کنند
برای به دست آوردن دل مردی که می‌دانید به شما خیانت می‌کند، خودتان را توی باشگاه و دفاتر رژیم‌درمانی حبس نکنید. محققان می‌گویند، دلیل خیانت همسرتان به شما، نه به هم ریختگی ظاهری‌تان بلکه همانطور که گفتیم مشکلات عاطفی میان شماست. این محققان می‌گویند، تنها ۲۱ درصد مردان گفته‌اند که جذابیت ظاهری معشوقه‌شان از همسرشان بیشتر بوده و کمتر مردی است که برای به دست آوردن زنی زیباتر، دست به خیانت بزند.

برای جلوگیری از خیانت مراقب ملاقات های کاری همسرتان باشید
نمی‌توانید به همه زنانی که در جلسه‌های کاری در کنار همسرتان می‌نشینند یا با او به ماموریت می‌روند، برچسب بزنید. اما محققان می‌گویند احتمال اینکه یک مرد مستعد خیانت با یکی از همکارانش رابطه عاطفی برقرار کند، کم نیست. پژوهشگران معتقدند، ۴۰ درصد مردهایی که خیانت کرده‌اند، در محیط کار با کسی که به او علاقه‌مند شده‌اند، آشنا شده‌ و رفتن به کنفرانس، جلسه مشترک، ماموریت کار دست آنها داده است.

مطالب مرتبط:

برای جذب مردان چه باید کرد

قانون جذب مرد مورد علاقه

راه های جذب غیر مستقیم پسران

مردان چگونه وابسته میشوند

رفتارهای زنانه مورد پسند آقایان

دختر مورد علاقه پسران

تماس چشمی با پسر

رفتار دختر در جلسه خواستگاری

چرا مردان دوست دارند با زن زیبا ازدواج کنند

حرف های عاشقانه برای جذب مردان

مرد متولد مرداد چه زنی را دوست دارد



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.